20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
68 7.11.2008 1:19

Re: bozi ho..vado

No, vy jste volil jako Šárka, že?

alex 7.11.2008 1:51

Re: bozi ho..vado

Sarku jsem nezaregistroval,ale jinak,bych volil Kerrryho,ci lepe Gora,ale Ti jsou bohuzel mimo hru,ne kazdej cernoch je uplny trouba a budizknicemu,schopny  je -vyhral volby. Jo a vim ze Hitler byl taky docela machr ... no dal bych klukovi usatymu cas a sanci at se ukaze ,co sleduju vybira si docela dobre good lidi kolem sebe ,spis si myslim ,ze ho asi odprasknou,;-(

68 7.11.2008 2:00

Re: bozi ho..vado

No, on ted má času plno.

Wolf 7.11.2008 2:31

Re: bozi ho..vado

Jojo, Gore je "bohužel" mimo hru, ten už nějaký čas zachraňuje zelenou planetu a nevím nevím, kdo mu to teď bude baštit. Ale byla s ním fakt sranda. Byla s ním taková sranda, že se dostal i do seriálu South Park: http://www.southparkstudios.com/episodes/103675/?autoplay=false

"I am super cereal - excelsior!" ;-D

V 7.11.2008 2:51

Re: bozi ho..vado

to byl konec prcy kdyby ho odpraskli, radsi at se znemozni, to bude o moc lepsi, jinak by si Americani mohli zavcas zvolit nekoho jineho a zase bysme museli cekat na tu spravnou prcu

qwerty 7.11.2008 2:45

Re: bozi ho..vado

6 let jsi tu žil a furt blbej jak troky.

zk 7.11.2008 7:02

Re: bozi ho..vado

boží hovado alexi, to tedy byla smršť blábolů, jak jste to dokázal?:-D:-D

CT 8.11.2008 1:35

Re: bozi ho..vado

Dobre pro USA ze uz tady nezijete

alex 8.11.2008 12:54

Re: bozi ho..vado

nemel jsem cas odepsat ,jsem sam rad ze uz tam neziju protoze  jsem z Bushe  musel zvracet, ty jeho biblicky predstavy sveta  a jo vsudypritomny zakazy a prikazy vseho,kdo tam zil snad rozuni,jo a vykat si nemusime,snuska blabolu,Vy BORCI ASI ZIJETE NA MARSU,kam si asi myslite,ze sly vsechny prachy z rozpoctovyho deficitu==radoby obrana pred terorem,armada,neco  mala domu,jinak mluvime zde o miliardach $ ,nakupy novych zbrojnich technologii,.....nemam cas to vse vypisovat=tak to vypada kdyz jsou  kamosi z Texasu,Wyomingu za kormidlem. Kdyz uz se neco koupilo ,co znelo rozume,toz opet se alespon  cena daneho programu zdvojnasobila,suma sumarum Bush  a ti jeho komici nasekali 3 triliony dluhu a obycejny amici z toho meli az na par "baku"prd.Jo a na zaver jeste to zaplatej.Hmmm vsichni ve svete vedi ,ze tohle uz se proste neda utahnou ,myslim trilion deficit beznyho uctu a 10 trilionustatniho dluhu.Tohle vypada na statni bankrot nebo valku,tak spousta krizi konci....;-€Porad si myslim ,ze je lepsi zelenej idealista,to je ta reakce na Gora.Skoda ze nejsou povoleny tri  volebni obdobi on by to GBicko ted  uz urcite! dal do poradku ;-D.Cus blbecci.

ali 7.11.2008 1:15

Bohdane..

..kde zacit..neznam vase nazory na Bushe, ale asi jsou priznivejsi, kdyz se tak desite Obamy. Bush je - anebo ze sebe dela- nabozensky fanatik, neuznavajici Darwina, je rasista, neuznavajici prava mensin, vesnican, ktery nevytahnul do sveho zvoleni paty z americkeho kontinentu, clovek, ktery uvrhl sve obcany pod totalni kontrolu- zaminkou byl boj s terorismem- , rozpoutal 2 valky, ktere se nedaji vyhrat, vime, ze jde o ropu, and last but not least- privedl svou neoliberalni politikou zemi a cely svet do zatracenych financnich problemu- A VY SE BOJITE OBAMY?? Co ten muze spachat horsiho? Zvlaste pak, kdyz- jak pisete- je tak nezkuseny. Bude muset dbat na rady svych poradcu, takze klidne spete.. SARAH PALIN???? Trochu vas omlouva, ze jste chlap a mate fyzicke predpoklady na castecne odkrveni mozku a tahle Miss Sneznice je vas typ, ale na to pomuze studena sprcha. Predstavte si- ona vidi z Aljasky do Ruska. Tomu rikam bryle. No jo, Amerika...

V 7.11.2008 2:53

Re: Bohdane..

"Co ten muze spachat horsiho?"

to jste jeste asi nevidel co socialismus dovede, takhle naivni otazku aby pohledal

NevericiTomas 7.11.2008 3:03

Re: Bohdane..

od sveho zvoleni nevytahl paty...to jsem asi na przaskem hrade videl dvojnika...uvrhl obcany do totalni kontroly...uz tam maji aspon obcanky a k volbam nechodi nelegalove?...uvrhl cely svet do zatracene financni krize...povinne hypoteky pro nemajetne afro zavedli repoblinkani nebo demograte...Hlavne ze mate jasno a vhodnou modlu....

denda 7.11.2008 3:17

nauč se číst

...do svého

zk 7.11.2008 7:05

Re: Bohdane..

Alíku, nechte se překvapit, myslím, že soudruh Obama vás překvapit dokáže:-D:-D

Tomas Pansky 7.11.2008 1:14

... snad par slov k doplneni ...

1) Docela zalezi, kdo sleduje jakou am. televizni stanici, kde jsou ruzne interprerovany jeho postoje.  Nicmene, ze sledovani originalu Barakovych projevu se toho opravdu moc nedozvite krome frazi vynikajiciho recnika.  2) Barak ziskal okolo 90 % hlasu cernochu, k tomu nadpolovicni vetsinu hispancu, prestoze ti jinak voli vetsinou republikany.   3) Obama je jeden z nejliberalnejsich senatoru.  Kam bude politicky smerovat neumi nikdo odhadnout.  Pred volbami se am. burza ustalila v ocekavani a ted po volbe dale pada.  4) Barak priznal jen to, co mu bylo dokazano.  Jinak se odmita vracet k jeho aktivitam v ACORN.  Pokud se podivate na jeho praci v Senatu, tak patri k nejliberalnejsim politikum.  Jinak je naprosto neotestovany politik, od ktereho se nevi, co ocekavat.  ... S autorovym pohledem souhlasim.  Na miste Obamy bych mnohem radeji videl cloveka jako je Colin Powell.  top0625top@hotmail.com

daimonion 7.11.2008 0:49

Vážený pane ...

... skoro to vypadá tak, že vám vadí jeho černá barva pleti a marně hledáte způsob racionalizace tohoto svého předsudku ... :-/

NevericiTomas 7.11.2008 3:05

Re: Vážený pane ...

Vzhledem k faktu ze Obamu volilo 97% cernych a McCaina mensina bilych bych ten rasismus videl nekde jinde...

arnal 7.11.2008 6:11

Re: Vážený pane ...

No, Mc Caina volila (mírná) většina bílých. A z těch 97%, resp. 95% černochů by minimálně 90% volilo jakéhokoli kandidáta demokratů.

Vodník 7.11.2008 0:41

"změny jsou až příliš často ke škodě věci"

Ano. Ale v tomto případě souhalsím s těmi, že po těch uplynulých 8 letech snad žádná změna nemůže vést k horšímu.

Jinak je článek pěknou ukázkou té nejhloupější bushevické demagogie. Osobně žádné převratné změny nečekám a mnohá očekávání budou jistě zklamána, nicméně i ty ojedinělé změny, ke kterým snad dejžtopámbu dojde, mohou situaci jen zlepšit - právě proto, že zhoršit už ji nejde.

michal 7.11.2008 1:08

Re: "změny jsou až příliš často ke škodě věci"

R^R^R^

certik 7.11.2008 1:15

Re: "změny jsou až příliš často ke škodě věci"

Nikdy neni tak spatne, aby nemohlo byt jeste hur, to je prosty fakt.

Antonín Vácha 7.11.2008 2:49

Re: "změny jsou až příliš často ke škodě věci"

ten práskač z Utrejchtu je zase tady. Hýzl, který umí jen utíkat, žije z podpory a hloupej je až zvoní.  Životní vrcholem pro něj bylo když si ho v šalině pletli s dirigentem:-D

zk 7.11.2008 7:23

Re: "změny jsou až příliš často ke škodě věci"

myslím si, že se pletete a to velmi:-/

68 7.11.2008 0:24

Obama a socialista? To ne!

Tak zde ti více zasvěcení  (zasvěcená) přesvědčují.  No, pravda je, že to nikdy o sobě neprohlásil, alespon ne před svědky. Ale jestliže on socialista není, pak rozhodně představuje tu nejlepší imitaci socialisty, jakou jsem kdy viděl. Normální lidé totiž tak jako on nemluví. Socialisté ano. Nadšeně očekávaný druhý “New Deal” nebude lepší, než ten starý, první “Deal”.

Milan 7.11.2008 0:22

Přečtěte si něco od Lenina!

Obamy se není třeba tak děsit, protože v USA není revoluční situace, Obama nemá k dispozici revoluční stranu, dosavadní vládci neztratili vůli a sílu vládnout. Žádná revoluce se tam konat nebude, což byste věděl, kdybyste si přečetl Leninovu příručku k organizování revoluce s názvem Stát a revoluce. 

Obama může poškodit ekonomiku USA a mezilidské vztahy v americké společnosti a vyvolat různé problémy, ale určitě nemůže udělat revoluci.

Ypsilon 7.11.2008 0:32

Zajímavé

 Nazývat případnou nas*anost občanů poškozením mezilidských vtahů ve společnosti  mne mooc pobavilo :-P

certik 7.11.2008 0:21

ACORN

Tenhle blud s ACORNem a volebnimi podvody je mnohokrat vyvraceny. ACORN zamestnava lidi, aby behali po meste a primeli volice k tomu se registrovat. ACORN plati tyhle lidi podle poctu zaregistrovavsich se volicu. Takze nekteri z techhle lidi samozrejme zacali podvadet a registrovat jmena ktera nasli v novinach apod. Vysetroval to nejaky republikan (zapomnel jsem ve kterem state) a dospel k nazoru, ze se jednalo o podvod na organizaci ACORN, nikoliv o podvod te organizace. Krom toho to nikterak v tehle forme nemohlo dospet k podvodu volebnimu.

Proste nejhorsi vizitka techhle republikanskych priznivcu je, ze se navzajem krmi naprostymi bludy a blaboly, ale aby nejak konfrontovali fakta a premysleli o skutecnych problemech, to je ani nenapadne.

Obcan 7.11.2008 1:49

Re: ACORN

Ano, presne tak to bylo.  A par informaci navic:

1) Ti vycurankove agenti fiktivne zapsali ruzne "mrtve duse" a jmena vycucana z prstu (nasel se tam i Micky Mouse), a to proto, ze byli placeni za vyplnenej formular.  Zajimalo by mne jak by takova akce dopadla v Cesku, kdyby se najmuli lidi na registraci volicu a dali se jim formulare a reklo by se, ze budou placeni za kazdej vyplnenej formular :-) 

2) ACORN ze zakona musi predlozit vsechny tyto formulare volebni komisi a nesmi je znicit, ani kdyz tam vidi Mickey Mouse.

3) Jde o registraci volice, ktery pokud jde o vlastni volby, tak se musi dostavit do volebni mistnosti a prokazat svou totoznost. Takze volebni podvod by to mohl byt pouze v pripade, kdyby jeste Mickey Mouse prisel a prokazal totoznost.  Pokud se onen volic nedostavi, tak ta registrace je jenom na dve veci, na nic a na h... 

Takze tak ;-P

figura 7.11.2008 12:11

Re: ACORN

No, pokud by Mickey Mouse k volbám skutečně přišel a skutečně prokázal totožnost, pak myslím, že to není podvod. Někdo mu tu občanku dal, ne?

Jarda 7.11.2008 0:14

klidne se bojte

Cas ukaze a tohle je jen snuska spekulaci. Nepodlozenych spekulaci, tedy tlachu.