29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

USA: Proč není možná spolupráce NATO - Rusko

Minulou středu skončilo bezvýsledně zasedání Rady NATO - Rusko, které se konalo poprvé během dvou let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Voráček 8.5.2016 23:46

Re: Šejna jako obvykle

Argumenty mám, ale jen pro myslící a slušně jednající lidi. Ty jsi žumpa, z tebe by i chlévová moucha blila!

K. Voráček 8.5.2016 23:43

Re: AMERICKÝ ŽURNALISTA ZVEŘEJNIL SVŮJ POSTŘEH,....

Americký žurnalista je brebta, který si nevidí na špičku nosu. O Rusech neví nic. Jako mnoho dalších vůbec nechápe, že jsou na Zemi místa, kde se úplně všechno za dolary koupit nedá, že se v takových místech nemůže domluvit. Nikdo na světě tak často neporušuje zásadu "já pán, ty pán", jako USA! Jen je Rusko vypoklonkovalo ze své správy státu, už jsou Rusové špatní. (Roky před Ukrajinou)! Pro zajímavost, uveďte příklad, kdy Rusko po roce 1990 s Českem nejednalo jako rovný s rovným? Děkuji.

K. Pavlik 8.5.2016 23:39

Drobny detail

Kongresman Steve Shabot neexistuje.

Jak se pise v me oblibene knize: Pisen vypravi o slavne bohuzel vsak vylhane .....

M. Prokop 8.5.2016 22:39

Re: Bohužel ani USA není čitelné

Nejen mírně, hlavně popleteně.

M. Prokop 8.5.2016 22:36

Re: A to jsem k Fištejnovi "kdysi" s obdivem vzhlížel...

"Benzinová pumpa" s atomovkami ....

M. Prokop 8.5.2016 22:35

Re: AMERICKÝ ŽURNALISTA ZVEŘEJNIL SVŮJ POSTŘEH,....

Slova TGM asi nezná, ale postřeh má stejný, správný.

8.5.2016 20:06

Re: Rus: vikingsko-středoasijský despotický agresor

Ne, jen se mi zvedl kufr, když jsem četl tvoje srágory volksrusácký smrade.

8.5.2016 20:05

Re: žvaníte nesmysly.

Další ignorant, který se vzděláváním v oblasti historie skončil na zš a současnou mezinárodní situaci zná tak maximálně z haló novin. Kdyby ses obtěžoval zjistit základní fakta, tak bys diletante zjistil, že USA v Afghánistánu dávali přednost podpoře mudžahedínů jako Šáh Masúd, které těsně (světe div se) těsně před útokem z 11. září zavraždila Al-kajda. Extremisty ve válce proti rusácké okupaci Afghánistánu podporovala pákistánská tajná služba. Mimochodem, co podle tebe motivovalo bin ládina k cestě do afghánistánu, americká podpora mudžahedínů nebo rusácká okupace Afghánistánu? B je správně.

Když už jsme u těch otázek, tak ti jednu položím. Tím "pevným režimem" máš na mysli vlastně co? Snad ne Jugoslávii, která se od 90. let rozložila na prvočinitele a to především zásluhou nácků, kterých bych se podle tebe nejspíš měl ptát. Přičemž v době zásahu USA v tom rozkladu úspěšně a raketovým tempem i nadále pokračovala, a to za doprovodu krvavých masakrů. Něco takovýho může nazývat "pevným režimem" jen vylízaný kretén.

Nechci tě trápit, a je mi jasné, že argument "vy zase bijete černochy" je to poslední na co se zmůžeš, takže se nezeptám, na to co má vyděrač erdogan společného s tétmatem článku a diskuze, tj. že rusácku vládne psychopat neschopný normálního partnerského jednání a dohody.

8.5.2016 19:42

Re: žvaníte nesmysly.

Psal jsem snad, že se USA všechno vždycky povedlo? Nikoliv. Napsal jsem, že to co tvrdí ten vylízanec horák jsou úplné kraviny. A prozatím, jsem nikdy a nikde neslyšel jediný racionální argument či fakt, který by svědčil o opaku.

8.5.2016 19:36

Re: Šejna jako obvykle

Copak volksrusácký smrade, nerozumíš psanému textu nebo ti došly ty srágory, které vydáváš za argumenty?

K. Pavlik 8.5.2016 18:57

Re: Jaltska dohoda

To vas fakt ucili v dejepisu o Stalinovych snech? V kterem roce jste navstevoval ten dejepis? Za mne se nemohlo slovo stalin ani vyslovit.

K. Voráček 8.5.2016 18:43

Re: AMERICKÝ ŽURNALISTA ZVEŘEJNIL SVŮJ POSTŘEH,....

Že by americký novinář znal slova TGM, o tom silně pochybuji. No a že se najdou lidé namyšlení, či naopak podlézaví, to je snad v každém národě. Zajímalo by mě, s kolika Rusy ten Američan hovořil a do jaké míry je právě on namyšleným "světovládcem". (Američané jsou svým přesvědčením o jedinečnosti a vzoru světa známí).

J. Kanioková 8.5.2016 18:41

Přesně..

J. Kanioková 8.5.2016 18:38

:)))))))))))))

K. Voráček 8.5.2016 18:35

Re: Je to srozumitelné.

Měl byste v+ědět, že USA zveřejňují rozpočty svých služeb a administrativy. Nezlobte se, v této věci dám více na slova Nulandové a slušných politologů, než na náhledy lidí vašeho druhu. Podle vás je ruská propaganda všechno, co zpochybňuje vaši pevnou víru v neposkvrněnost USA a Západu. Nic nového pod Sluncem...

J. Kanioková 8.5.2016 18:23

.....

Průzkum, jak Američané pohlížejí na roli USA ve světě - http://www.pewresearch.org/fact-tank/2016/05/05/key-findings-on-how-americans-view-the-u-s-role-in-the-world/?utm_content=buffer9579a&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

K. Voráček 8.5.2016 18:22

Re: Je to srozumitelné.

Znám. A co je třeba vypít, abych oslepl jako vy?

J. Lepka 8.5.2016 16:42

Re: Je to srozumitelné.

Keď vínka popijem, aj TASSu uverím. Znáte ?

J. Lepka 8.5.2016 16:40

Re: Jaltska dohoda

Zřejmě jsem, na rozdíl od vás, dával víc pozor při hodinách dějepisu.

Š. Hašek 8.5.2016 15:04

Re: Fištejn jako obvykle

Zde jasný souhlas s panem Šejnou.

Š. Hašek 8.5.2016 15:02

Re: Bohužel ani USA není čitelné

Souhlas, pane Horáku. A to jste fakta popsal velice mírně.

V. Kolman 8.5.2016 15:00

AMERICKÝ ŽURNALISTA ZVEŘEJNIL SVŮJ POSTŘEH,....

......že Rus většinou neumí jednat s druhým člověkem jako rovný s rovným = na stejné úrovni.

Buď se hrbí před nadřízeným a podlézá mu, nebo se naopak vyvyšuje před podřízeným (všeobecně před společensky níže postaveným občanem). S takovým Rusem je pak obtížné diskutovat a dohadovat se dle Masarykovského: "Já pán - ty pán!"

F. Žůrek 8.5.2016 13:25

Je v demokracii vůbec možná nějaká spolupráce?

Ano, je!?? Zeptejte se TOP 09: Vždy jen tehdy, kdy jde o majetky a o peníze. Tady je možné se šábnout. Jinak ne! (Jen hlupák je poctivej, řekl by vám např. politický matador Miroslav Kalousek)

S. Rehulka 8.5.2016 13:02

Re: Je to srozumitelné.

Pane Voráčku, když čtu "fakta" - Proč tam USA nacpaly 5 miliard amerických dollarů, vede mě to k otázce, jak to víte ? Oni Vám Američané, anebo Ukrajinci ukazují účetní knihy ? Ba ne, Vy spíše věříte propagandě toho KGBáka ! A v tom to všechno vězí !

S. Rehulka 8.5.2016 12:45

Re: A to jsem k Fištejnovi "kdysi" s obdivem vzhlížel...

On totiž americký kontakt k Lavrovovi jen ukazuje, jak blízko přivedla Obamova sabotáž k tomu, aby se Amerika stala také "bezvýznamnou zemičkou", ale to se změní, až vydesinfikují a vybílí Bílý Dům a zasedne tam opravdový Američan !

To, že Donald Trump s Putinem bude slušně jednat, neznamená, že chce být jeho spojencem.

O. Horák 8.5.2016 10:55

Re: žvaníte nesmysly.

I vy máte obvyklé bláboly obhájců USA. Ad Sýrie - umírněná opozice s ISIL spolupracuje.

A Afghanistán? Tam Usámu a jeho partu podporovaly USA jako sílu proti SSSR.

Jo a mimochodem i v Jugoslávii je dost důležité koho se zeptáte. Ono totiž po pádu nějakého pevného režimu se pod rouškou demokracie dostávají k veslu pořádní hajzlové a západní svět jim z počátku tleská, když jim dojde o co jde bývá pozdě. I v Turecku se v rámci demokracie a větší svobody pro islám dostal k veslu Erdogan a vše co vybudoval Mustafa Kemal (Atatürk) jde do kopru, opět bude islám Turecku vládnout a Evropa bude platit výpalné za vzdušné zámky Erdoganových slibů. A kde je USA aby Turecku domluvilo když už leze všude?

J. Vintr 8.5.2016 9:37

Re: A to jsem k Fištejnovi "kdysi" s obdivem vzhlížel...

Rusko není bezvýznamnou zemičkou. Kromě toho, že vlastní jaderné zbraně vlastní po mnoho desetiletí budovanou nejvýkonnější síť agentů po celém světě a na nejvlivnějších místech, takže je schopno zásadně ovlivňovat dění na celé naší planetě. A jak se mnohokrát v minulosti ukázalo, má také vůli škodit ...

J. Matuška 8.5.2016 8:51

A to jsem k Fištejnovi "kdysi" s obdivem vzhlížel...

...vážený americký historik a politolog Steven Kotkin...Rusko je jen jednou z mnoha evropských zemí, o nic vlivnější než třeba Francie...

Co je Francie za mocnost, když jedno družstvo teroristů, prezidenta donutí vyhlásit výjimečný stav na řadu měsíců? Fištejn jako profesionál by se měl vyvarovat jednostranné propagandy, pracující na zásadách přání otce myšlenky. Že je Rusko bezvýznamnou zemičkou, potvrzují časté kontakty amerického ministra zahraničí Kerryho s ruským ministrem Lavrovem. Podceňování může vést k velkému překvapení.

P. Kmoníček 8.5.2016 8:41

Re: Fištejn jako obvykle

Soudruhu Pokorný,Vy nejste jen pokorný,ale i blbý.

P. Kmoníček 8.5.2016 8:07

Re: spratek nevychovanej Pavel1

Abyste měl pokoj,tak Vám budu vykat.Máte postiženou centrální nervovou soustavu,což jste na stránkách Psa prokázal už mnohokrát.Spokojen,že Vám netykám?