25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

USA: Mohou Spojené státy „přetížit“ Rusko?

Minulý týden jeden z největších mozkových trustů Spojených států – Rand Corporation, který často pracuje na objednávku Pentagonu - zveřejnil zajímavou studii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 10.6.2019 0:25

Re: Fišejn je fiškus

Kdyby Američanům "spadly na hlavu ruské atomovky", tak by to znamenalo globální katastrofu, kterou by odskákalo celé lidstvo. Včetně takových blbců jako vy, kteří se na to zřejmě těší.

S. Prosek 8.6.2019 16:24

jsem rad ze jsem nezapomel cesky

jedine z Ceska se dozvim, jaci jsou Amici nelidove a jak vse delaji blbje. V Rusku jsem byl, projel a do dnesniho dne na to nezapomenu. Krajane, stastnou cestu na vychod a pevnou hraz proti imperialistum z volstrytu.

M. Šejna 8.6.2019 16:46

Re: jsem rad ze jsem nezapomel cesky

nelidové nejsou, ale po posledních volbách zjistili, že jim jejich prezidemta dosadil do Bílého domu sám báťuška Putin. To u nás v Česku jsme si prezidenta zvolili sami. Možná blbě, ale sami.

Tak štastnou cestu, krajane Prosku, na západ přes Tichý oceán. Máte to směrem na západ k Putinovi blíž, než směrem na východ.

S. Prosek 8.6.2019 16:51

Re: jsem rad ze jsem nezapomel cesky

Pane Sejno, libi se me, ze jste zustal Cechem :) Ja Trumpa samozrejme volil, ty pred nim se zacpanym nosem! :)

M. Šejna 8.6.2019 16:53

Vy jste volil Trumpa?

tak to jste nejspiš podlehl ruskému ovlivňování amerických voleb.

:-D

S. Prosek 8.6.2019 17:09

Re: Vy jste volil Trumpa?

Musim se podivat, zdali me Vas pritel, pan Putin nepozadal o hlas pro Trumpa. Mimochodem ten cesky general, co sem kdysi prisel oseminkovan ceskymi kolchozniky byl Vas pribuzny?

L. Novák 9.6.2019 9:06

Re: Vy jste volil Trumpa?

Byl. Teď jste Šejnovi šlápnul na kuří oko... :-P

M. Šejna 9.6.2019 9:57

Re: Vy jste volil Trumpa?

Novák 475 si ho teď právě vyhonil u dotazu Steve Proska. Jak málo někomu stačí k tomu, aby měl orgazmus, protože u ženských je bez šance.

M. Šejna 9.6.2019 9:55

milý Steve

ten český generál byl můj strýc. Jen netuším, co má společného s mými názory.

U nás v obci žil jistý osemeněný pedofil Prosek. Nebyl to Váš příbuzný?

S. Prosek 9.6.2019 15:33

Re: milý Steve

Vas stryc by se z Vas musel radovat SMICH! Zrejme mu zustal v Cechach komunisticky pohrobek. Dozivejte svou dobu v klidu, nic jineho Vam a ostatnim soudruhum stejne nezbyva.

P. Portwyn 9.6.2019 11:56

Re: jsem rad ze jsem nezapomel cesky

A kdo jde pořád na východ

octne se na západě

kdo jde pořád na západ

dojde na východ

protože Země je kulatá... ;o)

K. Horák 8.6.2019 17:48

Re: jsem rad ze jsem nezapomel cesky

Kde na světě mají obyčejní lide rádi Američany ? Ne kvůli penězům :-D:-D

M. Prokop 8.6.2019 21:21

Re: jsem rad ze jsem nezapomel cesky

Hlavně všude tam, kde jsou Rusáci blízko.

S. Prosek 8.6.2019 21:49

Re: jsem rad ze jsem nezapomel cesky

Mno mily Horaku, a kde maji radi Rusy a treba i Cechy? Dcera pana Lavrova ma v N.Y. cestovku pro bohate krajany, kde mimo vycestovani z Ruska obstarava v Americe i trvaly pobyt, ze by tomu bylo naopak, nejak se nelze dopatrat. A to uz se nema cenu poohlizet se po utajene manzelce pana Putina tc. v Kentucky. Divnej svet krajane, nejak jinej nez si predstavujete :)

J. Jurax 9.6.2019 13:27

To máte těžký. Když to Rusko nějak netáhne, nakonec i Lee Harvey Osvald se z Ruska, tehdy SSSR, ještě rád vrátil ... :-)

J. Vintr 10.6.2019 0:27

Re: jsem rad ze jsem nezapomel cesky

Já se k tomu hrdě hlásím.

P. Zinga 8.6.2019 13:48

Samozřejmě se Amíkům nelíbí,

sypou-li Rusové písek do jejich hodinového stroje globální nadvlády.

P. Pavel 8.6.2019 17:43

Re: Samozřejmě se Amíkům nelíbí,

Ty by jsi s tím "sypáním" měl přestat. Ty halucinogeny mají vliv jen a pouze na tebe.

K. Horák 8.6.2019 17:49

Re: Samozřejmě se Amíkům nelíbí,

Generále tady nejste ve štábu.Nato. :-D:-D

P. Pavel 8.6.2019 17:57

Re: Samozřejmě se Amíkům nelíbí,

Spíš si, paciente horáku, připadám, jako když pozoruju mentálně postižené chovance.

K. Horák 8.6.2019 19:24

Re: Samozřejmě se Amíkům nelíbí,

Ja vim, že si myslíš, že váš pokoj je štáb Nato v Bruselu. :-D

P. Pavel 8.6.2019 20:12

Re: Samozřejmě se Amíkům nelíbí,

Ty víš, že sis ještě nevzal svoji dávku diazepamu, takže máš hysterický záchvat.

V. Podracký 8.6.2019 13:02

Nesprávná představa

že Reagan "uzbrojil SSSR" vede tyto "analytiky" k nesprávným závěrům pro dnešek. SSSR se rozpadl neschopností svého režimu zajisti materiální růst, konzumní společnost a svobodu především cestování a politických názorů. Ideály, na kterých byl založen, jej rozložily samy, protože byly nepřirozené, nesmyslné a hloupé. Vzdělaní lidé už takový režim nechtěli. Jinak to, co onen think-tank vymyslel, se už dávno realizuje.

V. Církva 8.6.2019 14:54

Re: Nesprávná představa

Myslím, že máte pravdu. Embargo lecčemus napomohlo. Jestli Rusko uzbrojili je otázka. Taky si myslím, že máte pravdu spíš vy.

Přesto, na východě Ukrajiny umírají tisíce lidí. A to by nám nemělo být jedno. Tady je možná embargo Ruska smysl dává.

P. Pavel 8.6.2019 17:55

Re: Nesprávná představa

Americký plán na uzbrojení sssr dosti zásadně souvisí s neschopností sssr zajistit obyvatelstvu dostatečnou životní úroveň. Jednou z hlavních příčin tohoto stavu byly právě gigantické výdaje na zbrojení. Jinak Podracký opět neví o čem mluví. Diskuze je o úpadku režimu, nikoli o rozpadu sssr. Rozpad sssr nastal až za nějaký čas po té co sovětský režim byl dokonale v koncích.

J. Tachovsky 9.6.2019 1:31

Re: Nesprávná představa

KLDR dava na zbrojeni na hlavu daleko vic, nez davalo SSSR a uzbrojene neni. Obyvatelstvo ma zivotni uroven daleko mensi nez melo SSSR, ale porad ho USA nedostalo.

P. Pavel 9.6.2019 17:47

Re: Nesprávná představa

Nebo-li další debiI, který se domnívá, že USA chtějí KLDR "dostat" a nemá ponětí o tom, jak extrémně složité jsou mezinárodní vztahy a reakce různých společností na různé situace.

J. Vintr 10.6.2019 0:33

Re: Nesprávná představa

Už jsem to napsal výše. SSSR se nerozpadl, to jen vládnoucí bolševici změnili taktiku. Zbavili se přežilé bolševické ideologie a zbourali železnou oponou, která je izolovala od Západu a bránila jim tam dostatečně účinně škodit. Je ovšem možné, že k tomu přehodnocení taktiky přispěla i politika prezidenta Regana.

B. Hamal 8.6.2019 12:45

Ve své arogantní namyšlenosti

Západ pohlíží na Rusko jako na těžko dostupnou kořist, místo aby z něj učinil svého spojince. S největší pravděpodobností toto bude pro budoucnost Západu jeho osudovou chybou.

P. Pavel 8.6.2019 18:02

Ruskácko ve své arogantní namyšlenosti

pohlíží na okolní země jako na své otrocké kolonie, které měly tu drzost rozhodnout se pro to už nebýt koloniemi. Rusácko spojence odmítá. Západ byl rusácku dobrý, když vlastní vinou rylo držkou v zemi. V opačném případě, když Západ nabídl přátelskou ruku, rusácko začalo kousat jako vzteklý pes.