26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

USA: Důvod se divit

Před pár týdny proběhly v Americe všeobecné volby a nejedna hlava projevila dost podivu, proč že na takovém sporném poli dosud dominují běloši.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Lunák 8.1.2019 19:32

Využití Malcoma X

Williamsem pouze ukazuje na jeho známou metodu důsledného výběru skutečností a jejich ohnutí pro potřeby svého argumentu, a to jak moc je ve skutečnosti mimo, včetně vás, když na něj v pozitivním odkazujete. Ano, Malcom X nesnášel bílé liberály a samozřejmě ještě více bílé republikány. Byl pro založení vlastního afro-amerického státu, tedy odtržení od USA. Argumentaci, pro kterou jeho postoj (část postoje) Williams používá, by proto zcela smetl ze stolu.

O volbách v US jsem toho četl a slyšel dost a to především z liberálních zdrojů, nevzpomínám si však, že by někdo dumal nad tím, že většina politiků jsou běloši. To je tak bizarní tvrzení, že by stálo za to, jej "nejednou" citací doložit.

Třináctý obvod prezentuje Rashida Tlaib, ne Medvin, což je přispěvatelka do vámi adorovaného Townhall, hňupe a senile. Tlaib se prezentuje jako Palestinian-American.

J. Kanioková 8.1.2019 16:27

Zajímavé,

jedná se o jednu osobu se dvěma jmény ?

Marina Medvin a Rashida Tlaib ? -https://www.dailymail.co.uk/news/article-6556985/Democrat-Rashida-Tlaib-threatens-impeach-Donald-Trump-hours-sworn-in.html

J. Pokoutný 8.1.2019 17:51

Re: Zajímavé,

Ne, Marina Medvin píše sloupky do Townhall.com. Možná i o političce Rashidě Tlaib. Už jsem to rozebíral výše.

V. Student 8.1.2019 8:39

Všeobecné volby?

Moudří lidé už si uvědomili, že všeobecné volby jsou vynikající příležitostí k tomu, aby vyhráli ti správní, a od té doby jsou volby předmětem útoku těchto morálně nejčistších, ryzích a inteligentních lidí. Právě proto, aby při volbách nedocházelo k takovým excesům, jako že většina zvolila špatně!

A protože když se kácí les, létají třísky, a někdy je prostě potřeba udělat co je potřeba, i když s tím vnitřně nesouhlasíme, že, tak holt používají metody, jaké použíjí. Za vydatné podpory jistých veřejnoprávních médií masivně urážejí a ztrapňují ty, kteří volili jinak, oblbují kde se dá a v takovém Švédsku už přidělují peníze na udávání lidí, kteří mají výhrady k transgender problematice nebo dokonce zpochybňují oficiální migrační politiku.

Takže nebojte, všeho do času. Už brzy začnou vyhrávat volby ti správní lidé. Černošští ekonomičtí šíbři, transgender odborníci na školní vzdělávání, militantní lesby coby odbornice na správné chování k ženám a muslimové jakožto političtí garanti náboženské vyváženosti.

I. Mertl 8.1.2019 9:34

Re: Všeobecné volby?

Máte pravdu, Studente, nic pěkného vás nečeká. Jen poznamenávám, že zkazky o konci světa či čivilizace patří k mentální výbavě nejistých lidí či rovnou psychopatů od nepaměti. Apokalyptické myšlení se vždycky dobře prodávalo a spolu s těmito kazateli hrůz chodili podvodní Mesiáši. Zkuste zalistovat historií a třeba prohlédnete.

V. Petr 8.1.2019 9:40

Existují lidé, kteří budou vždycky tvrdit, že stát směřuje

k záhubě. To neznamená, že v daném případě nemohou mít pravdu, kolerace jejich předpovědí se skutečností je ovšem zcela náhodná. (c) N. Machiavelli

F. Houžňák 8.1.2019 9:44

No, že by Machiavelli ve svých citovaných výrocích

používal slov jako kolerace či korelace, se mi zdá docela nepravděpodobným.

V. Petr 8.1.2019 9:51

Pane Houžňák, já si to doslovně nepamatuji ale ručím za to,

že význam odpovídá. Ostatně, on to napsal italsky a tak záleží na překladu.

Ostatně, nepamatuji si to podle citátu ale přímo z knihy, nevím přesně které, zda Vladař nebo Rozpravy.

F. Houžňák 8.1.2019 9:53

Ale jo, já vám to věřím,

ostatně přičinlivý a obratný Nicolò toho nacitoval hodně.

P. Sinclair 8.1.2019 9:43

Re: Všeobecné volby?

„Všude je plno úplatkářů a korupce. Lidé se oddávají kratochvílím a vyhýbají se práci. Děti nedbají příkazů svých rodičů. Kdekdo se pokouší psát knihy. Je nepochybné, že konec světa se blíží.“

Záznam na asyrské destičce, asi 2800 př.n.l.

F. Houžňák 8.1.2019 9:44

To už jste tady jednou psal,

něco nového by nebylo?

P. Sinclair 8.1.2019 9:47

Re: To už jste tady jednou psal,

https://www.aktualne.cz/wiki/veda-a-technika/konec-sveta-v-predpovedich-proroku/r~i:wiki:1315/?redirected=1546937230

F. Houžňák 8.1.2019 9:51

Ano,

hodnotná tiskovina. Děkuji.

M. Martinelli 8.1.2019 16:23

Re: Ano,

nádherný sarkasmus...

F. Houžňák 8.1.2019 16:25

Prečo,

jak to myslíte?

M. Martinelli 8.1.2019 16:37

Re: Prečo,

párkrát jsem si tam přečetl fendrycha a spol. a stačilo mi to, diskuze jenom tam, kde havloidní chátra určí, no klonovaný rudý právo...i když konkrétní článek jsem nečetl, ale Vaše komentáře se mi líbí, tak jsem to bral jako sarkasmus

F. Houžňák 8.1.2019 16:42

No, děkuju, ale neberte ty komentáře tady

tak vážně, dyk je to sranda.

M. Martinelli 8.1.2019 17:13

Re: No, děkuju, ale neberte ty komentáře tady

tady ty komentáře čtu nějáký 3. roky a loni jsem začal i reagovat, protože to co se děje tady v Evropě už žádná legrace není (dívka ve vídni se brání migrantskýmu násilníkovi a jde k soudu, v bavorsku 4 migranti bezdůvodně napadají nožem náhodné kolemjdoucí a fašistický německo je nemůže ani vyhostit, ale mě nekuřákovi a abstinentovi pokaždý prohledávají auto u hranic, noc dlouhých bejsbolek v brémách proti poslanci AFD atd.) a tak je nutné dění v Evropě neustále sledovat a odhadovat kolik lidí si to plíživé nebezpečí a ohrožení skutečné svobody a demokracie uvědomuje a jak tomu zabránit nebo kam v případě vítězství debilů, jichž je bohužel většina, vlastě uprchnout...

V. Petr 8.1.2019 10:12

Francouzský spisovatel Jacques Bergier napsal, že

"konců světa," tedy katastrofických zániků učité civilizace, zažilo lidstvo už více.

Ostatně, poté co Řim přijal na své území ze slabosti a blbosti barbary a ti pak řádili po většině jejího území napsal někdy kolem r. 420 Svatý Ambrosius (?) "To je úplná hrůza, to je konec světa."

Nebyl to konec světa, jen několik "temných století" úpadku, smrti a chaosu.

Jinak, nevím o asyrské destičce z roku 2800 před Kristem ani o tom, že by tehdy kde kdo psal knihy. Nicméně, Vámi uváděný citát je připisován i jiným starověkým národům.

P. Sinclair 8.1.2019 10:32

Re: Francouzský spisovatel Jacques Bergier napsal, že

Přiznávám se, já tu destičku neberu vážně a to psaní knih ve mně vždy vyvolá úsměv. Tohle je ale dobrý:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dates_predicted_for_apocalyptic_events

V. Petr 8.1.2019 10:43

Pěkné!

F. Houžňák 8.1.2019 10:48

Před asyrskou destičkou byly i starší texty,

například ten úplně nejstarší, tentokrát na sumerské destičce datované roku přibližně 3500 před Kristem, stojí nápis "Kam oko dohlédne a sokol doletí, všude samý pitomec". A takových destiček bylo asi hodně.

V. Kolman 8.1.2019 14:39

Re: Před asyrskou destičkou byly i starší texty,

Malá poznámka k "pitomci" na destičce:

"JE TĚŽKÉ BÝT DEBILEM, PROTOŽE KONKURENCE JE VELIKÁ."

Krásný bonmot -bohužel ne můj. Vymyslel ho pan Miroslav Horníček.

F. Houžňák 8.1.2019 14:49

To měl určitě taky z nějaké

destičky. Nepochybně jich bylo hodně.

J. Pokoutný 8.1.2019 17:48

Re: Před asyrskou destičkou byly i starší texty,

"Žádný učený z nebe nespadl, ale blbce jako by shazovali vidlema." doc. Ebert (možná citující)

M. Martinelli 8.1.2019 16:28

Re: Před asyrskou destičkou byly i starší texty,

ano, moudří, inteligentní a vzdělaní jedinci byli vždy tou nejmenší menšinou (žádná neziskovka se jich však nezastane)...

I. Novák 8.1.2019 14:00

Re: Všeobecné volby?

Vždyť ta civilizace opravdu zanikla.

V. Student 8.1.2019 12:44

Re: Všeobecné volby?

V případě Židů v předválečném Německu byste argumentoval stejně, nebo byste připustil, že přichází opravdu velký problém?

I. Mertl 8.1.2019 15:42

Re: Všeobecné volby?

Takových etnických čistek historie zná mnoho, zvláště židi by mohli vyprávět - jejich historie je historií pogromů. Jenže ta šoa byla relativně nedávno a byla provedena zvláště monstrózně. Ale nejednalo se o konec civilizace. Ostatně netuším, jak židovský osud souvisí s vašimi obavami.

V. Student 8.1.2019 14:18

Re: Všeobecné volby?

No vidíte, pane Mertle, jak vám to urážení jde. Vy jste taková výkladní skříň těch lidí.

A mimochodem, lépe čtěte pojednání o psychopatech od vašich guru, jako Honzák nebo jiní psychiatři. Tam se dozvíte, že psychopat je v chaosu jako doma, takže se nebojí, zejména ne politických změn. Takže používat toto označení vůči někomu, kdo vyjadřuje obavy, můžete pouze tehdy, jste-li věci neznalý, nebo se vám prostě jen zachtělo si touto cestou ulevit na adresu někoho, kdo má jiný názor.

Jak říkám, vy jste těch moderních rádoby liberálů vzorovým příkladem. Jen tak dál.