20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

USA: Bude Trump Putinovým pudlem?

Několik dní před inaugurací Donalda Trumpa americkým prezidentem zůstává ve středu pozornosti tiskových komentářů jeho těžko vysvětlitelná sympatie k Vladimiru Putinovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Trick 16.1.2017 13:42

Re: protiraketový štít byl proti Íránu a S. Koreji

Těch pár tisíc v Polsku a Pobaltí stojí USA 3,4 miliardy dolarů ročně. A co když Trump si to bude chtít nechat zaplatit?

Toho bych se obával.

I. Schlägel 16.1.2017 14:22

Re: protiraketový štít byl proti Íránu a S. Koreji

Nějakou protihodnotu by chtít měl. Je to obchodník. Navíc spoléhání se pouze na USA není prozíravé. Zásadní otázkou je, zda sociální stát blahobytu najde dostatek zdrojů na obranu tohoto blahobytu. V tom jsem poměrně pesimista.

P. Lenc 16.1.2017 10:11

Ten článek

je opravdová sranda.Kam vy na to pane Fištejne jenom chodíte?Mimochodem Putin poté, co si "omakal" reakci USA a EU na gruzinské událost se radostně vrhl do akce Krym. Věděl bezpečně, že mimo velkohubá prohlášení ze strany Obamy a EU se nic , co by Rusko položilo na kolena se samozřejmně nestane.Opakování akce Porýní 1936 jako přes kopírák.A proč by měl nyní Trump napravovat něco, co ten Keňský "genius" který dle svého velkohubého prohlášení o tom, jak "pozvedl" USA měl napravovat.?

Č. Berka 16.1.2017 11:11

Válku rozpoutala Gruzie

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1382191-valku-s-ruskem-rozpoutala-gruzie-mini-experti-evropske-komise

F. Navrátil 16.1.2017 9:41

Fijúúú

Trump bourá bábovičku, kterou si vybudoval Jefimka Fištejn. Ten stále nemůže uvěřit, že nevyhrála Clintonová. Kráčí tedy temným lesem a utěšuje se tím, že hlasitě píská.

V. Novák 16.1.2017 9:35

Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

kdy jedni "novináři" si howno vymysleli a jiní se v něm matlají tak dlouho až ti vymýšlející nemohou přečuchnout, že se "něco" děje a k matlání se přidají.

Od Trumpa lze očekávat obchodnický, tedy pragmatický, neideologický přístup k vnitřní i zahraniční politice - mezi jiným i k Rusku a Putinovi osobně. Méně vývozu demokracie do zemí, kde o ni nikdo nestojí, více obchodu se zeměmi, které se vzájemně výhodnému obchodu věnovat chtějí. Nic víc, nic míň.

Pokud se toho Trump bude držet, jistě nedostane Nobelovu cenu míru, ale mohl by zanechat USA silnější a svět bezpečnější.

Žvásty o diktátorovi a "hybridní válce proti Evropě" jsou obvyklý folklor gospodina Fištějna, věnovat se mu více netřeba.

R. Gramblička 16.1.2017 10:33

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Ano, vidím to stejně a držím Trumpovi palce

S. Netzer 16.1.2017 10:50

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Jasně, Moskale, už se nemůžete dočkat až Putinův pudl rozvrátí všechno, co naši předkové v Evropě po válce vybudovali.

J. Kombercová 16.1.2017 11:07

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Podle Trumpova vyjádření jeho chování směrem k Rusku to nevypadá,že by něco takového od Putina požadoval. Nebezpečí, že to, co vaši předkové v Evropě vybudovali, rozvrátí ten,koho už máte doma.

S. Netzer 16.1.2017 11:25

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Nevím, jestli jste neinformovaná nebo ideologicky zaslepená, každopádně Trumpetovo lísání se k Putinovi ("chování směrem k Rusku") a výroky jako "NATO je obsoletní" nevbuzují zrovna důvěru v jeho úmysly.

J. Kombercová 16.1.2017 11:39

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Každá to vidíme jinak. Já v tom žádné lísání nevidím. On řekl na dotaz novináře, mohla jste to být stejně tak Vy, že si snad nemyslí, že by byla Hillary vůči Putinovi tvrdší než bude on.

Nechme Trumpovi alespoň těch 100 dní, co říkáte?

R. Gramblička 16.1.2017 12:30

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

á, našla jste v slovníku nové slovíčko, "obsoletní", a chtěla jste se pochlubit, bravo. Pokud tady z někoho ta ideologická zaslepenost trčí na všechny strany, tak paní Kombercová to rozhodně není. Zkuste zrcadlo

S. Netzer 16.1.2017 12:36

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

http://www.manager-magazin.de/politik/weltwirtschaft/a-1130098.html, blbečku.

J. Kombercová 16.1.2017 12:42

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Aha, dovolil si kritizovat Německo a jmenovitě Merkelovou. Tak tomu se říká drzost.

Stran NATO má pravdu. Ale nevidím, že by ho chtěl rušit, pochopila jsem, že modernizovat zároveň s tím, že členské země musí plnit své finanční závazky, ne se vézt na újkor USA.

Co tam máte dál?

S. Netzer 16.1.2017 12:55

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Pro vás nic.

J. Kombercová 16.1.2017 13:20

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Tak to je dobře.

S jakým despektem píšete o Trumpovi, tak se chováte ke mně. Pak se divte, že k němu chovám větší sympatie než k vám. :)

R. Gramblička 16.1.2017 12:26

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Merkelová, Baroso, Hollande, Juncker a mnozí další na tom již dlouho makají. To vám ale evidentně nevadí

V. Novák 16.1.2017 13:00

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Neumíte číst, Übermenschko?

Tak se to naučte.

V. Karda 16.1.2017 13:27

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Co tady zase bučíš ty anonymní muslimská Netzerko.

S. Netzer 16.1.2017 13:32

Re: Tohle je jen omílání presstitutského nesmyslu,

Už zas bučíš, svině Kardo?

J. Štrobl 16.1.2017 9:01

Už toho Trumpa, vy hlásné trouby nejvyšší moudrosti nechte!

Trump si ještě nesedl do křesla a každý tlučhuba už ví co bude nebo nebude dělat. Za opakování podobných žvástů se dřív v hospodě dávalo pár facek. Jó kde jsou ty časy. To byli ještě chlapi chlapáky a hospody hospodama.

J. Vavruška 16.1.2017 8:57

Kam na to proboha ten Fištejn chodí? "Diktátor“, “hybridní válka proti Evropě“. Asi si to plete s tím norským seriálem. V Evropě žádné významné hybridní boje neprobíhají, a už vůbec ne s Ruskem. Zato tu máme navíc několik tisíc tanků z USA, země, která nesousedí s žádnou členskou zemí EU, pokud nepočítáme Německo, kde od roku 1945 stále trvá okupace.

Š. Hašek 16.1.2017 8:48

Koho Vy jste pudlem?

Pane Fištejne?

Dále stejně jako poznámka pana Lesniaka.

M. Valenta 16.1.2017 8:48

Správná uvaha je:

Co může Putin za zrušení sankcí nabídnout. NIC. Takže naděje na zlepšení vztahů, jak se zdály na začátku Obamovy éry, jsou naivní.

J. Vintr 16.1.2017 11:16

Re: Správná uvaha je:

Putin může nabídnout hodně. Třeba to, že Rusko přestane intrikovat a rozeštvávat konflikty v různých částech světa.

I. Schlägel 16.1.2017 11:53

Re: Správná uvaha je:

Slíbit může. Slibem totiž neurazíte.

V. Novák 16.1.2017 13:02

Re: Správná uvaha je:

A slíbí to i Trump?

A bude moct dodržet?

V. Novák 16.1.2017 14:46

Re: Správná uvaha je:

Putin nic nabízet nebude. Možná zrušení kontrasankcí - ale je otázka od kdy.

R. Gramblička 16.1.2017 7:46

Gregory hloupě kecá

"po restartu následoval zábor Krymu, podpora separatistů na východě Ukrajiny, hybridní válka proti Evropě a invaze do Sýrie za účelem záchrany Asada. Obamova strategie doslova vyprovokovala Kreml k územní expanzi."

Trouba Gregory a Fištejn s ním by si měli zodpovědět otázky, co bylo dřív? Ruská podpora separatistů nebo Američany a EU podporovaný převrat na Ukrajině a nastavení její politiky směrem ke vstupu do EU či NATO? Ruská "anexe" Krymu nebo proklamace proamerické vlády, že zruší Rusům základnu na Krymu? Vstup Rusu na straně Asada do Syrské války nebo rozvrácení Sýrie s podporou USA a EU?

A. Trick 16.1.2017 8:44

Je chucpe mluvit

o nepovedeném restartu a zapomenout na snahu a přípravné akce připravit Rusko o vojenskou základnu v Sevastopolu.