29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

UKRAJINA: Neuvěřitelná shoda okolností

Je to opravdu neuvěřitelná shoda okolností. A přiznám se, že mě to překvapilo. Dočetl jsem se, že ti Američané opravdu vědí, co říkají a proč to říkají a jak to říkají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jílek 27.7.2014 15:15

umí pan Haas anglicky, nebo jen rusky? :-)

http://www.rferl.org/content/ukraine-separatists-had-buk-missiles/25468009.html

Khodakovsky said the Ukrainian government knew about the Buk system's presence in separatist-held territory and "did nothing to protect security, but provoked the use of this type of weapon against a plane that was flying with peaceful civilians."

He said the Ukrainian government knew it would be deployed in the area and "provoked the use of this Buk by starting an air strike on a target they didn't need, that their planes hadn't touched for a week."

J. Jílek 31.7.2014 23:36

Re: umí pan Haas anglicky, nebo jen rusky? :-)

http://youtu.be/vfFhnqw0sE8

tady vojenští nadřízení Chodakovského potvrzují, že cílem je odtržení Donbasu a připojení k Rusku

A. Fritscher 25.7.2014 23:33

Víte ale pani Kanioková :o)

....... že nemůže mít každý "svou vlastní pravdu". Pravda je jen jedna, a ti co tvrdí, že u nich doma jsou dvě a dvě tři, a nebo pět, jsou opravdu "blbci" i když na tu "svou pravdu" maji demokratické právo. To ale neznamená že nejsou BLBCI :o))

J. Václavíková 26.7.2014 0:15

Re: Víte ale pani Kanioková :o)

Kde jste se toulal?

J. Krásenský 27.7.2014 21:21

Ale pane Fritschere,

Pravda je jistě jen jedna, ale ani Vy, ani já a ani paní Kanioková nejsme jejími vlastníky, pouze se snažíme k Pravdě přiblížit. Paní Kanioková Pravdu nerelativizovala, jako mnozí filosofující postmoderní intelektuálové, pouze poukazovala na to, že všichni Pravdu hledáme, a proto je hanebné nálepkovat ty, s kterými nesouhlasíme. Takové postupy patří k "logickým klamům" a blíže k Pravdě to neposune nikoho, zvláště ne ty, kteří logické klamy používají k prosazení vlastního přesvědčení (, které je zpravidla chybné, neboť Pravda nemusí používat to co dokáže lež).

J. Kanioková 25.7.2014 21:15

Že to s naší demokracií není moc slavné, mi bylo jasné,

ovšem jakou míru demokratického myšlení máme my sami v sobě, pod kůží, čtvrtstoletí po Sametu... tak to šokovalo i mě.

"Já to VÍM přesně, tak to je, a kdo to nevidí jako já, je - blbec, rasista, extrémista, komouš, kretén, kremrole, zaprodanec, atd. atd. atd."

Lidi by si měli uvědomit, že to je právě ještě ten zažraný komunistický styl - "Já mám pravdu, a ty drž hubu. JEDNOTNÝ NÁZOR".

Demokracie v nás = respektovat i oponenty. Neurážet..

J. Jílek 25.7.2014 17:25

jo, vyhýbali se jak čert kříži. A kdo vám to má věřit, lháři

Obě "lidové republiky" na východě Ukrajiny vyhlásily nezávislost. Separatisté v Doněcku navíc žádají Moskvu, aby jejich nový stát přijala do federace. Oznámil to vůdce doněckých separatistů Denis Pušilin. Předák slavjanských separatistů zve na Ukrajinu ruskou armádu, má pomoci v boji s "teroristy".

a co o tom píše Haas? "Téma, kterému se vojenští velitelé rebelů vyhýbali a nechávali ho „lidovým guvernérům“ a vládám jejich republik. "

J. Jílek 25.7.2014 18:30

Re: jo, vyhýbali se jak čert kříži. A kdo vám to má věřit, lháři

proč si Strelkov pouští hubu na špacír na svém facebookovém profilu, mistr Haas? Sestřelit civilní letoun a dát to hned vědět....:-)

M. Varadinková 25.7.2014 19:03

jo, vyhýbali se jak čert kříži. A kdo vám to má věřit, lháři

A kde je problém? Vzhledem k tomu, že Pušilin je "lidový guvernér", je to přesně tak, jak píše pan Haas.

J. Jílek 25.7.2014 19:31

Re: jo, vyhýbali se jak čert kříži. A kdo vám to má věřit, lháři

není to přesně tak. Viz výše

lidový premiér Doněcké teroristické republiky a jeho ministr obrany jsou navelení důstojníci ruské tajné služby, vojáci....tito samozvanci jsou vojáci, v podstatě vojenská chunta

J. Jílek 31.7.2014 23:36

Re: jo, vyhýbali se jak čert kříži. A kdo vám to má věřit, lháři

http://youtu.be/vfFhnqw0sE8

tady vojenští nadřízení Chodakovského potvrzují, že cílem je odtržení Donbasu a připojení k Rusku...

K. Frejlach 25.7.2014 16:09

Bylo sestřelení letadla chybou ukr. armády?

Podle dnešních (25.7.) agenturních zpráv připouští jeden z ukrajinských činitelů sestřelení malajsijského letadla ukrajinskou armádou omylem. Mohlo se to prý stát při nácviku používání Buk 1, kdy raketa vůbec neměla být odpálena, i když velitelé kompletů dostali příslušné šifry k odpálení. Ihned po incidentu prý začala být osádka jednoho z kompletů včetně velitele vyšetřována.

Já však té verzi o omylu ukrajinské armády, připomínající omyl ukr. armády z roku 2001 při sestřelení civilního letadla společnosti Sibir, příliš nevěřím. Své názory k problematice sestřelení letadla nad Novoruskem jsem umístil do diskuse k včerejšímu (24.7.) článku pana Fištejna, nazvaného "Konec ruské politiky". Název mého diskusního příspěvku z 19.05 hod., 24.7. byl: Terorista Porošenko a černé skříňky". Tam mimo jiné uvádím podezřelou skutečnost, letadlo po příletu do Doněcké oblasti kleslo na nižší letovou hladinu (cca o 700 m). Musím to doplnit dalšími skutečnostmi, v době sestřelení letadla hlásili piloti jiných letadel rušení systému GPS a dále, dopravní letadlo odchýlilo směr svého letu o 14 km. Doprovod civilního malajsijského letadla ukrajinskou stíhačkou vzdálenou od letadla 9 km je další podezřelou skutečností, to jsem však již v diskusi k článku pana Fištejna uvedl. Všechny tyto skutečnosti nenapovídají náhodnému omylu ukrajinské armády, jednoznačně podporují závěr, že celá akce byla záměrně Ukrajinou předem připravena.

S. Prosek 25.7.2014 16:56

Re: Bylo sestřelení letadla chybou ukr. armády?

Dalsi konspiracni uvaha. Je valka mezi Ruskem (pouzivajicim proxy) a Ukrajinou. Valka ktera pokud nebude ukoncena (a rychle) se rozroste po evropskem regionu a neni vylouceno ze dospeje k Armageddon(u).

Cesti diskuteri ohnive zastavajici jednu ci druhou stranu , doufajici pomoc svemu tymu ten problem nevyresi. Je Putin pripraveny jit dal za Ukrajinu? Je Evropa (Cesko) schopna ustat svou samostatnost ve stretove situaci? Jak? Teoretizovani v prostredi 10 milionove populace, ekonomicky a bezpecnostne zavisle na jinych subjektech nez vlastnich, je neco jako "zabomysi valky". Cesky prostor je vakumovym prostorem mezi vychodem a zapadem, coz jak je ze zdejsi diskuze je hnacim motorem zucastnenych. Ma vubec nekdo z ceskych menagoru ideu co muze byt za rok, tri, pet? 

Maji vubec ceske diskuze na cele tema smysl?

M. Varadinková 25.7.2014 19:24

Re: Bylo sestřelení letadla chybou ukr. armády?

Tu válku s Ruskem (zatím aspoň studenou) rozpoutáváte přece vy z USA. Proč Vaši nejvyšší představitelé vyslovují obvinění, aniž by je podložili sebemenšími důkazy? Pokazily se Vám snad všechny ty špionážní družice, AWACSy a všichni Vaši špióni chrápou? Nebo dokonce lžou (že Ukrajina nemá zařízení na sestřelení letadla v takové výšce)?

Proč se vůbec cpete na tu Ukrajinu, Rusům za humna? Neslíbil jim už Bush senior, že se tam cpát nebudete? Jak by se vám líbilo, kdyby Rusáci financovali pěti miliardami USD převrat v Mexiku a tamní násilně dosazená jejich loutková vláda by se začala chovat velmi nepřátelsky k USA i k Američanům žijícím v Mexiku?

Proč děláte jednu provokaci (přinejmenším slovní) za druhou? Kdyby místo pragmatického a velmi zdrženlivého Putina byl v čele Ruska nějaký podobný šílenec, jaké si tam volíte vy, tak už by bylo nejspíš dávno po všem (tedy po jaderné válce).

Proč už nemůže NATO být obrannou aliancí, tak jak tomu bylo před dvaceti lety? Proč se musí furt někam montovat, bombardovat, svrhávat vlády? Jaký je výsledek: Irák, Afghánistán, Libye, Sýrie, Ukrajina....? K čemu je to dobré, rozdrbat celý svět a nechat ho ovládnout islamisty nebo nějakými lokálními všehoschopnými nácky?

B. Rybák 25.7.2014 19:33

Re: Bylo sestřelení letadla chybou ukr. armády?

Zcela s Vámi souhlasím! 1*****

J. Kanioková 25.7.2014 21:16

Já také..

.

J. Jílek 25.7.2014 19:35

Re: Bylo sestřelení letadla chybou ukr. armády?

Proč? Klaus jim to slíbil....dokonce jim slíbil členství v NATO...mluvila jste o dohodách SSSR-USA. Kde jsou? Včera jste neodpověděla...ten pragmatický zdrženlivý Putin si nechal schválit v Dumě útok na Ukrajina, zabral Krym, vyzbrojuje teroristy řízené jeho speciálními službami, ostřeluje Ukrajinu Grady, BUKy a těžkou artilerií (ruští vojáci se chlubí na internetu)

S. Prosek 25.7.2014 20:04

Re: Bylo sestřelení letadla chybou ukr. armády?

MY tady pani Varadinkova lynchujeme cernouchy zatim co VY ve Slusovicich jste mirove hnuti a tabor ruskych zajmu eee pratel! MY vam ty ruske pratele prejeme z celeho srdce. Jasny slusovicka Putinko :)))))))))))

M. Stuchlik 25.7.2014 21:06

Re: Bylo sestřelení letadla chybou ukr. armády?

To, co předvedli ruští teroristé, nepotřebuje dokazování. Jen KGBáckéhlásné trouby budou vymýšlet každý den jinou pitomost.

J. Mrázek 28.7.2014 21:47

Trocha problémů s dolarem

Sadám chtěl za ropu jinou měnu a jak dopadl. Kadáfí- totéž . Sirie se zatím drží. Země BRICS chtějí založit svůj vlastní MMF a jako záložní měnu dolar nechtějí.... nemluvě o tom, že dvojhlavý ruský orel na měně podložené zlatem (v realizaci) bude "asi" méně vhodný jako tolaletní papír, než ten zelený... TOHLE znamená hrozbu, ovládnutí ropných a plynových nalezišť na Ukrajině a "spřátelená vláda", co bude prodávat za dolary a ne za jinou měnu, to je důvod války, která ještě na chvíli pozdrží pád kdysi tak poctivě se tvářící mocnosti. Její zadlužení je dnes obrovské a Google vám na dotaz o dluzích udělá nabídku obrazem, palety o výšce a rozměrech dvojčat a víc, prakticky nesplatitelný dluh. Země EU mají šanci své dluhy splatit při splátkách 2% ročního HDP každý rok a bude to trvat "jen" osmdesát, až stopadesát let. Proto stojíme při dolaru, aby se nám nezhroutil svět. Ale on se stejně sesype, jen později a hůř. Chudáci naše děti (pokud tomu náhodou neukniknou tím, že padnou v té nyní plánované válce, kdy nálože 0,3 x až 6x  "Hirošima" jsou považovány za lidumilné a taktické a v kompetenci místního velitele zásahu proti rebelantskému státu k použití podle jeho uvážení a bez "tlačítka schválení" od presidenta Obamy. Dá si druhá strana líbit tyto "drobné" jaderné štípance ? Spíš se rozlučme se světem, jaký jsme znali a  klacky nepalme, budou dobré na obranu vlastního teritoria a mizejících zásob (pár týdnů)...

J. Mrázek 28.7.2014 21:48

Syrie...

Promiňte..

J. Jílek 25.7.2014 16:56

Re: Bylo sestřelení letadla chybou ukr. armády?

kterápak to asi byla agetůůůůra? :-) Místo odpálení je známo, naprosto, přesně, fištróne

J. Ráž 25.7.2014 17:26

Re: Bylo sestřelení letadla chybou ukr. armády?

Jo,místo odpálení rakety a sestřel letadla vím naprosto přesně,vy hlupáci....viděl jsem to dalekohledem z balkónu. Asi tak, pane Jílek?

P. Mach 25.7.2014 18:19

Až na to,

že ve vašem případě to určitě nebyl dalekohled ale dno flašky. Že pane Ráž. :-)

J. Jílek 25.7.2014 18:35

ironie nestačí, fištróne.... :-)

http://ukraineatwar.blogspot.nl/2014/07/exact-location-pinpointed-of-mh17.html

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ukraine/10984530/MH17-the-clues-which-may-lead-to-missile-launch-site.html

A. Fritscher 25.7.2014 23:38

Re: Bylo sestřelení letadla chybou ukr. armády?

Omyl je blbost, na ruských raketách jsem sloužil, a na to aby mohla být odpálena musíte zvenku na raketě ručně vytáhnout zajišťovací kolík ( ČEKU ), bez toho nejdou odpálit pyropatrony zážehu a pohonů křídel a kormidel. Raketa sice celou dobu komunikuje s odpalovákem a zachytává cíl ale bez RUČNĚ vytažené čeky neodletí. A ta se vytahuje až těsně před použitím, v plné bojové připravenosti a na přímý rozkaz. Představa že si ukrajinci "cvičí" s raketama odjištěnýma natvrdo je děsná :o(

J. Kanioková 25.7.2014 15:25

Díky za další informace, Tomáši,

čím víc jich vyjde na povrch, tím víc to snad donutí ty věrchušky, přece jen nakonec kápnout božskou. Variant je hafo, a zájmů ještě víc. I velmi objektivní pan Petránek o tom píše - http://krat.si/DAX

Ti, co pomáhali rozdmýchávat vášně na Majdanu, si mohou gratulovat, jak to pokračuje, jaké důsledky to přineslo.. I oni mají krev na rukou !

Obama vysílá na Ukrajinu poradce Pentagonu ku pomoci strategie odrazit "Putinovy" rebely -- http://krat.si/DAS ... Během několika příštích týdnů, skupina ministerstva obrany se zástupci, kteří se specializují na strategie a politiku, míří do Kyjeva k vyhodnocení specifických programů, které Spojené státy chtějí pomoci posílit, řekl armádní plukovník Steve Warren, mluvčí Pentagonu.

Jejich cílem je pracovat s Ukrajinci na "vytvoření trvalého programu pro budoucí americké úsilí na podporu ukrajinské armády přes danou problematiku expertních týmů a dlouhodobých poradců", řekl.

Jo, jo... boj o sféry vlivu ..

J. Václavíková 25.7.2014 15:32

Re: Díky za další informace, Tomáši,

Ale jen to napište bez uvozovek, naplno! Poslal poradce ku pomoci strategie odrazit Putinovy teroristy.

A Vaší ctěné pozornosti bych doporučila článek, kterak se Putin sám vypořádává s ruskými rebely. Tam žádné řečičky o svobodě názorů, vyjednávání či nedejbože svobodě projevu nenajdete. Tak to vypadá, když Putin káže vodu a pije víno.

MOSKVA - Moskevský soud odsoudil opoziční politiky Sergeje Udalcova a Leonida Razvozžajeva na 4,5 roku odnětí svobody za vyvolávání nepokojů v Moskvě v roce 2012.

B. Rybák 25.7.2014 19:29

Opoziční politici?

Levicový radikál Udalcov byl v domácím vězení od loňského února, Razvozžajev byl zatčen loni v říjnu. Oba byli obviněni, že v květnu roku 2012 organizovali na moskevském Blatném náměstí násilné útoky proti policistům. Udalcov a Razvozžajev ve Volgogradě, Kazani, Nižním Novgorodu a dalších městech zakládali výcvikové tábory.

Skutečně politické opoziční demonstrace v Moskvě probíhají bez problémů a vychází i opoziční tisk. Jisté je, že žádná (ze zahraničí řízená) barevná revoluce v Rusku neprojde (oni si dost užili tu, kterou jim tam importovali ze západu (v železničním vagonu z Pruska)!

J. Jílek 25.7.2014 19:36

Re: Opoziční politici?

zdroj je pochopitelně Putinův....