25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

TERORISMUS: Za výbuchem ve Vrběticích je Rusko!

Není náhodou, že na začátku své úvahy jsem uvedl citát jednoho z nejslavnějších ruských básníků druhé poloviny 20. století Jevgenije Jevtušenka. On je totiž aktuální i v nynější době. Tak to cítí mnoho Rusů, kteří se proti své vůli ocitli v emigraci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Beneš 23.7.2021 8:39

Mit einem Schlägel auf den Kopf geschlagen.

I. Schlägel 23.7.2021 8:56

Není nad inteligentní a faktickou poznámku.;-DR^

R. Vacek 23.7.2021 7:43

Konečně důkaz, na který všichni čekají. Rus, který potvrdil, že za Vrbětice mohou Rusové. Takže vše je jasné, vše do sebe zapadá, viníka máme a vyšetřování můžeme ukončit.:-)

M. Husovice 23.7.2021 9:45

.. a Koudelku vyznamenat.

J. Nevrkla 23.7.2021 7:31

Rus si z rusofobie udělal byznys, to jsou paradoxy. Faktů netřeba, stačí umělecké nadání.

O. Seliger 23.7.2021 7:17

Vitalii, Vitalii. Jseš miliardář s koupenými pasy a prašule, těch 1,2 miliardy rublíků jsi poctivě nabyl odkloněním ze státní kasy, či jinak. Takových jako ty je po dluhové únii nastláno. A všichni jak překročí čáru jsou čisté lilie, boží bojovníci za dluhovou demošku. Jinak druhý vrbětice výbuch pouze poněkud zasmrděl lokajstvím a touhou zalíbit se velkým. Protože ti, jak patrno, přes noc aniž by dostali souhlas vyplašených a důležitých mini spojenců si jedou své nové velké zájmy. A stále platí že buchy buch předcházel privatizační bordel počatý vládou Topolánka v roce 2006, který další vlády následně pěstovaly celých 8 let. Privatizovaný Army matroš nebyl celou tu dobu podle zákonů ČR kontrolován ani policií ČR ani ČBÚ a bezpečnostní předpisy? Děte do háje - máme demošku a to sou prachy a zas jen prachy. A čím méně důkazů, tím větší následuje mediální masáž nenávisti k debilizaci občanstva.

F. De Winter 23.7.2021 6:47

„Případ Vrbětice“ tak, jak je předkládán veřejnosti, zapadá do série fantastických tvrzení amerických politických představitelů a médií hlavního proudu. Posuďte sami:

Saddámovi vojáci vytahovali v Kuvajtu nedonošené kojence z inkubátorů (1991), Srbové prováděli v Kosovu genocidu (1999), Saddám měl zbraně hromadného ničení a podporoval Al-Káidu (2003), Kaddáfí rozdával vojákům prezervativy, aby mohli bezpečně znásilňovat (2011). Od událostí v Kyjevě v zimě 2014 je pak cílem výhradně Rusko - Rusové vojensky obsadili Krym a následně sestřelili malajské dopravní letadlo, řezník Asad plynuje v Sýrii vlastní lidi (nepřímo Ruská federace), agenti ruské GRU tráví v Bulharsku Emilijana Gebreva (2015 „obchodník z Vrbětic“; žije) novičokem, v Salisbury Skripalovi novičokem (žijí), Trump je ruský agent, Rusové roku 2016 hackli server Demokratického národního kongresu (DNK), Rusové v Afghánistánu platí odměny Tálibánu za zabité Američany, Navalnyj byl otráven novičokem (žije) a tak dále. Jedná se o tvrzení neprokázaná (například let MH17), americkými bezpečnostními orgány následně vyvrácená (například Trump jako Putinův agent) až po drze pitomá (odměny Tálibáncům).

Vždy, když se schyluje k tomu, že by se obvinění veřejně ukázalo jako lež, je bez dalšího opuštěno a vyrobeno nové. Nikdo nic nezpochybňuje, nevysvětluje, neomlouvá se. To, že se jedná o nepřerušovaný řetězec tendenčních tvrzení, je nepřímým důkazem, že nejde o šlendrián, ale o jasný úmysl. Většinou se ukáže, že věc odhalila „nezávislá skupina internetových vyšetřovatelů“ Bellingcat, která, zdá se, toho ví víc, než všechny zpravodajské služby světa dohromady.

F. De Winter 23.7.2021 6:51

Slyšel jsem Zemana a slyšel jsem různé poslance, kteří byli seznámeni se shrnujícími zprávami popisujícími tento. Někteří tvrdí, že důkaz o pachatelích obsahují, někteří tvrdí, že ne. Někdo je od přírody více pochybující, někdo méně, ale v tomto případě musí prostě jedna skupina lhát. Důkazy buď jsou, nebo ne. Nejasnosti mám i z toho, že nikoho nezajímá, co se mělo s municí a zbraněmi stát. Jsem pobouřen smrtí dvou českých občanů, ale nerozumím bohorovnosti nad tím, koho měl vrbětický arzenál zabíjet primárně.

Mimo to, co si mám myslet jako občan země, jehož ředitel kontrarozvědky obdrží vyznamenání od ředitele rozvědky jiného státu?

J. Nevrkla 23.7.2021 7:29

Žádné důkazy nejsou, jinak bychom je dávno viděli,je to nelogická báchorka, nic jiného.

J. Dostál 23.7.2021 7:38

To je problém, že všechna tvrzení i důkazy jsou jen s určitou pravděpodobností pravdivé. A bohužel logika nevylučuje, že nepravdivé může být i něco, co má pravděpodobnost 1. Takže tvrzení soudů, že něco bylo rozhodnuto na základě nezvratných důkazů jen odhaluje, že neví o čem mluví. Oni by měli svou míru jistoty kvantifikovat a zároveň by se mělo otevřeně přiznat, že určitá míra již stačí na odsouzení. Pak by se nikdo nedivil, že na základě nových důkazů jsou někteří viny zproštěni.

J. Ganaur 23.7.2021 6:59

Právě jste ukázal, proč nevolit SPD!:-P:-P:-P

V. Mokrý 23.7.2021 7:18

Rv

J. Nevrkla 23.7.2021 7:32

R^R^

V. Novák 23.7.2021 6:46

A je a je a je!!!

Ještě dupnout byste si mohl... To bude důkaz nad všechny důkazy.

R. Langer 23.7.2021 5:40

Hm, škoda že my ty informace NEMÁME. :-P

J. Pilny 23.7.2021 5:38

Nevím, jaké máte jiné informace než ostatní běžní lidé, ale podle mne tomu věří pouze lidé, kteří jedou na vlně antiruské ideologie. Ale klidně si věřte čemu chcete. Každý něčemu věří, někdo věří v Boha, někdo věří tomu, že to byl Putin.

J. Ganaur 23.7.2021 6:04

A někdo věří tomu, že to udělal Kašpárek!;-D;-D;-D

T. Vodvářka 23.7.2021 5:23

Mýlíte se, autore. Zdejší čtenářstvo Vám jasně vysvětlí, že Rusko je ten nejmírumilovnější stát na světě, který nemá s agresí vůči svým bývalým satelitům ale absolutně nic společného. Všichni dobře víme, že Vrbětice vyletěly do vzduchu kvůli bordelu ve skladu. Vždyť to nepřímo řekl i náš zcela nezávislý president. Tak jaképak pochyby?

J. Hrdlička 23.7.2021 6:20

Váš příspěvek sice neodpovídá realitě, ale zato je správně politicky uvědomělý, máte další bod.

T. Vodvářka 23.7.2021 6:28

Za bod samozřejmě děkuji, hned mám lepší ráno, ale jistě jste schopen rozvést, v čem se můj příspěvek míjí s realitou. Vy nemáte rád Putina a Rusko? Na to dejte fakt pozor.....

V. Mokrý 23.7.2021 6:31

Všichni však nevidí jenom - černě nebo bíle.

J. Ganaur 23.7.2021 6:40

A někdo nevidí vůbec nebo spíš nechce vidět!:-(

J. Hrdlička 23.7.2021 6:47

Zkuste si přečíst svůj vlastní příspěvek, co v něm tvrdíte a co se minimálně do této doby v diskusi určitě neděje.

A pak můžete zkusit vysvětlit myšlenkové pochody,. jež vás dovedly k napsání posledních dvou vět vašeho posledního příspěvku. Křečovitá leč politicky uvědomělá ironie?

T. Vodvářka 23.7.2021 7:08

Četl jsem pečlivě diskusi pode mnou a trvám na svém. A což teprve, až přijdou ultras, to bude teprve to pravé. Zkuste tak okolo 12.00 hod. Přeji hezký den a čtení, pane Hrdličko.

J. Hrdlička 23.7.2021 7:20

Také jsem tu diskusi četl a žádné adorování ruska coby krystalicky čistého státu jsem tam nenašel. Pakliže jste již vznešeně neodplul na oblaku morálky a jste pořád tady, zkuste prosím ukázat konkrétně, pak vezmu své pochyby zpět (i když asi budu čekat marně, moji předešlou prosbu jste bohužel ignoroval, i když to vysvětlení zmíněných pochodů by bylo nepochybně zajímavé:-)).

Jinak nezbývá čekat do poledne, kdy tady určitě, ale určitě budou a kdyby ne, tak je to jen další lest. :-)

L. Beneš 23.7.2021 8:43

Jak zde patrno, ani vysokoškolské vzdělání neuchrání člověka od oslabení mysli.

A. Renjascu 23.7.2021 9:19

Myslím pane Vodvářko, že ta ironie je zbytečná. Pochybuji, že ti kteří se kriticky dívají na Vrbětice jsou - až na malé výjimky - nějakým obdivovateli Ruska či Putina. Přeci jen je to jiný civilizační okruh do kterého již více než třicet let nepatříme. Jediný důvod proč kauzu Vrbětice zpochybňují je ten, že scénář výbuchu, tak jak nám byl představen vypadá dosti nereálně. Podobně je to i s načasováním odhalení, které mělo být známo již více než tři roky, byť se o tom BIS zapomněla zmínit, ale jak na potvoru vyšlo najevo pár dní poté co ministr Havlíček odmítnul vyřadit Rostatom z tendru na dostavbu Dukovan. Babišovo úprk na tiskovku, kde oznámil tuto kauzu budil dojem, že se až příliš obává, aby nedopadl jako pan Nečas, který byl vaporizován taktéž chvíli poté co odmítnul vyřadit Rusko z dostavby Temelína. Tehdy se ze 150 mil., desítek kilogramů zlata a hromad úplatku nakonec vyklubala jedna domina s nezdaněnýma kabelkama a nadrzenej premiér. To, že nás v této kauze nikdo ze západních spojenců nepodpořil jen ukazuje na určitou důkazní nouzi a o tom, že sklad obsahoval nepovolené zbraně, byť rozebrané na jednotlivé komponenty, ani nemluvě. A to je to co vyvolává mírně řečeno určité rozpaky nad verzí BIS a je s podivem, že lidé, kteří jindy vyžadují různé potvrzení či důkazy pro některé vládní kroky se nyní spokojí s pouhým prohlášením věřte nám a na nic se neptejte...

Fantastický scénář o tom, jak to probíhalo jsem zde již mnohokrát uvedl.

https://neviditelnypes.lidovky.cz/politika/glosa-rusove-odchazeji.A210530_122055_p_politika_wag/diskuse

T. Vodvářka 23.7.2021 9:58

Děkuji za slušný komentář bez nutnosti označit diskusního oponenta nějakou taxonomií IV. cenové skupiny.

Tyto věci bývají zpravidla jednodušší, než se posléze interpretují. Otázkou zůstává, co tam dělali 2 příslušníci ruské teroristické rozvědky. Předpokládám, že na houby nešli.

Jednoznačné důkazy asi nebudou nikdy, jak tomu bylo třeba u Litviněnka, otráveného poloniem, Skripala s novičokem atd.

Rusko je imperiální stát, projevující skrytou či otevřenou agresi vůči okolním státům. Předpokládat, že vydají ty dva k výslechu, aby se tak nějak očistili, je asi naivní představa, že. Je tragédií Ruska, že přes své kulturní i nerostné bohatství a vstřícnost obyčejných Rusů se stát chová tak, jak se chová.

Přeji hezký den.

A. Renjascu 23.7.2021 14:41

I když ani já nejsem ušetřen pokušení být na některé oponentýy jízlivý, tak přeci jen osobní invektivy považuji za nepřijatelné, protože mimo jiné naprosto zablokují jakoukoliv smysluplnou diskuzi. Mám stále iluzi, že smyslem diskuze je hledat pravdu popř. nejlepší řešení nějakého problému. Samozřejmě iskuze na NP není nic co by mocní tohoto světa brali v potzal, ale přesto by mohlaposloužit ke kultivaci veřejného prostoru. Problémem jsou moderní ideologické příkopy, které brání diskutovat pomocí argumentů, protože jak přesvědčit přesvědčené. O Vrběticích mám závažné pochybnosti (což jsem uvedl již v předchozím příspěvku vč. odkazu) a dávám jej spíše do souvislosti s tendrem na Dukovany, ale vzhledem k tomu, že Rusům v posledních letech vyhodil "někdo" do povětří více než deset velkých muničáků, tak jejich účast samozřejmě nemohu zcela vyloučit. Pokud to ovšem udělali, tak určitě ne tak, jak je nám předkládáno.

T. Vodvářka 23.7.2021 17:04

Dvě poznámky: Asi se neshodneme v případě Vrbětic, což neznamená, že jeden z nás je mentálně inferiorní, Vidíme tutéž věc z různých úhlů, což je nakonec princip kvantové fysiky, která - jak se stále ukazuje - má všeobecnou platnost.

Tento server neslouží ke kultivaci diskuse. Moje zkušenost je taková, že je to pole, kde se realizuje řada jedinců, jež jsou v životě něčím frustrováni, kterým se život nedaří dle jejich představ, mají třeba vztahové problémy atd. Jejich jedinou "radostí" je snaha zasáhnout oponenta, kterého si vyhlédnou. Jeden z nich je na mně nalepený, mimochodem výborný studijní materiál, který se mne snaží neustále urážet a přisuzovat mi nenávist. Nejspíše neví, že již C.G.Jung postuloval, že své negativní vlastnosti se snažíme tak nějak nacpat na toho druhého, abychom pak mohli napsat, jak je to odporné. Potřeba toho druhého nějak zařadit, dát jej do škatulky pro lepší přehlednost systému přítel-nepřítel. Fandím Vám, jestli hledáte v těchto diskusích nějaký smysl, osobně mám pocit, že žádný není. Ale třeba se pletu. Přeji hezký den a pěkný víkend.