25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SÝRIE: Rusové útočí, Washington panikaří

Každé ráno si dávam mlieko z pohára s nápisom „Bush – Putin Summit, Bratislava“. Písal sa rok 2005. To bol Putin Američanom dobrý, potrebovali totiž otvoriť logistické cesty cez teritórium pod vplyvom Ruska do Afganistanu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Mertl 10.10.2015 12:08

Neffe, Neffe

kde jste toho slovenského pana doktora, alias Jána V. Luciána Medzinárodného a takyspisovatele (Gorily v podsvětí, Abeceda tělesné lásky, 5P Prvá pomoc pri manželských problémoch apod.) vzal? Blahopřeji k dalšímu kroku na cestě k vyrovnání Neviditelného Psa s Parlamentními Listy.

L. Křivan 10.10.2015 11:22

Co znamená vítězství

1) Asada ?  Nejspíš návrat k sekulárnímu státu s bezpečím pro všechna náboženství i sekty. Nesporné a ohromné výhody pro ženy. (ve srovnání s takřka všemi jinými islámskými zeměmi)

2) Asadových protivníků ?  To ukázal dostatečně IS. Když zvítězí ideologie pak vždy její nejhorší forma.

Takže přeji Putinovi úspěch v likvidaci VŠECH Asadových nepřátel. Vlastně to přeji syrským ženám, syrským křesťanům, alawitům, jezidům (a jizinkám), drůzům, kurdům, ......

P. Mach 10.10.2015 15:32

Re: Co znamená vítězství

Co znamená vítěztví asada? Znamená to návrat k masakrování dalších statisíců nespokojených a neposlušných obyvatel Sýrie (stejně tak jako se to dělo během v Sýrii během let 2011 a 2012, kdy o nějakém ISIL nebylo ještě ani vidu ani slechu) a další miliony uprchlíků směřující do Evropy. Mimochodem, považovat stát se šíitskou sektou u moci za sekulární, stejně tak jako stát, který léta vraždil židy a vyháněl je ze svého území může považovat za bezpečný pro všechna náboženství i sekty, jen kretén.

I. Schlägel 10.10.2015 16:16

Re: Co znamená vítězství

Máte pravdu. Představy některých znalců Sýrie o její stabilitě, bezpečí, mírumilovnosti a sekularitě za panování Asada jsou velmi legrační.

L. Křivan 10.10.2015 17:04

Re: Co znamená vítězství Asada ?

Návrat k sekulárnímu státu s bezpečím pro všechna náboženství i sekty. Ke státum jak existoval už za jeho otce. 

Nesporné a ohromné výhody pro ženy. (ve srovnání s takřka všemi jinými

islámskými zeměmi), Žena byla v Syrii rovnocenný člověk. To se samozřejmě muslimákům nemůže líbit.  Masakrování těch, kteří chtěli vládu sunitů nad všemi ostatními, a zotročení žen,  jejich "masakrování" je naprosto v pořádku.  Je stejně "zavrženíhodné"  jako oběšení socialistů v Norimberku po válce.

P. Mach 10.10.2015 19:32

Re: Co znamená vítězství Asada ?

Po stoprvé opakuješ stokrát vyvrácenou lež. Stejně jako za zločince juniora v Sýrii docházelo k masovým vraždám i za zločince fotříka. O bezpečí pro všechna náboženství v Sýrii běž povykládat židovským obětem nacistického druhoválečného zločince, kterého si na židy najal asad senior. Holt volksrusáci tvého ražení zůstvají své úchylné ideologii věrní, bez ohledu na fakta.

L. Křivan 10.10.2015 22:07

Re: Jsi hlupák Machu.

V arabských zemích nebude nikdy mír a nikdy demokracie. Jen slabší nebo hodně velký teror. Arabáči neumějí a nechtějí žít svobodně a demokracii, jsou to holt jenom muslimáci.

Asád je menší zlo. Mnohem menší než IS.  Přeber si to hlupáku Machu.

T. Czernin 10.10.2015 22:41

Re: Co znamená vítězství Asada ?

Bez Asada klid nebude. Je potřeba vrátit k moci tvrdého, nesmiřitelného vládce, ať už je sekulární nebo ne. Tohle souručenství vzájemně se k smrti nenávidějících kmenů a náboženství potřebuje opravdu TVRDOU a NEMILOSRDNOU ruku. A tu Asad nabízí...

J. Žitný 10.10.2015 11:06

Neff,

sam jsa ze superbolsevicke rodiny (doporucuji Pameti Vaclava Cerneho, dil III., kde je V. Neff zminen dvakrat - v obou pripadech nelichotive jako vyc.rany komunista), evidentne nemuze odolat hlasu sveho srdce a otevrel dvere sveho fora dokoran nejruznejsim komunistum, at jiz rudym nebo prebarvenym na modro, rusofilum, Putinofilum, Klausofilum, horicim nenavisti vuci USA a EU a Zapadu vubec.

Ovsem tento clanek je uz skutecne sila :-/

L. Křivan 10.10.2015 11:36

Re: Pane Žitný, má to svoje výhody.

1) Svoboda slova platí pro všechny názory a vyznání, od atheistů po Židy skrz celou abecedu. (i pro členy Ku Klux Klanu)

2) Alespoň si můžete od srdce zanadávat. To se vám po ránu tak krásně uleví,...

3) Založte si vlastní server a natřete ho pouze vaší vlastní barvou. Budete se tam krásně nudit.

V. Váňa 10.10.2015 13:58

Re: Neff,

Vážený pane Žitný,

jsem přesvědčen, že svoboda slova činí kterýkoli blok zajímavější. Ostatně sem neusíte chodit, když se Vám to nelíbí.

Spojovat ale pluralitu názorů, které připouští Aston, s jeho rodinným původem může zase jen "demokrat", který uznává pouze své názory. Kolikrát jsme za komunistů říkali, že těžko mohou děti za své rodiče. A ejhle - zase se našel někdo, kdo má pocit, že když prokádruje rodinu, tak správným způsobem poplive osobu, kterou kritizuje.

A pak - až budete psát jako Vladimír Neff, tak snad (?!) můžete kritizovat. I když, samozřejmě každý nemůže být dobrým spisovatelem. Ale nějak si nevzpomínám, že bych kdy slyšel o nějakém významném díle z jakéhokoli oboru od pana J. Žitného.

Založte si vlastní blog a pouštějte si tam koho chcete Vy. A Astonovi dejte pokoj.

S. Netzer 10.10.2015 11:00

Vladimir Vladimirovič Putin,

jasné sluníčko, vystúpil z izolácie a stáva sa v celom regióne populárnou nádejou na riešenie toho, čo chlapci v Langley a vrazi z vól strýtu rozvŕtali.

Na http://syriadirect.org/uploads/editor/source/October/108caption.jpg je vidět, jak vděční Syřané děkují svým osvoboditelům. :-P

Co to je za blba, ten autor?

V. Kusý 10.10.2015 10:29

Vážený slovanský Putinův bratře Muríne!

Z Putina nikdo nemusel představitele zla dělat.Jeho minulost vypovídá sama o sobě a současnost to jen potvrzuje.Věřit v dobré úmysly kágébáka může věřit jen naprostý naivka, nebo naprostý blb.Možnost, že by to bylo za peníze vynechávám schválně.Ani za ně se snad něco takového nedá vyplodit.

L. Křivan 10.10.2015 11:26

Re: Vážený slovanský Putinův bratře Muríne!

No dobře, ale čím to, že má minimálně 80% podporu Rusů ?  O tomto čísle nepochybuje ani německá televize.

J. Slanina 10.10.2015 11:30

Re: Asi pro tohle, naivo.

Vyšel jsem dřív než hvězda ranní / svobodu v poušti rozsévat, / z čistého srdce, z duše rád, / úhorům v zotročené pláni /životodárné sémě dát –nadarmo jsem však mrhal prací, / námahou, časem, inspirací…

Paste se tedy klidně dál! / Hlas cti vás nevyburcoval. /Nestojiť stáda o svobodu! / Stříhej a řež je, bij a nič / ;Dědictvím jejich z rodu k rodu / je chomout s rolničkou a bič.

A.S. Puškin 1823

L. Křivan 10.10.2015 11:44

Re: Asi pro tohle, naivo.

Hezky to napsal ten pan Puškin ! Móc hezky. Znal svůj národ. Jsou holt národy, které neznají a nechtějí svobodu a demokracii. Nejsou pro ní dost vyzrálé.  100% příklad jsou arabové. Rusové taky, i když už ne v tak velké míře.

Ale každému to po čem jeho srdce baží. Vnucovat nemůžeme nic. Ani tu demokracii ne. A vůbec, myslíte, že v Německu je svoboda slova ? Demokracie ?  Bejvávalo ! Naivo !

J. Slanina 10.10.2015 14:51

Re: Asi pro tohle, naivo.

Nojo, ale Venda tam taky čůral na plot, že?

S. Netzer 10.10.2015 15:43

Re: Asi pro tohle, naivo.

V Německu podle nácka Křivana není  svoboda slova a demokracie, protože by se se zlou potázal, kdyby tam postoval stejně nenávistné výblitky, jak si to dovoluje na českém internetu.

Agresivní zvratky Karla Hecklera Kocha uznává jen prostoduchá Kopretina: "Pan Křivan je správný Evropan!" :-))))

H. Lukešová 10.10.2015 15:51

Re: Asi pro tohle, naivo.

Rozhodně není nácek a je vzdělanější než-li vy. Vystudovala jste matematiku a fyziku na vysoké škole? Získala jste univerzitní diplom z matematiky a fyziky? Mat-fyz nedokáže vystudovat kdekdo...

P. Vaňura 10.10.2015 16:48

Svoboda slova musí platit i pro "nácky," mimochodem,

KDO rozhoduje o tom, kdo je nácek a kdo ne. I neonacisté tvrdí něco na způsob že Hitlerův režim byl ovlivněn dobou a dnes už mnohé neplatí. Mají na rozdíl od komunistů smůlu, ti mohli všecho hodit na Stalina a Lenina, který dával popravovat lidi bez soudu podle své úvahy, vycházející z písemného hlášení, prohlašovat za "Největšího člověka všech dob," což říkali doslova!

S. Netzer 10.10.2015 17:20

Re: Svoboda slova musí platit i pro "nácky," mimochodem,

Jeho vlastní výroky ho usvědčují, ne "někdo".

Německý server, který dbá na kvalitní diskusi, by nikdy nepropustil ty zvratky, kterými Herr Karl Heckler Koch oslňuje prosté duše na různých českých diskusích.

H. Lukešová 10.10.2015 17:48

Re: Svoboda slova buď je a nebo není...

Svoboda slova buď je a nebo není. Když může svoje knihy v ČR vydávat své knihy Adam Bartoš, přední antisemita, zastánce muslimů, mimojiné se jeho nakladatelství připravuje vydat opět Protokoly sionských mudrců, tak proč by pro Boha nemohl někdo napsat článek malinko islám kritizující? Islám a muslimové se nesmějí kritizovat, kdo tak činí, riskuje v EU tvrdé postihy, vyloučení ze zaměstnání a tak. Zejména novináři nesmějí islám kritizovat.

L. Křivan 10.10.2015 17:11

Re: V Německu není svoboda slova.

Die Welt smazala mimo jiné tento komentář: "Hat jemand das Volk gefragt, ob es Millionen fremde Muslime ernähren und ertragen will ? Wäre bei so einer schwerwiegenden Frage nicht ein Referendum nötig ?"

L. Křivan 10.10.2015 17:24

Re: Překlad

Zeptal se někdo Němců, zda chtějí snášet a živit miliony cizích muslimů ? Není nutné při řešení tak závažného problému referendum ? "

Tohle je tedy podle soudružky Netzer "nenávistný výblitek". To píše kreatura, která tu lidem s jiným názorem sprostě nadává.  Soudružka jak vystřižená z Rudého Práva padesátých let.

H. Lukešová 10.10.2015 17:31

Re: Překlad

Přesně tak. Máte naprostou pravdu. Od této dámy žádný věcný, faktický příspěvek nečekejte, umí jenom urážet, ponižovat a plivat jedovaté sliny. A běda, když ji někdo dovolí jenom něco malinko naznačit. Komunisté, promuslimové, propalestinci a antisemité jsou vždy a za jakýchkoliv okolností stejní. Když někdo kritizuje muslimy, tak dáma začne spílat Židům.

V. Kusý 10.10.2015 13:46

Re: Vážený slovanský Putinův bratře Muríne!

Jednoduše, má podporu národa, který stejně jako on trpí mesiášským komplexem, který si rád bere co mu nepatří, a který je po vodce blbý jak zákon káže.Proč by ho tedy neměli rádi, když jim mluví ze široké slovanské duše.Kdybyste Rusko někdy navštívil a měl možnost mluvit s obyčejnými Rusy, nekladl byste tahle (to prosím bez urážky!) hloupou otázku.

L. Křivan 10.10.2015 14:00

Re: Vážený slovanský Putinův bratře Muríne!

Kdyby se Rusům nevedlo lépe než za bolševiků, tak by tu podporu neměl. Obchody jsou plné, nějaký rubl si taky vydělají, a hlavně rubly jsou peníze a ne papírky. Sebevědomí Rusů bylo totálně v (_!_),  a Putin jim ho zdvihl.  Slovanskou duši taky nemiluji, a jsem rád, že naše rodina je víc germánská než slovanská.

J. Slanina 10.10.2015 14:49

Re: Vážený slovanský Putinův bratře Muríne!

No jasně, rusákům se za rasputina vede mnohem lépe. Teď si mohou koupit 2 pytlíky pohanky (a třeba i bez fronty) a vodky co hrdlo ráčí. No neberte to.

L. Křivan 10.10.2015 22:14

Re: Slanino, jen blbec podceňuje nepřítele,

Tak jen tak dál.

V. Kusý 10.10.2015 15:56

Re: Vážený slovanský Putinův bratře Muríne!

Pane Křivane, kdyby ruský národ nebyla líná banda ožralů, tak s tím, co matička Rus skrývá pod zemí a co vše by na ní mohlo vyrůst, by si už před lety mohl namazat Američany na chleba.Pokud mi kromě zbraní, vodky a kosmických raket vyjmenujete alespoň pět věcí, které jsou na světové úrovni a charakteristické pro Rusko a jeho průmysl, hluboce před Vámi smeknu.Takže? Mám čekat, nebo to vzdáváte hned? Asi byste dopadl jak Zeman a Ovčáček s Peroutkou :-)))