16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

SVĚT: Zrušte WHO

Nevadí jim kupříkladu financování polo-spontánního, polo-organizovaného hnutí Black lives matter, jen aby tím nenáviděného republikána poškodili. Vedle toho působí jako lehoulinká váha jejich kritika, že Trump poškozuje či dokonce ukončuje americké členství ve světové zdravotnické organizaci WHO.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Carina 30.6.2020 10:29

Myslím si to podobně. Viz má reakce na příspěvek pana Pepaxe níže. Zamyslel jsem se nad dobu vzniku senátu a jeho významu pro nás v oné (dávné) době.

B. Carina 30.6.2020 10:09

V době vzniku senátu byla přece jen situace trochu jiná. Zastupitelská demokracie jakožto celospolečenský konsensus na formě spravování věcí veřejných se ustavila v podstatě z ničeho, nešlo o přerušený proces jako kupříkladu v poválečném Německu. Období první republiky již nikdo nemohl mít zažité. Chyběli demokraté.

Nový společenský systém ještě nestál na pevných základech. Zdaleka ne tak pevných jak se nám dnes při zpětném pohledu zdá. Že tato nejistota či obava nebyla jen vlčí mlhou, svědčí události z roku 93 v Moskvě. Dvě komory parlamentu se pučem likvidují hůře než jedna.

L. Novák 29.6.2020 23:55

Bingo! ;-)

L. Novák 29.6.2020 23:46

Když se řecké dluhy hromadily, Internet v dnešním rozsahu opravdu ještě zaveden nebyl. A že Řecko falšovalo svá ekonomická data, je snad známo i vám... :-P

V. Braun 29.6.2020 22:33

Mění se zejména to, že v Bangladéši to nebylo na popud WHO, ta otravu naopak řešila, viz můj další příspěvek dole.

P.s. Když někdo mluví o selhání WHO v současné pandemii a pak nakopíruje článek o "nedávném selhání" tak je zákonité se ptát, zda to časově souvisí.

M. Hartmann 29.6.2020 22:00

Už jste slyšel něco o časové souslednosti? On ten Gates má všechny ty své vlastní prachy asi z kavárny, co si otevřel někde na Floridě? Je tak zcela jedno, kdy vás odrbal. A jeho následníci odrbávají dál.

M. Hartmann 29.6.2020 21:52

A co takhle kdyby MMF reagoval včas, dávno a tvrdě před tím, než Řecku podklesly nohy. Pak bych to považoval za snahu o pomoc. Takhle mám pocit, že v MMF nefungoval dlouhodobě internet :), asi to tam nevěděli.

M. Hartmann 29.6.2020 21:42

Já souhlasím taky, na stopro!

M. Hartmann 29.6.2020 21:34

No, spíše se vás zeptám, pane, jestli vám nevadí to, že někteří senátoři jsou zvoleni třeba 8% většinou (plus, mínus) oprávněných voličů. Není tedy jistě lepšího důkazu o tom, co si o senátu lidé myslí. Je to to jediné: zrušit! A každý rok za ty prachy jednu nemocnici nebo aspoň kus, a taky bydlení pro čekající seniory. Jsou navíc i jiné bohulibé možnosti, jen zase ne nějakou další neziskovku, proboha, jen to ne!

J. Nový 29.6.2020 20:29

A mění to něco na tom, co se stalo? Mimoto jsem pouze zkopíroval začátek článku z jiného zdroje.

Psal byste podobný příspěvek i pod články připomínající Palacha, popravu Horákové nebo obsazení ČR rusáky?

Odpovězte si sám a dle své odpovědi poznáte, jaký jste pokrytec. Nazdar! ;-D

V. Braun 29.6.2020 20:26

Koukám, že soudruzi v idnes někde udělali chybu a zaměnili WHO a UNICEF

https://www.independent.co.uk/news/arsenic-tainted-water-from-unicef-wells-is-poisoning-half-of-bangladesh-1196091.html

V. Braun 29.6.2020 20:14

40 let stará "nedávná minulost"?

V. Braun 29.6.2020 19:44

Gates už dávno v Microsoftu není, místo toho spravuje svoji nadaci, do které vložil svoje peníze, a příspěvky nadace nemají s Microsoftem nic společného.

J. Jurax 29.6.2020 19:21

Tak s tímhle bych souhlasil.

J. Jurax 29.6.2020 19:16

No, už nemáme federaci.

Řekl bych, že o Vámi zmíněný problém v případě senátu a sněmovny jít nemůže.

L. Novák 29.6.2020 19:00

Dobře víte, že EUROzóna něco takového nechtěla připustit. Tak jaký postup mohl nabízet MMF? ;-)

J. Krynický 29.6.2020 17:29

Kolik lékařů WHO zaměšstnává?

J. Krynický 29.6.2020 17:28

Krok jedna: vystoupení z eurozóny

J. Krynický 29.6.2020 17:25

Tenhle pokus o manipulaci je příliš zjevný a přiliš blbý. Zkuste to znovu!

J. Krynický 29.6.2020 17:24

To takhle kdysi byla jiným způsobem volena Sněmovna lidu a jiným dvě Sněmovny národů. Výsledkem bylo totální zablokování parlamentu řešitelné jedině rozpadem federace.

J. Krynický 29.6.2020 17:22

Ano. Pamatuji se. Jak demokradi nadávali Trumpovi do rasistů a xenofobů, že blokuje lety z Číny a jak AOC a další jí podobní vyzývali k hromadnému navštěvování čínských restaurací jako výraz protestu proti xenofobii.

J. Krynický 29.6.2020 17:21

A ten význam byl jaký?

Co nevetovali jedni, vetovali druzí a opačně.

J. Plzák 29.6.2020 17:09

Připadá vám snad Microsoft, organizace jejíž výtvory používáme téměř všichni, jako dobročinná. Gates se jen propaguje, aby nás o to lépe a radostněji mohl obírat.

J. Plzák 29.6.2020 17:00

Řešení: Pozvolna začít kopírovat švýcarskou demokracii. Ani potom to nebude nic extra, ale aspoň něco.!!

J. Plzák 29.6.2020 16:56

A hlavně, může mi někdo vysvětlit, proč si myslí, že politici jsou kvalitní. To přece ani náhodou.

Z. Lapil 29.6.2020 16:29

Jasně, že je to co by kdyby. Senát tou dobou především neexistoval.

Jen pozor - v totalitním režimu KSČ pod kontrolou opravdu měla všechno, ALE totalitní režim reálně nezačal 25.2.1948. To "se" vyměnila vláda, následně získala důvěru parlamentu vzešlého z jakž takž svobodných voleb a až další volby v červnu 1948 byly faktickým zlomem: k dispozici byla jediná kandidátka (nesouhlas mohl být vyjádřen bílým lístkem), a ta získala 89%. Chápu-li zpětně rodinné vyprávění, plenta sice byla, ale nebylo radno za ni chodit. Pravda - tou dobou už fungovaly akční výbory, Lidové milice (tuto ozbrojenou pěst dělnické třídy se bolševici nikdy neuráčili jakkoliv uzákonit), sovětští poradci...

Teprve takto zvolené Národní shromáždění zvolilo prezidentem K. Gottwalda a ten jmenoval vládu A. Zápotockého a podepsal Ústavu 9. května, kterou před tím NEpodepsal Beneš.

Čímž nastal zlom de iure: i soukromé podniky (do 50ti zaměstnanců, cokoliv většího bylo znárodněno) byly podřízeny centrálnímu plánování, a tak dále a tak dále. Docela přehledné a neutrální mi přijdou stránky dějepis.com, zde konkrétně https://www.dejepis.com/ucebnice/prevrat-roku-1948-a-50-leta/

Skvěle shrnuto Škvoreckým: "Co vy víte. Moje smůla je, že jsem buržoazního původu. Kdysi to bylo terno, ale tehdy já ještě buržoazního původu nebývala".

L. Novák 29.6.2020 15:54

Myslím, že jste úplně mimo v úvaze o roli senátu v komunistickém totalitním režimu. Tam všechno řídila a měla pod kontrolou (včetně kandidátů) KSČ, takže úvahy co by - kdyby mají stejný význam, jako o rybách v řiti... :-P

L. Novák 29.6.2020 15:47

Správná otázka. Ráno jsem byl zvědav, kdo na ni zareaguje. Nikdo! !!

Holt Šichtařová má vždycky pravdu, pokud zrovna nepíše na něčí objednávku... Rv ;-D

L. Novák 29.6.2020 15:41

Napovězte mi, hloupému, jak by taková "léčba" Řecka měla vypadat, aby nebyla ještě tvrdší, než navrhl MMF? Tak, jak to EU donekonečna platí z peněz daňových poplatníků v EUROzóně??:-P

J. Laurin 29.6.2020 15:36

V době největších legislativních změn(1990-96) jsme senát neměli a bylo to dobře. Na Slovensku ho nemají dodnes a nestrádají......Čtyři nejzbytečnější věci na světě... Mužská prsa, papežovo čůro, československé ÚRO a český senát.....