25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SVĚT: Vyděsí radikální islám Západ až k paralýze?

Září 2015. Tisíce syrských migrantů jdoucích po balkánské cestě směřovaly do Německa. Kancléřka Angela Merkelová, která byla v telefonickém kontaktu s ministrem vnitra Thomasem de Maizièrem, mluví o řadě opatření na ochranu hranic, podél kterých byly tajně rozmístěny tisíce policistů, autobusů a vrtulníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Drašner 10.10.2017 10:05

K té víře

sám sebe bych se asi popsal jako osobu, věřící, že možná existuje něco víc, než co zahrnuje současné poznání. Jenže tyhle půtky na Psu mezi různě "věřícími" a "ateisty" jsou otravné. Jedni z nich by si měli uvědomit, že přinejmenším 50 000 (a možná podstatně víc) let, kdy lidstvo v něco různě intenzivně věřilo, se nedá vymazat během 100-200 let, kdy se objevily ateistické názory, notabene zhusta prosazované argumentací, lišící se od názorů věřících v bohy spíše terminologií, než způsobem. Protože tvrdit, že něco "tak je" - je víra. Pokud nedojde na skutečné argumenty, jsme u pocitů a opět víry. Znal jsem pár komunistů a krom prospěchářů to byli rovněž věřící, jistě, ne v boha, ale v nebožskou trojici (není zvláštní, že k trojici Marx-Engels-Lenin nikdy nepřiřadili Stalina, který toho v Rusku i ve světě "dokázal" mnohem víc, než ten šlechtický synek?). Takže myslím, že současní "klimahujeři", New Age a popularizace různých východních směrů, bohužel včetně islámu, je pouze reakcí na rychlé změny ve světě, se kterým se populace, jež se psychologicky přizpůsobuje mnohem pomaleji než postupuje technologie, nedokáže vyrovnat bez toho, co jedni označují za berličku a jiní za opuštění Boha.

R. Brzák 8.10.2017 22:54

Re: Myslím, že pokud by průměrná německý voják z WW1 či

Takže mohu vyvozovat, že když hovoříte o velkém množství zamindrákovaných čecháčků, je to právě tak stejně o Vás? Já s Vámi souhlasím - platí zásadní pravda - "podle sebe soudím tebe"...!

R. Brzák 8.10.2017 22:51

Justin Trudeau (kanadský juvenilní premiér a kontrastní

k Trumpovi vítač) už couvá - pamatujete, jak se vyjadřoval takto "bez ohledu na to odkud jste, v Kanadě pro vás máme vždy místo" ? V září tohoto roku již hovoří - "pokud někdo chce úspěšně získat azyl, nemůže to být o ekonomické migraci". Realita občas pozmění idealistické představy - jen to trošku trvá...

M. Prokop 8.10.2017 22:08

Re: PROBOHA....

A ještě horší je rusofilie.

M. Prokop 8.10.2017 22:06

Re: Myslím, že pokud by průměrná německý voják z WW1 či

Máte pravdu, bavit se s Rudolfem je ztráta času.

M. Prokop 8.10.2017 22:05

"..zamindrákovaných čecháčků přímo celý regiment."

Třeba jistý agent Rudolf s přištěkávačkou.

M. Prokop 8.10.2017 22:04

Re: Myslím, že pokud by průměrná německý voják z WW1 či

Za komoušů byl vtip, jak Hitler dostal z pekla dovolenou na týden, vrátil se druhý den a meldoval" Němci obchodují, Židi válčí a Slováci obsadili celý Protektorát!"

R. Brzák 8.10.2017 21:50

Re: Myslím, že pokud by průměrná německý voják z WW1 či

Ale ale, pane Mertle, jakto, že Vy jste si nepovšiml, že pan Rudolf tu stádovou reakci předvádí jako první? Já nemám ve zvyku se dopouštět parakomunikace - tedy, přitakávání výpadu jednoho diskutéra vůči druhému, jakkoliv ten druhý svou poznámkou rozhodně závratných výšin nedosáhl - zato pan Rudolf, nebo pan Šimek, ale i několik dalších zdejších, se skutečně snaží uzmout pro sebe hanlivé označení "přištěkávači"...

Moje "šable hore" je jenom otázkou, jak cení pan Rudolf sebe sama, když namísto protiargumentů, nebo prostého přejítí možná poslabšího textíku předřečníka (bo orel much nelapá), sám svého protivného označí za zamindrákovaného čecháčka... A prozraďte mi, pane Mertle, jakpak se projevuje ta obecná zdejší netolerance vůči oběma pánům? A co oni sami, nedopouštějí se často velmi podobného (pan Rudolf zde rovnou vůči celé skupině pro něj ve škatulce zamindrákovaných čecháčků zařazených)?

I. Mertl 8.10.2017 21:37

Re: Myslím, že pokud by průměrná německý voják z WW1 či

Ale, ale, všiml jste si vůbec, pane Brzáku, do jakého diskuzního řetězce se zapojujete? Kdo to začal? A jak? Ti dva další se ozvali na evidentního hlupáka - to je snad Vaše úroveň? Ale reakce (ano, jistě zbytečná) dvou lidí, kteří zde nejsou obecně tolerování. A už "Nástup, šable hore!" Stádová emoce. Fuj!

A. Nový 8.10.2017 20:24

Re: Proto

:-))

A. Nový 8.10.2017 20:23

Re: Cenzura - problém neexistuje :-))

Kriminolog nýmand :-)): ukázka toho co dle vás neexistuje, pí Sybille net zero.

http://www.ansa.it/sito/notizie/topnews/2017/09/03/isis-avvelenate-cibo-in-supermercati_91167122-4dc5-4180-ba95-6c59590c8d3d.html

A tak můžu pokračovat dál a vytahovat další podobné špeky, jako králíky z klobouku.

Je libo návod jak podříznout policajta? Už to v dojči zkoušela jakási nezletilá přivadrovalkyně. :-)

J. Kanioková 8.10.2017 19:53

Merkelovou potrestají dějiny

J. Kanioková 8.10.2017 19:45

PROBOHA....

ta rusofobie je sfiňa..

J. Vintr 8.10.2017 19:20

Re: Proto

Merkelová otevřela hranice jako součást plánu zamoření Evropy muslimskými vetřelci. To otevření hranic je jen rpizoda, které předcházela spousta jiných kroků, směřujících k tomu cíli a nepochybně budou následovat další. Například import milionů muslimů pod záminkou slučování rodin těch, co už sem přišli.

P. Rudolf 8.10.2017 19:17

Re: Myslím, že pokud by průměrná německý voják z WW1 či

Takže jste se poznal. Jinak si mě oslovujte jak chcete, co já s tím, stejně to vždycky bude jenom o vás.

R. Brzák 8.10.2017 19:00

Re: Myslím, že pokud by průměrná německý voják z WW1 či

Kurňa kurňa, ještě že tu máme Vás - jen nevím, jestli jste nezamindrákovaný, nebo nečecháček. Mohu Vás oslovovat pane Sebevědomý Čechu? Nebo raději Vševědoucí Evropane? Navrhněte něco, ať Vás neurážím!

S. Netzer 8.10.2017 18:52

Re: Cenzura - problém neexistuje :-))

Zapomněla jsem, že jste znalcem koránu a kriminologem v jedné osobě, nýmande.

A. Nový 8.10.2017 18:24

Proto

Autor: J. Vintr Datum: 7.10.2017 22:29

To s tou Merkelovou, která se údajně rozhodla otevřít německé hranice kvůli strachu z negativní publicity, je evidentně kravina.

A. Nový 8.10.2017 18:18

Re: Cenzura - problém neexistuje :-))

Pí. Sybille net zero, ti nemusí nic číst ani sledovat v TV. Teroristům k těm zhovadilým činům stačí korán, imám v mešitě a případně internet, kde jim poradí jejich teroristický guru, jak na to.

P. Rudolf 8.10.2017 18:13

Re: Myslím, že pokud by průměrná německý voják z WW1 či

Kéž byste měl pravdu. Tady na Psu je ale takovýchto zamindrákovaných čecháčků přímo celý regiment.

J. Šimek 8.10.2017 18:02

Re: Myslím, že pokud by průměrná německý voják z WW1 či

Naštěstí o němcích blijete jen vy.

P. Vaňura 8.10.2017 17:42

Myslím, že pokud by průměrná německý voják z WW1 či

WW2, nebo třeba z válek r. 1866 či 1870 viděl to, co se z Němců stalo dnes, patrně by se hnusem poblil!

P. Vaňura 8.10.2017 17:34

Novinářský hnůj je třeba poslat k lopatě!

Připomínám, že svého času byl u nás jeden kolaborantský novinář zabit odbojáři.

J. Šimek 8.10.2017 17:25

Další ze série - v pozadí jsou vrazi z volstrýtu :o)

J. Vintr 8.10.2017 17:25

Re: Pro Vintra a chytráky mu podobné

Nevím proč jste to směřoval právě na mne, ale opak je pravdou. Lidi naopak fascinují právě ty škaredé obrázky (i když to většinou nepřiznají). Jen si porovnejte, kolik se točí hororů, akčních krváků a podobného a kolik idylických filmů, kde není žádné násilí.

S. Netzer 8.10.2017 16:21

Re: Cenzura

Autor: M. Prokop Datum: 01.03.2013 21:54.....zatím se mírním a držím se spíše ad rem, možno-li.

M. Prokop 8.10.2017 16:20

Re: Převaděči dostali zaplaceno za dopravení migrantů do

Ano, jistě, rozkřiklo. Ale oni nemuseli vědět, co se bude dít (to celkem spolehlivě odhadli), jim stačilo vědět, co se děje.

M. Prokop 8.10.2017 16:17

Re: To s tou Merkelovou

Řekli jim to jejich Volksgenosen, kteří už tam jsou a také pašeráci lidí. Ovšem jedni i druzí mohli jen odhadovat.

M. Prokop 8.10.2017 16:16

Re: To s tou Merkelovou

Ne.

Nejednalo se o vědění, ale o víru, naočkovanou převaděči.

Ten strach na Andělínu dost pasuje.

M. Prokop 8.10.2017 16:14

Re: Cenzura

Tak zvládli by to i jiní, nepodceňujte agenta, Václavíkovou, nějakého toho Novaka .....