25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SVĚT: Válka není prohraná

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alex Juchelka 24.3.2006 17:25

Ano... moje chyba...

Lžu já, ne Bush, ZHN se našly a válku v Iráku vyhráváme... What was I thinking! ; )
Sarka 24.3.2006 15:29

Ti vite, u nas v USof A

jsme hloupi - nevime jak si vyhledat ty spravne informace
Milan 24.3.2006 14:59

Politika o Iraku-dokonceni

Zde jsem zacal premyslet. Cetl jsem vse co bylo pristupne o Zapadni civilizaci, filosofii a culture. Nyni se ze mne stal arabsky Liberal, v tom klasickem smyslu.”
 
Naskyta se zde odpoved? Mozna, ze resenim je vyslat ceske ridice do arabskych zemi a dat jim diplomatickou imunitu v pripade, ze by porazili arabske chodce.
Milan 24.3.2006 14:51

Politika o Iraku

a valce je pouhou casti celeho obrazu. Historicke zmeny, jako hurikan, vali se ku predu a zadna politicka skupina toto nemuze vyznacne ovlivnit.
 
Kombinace mlade generace a postupna “amerikanizace” sveta radikalne meni cely Islamsky svet. Uvedu jeden zabavny, ovsem pravdivy priklad:
 
Byvaly Wahhabist, ktery byl dle standartu temer perfektnim obrazem teto odrudy Islamu nemel zadne tuseni o Zapadni civilizaci, filosofii a culture. Jeho vlastnimi slovy “Nebyl jsem radikalem, ale zavrhoval jsem vse co nepochazelo z Islamu.
 
“Jednoho dne me porazil automobil a zkoncil jsem v nemocnici”, zacal. “Do te doby jsem zil vzornym zivotem, z me pameti jsem citoval svaty Koran, modlil se 5x dene! A tato prozretelnost mne neprozretelne skoncila v nemocnici. Zde jsem zacal premyslet. Cetl jsem vse co bylo pristupne o Zapadni civilizaci,
Mozek 24.3.2006 8:19

Re: Re: Re: Bezradnost ideologickych papousku

Umoci není jakýsi člověk, ale demokraticky zvolená vláda. Vlády se vždycky sestav ují těžko, ale důležité je, že sestavovaná vláda má demokraticky mandát. Armáda a  policie dokázaly, že si umí poradit už bez američanů. Ano občané stale bombami umírají, ale to jen proto že se teroristické aktivity přesunuly směrem na ně, když teroristé nebyli schopni porazit američany ani Iracké síly. Lidé sice kalašnikovy doma mají, ale nepoužívají je, žádna občanská válka v Iráku neprobíhá, lidé sice osvoboditele nezasypávají květy, ale ani proti nim nebojují....
Mozek 24.3.2006 8:15

Re: Re: Bezradnost ideologickych papousku

Přesně tak, tohle je realita, všechno ostatní je masmediální Matrix
Mozek 24.3.2006 8:14

Re: Re: Re: Bezradnost ideologickych papousku

Jak mohl Bush přiznat porážku svým odklonem od ropy, když mu v Iráku nikdy o ropu nešlo?
Mozek 24.3.2006 8:13

Re: Re: Re: Bezradnost ideologickych papousku

"Válka je prohraná" je matrix
Mozek 24.3.2006 8:13

Re: Re: Bezradnost ideologickych papousku

Vílka je vyhraná, podleháte vymyváni mozků
Mozek 24.3.2006 8:12

Re: Bezradnost ideologickych papousku

Válka je vyhraná a ne prohraná! Copak se tady se všichni zbláznili?
Mozek 24.3.2006 8:10

Re: Trosku prepocitali je

Taky podlehátemasmediálni masáži. Amík neztráci nohu pod nohama
sarka 23.3.2006 21:37

Trosku prepocitali je

doufam eufemismus pro po*** co mohli. To vsak nikterak nemeni druhou cast neprijemne pravdy - a to ze prenechat zemi Zarkawimu a jeho bande humanitarnich pracovniku neni zrovna nejprijatelnejsim resenim - a lide, kteri se skodolibe a potmesile raduji z toho, kdyz se Zarkawimu dari kopnourt US do holene  jsou slepi jak krtci. Nejlepsi jsou ti, kteri stoji svatouskovsky na strane a tise se raduji z toho, jak Amik krvaci a ztraci pudu pod nohama....nechapou, ze i kdyz mu preji to nejhorsi,  ze az ji ztrati uplne, octnou se na zadnici s nim
Sowfiw 23.3.2006 20:47

Dle toho jak Antonin vresti, tal pan Lev takrikajic do ziveho.

No co Toniku, jsi jen neuspesny emigrant,  holt se v Americe nechytl. To se nedoukum,  tveho kalibru, kteri nemaji co nabidnout stavalo bezne. Nebo snad myslel,  ze si tam sednou na zadnici, protoze jsi drnkal na kytaru, v nejake tzv andrgraudove kapele vesnickeho formatu?
Prestan tu skrehovat , vylezl na duty strom a napis nejakou antisionistickou agitku. Ulevi se ti.
Josef 23.3.2006 19:46

Re: Juchelko

Juchelko vy  zde na N.P. lzete uz tri roky a nikdo vam stejne neveri. Jedna a pul tuny zusleschteneho uranu v Iraku a vypovedi svedku o odvozu ZHN do  Syrie a zaznamy ze schuzi sadamova kabinetu, kde se vylozene mluvi co vse se dalo pred inspektorama OSN ukryt to vam nestaci? Jenom obdivuji vasi vydrz se ztrapnovat!
 
Jiri Janecek - USA 23.3.2006 19:38

Re: Re: Al-Qaeda jak vznikla a kdo byl u jeji kolebky - zdroje

http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Qaeda
Alex Juchelka 23.3.2006 18:29

Jerry...

Kdo by se také 'kamarádil' s členem ulhané, zkorumpované a kriminální mafie, kterou současná Republikánská strana nepochybně je? Deficity, války a okupace na základě lží, omezování svobod Američanů, apd. - co může být víc levicového? Vždyť i to společné kejhání na 'XIV. sjezdu strany' máte společné. Díky lžipresidentovi Bushovi jistě není daleko doba, kdy se bude na Republikány veřejně plivat na ulicích, pokud budou mít odvahu se k členství v této zdiskreditované straně lhářů přiznat, a to je dobře! : )
vita 23.3.2006 18:24

Re: Re: Re: Re: Re: Komu by rozpad Iraku po obcanske valce prinesl nejvetsi zisk?

Jo.Ale nepustěj je. Ani náhodou. A hlavně nepustěj Kurdistán. Teď mají o argument víc - Baku-Tbilisi-Ceyhan.
Hrozd 23.3.2006 17:53

Fukuyama, Nefukuyama, Bush, Nebush, ale .....

je třeba si uvědomit, že tyto státy vznikly více méně po rozpadu koloniální soustavy a nalézají se v umělých hranicích. Implementovat tam demokracii v našem slova smyslu krátkým procesem resp. silou je prostě odsouzeno k nezdaru. Prostě to potřebuje zvolna se rozevírající pevnou ruku a ani tak to nebude snadné. No a např. vidíme jak dopadly volby v Palestině. Nejprve optimistické komentáře a pak rozčarování z výsledku. Prostě je třeba, pane Klvaňo, uznat, že Bush a spol, se trošku přepočítali.
Rys 23.3.2006 17:41

Re: Re: Bezradnost ideologickych papousku

Novou knizku Fukuyamy jsem jeste necetl, jenom uryvky z ni a ty to maji v sobe. A musim priznat, ze az ji dostanu do ruky, tak ji proletim jak se rika letem svetem, protoze na pozorne cteni nemam trpelivost. Me zajimaji spis ekonomicke dusledky toho co se deje protoze ty jsou smerodatne pro to co prijde. A posledni kotrmelec olejare Bushe smerem k alternativnim energiim byl jasnym dukazem toho ze ve Washingtonu zjistili ze vojenskou silou se zdroje energie pro USA nedaji zajistit a tedy priznani porazky v Iraku. Ted uz se da jenom doufat ze Bush uz natolik ztratil kontrolu v USA ze nezacne bombardovat Iran.
Vodník 23.3.2006 17:28

Nick "Lev" uráží krále zvířat

tak, jako by jakýkoli zvířecí nick, za kterým se skrývá tento motherfucker, urážel kterékoli jiné zvíře. V celé živočišné říši snad není odpornějšího tvora nad homo bohemicus totaliticus, var. postcommunisticus, jehož jsou "Lev", "Sowfiw", "Vandas", "Ronovsky" a další demonstrativními exhibicemi.
Vodník 23.3.2006 17:23

Člověče, Vandasu,

jestli ty k těm sračkám, co ti padají z tlamy, máš adekvátně prdelní ksicht, pak věřím, že nejušlechtilejším dojmem z celé tvé osobnosti působí tvá zahovněná řiť.
www racek 23.3.2006 17:10

Re: Re: Re: Re: no, bush hlavně poznal, že jediný kdo udělá v iráku pořádek ...

papežů už se nikdo neptá. rabínů už taky ne.
Sowfiw 23.3.2006 16:24

Re: Nacista Vodnik

Zajimave Lve, nevis nahodou kde tehda  Vacha prebyval? Treba by nam Cesi odtamtud mohli poskytnout zajimave informace o tomto podivnem idividuu.
G. Pašek 23.3.2006 15:49

Re: Re: Všude po světě pověstná česká inelektuální elita jelita zase mudruje . . . .

Pane Středočechu, obyčejní Američani jako jsem já o tom nemluví a nemudrují a vědí že ČR je někde v Evropě a říkají ji Československo . . . . když na to přivedu řeč, klidně odpoví "Známe naše Papenheimské" a tím debata obvykle končí . . . . .
Pravda ale je, že se vyhýbám a nekamarádim s levičákama a Američanům jako jsou Janeček a  Juchelka, a spol. kteří s Vámi budou souhlasit . . . .
Život je příliš krátkej a krásnej, nechat si ho od jiných otravovat . . . .
Stredocech 23.3.2006 15:23

Re: Všude po světě pověstná česká inelektuální elita jelita zase mudruje . . . .

Pane Pašku, někdy si poradí tak, že přitom hodí své přátele přes palubu, bohužel. Ale evropské mocnosti jsou ještě horší, to uznávám.
 
Stredocech 23.3.2006 15:21

Re: Al-Qaeda jak vznikla a kdo byl u jeji kolebky - Reagan, Bush,..- USA

Ještě jste zapomněl, že Stalina vytvořil Roosevelt za WW2. On je to totiž stejný případ, téměř všechny maléry se totiž odvozují od WW2 a WW1. Např. ajatoláhové v Iránu. Reza Chán, který chtěl zemi modernizovat byl odstraněn vojenskou britsko-ruskou agresí v létě 1941 jen proto, aby se přes Irán mohla vozit vojenská pomoc pro SSSR.
Jinak zapomínáte na to, že Taliban přišel až po odchodu SSSR z Afganistánu a odstranil ty, kteří tu nezávislost vybojovali.
 
www racek 23.3.2006 15:05

Re: Re: Re: Komu by rozpad Iraku po obcanske valce prinesl nejvetsi zisk?

kdby ovšem na jejich území nebyly hlavní vodní a energetické zdroje, že ...
www racek 23.3.2006 15:04

Re: Všude po světě pověstná česká inelektuální elita jelita zase mudruje . . . .

jo, vidíme to. všichni.  
ale nepřejeme jim to. ale tahle malá nuance je nad tvoje chápání, počítám.
Jenda 23.3.2006 14:47

Re: Re: Re: no, bush hlavně poznal, že jediný kdo udělá v iráku pořádek ...

No kdyz uz jsme tak u toho ... kolik let politiky maj za sebou papezove s kardinalama? Nebo rabini?
www racek 23.3.2006 14:42

Re: Re: Bezradnost ideologickych papousku

válka opravdu prohraná je ... a všichni vědí kdo za to může. ale to nám nepomůže. teď jde o to, jak z toho ven ... a nikdo než chamenejní bushe nenapadl, he he he