25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SVĚT: „Uctívači Velikonoc“

Řádění teroristů na Srí Lance jasně dokazuje, že nenávist ke křesťanům nezná mezí. Velmi závažné je ale i to, jak stupidně někteří politici a média na útok reagují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Macejko 30.4.2019 8:04

Re: Slovník

Takže na Novom Zelande neboli zabití muslimovia, ale návštevníci mešity...

R. Tesařík 30.4.2019 8:10

Re: Slovník

Stupidně se tu předvádíte vy.

S. Netzer 30.4.2019 8:15

Re: Slovník

Od blba vašeho kalibru ta poznámka sedí.

O. Uživatel 30.4.2019 8:37

Uživatel požádal o vymazání
J. Lambert 30.4.2019 11:53

Re: Slovník

Nikoli, to je příkladný souhrn finálních argumentů krysy zahnané do kouta

I. Břízová 30.4.2019 8:38

Re: Slovník

Vaše reakce, Frau Sybille, jsou poslední dobou opravdu velice trapné a ubohé. Nezdá se vám?

R. Tesařík 30.4.2019 8:58

Re: Slovník

Poslední dobou ne. Celou dobu co sem leze.

I. Břízová 30.4.2019 9:15

Re: Slovník

Já vím. Ale poslední dobou mi připadá až zoufale ubohá. Číhá za rohem, kde by mohla vybafnout. Mně jí snad začne být líto.

B. Baron 30.4.2019 8:42

Pane Netzere. Myslím že právě svojí poslední poznámkou jste ukázal svoji "inteligenci".

R. Tesařík 30.4.2019 8:57

Re: Slovník

Na víc se nezmůžete. Ostudy jste se tu nadělala dost a stejně potom, s drzým čelem, vylezete drze z díry. Naprosto bez uzardění. Zatím jste nikdy neodpověděla na mou otázku, zda se islám shoduje s litinou práv. Zarytě mlčíte.

P. Grigar 30.4.2019 9:06

Re: Slovník

.. víte vy vůbec, kolik práce dá složení uhlí?!

J. Novák 30.4.2019 8:11

Politická korektnost je způsob lži.

P. Han 30.4.2019 8:31

Re: Slovník

Jasně. Proto se nad tím výrazem pozastavuje i Kanaďan Harry Khachatrian, že?

V. Církva 30.4.2019 12:43

Re: Slovník

To co píšete znám z politického školení mužstva. Komplikovat a zamotávat pravdu, na to Vás neomarxisty užije. Prostě když Muslim je Muslim, je Křesťan Křesťan. Po útoku Muslimů všichni politici a novináři varují před neexistující islamofobií (tedy ne proti čmoudům a Islámu) a po útoku proti Muslimům proti útočníkovi bílému muži.

Zaměřujete se na pitomý detail, ale v článku toho bylo mnohem víc.

R. Gramblička 30.4.2019 13:51

Re: Slovník

asi máte dlouhé vedení. Jelikož velikonoce slaví pouze křesťané, nemá smysl používat ani termín easter worshippers ani christian worshippers ale jednoduše christians. Takže teď nám liebe Frau můžete vysvětlit, proč se Obama a Clintonka termínu christians vyhýbají

J. Ticháček 2.5.2019 23:41

Re: Slovník

Jenže návštěvník kostela je něco jiného, nežli návštěvník hotelu. Asi. Do slovníku jsem nekoukal.

J. Novák 30.4.2019 7:55

A co jste proto pane Zdechovský v bruseli udělal? Hlasoval jste pro imigraci a podořil 'základní práva' většinově muslimských imigrantů z Afriky.

F. De Winter 30.4.2019 7:13

Pane Zdechovský, vám nevěřím...

Usnesení Evropského parlamentu ze dne 26. března 2019 o základních právech lidí afrického původu v Evropě (2018/2899 (RSP) požaduje zavedení pozitivní diskriminace černochů, pro které zavádí termín Afroevropané, v EU. Nemusím snad připomínat, že zavedení pozitivní diskriminace černochů je ve skutečnosti diskriminace všech ostatních. Tedy i nás a našich dětí. Pro hlasovali Dlabajová, Charanzová (obě ANO), Telička, Ježek (oba dříve ANO) Kohlíček, Konečná, Maštálka (všichni KSČM) Niedermayer, Pospíšil, Štětina, Polčák (všichni TOP 09) Šojdrová, Svoboda, Zdechovský (všichni KDU-ČSL), Poche, Sehnalová, Keller (všichni ČSSD), zdrželi se Tošenovský a Zahradil (oba ODS), nepřítomný byl Poc (ČSSD) a jediná čestná výjimka, hlasující proti přijetí usnesení, byl Payne (SSO). Myslete na to až půjdete k volbám do Evropského parlamentu. Já budu volit SPD, u nichž se na jejich "islamofobii" a "afrofobii" mohu spolehnout, na rozdíl od výše zmíněných obojetníků.

A. Hrbek 30.4.2019 7:10

Pane Zdechovský

"křesťané" nejsou jedinými uctívači "Velikonoc". Jsou jimi i Židé (Ježíš byl podle sv. Jana ukřižován těsně před počátkem pesachu, připomínajícího vyvedení z otroctví). V Evropě nahradily Velikonoce pohanské svátky svěcení jara. Pohyblivost svátku je převzata od Židů. Podle staré tradice však Velikonoce neměly připadnout na stejný den jako pesach. To dosud platí pro pravoslavné velikonoce, ale ne katolické.

R. Tichý 30.4.2019 7:44

To jste tomu nepomohl. Dovedete si predstavit, jak Obama lituje zidovske obeti muslimskeho utoku? :-D

S. Netzer 30.4.2019 7:59

Re:

Ano.

O. Uživatel 30.4.2019 8:07

Uživatel požádal o vymazání
J. Jurax 30.4.2019 20:34

Re:

Moc ne. Jmenuje se Husajn ...

J. Nový 30.4.2019 6:49

Nové názvy

Objevil se dokonce nový název. Místo "radikální muslim" nebo korektnější "radikální islamista" se objevil ještě korektnější výraz "radikální klerik". Nevěříte? :-)

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/sri-lanka-teroristicky-utok-krestanstvi-klerik-islamsky-stat-obeti.A190423_204013_zahranicni_rko

J. Kombercová 30.4.2019 9:06

Re: Nové názvy

Klerik - student katolického bohoslovectví.

iDnes tento výraz používá téměř zarputile. Zřejmě to kdysi prvnímu novináři, který ho použil, poradil překladač (oblíbené téma paní Netzer) a od té doby to jede.

J. Kanioková 30.4.2019 4:23

A čím to začalo ? Kdo za to může ?

22.6.2009 - Otevřený dopis českých biskupů poslancům EP - https://www.euportal.cz/Articles/4659-otevreny-dopis-ceskych-biskupu-poslancum-evropskeho-parlamentu.aspx

"Tyto dny se rozhoduje o budoucnosti Evropy. Rozhoduje se o tom, zda nastoupí obrodný proces, anebo zda otravný proces bude i nadále pokračovat a křesťanství v Evropě bude vykopán hrob. Duchovními traviči jsou dnes teologové a církevní preláti s duchem apostaze, kteří zabíjejí živé křesťanství! Jeho hrobaři jsou pak iniciátoři Lisabonské smlouvy (LS), dále ti z europoslanců, kteří s nimi mají jednotu ducha a zednáři. Kéž by to, co odhalujeme, nebyla pravda! Je to šokující, ale je to tak!"

"Ano, tyto dny jsou historické pro Evropu, pro církev i pro europoslance. BOŽÍ LID SE TYTO DNY NA MNOHA MÍSTECH EVROPY ZAČAL NEPŘETRŽITĚ DNEM I NOCÍ MODLIT ZA VÁS, DRAZÍ EUROPOSLANCI, ZA SVÉ BISKUPY, ABY VYZNALI SVOU VÍRU, ZA IRSKO, ZA ŠŤASTNOU BUDOUCNOST EVROPY! (Takovéto modlitební stráže v roce 1988-1989 vyprosily v ČR pád komunizmu!) Falešný program tzv. Lisabonské smlouvy je cestou k sebedestrukci jedince, rodiny i společnosti."

Jsem ateista, ale nechci zánik křesťanské Evropy !

J. Sova 30.4.2019 7:33

Re: A čím to začalo ? Kdo za to může ?

Pád komunizmu vyprosily modlitební stráže?

T. Hamet 30.4.2019 2:53

Kouknou, Zdechovský:

Já s Nima mám trochu problém. Na vosumdesát procent s Nima souhlasím. Ale pak napíšou nějakou píčovinu, za kterou bych Je nejradši utratil. A to právě v souvislosti s tím křesťanstvím. Zplodili pár článků na tohle téma, za který by zasloužili po hubě. A nýčko se těsně před volbama vezou na vlně nasranosti na muslimy. Moc Jim nevěřím. Ale blbej nejsou, takže pokud si to u mě ještě něčím dalším nestihnou posrat, budu Jich volit do toho vorgánu, co by neměl vůbec existovat.

J. Anděl 30.4.2019 6:12

Re: Kouknou, Zdechovský:

Když voni sou křesťan, tak je to s ohledem na genderovou, pardon náboženskou identitu asi na místě.

J. Pokoutný 30.4.2019 8:23

Re: Kouknou, Zdechovský:

A co dyby se voni Hamet vyjadřovali ad rem (k článku) a nevylejvali si ňákou blbou náladu ad hominem (Zdechovský)? V tomhle článku někdo věcně shrnul problém a rozumné lidské bytosti by mělo jedno, je-li pisatel os A nebo Z. Hezký den!