16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

SVĚT: Teror jako ekonomický problém

Vypálená prodejna Porsche v Hamburku je stejný akt terorismu jako útok sebevražedného atentátníka třeba v Londýně či v Paříži. Že jde o teror proti majetku a nikoliv proti životu? To je rozdíl v míře, nikoliv v principu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Schlägel 10.7.2017 13:44

Ano.

Přesně tak.

J. Jurax 9.7.2017 23:24

No jo,

v tom Hamburku je to levičácká a kriminální spodina, luza v ulicích, levicoví extrémisté a taková podobná verbež.

Na co nosí policisté na zadku pistole?

I. Schlägel 10.7.2017 13:44

Re: No jo,

V rámci politické korektnosti většinou na okrasu.

R. Morava 9.7.2017 13:01

Ničit cizí majetek a životy

Se mi prostě nějak vnitřně příčí, mimo sebeobranu, či pokud jde o to zachránit důležitější majetek. Takže problém bude spíš v tom, že tito lidé mají velký problém ve výchově, vývoji, či vrozené psychice.

Na druhé straně současné zákony začínají být často naprosto kontraproduktivní a mimo realitu (podpora Islámu, jakkoliv je v rozporu s evropskými demokratickými přístupy, nemožnost vracení cizinců, bez azylového řízení), stejně tak způsob vládnutí čím dál víc znamená odstup od demokracie k vládě elit, které nezajímáme ostatní. Takže tady bych s autorem trochu nesouhlasil. Je pochopitelné, že se lidé bouří. Problém samozřejmě je, že demokratický deficit je typický jak pro některé obchodníky s komoditami a podvody tak pro tyto mladé neomarxisty. Lékem totiž je svoboda(která končí tam, kde ničíme majetky druhých) a demokracie ne nátlak neomarxistů.

P. Dvořák 9.7.2017 11:53

No jestli

"systém založený na vládě práva a na demokracii" má být to, že těm, co vydělávají prací, panáci z Bruselu napřed ukradnou peníze, aby je "vrátili" úplně jiným ve formě dotací na nesmysly, nebo ty ukradené peníze použili na zaplavení Evropy hordami darmožroutů, nebo už v základu ty ukradené peníze použili na mejdany a rauty typu G20, tak potom, přiznám se,

poslední dobou mám stále větší chuť jít zapalovat a rozbíjet.

J. Jurax 9.7.2017 23:29

Re: No jestli

"chuť jít zapalovat a rozbíjet" ...

Jenže ne provozovny a auta v podstatě stejným jako Vy, co si vydělávají prací. Když už, tak v bruseli sídlo evropské komise a paláce tamních euroouřadů ... ještě bych připomněl tradici defenestrací v této zemi na zhovadilé konšele používaných - v bruseli jsou ty ouřady mnohopatrové a Juncker jistě neúřaduje v přízemí ...

I. Schlägel 10.7.2017 13:51

Re: No jestli

Problém je v tom, že svět podle propagátorů dobra je ve finále založen na ještě větších krádeží a přerozdělování, než těch, které jsou přítomny ve standardních demokraciích. Že se euroatlantická civilizace pomalu sune k onomu vysněnému "dobru" prostřednictvím svého moderního "sociálního státu blahobytu" je ovšem smutnou realitou. Jak je vidět, ani europokrok k nové verzi socialismu protestujícím nestačí a novodobí, dobře živení "revolucionáři" by chtěli některé procesy tak trochu uspíšit. Není to nic, co by už svět ve své historii mnohokrát nezažil.

J. Mrázek 9.7.2017 9:27

Docent Valenčík k naší ekonomice

33 % exportu jde do Německa, 80 % do EU, nové trhy se nám nedaří nalézt, ale to hlavní se neřeklo,“ napsal jste. Můžete to, prosím, rozvést?PL. Neřeklo se to, že velká většina našich exportů do Německa a dalších zemí EU je obratem reexportována do třetích zemí. Do Číny, do Ruska atd. Ročně tak přicházíme asi o 300 miliard korun na exportní marži. To je 30 tisíc korun ročně na každého občana. Obdobná částka z naší země odchází i na dividendách zahraničních firem, zejména bank. Horší je, že v poslední době pozoruji postupný přechod od ekonomické diskriminace, na kterou jsme si celkem zvykli, k politické šikaně.

P. Hlosta 9.7.2017 8:13

Je to neomluvitelné a trestu hodné!

Celé to demonstrování v Hamburku není sociální nepokoj! Je to organizovaná akce ideologicky podložená. Násilí v ní použité proti cizímu majetku je neomluvitelné ani davovou psychózou, ani sociálním postavením účastníků toho tzv. neklidu. Jde o ideologicky účelový záměr, tedy akt agrese vůči zákonům, popírání platnosti ústavy, útok proti společnosti státu.

Organizátoři této "demonstrace" by měli být pohnáni před řádný soud a ze zákona potrestáni. Jinak nelze občanům toho státu ručit v dodržování jejich ústavy!

P. Rudolf 9.7.2017 9:18

Re: Je to neomluvitelné a trestu hodné!

A už jste někdy slyšel, že při podobných setkáních těch nejmocnějších a nejbohatších světa se pravidelně odehrávají dvě na sobě nezávistlé akce? Jedna jako legitimní, poklidný, mírumilovný protest těch, kteří "politicky nesouhlasí" a druhá jako slet primitivů, brutálně zneužívajících té první k prostému násilí, kdy bouchnutím si do policajta dojdou k vrcholnému ukojení. Asi těžko, že?!

J. Anděl 9.7.2017 9:30

Re: Je to neomluvitelné a trestu hodné!

Ano, vše je součást rituálu. Setkání nejbohatších, politické protesty a bordel (či teror, nazval-li to tak autor článku). Což je taky podobné třeba jako v tom islámu. I tam jsou mírní věřící, agresivní bojovníci a protivník, díky kterému může existovat konflikt, nezbytný pro legitimizaci násilí a upevnění moci nad mírnými věřícími.

R. Tesařík 9.7.2017 11:32

Re: Je to neomluvitelné a trestu hodné!

Ten mírumilovný byl kde, prosím pěkně?

J. Kombercová 9.7.2017 12:41

Re: Je to neomluvitelné a trestu hodné!

Ale hezky se to prolnulo, ty pokojné, kterých byla většina, převálcovala menšina radikálů... a i tady, jako obvykle,ta většina pokojných ty své nepokojné nedovedla zpacifikovat sama mezi sebou.

Tak mi naskočila ta demonstrace, konající se po silvestru 2015-2016, tehdy konanou pod jmenovkou Pegidy, kdy ti radikálové tvořili čelo průvodu a v dalších řadách bylo vidět běžné občany (podle věku a oblečení), přesto byli spláchnuti vodními děli všichni... a to byla v podstatě mírná demonstracem taková až pokojná.

Nemohu si pomoci, mě přijdou levicoví a pravicoví extrémisté na stejno, přesto jsou jedni z nich protežováni. Snad byla tahle akce poučením. Snad.

J. Anděl 9.7.2017 9:43

Re: Je to neomluvitelné a trestu hodné!

V téhle události se nevyznám. Co je to podle vás za ideologii? V podstatě komunismus? Moc to nesleduji, je to vždycky totéž, tak neznám konkrétní parametry těchto nepokojů. Díky.

J. Jurax 9.7.2017 23:33

Re: Je to neomluvitelné a trestu hodné!

Konkrétní prameny ... hm, levičácká luza v ulicích ... a zblblá levičácká mládež a samozřejmě kriminální živly ...

I. Mertl 8.7.2017 13:54

Milý pane Smrčku,

nemáte pravdu. Píšete "Vypálená prodejna Porsche je stejný akt terorismu jako útok sebevražedného islamisty" jako moto článku. Akt terorismu snad, trestuhodný určitě, ale sebevražedný terorista (jakýkoli) ohrožuje útočí na životy, obětí i svůj. A to je přecejen silnější kalibr než vypálená prodejna či hořící auťák! Takže klid, násilí na majetku není násilí proti člověku! A nezapomínejme, že příslušníci stejné víry před 40 lety na německých ulicích vraždili. A nejen tam, různé nacialistické a/nebo levicové bojůvky terorizovaly severní Irsko, severní Španělsko, Itálii, ... . A pohled do historie přináší ještě hrůznější obrázky - velké revoluce, zbožňované v dějinách dělnického hnutí, francouzská, ruská, německá. S milióny obětí. Bohužel, člověk má násilí v genech a stačí kapka jedovaté ideologie - tečou proudy krve. Takže, buďme rádi za vypáleného Porsche! A propos, jakpak to bylo onehdy a Aeroflotem (jakkoli to nechci srovnávat a těm Antifákům naprosto nefandím). Jen, opakuji, klid vášním, jak ho zachovala policie pí Merkelové.

S. Netzer 8.7.2017 15:27

Re: Milý pane Smrčku,

Samozřejmě, že autor nemá pravdu.

Plenění a rabování je akt marodérství, který postrádá jakýkoli smysl.

V. Pavelka 8.7.2017 15:47

No

Go 2O,to je mládežnický trenink už desítky let, Takové sezoní sgrafiti , folklor, za deset let z nich budou počestní občané , Jako z Rudých brigád ,

P. Vaňura 8.7.2017 17:51

Vypálení prodejny je naprosto legitimní důvod k tomu

abychom pachatele postavili ke zdi. Peníze totiž ZNAMENAJÍ lidské životy, stačí si uvědomit omezené prostředky ve zdravotnictví!

M. Prokop 8.7.2017 21:25

Re: Milý pane Smrčku,

Nehodlám být rád vypálenému Porsche, nehodlám ZA to být ani vděčen.

Protože tak začíná to, co končí tím sebevražedným terorem.

Lépe to zarazit v začátku.

I. Mertl 8.7.2017 22:23

Re: Milý pane Smrčku,

Božíčku, Prokope, Vám to pálí! To pochopení psaného! Ten cit pro vtip a ironii!

J. Anděl 9.7.2017 9:49

Re: Milý pane Smrčku,

Jestli jde o v zásadě komunistické ideje, tak ti už na rukách mají krve spoustu.

J. Jurax 9.7.2017 23:42

Re: Milý pane Smrčku,

Násilí na majetku není násilím proti člověku ... Vy opravdu bavíte.

Kde bydlíte? Kdybych Vám s několika přáteli vypálil a vyraboval byt nebo domek, ale Vy byste stačil zdrhnout, takže byste fyzické újmy neutrpěl, též byste si uchoval povznesený nadhled? Násilí na majetku přece není násilím proti člověku, že ...

D. Nowodny 8.7.2017 12:37

Není

co dodat,leda co to je cca 2000let "civilizace"_? !

S. Netzer 8.7.2017 10:44

To, co se stalo v Hamburgu,

a co se děje pravidelně v některých německých městech v podvečer 1. máje, není terorismus nýbrž čistý vandalismus, vůči kterému platí jen neústupnost.

Š. Hašek 8.7.2017 11:53

Re: To, co se stalo v Hamburgu,

Němci jsou skutečně neústupní proti levičáckým vandalům! Vandal jest umírněný terorista, nebo co?

U nás tady se Vašemu komentáři říká: No jo, zas ňáká vokecávačka.

Mein lieber Gott!

I. Břízová 8.7.2017 12:01

Re: To, co se stalo v Hamburgu,

Jo, to víte. Proti vandalismu neústupnost, proti terorismu semknutost. Je to výzva!!

S. Netzer 8.7.2017 12:06

Re: To, co se stalo v Hamburgu,

V zemích, jejichž režimy očividně obdivujete, by k takovým excesům vůbec nedošlo.

Tam zavírají nebo rovnou likvidují i pokojné demonstranty.

A to vyvolávání boha si klidně odpusťte, ten vám nepomůže.

Š. Hašek 8.7.2017 12:17

Re: To, co se stalo v Hamburgu,

Máte bujnou fantazii.

Utěšujete se tím, že Vám zrovna obchod nevyrabují, či auto nezapálí. Zatím u nás, v "Neříši" klid, že??

Zas to jen vokecáváte. Pokud si občan přeje pořádek/zaplacení faktur za řádění - ihned ho moulové označí za "příznivce diktatur".

Paní Netzerová, Vy asi nebudete tak nějak "normálně moudrá", Vy jste parádně vyškolená, takových bylo v roce 1938 na západ od našich hranic jako máku. Zkráceno. Divím se, že tady s námi čecháčky vůbec ztrácíte čas, jeďte do Hamburku aufräumen a těm mládežníkům dávat obklady na bolístky. Zkráceno.

S. Netzer 8.7.2017 12:20

Re: To, co se stalo v Hamburgu,

Hloupě žvaníte. Zjednodušeno.