19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

SVĚT: Stateční a zbabělí

Pákistánská křesťanka křivě obviněná z rouhání, za které byla odsouzena k smrti pověšením, ale po odvolání osvobozena pákistánským Nejvyšším soudem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Martinovská 19.11.2018 17:25

jedna chyba v článku:

Židé se u nás mají dobře.

Jelikož se ti, kteří jsou u nás přítomni, nacházejí většinově na hřbitovech, tak ano, relativně, se mají dobře. Jinak upozorňuju, že u nás už v podstatě skoro nejsou. Židovská menšina byla vyvražděna nacisty. Půdu tomuto "řešení" připravil i většinový antisemitismus české společnosti (80% tisku bylo antisemitského, advokátní a lékařská komora židy vyloučila čili zbavila jejich obživy dřív, než přišli Němci, prostě aby se zbavili konkurentů, občas nepokoje, rabování atd. ) Takže teď radit někomu, jak má zacházet se svými menšinami.. je to možné, ale trochu.. prostě, teď máme jiné neoblíbené menšiny, ale dokud tu židé byli, konkurovali, obchodovali a nedej bože bohatli, tak to nebylo nic moc.

O. Uživatel 19.11.2018 18:19

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 19.11.2018 19:56

Re: jedna chyba v článku:

Nějaké židy znám.

M. Prokop 19.11.2018 20:47

Re: jedna chyba v článku:

Já taky, ale jedině proto, že dcera studuje hebraistiku. Jinak už dneska člověk Žida prakticky nepozná, pokud dotyčný není ortodoxní.

M. Martinovská 19.11.2018 21:32

Re: jedna chyba v článku:

Ale doprkvančic, já taky znám nějaké židy. Ale jednotlivce. Přece to chápete. Přece nejde o to, že by tu vůbec nebyli, ale nejsou tu jako národnostní menšina, kterou byli za první republiky. Jde o to, že na svůj počet vlastnili hodně majetku (zakládali hodně firem) a naopak tu bylo 100 000 zcela chudých ž. uprchlíků z Haliče. Takže to byla skupina, která z různých důvodů (jinakost, závist, / nebo zase odlišné kulturní prostředí (resp. "svrab a chlera") vyvolávala u většinové společnosti podobné nepříjemné pocity, pocit ohrožení a pod., který dnes vyvolávají menšiny jiné. Zkrátka, u nás dnes antisemitismus skoro není, když zde už nejsou skoro žádní židé. Jsou tu jen jejich knihy, kterých je spousta, a které jsme si všechny přečetli, jsou úhledné, hranaté a ukliditelné do police.

J. Anděl 19.11.2018 22:48

Re: jedna chyba v článku:

No, klíčové na tom bude, že nejsou vyhraněná menšina. Já chápu, co máte na mysli.

M. Prokop 19.11.2018 20:45

Re: jedna chyba v článku:

A "dorazili" to komouši.

M. Martinovská 19.11.2018 21:22

Re: jedna chyba v článku:

Ano.

R. Brzák 19.11.2018 21:42

Re: jedna chyba v článku:

Nevidím, jak svým příspěvkem dokazujete chybu v článku autora. Máte snad za to, že když by u nás bylo stejné množství muslimů, jako ve Francii, byly by u nás žijící Izraelité na tom lépe, než ve Francii?

J. Jurax 19.11.2018 13:22

"Křesťané v různých částech světa se za ni modlí již řadu let.".

No to je od nich hezké. Ale jinak dělají kulové. Papež mlčí, natož aby burcoval, a britská vláda projevila kromobyčejnou míru zbabělosti vyjadřujíc obavu, že by se přivandrovalí moslemíni jaksi zlobili; zato muslimské štvavé a nenávistné imámy si doma hýčká. A Britové drží hubu, aby nebyli za rasisty a xenofoby, a někteří dokonce zvažují implementaci práva šaría do britského právního systému. Tahle země že kdysi úplně sama vzdorovala hitlerovskému Německu se už ani nechce věřit ...

A křesťané nedemonstrují před pákistánskými velvyslanectvími s transparenty žádajícími smrt nevěřícím psům (zde muslimům), nepálí pákistánské vlajky, případně přímo za velvyslanectví, jak s oblibou činí mírumilovní moslemíni, když někdo jen namaluje karikaturu nebo se křivě podívá na korán.

A to jsem bezvěrec, neznaboh a ateista.

A. Alda 19.11.2018 13:30

Hluboce se mýlíte,

protože Vás to až dosud nezajímalo a tak o té věci a aktivitám křesťanů z celého světa na záchranu té paní nic nevíte.

Nic nevíte, ale kecáte.

J. Jurax 19.11.2018 13:47

Mohu se samozřejmě mýlit. Nicméně ty aktivity jsou přinejmenším velmi nenápadné, aspoň mediálně, protože o nich nic nevím. Modlitby nejsou aktivita ...

Řekněte mi, když jste zjevně lépe informován než já, jaké jsou to aktivity? A co učinil papež?

J. Svoboda 19.11.2018 15:27

Re: Hluboce se mýlíte,

Pokud vy něco víte, proč jenom kecáte a nedáte to na vědomost více lidem, například na Neviditelném psu?

J. Sova 19.11.2018 14:41

Re:

Modlitba stačí, víc není potřeba.

Jan 14,13 A začkoli budete prosit ve jménu mém, učiním to, aby byl Otec oslaven v Synu. Budete-li mne o něco prosit ve jménu mém, já to učiním.

J. Svoboda 19.11.2018 15:29

Re:

To jsou kecy, kecy jakéhosi posraného černoprdelníka. Kecy k ničemu, k ničemu, k ničemu!

V. Novák 19.11.2018 15:34

Re:

Zrovna pro tuhle Pákistánku zjevně moc nečiní...

J. Jurax 19.11.2018 16:39

Re:

No potěš pánbu ... v tom případě bych se nerad dostal do průseru, protože modlitba byť i celé křesťanské obce na veškerém okršleku zemském mne z něj zaručeně nevytáhne ...

Ovšem jako alibi pro ukonejšení svědomí to nemá chybu ... :-(

J. Anděl 19.11.2018 19:54

Re:

To jste celkem vystihl.

Modlitba samozřejmě svůj smysl má, ať ezoterický, nebo třebas jenom psychologický, ale sousedovi studnu nevykope. Nicméně vezme-li soused do ruky krumpáč a do úst modlitbu, modlitba mu může dát třeba větší výdrž. Nebo kdo ví, třeba mu i někdo přijde na pomoc.

J. Svoboda 19.11.2018 15:24

Re:

Velmi dobře napsaný článek a zároveň dobrá reakce na něj!

Tu paní s rodinou bych tady rád přivítal a trochu podpálil západním komančům a zároveň soudruhům jako Halík rybník.

J. Pleva 19.11.2018 20:53

Re: Maly dodatek k papezovi:

Papez nemlci, papez nas vyzyva abychom lezli muslimskym parazitum do riti...

V. Student 19.11.2018 12:22

Omlouvám se, že zneužívám tohoto článku,

ale zas a znovu: Pane katolický faráři Halíku, zcela postrádám vaše vyjádření k této věci, zaujetí stanoviska Vás, jako křesťanské autority. Kde jste? Chci vědět, jestli stojíte za tou paní, drženou za její přesvědčení osm let na samotce, nebo máte pro pákistánské úřady pochopení.

Teď to chce trochu odvahy. Buď se přihlásíte ke křesťanství, nebo k něčemu jinému. Tak do toho!

J. Jurax 19.11.2018 13:26

Halík má pro ty moslemínské pancharty kromobyčejné pochopení, takže bude držet hubu.

J. Pleva 19.11.2018 20:59

Re: Samozrejme -

papezenec se chova jako jeho sef! Jinak by mohl byt exkomunikovan nebo dokonce upalen...

J. Svoboda 19.11.2018 15:51

Re: Omlouvám se, že zneužívám tohoto článku,

Pane Studente, píšete dobře, ale soudruh Halík to tu asi číst nebude. Ten si tu spíš přečte to, co sesmolil sám, aby se mohl pochválit. Účinnější by bylo mu napsat přímo na jeho amil. Mně to není dáno, Halík mne už dávno přeřadil do spamu.

Pokud byste mu opravdu chtěl napsat, tady jsou jeho adresy:

tomas.hlik@gmail.com,

tomas@halik.cz

B. Rameš 19.11.2018 12:15

Problém s islámem,

podobně jako s jakoukoli jiným ideovým konstruktem stavícím určitou skupinu lidí nad jiné, je v tom, že ho mohou jeho příslušníci brát tak nějak jako vnitřní morální nadřazenost a zdroj uspokojení nad tím, že oni patří k těm "vyvoleným" (tuším, že tak nějak to vnímá dnes většina křesťanů), nebo doslovně se vším všudy, včetně perzekuce "podlidí" až ke konečnému řešení.

Reprezentace Velké Británie a její činy mně posledních pár let jde notně na nervy. Jó, časy se mění, Bobe.

A. Alda 19.11.2018 10:31

Ano, pane.

Je fascinující vidět, jak běžní obyvatelé Pakistánu demonstrují za usmrcení ženy a matky, která nikdy nikomu nijak neublížila. A jak volají po usmrcení jejího obhájce a soudců, kteří soudili podle jejich vlastního islámského práva a tu ženu osvobodili.

Není lepšího důkazu o podstatě islámu než právě toto.

M. Jandáková 19.11.2018 15:30

Re: Ano, pane.

o podstatě ŽIVÉHO islámu

M. Valenta 19.11.2018 9:23

Autore nestyďte se

a dosaďte si místo Británie a Itálie současné Česko a pište dál.

R. Tesařík 19.11.2018 11:28

Re: Autore nestyďte se

Co to melete, osobo.

J. Svoboda 19.11.2018 15:55

Re: Autore nestyďte se

Pane Valento, posraných volů tady máme dost. Necpěte se prosím mezi ně!