28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SVĚT: Současné vyhlídky západní civilizace

V září 2016, kdy již vrcholila volební kampaň ve prospěch stoprocentně předvídané příští prezidentky kandidátky Hillary Clintonové, v americkém státě Indiana se konalo shromádění Islamic Society of North America (ISNA).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 28.6.2018 21:19

Souhlas s autorem

K. Janyška 28.6.2018 18:34

Žádná západní civilizace neexistuje !!!

Civilizace je procesem rozlévajícím se po povrchu Země a přeměňující divochy v občany účinky z obchodu. Tam účiněji z objektivních důvodů a tam zase méně účinně.

Lidský svět se jasně propojuje v jeden spontánní řád, který má své vlastnosti a ty hlavní jsou, sebezáchovnost, sebepořádání a seberegulace. Spontánní řád lidského světa je jedinou možností existence lidstva a lidí řídí, ne oni jeho.

Kdo to neví, neví o lidském světě nic ... Dzp.

V. Lunák 28.6.2018 17:35

Možná by americké mozky

mohly věnovat více pozoronosti domácí situaci. Obhajoba aktuální politiky ministrem spravedlnosti citovaním z Bible, pasáže, která v minulosti posloužila mnohým jiným pachatelům "dobra", není fundamentalismus?

Jinak koukám, že z průzkumu vypadly země Západní Afriky, kde obecně dominuje Islám, cca 70 %, ale mimo Mauritánii (která se však k Západní Africe obvykle řadí pouze geograficky, ne však politicko-ekonomicky), je jejich právní systém sekulární (s ne početnými místními výjimkami při řešení občanskosprávních sporů). To bylo dáno tím, že se to nehodilo do statistiky, či se jednalo o upřímné opomentutí?

P. Han 28.6.2018 23:55

Re: Možná by americké mozky

Proč by Bible měla být fundamentalismus?

A západní Afrika nevypadla, je tam Maroko. To byste mohl namítat, že statistika není úplná, protože tam nejsou všechny země.

M. Krátký 28.6.2018 15:47

Pane profesore čtu vás rád i když ne pokaždé

to dočtu celé, ale dnes opět nádhera, jen mi v těch statistikách uniká % muslimů ve Francii - nebo mě opravte - děkuji a hezký den

R. Vašíček 28.6.2018 14:49

Vo Wikipedii

Som sa dočítal, že už v roku 2012 bolo v Taliansku cca 3,7% muslimov.

M. Mikulec 28.6.2018 11:34

Základem je

ukázat na zdroj problému a pojmenovat ho. S tím mají západní politici veliký problém, jak tohle obejít. Politickou korektnost mají zažranou pod kůží. Pokud se kolem muslimů musí chodit po špičkách a nekomentovat, co dělají a jak žijí, nevyřeší se nic. Místo pojmenování problému se trestají ti, co na něj poukázali. Tohle je cesta do pekel.

J. Růžička 28.6.2018 11:24

Článek sice dobrý,

ale kdo v Evropě bude bojovat za její očištění od muslimáků? Přetučnělí, líní současníci, ani příští minimálně dvě generace to nebudou. Ti první se mají stále až příliš dobře a ty druhé, s vymytými mozečky a mobily přirostlými k ruce, zajímají jen lajky a komenty na sociálních sítích.

R. Čtvrtníček 28.6.2018 10:32

islam

Vazeni ctenari,

mel jsem to stesti,ze jsem pracoval nekolik let v zemich pod Islamem, Malaysia 1997 - 2000, Saudska Arabie 2001 -2002. Vzhledem,k tomu, ze jsem Islam poznal na vlastni kuzi mohl bych o tom napsat knihu pod nazvem:" Blbost islamistu nezna mezi", tak se Islamu nebojim.Islam nas muze porazit, jen kdyz mu to dovolime.

Poznamka: Islam, asi 25 % populace na zemi, vyprodukuje asi 4%

Svetoveho DPH a to vcetne ROPY.

M. Prokop 28.6.2018 15:01

Re: islam

Nejenže mu to EUnijní západ dovolí, dokonce tomu ještě pomáhá, krmení připrchlých 3i.

J. Fridrich 28.6.2018 15:41

Re: islam

Souhlas a správná poznámka pane Čtvrtníček...

M. Krátký 28.6.2018 15:51

Re: islam

taky souhlas, ale to neznamená, že nás nemůžou zotročit a žít z našeho HDP !!! Hezký den

P. Han 28.6.2018 15:49

Re: islam

Malajsie nebyla špatná. Státní správu dělali Malajci (povinně muslimové - žádní fanatici), business Číňani (buddhisté, křesťani). A fungovalo to docela dobře.

V. Student 28.6.2018 16:07

Re: islam

Barbaři, kteří vyvrátili Řím, se věděním nemohli Římanům vůbec rovnat. Jenže oni nesoutěžili ve vědomostním kvízu, oni soutěžili, kdo si koho podrobí. Chytrost s tím nemusí mít nic společného, naopak se může projevit spíše kontraproduktivně...

J. Ráž 28.6.2018 10:06

Dobrý článek!

Mne v článku zaujalo především:

1) „Islám není náboženstvím a rovněž není kultem. Je to stoprocentní forma způsobu života, bez výjimky. Islám obsahuje náboženské, právní, politické, ekonomické, sociální a vojenské součásti.“

2) Barack Obama nesouhlasil s tím, aby bylo výročí masakru z 11.září posuzováno jako akt islámského terorismu (terrorism Islamic extremism)

k1) Doufám, že Evropané v brzké době pochopí, že Islám není formou náboženství v podobě,jak ho vnímáme, tedy jen jako formu individuálního projevu víry v Boha,ale že je to státotvorná ideologie neslučitelná s demokracií stejně jako je s demokracií neslučitelný fašismus nebo komunismus. Nedá se tedy na něj aplikovat zásada právní ochrany náboženské svobody. Zdůrazňuji důležitý aspekt státotvornosti této ideologie, tedy že konečným cílem všech islamistů , tedy i těch zdánlivě mírumilovných v Evropě je, aby státy fungovaly podle pravidel Islámu. Nesmíme si nechat vnutit myšlenku liberálních idealistů, že tomu tak není!

k2) Bez komentáře!

S. Netzer 28.6.2018 10:37

Re: Dobrý článek!

2) = jedna z celé řady lží pana profesora týkajících se prvního černého prezidenta USA.

http://time.com/4486785/president-obama-speech-911/

M. Prokop 28.6.2018 11:24

Re: Dobrý článek!

týkajících se prvního černého prolhaného prezidenta USA.

M. Mikulec 28.6.2018 11:37

Re: Dobrý článek!

Vy jste jako negativ fotky: Tam, kde je černá, vidíte bílou, tam, kde je pravda, vidíte lež.

To je tak spolehlivý indikátor jako když EU nějaký jev kritizuje: v tom případě je ten jev správný. :-)

S. Rehulka 28.6.2018 15:03

Re: Dobrý článek!

....když už tedy pravdu, tak pravdu celou !

...jedna z řady lží pana profesora týkajících se

......prvního SVĚTLEČERNÉHO presidenta USA !...když už tedy !

Možná, že ta jeho bílá, hippiácká, komunistická máma tomu dala říz !

P. Han 28.6.2018 22:57

Re: Dobrý článek!

O souvislosti s militantním islámem se tam nikde nezmiňuje.

J. Kanioková 28.6.2018 10:40

Ano, naprosto přesně

J. Kanioková 28.6.2018 10:57

Expert varuje: Islamizace země

již nemůže být zastavena, pokud muslimské obyvatelstvo dosáhne 16%- https://voiceofeurope.com/2018/06/expert-warns-the-islamisation-of-a-country-can-no-longer-be-stopped-if-muslim-population-reaches-16/#.Wy93fv5ESCA.twitter

Podle studie Harvardské univerzity nemůže být islamizace země zastavena, jakmile muslimské obyvatelstvo dosáhne 16% celkové populace. Právě to řekla islámská expertka, Nikoletta Incze, 22. června v maďarské veřejné televizi.

S. Netzer 28.6.2018 11:09

Re: Expert varuje: Islamizace země

Voice of Europe: "site is questionable due to extreme right wing bias, promotion of propaganda, conspiracy theories and poor sourcing" - https://mediabiasfactcheck.com/voice-of-europe/

Moc hezký byl článek o migranty v Řecku znásilněné fence na té vaší Voice of Europe. :-))) - https://voiceofeurope.com/2018/06/body-of-raped-dog-found-inside-greek-refugee-camp/

V. Lunák 28.6.2018 17:42

Re: Expert varuje: Islamizace země

Já myslím, že to bude 15,8 %.

P. Zinga 28.6.2018 9:29

Belle Vue

https://philosophia-perennis.com/2018/06/26/immigranten-der-aquarius-in-spanien-gespendete-kleidung-weggeworfen-und-in-restaurant-mit-100-euro-scheinen-bezahlt/

" imigranti z (lodi ) Aquarius ve Španělsku zahodili darované ošacení a v místní hospodě platili stoeurovými bankovkami"...

V článku jsou fotky přeplněných odpadkových kontajnerů.

V. Student 28.6.2018 16:04

Re: Belle Vue

To bude hoax. Ve skutečnosti se jedná o vyhladovělé, nemocné, nespravedlivě pronásledované a válečnými konflikty sužované chudáky, kterým v zemích jejich původu hrozí pronásledování nebo dokonce smrt.

S. Ševeček 28.6.2018 9:27

V literární demokracii je to zkrátka

tak !

F. Navrátil 28.6.2018 9:03

Pět minut po dvanácté

Čím později přikročí Evropa k obraně proti islámské invazi, tím bude řešení krvavější.

S. Netzer 28.6.2018 8:58

Neděkuji

a dovoluji se nepřipojit, jelikož mě názory Pamely Geller "o nevyhnutelnosti občanské války v Evropě" nezajímají, a shledávám politováníhodné, že se pan profesor odvolává na taková individua.

P. Han 28.6.2018 9:24

Re: Neděkuji

Ano, nezájem o charakterizuje vyznavače appeasementu odjakživa. Ale pokud s vámi bude souhlasit převážná většina německého obyvatelstva, můžete občanské válce zabránit a podvolit se bez odporu.