Pátek 17. ledna 2025, svátek má Drahoslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

SVĚT: Ptám se muslimů, zda to dokážou

Víte, kdy začnu věřit vyznavačům Alláha? Těm nejumírněnějším z umírněných? Až právě oni, nikoli islamističtí extremisté, dokážou překročit vlastní stín.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

14. 12. 2015 14:01
Skutečné "překročení svého stínu"

--- by bylo NEJEN uznání, že všechny oběti jsou oběti,

ALE volání po tom, aby slušní Muslimové ve své zemi pomáhali Křesťanům a Židům, kteří jsou ohrožováni jinými Muslimy.

Tj. totéž, co chtějí Muslimové po Křesťanské Evropě.

0 0
možnosti
JD

14. 12. 2015 13:39
Test inkluze a případné integrity

Pokud někdo tvrdí, že je schopen se integrovat, tedy jako musulman, malý test. Ovarové koleno s hořčicí, křenem a holbou pivka. Minimální náklady na test ortodoxního Islámu. Pokud bude musulman řvát Bismilláh u ešusu, kopnout ho do jeho řiti a naložit na děravý gumový člun a šupky dupky pádlovat k domovině. Běženec z války žere hladem co dostane, imigrant si vybírá, co je halal. 30.06 na ně, hajzlíky. A ještě bude Dientsbier tlemsovat, dobytek jeden, huba nevymáchaná. To má Sobotka kouzelného adláta, za dva roky (bohužel dlouhá doba na páchání zhúvěřilostí) mu to voliči spočtou, plešatcovi u voleb. Nálada obyvatelstva nebude 4a, jak u strážmistra Flanderky z Putimi a jeho Pepka Vyskoče.

0 0
možnosti
SN

14. 12. 2015 13:49
Re: Test inkluze a případné integrity

Tentýž test zkuste provést s věřícím židem.

0 0
možnosti
VV

14. 12. 2015 12:24
Ti dva nic nechapou

a to uplne mimo tu vec Israele.

Prece kazdemu jde hlavne o sve blizke, o spouobcany zeme, kontinentu, civilizace, a az potom popripade bude, ci muze politovat ty obeti v nam nepratelske kulture. 

Dale, jakekoli apely od muslimu musi obsahovat zapuzeni tech casti muslimske viry, ktere jsou nekompatibilni nejen s nasi civilizaci, ale se zivotem cloveka, racionalne pojatym. Bez toho je litovani obeti k nicemu. A z by k tomu dochazelo vseobecne, tomu zapuzeni, ta vec Isralele by se sama timto vyresila.

0 0
možnosti
FL

F. Lesniak

14. 12. 2015 11:47
Opravdu nechápu ty stálé bláboly o muslimech.

Každý rozumný člověk přece ví, co jsou v drtivé většině zač. Mně spíše zaráží, proč od IS kupuje Izrael kradenou ropu? Že by to bylo tím, že jsou židé tak mírumilovný národ a chtějí IS pomoci? Anebo je to jinak a kšeft je kšeft, hlavně, že to sype!

0 0
možnosti
HL

14. 12. 2015 11:55
Re: Opravdu nechápu ty stálé bláboly o muslimech.

No a co takhle Turecko? To nejen že kupuje od IS ropu, ale i IS podporuje a masakruje Kurdy. Je velikou ostudou, že je Turecko v NATO...Turecko již není atatyrkovský sekulární stát, ale islamistická země.

0 0
možnosti
MM

M. Mýval

14. 12. 2015 11:43
umírněný muslim se pozná snadno

Před několika lety se na dovolené dcera  s kamarádkou seznámily s několika hochy. Posléze zjistily, že to jsou muslimové.  Vysvětlili jim ale, že nejsou žádní radikálové, že dokonce pijí alkohol.

Když jsem to zjistil, zachoval jsem se jako předpotopní xenofob.

0 0
možnosti
PK

14. 12. 2015 11:53
Re: umírněný muslim se pozná snadno

No neříkejte, pane Mývale, že jste jí nařezal, a ještě ke všemu na h***u (stud mi brání napsat to nevyhvězdičkovaně)!?!

0 0
možnosti
PK

14. 12. 2015 11:29
Musím se přiznat, ...

... že hned po přečtení úvodu článku jsem si přečetl ony dva odkazované texty. A moc jsem se divil, co na nich panu Stejskalovi vadí. A "ani ťuk". Nic mě nenapadlo. Takže až během četby článku pana Stejskala jsem byl doveden k pochopení. A pochopil. A souhlasím. Ačkoli to, co pan Stejskal, je asi hodně velká iluze. A... ~ je tu možná ještě jedna "drobnost"...

... Nejmenovaný kolega jistého nejmenovaného lékaře je syrského původu. Onen kolega Syřan žije v ČR už dlouhou dobu. A je bezvěrec. Ale ani to nezajišťuje jeho důvěryhodnost. Byl totiž komusi v jistém zdravotním zařízení schopen říct ~ např.!.. ~ toto: »To, co jsem vám teď poradil, vám nikdy před nikým dalším nepotvrdím, ale popřu to.« Jinými slovy sdělil onomu komusi, že se může spolehnout, že se na něj spolehnout vůbec nemůže. A ani se u toho nezarděl.

0 0
možnosti
KK

14. 12. 2015 12:59
Re: Musím se přiznat, ...

Arabáči mají dost mizernou povahu. Mají lhaní v krvi.

0 0
možnosti
RB

14. 12. 2015 11:01
umírněný muslim jsem já

Vyslovím-li šahádu "lá iláha illalláhi wa Muhammadun rasúlulláhi" v přítomnosti svědků a vyslovím-li ji přesvědčen o její pravdivosti, stane se ze mně muslim.

Takže, "není boha kromě boha" - ano, s tím souhlasím - je-li Bůh, je jenom jeden,

"a Mohamed je jeho prorok" - ovšemže, proroka Mohameda všichni jako proroka vnímáme, ať už si o něm v jeho dalších životních rolích myslíme cokoliv.

Takže, jsem muslim, když jsem šahádu vyslovil v přítomnosti svědků. Dnes jsem zde v diskuzi četl připomínku, jak ozřejmit umírněnost muslima - na "úhelném kameni" Chrámové hory v Jeruzalémě, tedy na možnosti modliteb kohokoliv na posvátném místě tří Abrahámovských náboženstvích. Nevidím žádný problém - milerád umožním svým bratřím, ať už jsou to Židé, křesťané nebo muslimové (a popravdě i budhisté, hinduisté a jiní), aby se na mém posvátném místě svou modlitbou obraceli k bohu (který je jediný, že...).

Proto tvrdím, že já jsem umírněný muslim (přestože jsem pevně věřící v Ježíšovu základní větu - miluj bližního svého JAKO SEBE SAMÉHO - ostatně, pro nás, muslimy, je Ježíš také prorokem...). A kdo z mých muslimských bratří má menší toleranci k vyznavačům ostatních náboženství, ten umírněný není.

0 0
možnosti
PK

14. 12. 2015 11:18
Re: umírněný muslim jsem já

Milý pane Brzáku, vše, co jste napsal, působí velmi útěšně a věrohodně, a protože Vás neznám, nemám důvod Vám a priori nevěřit. Takže je to pro mě fajn čtení. Jen jedna "drobnost" ~ napsal jste: »ostatně, pro nás, muslimy, je Ježíš také prorokem...« ~~ oním »taky« patrně myslíte, že Ježíš je prorokem ještě pro někoho jiného; pro koho, mohu-li se zeptat?..

0 0
možnosti
JK

14. 12. 2015 10:31
Kdo je umírněný muslim?

Podle mého skromného mínění,  je umírněný muslim tehdy, když mu dojdou náboje.

0 0
možnosti
TK

14. 12. 2015 11:07
Re: Kdo je umírněný muslim?

máte pravdu, cyniku.

0 0
možnosti
JK

14. 12. 2015 10:29
I když muslim stokrát odsoudí teror, nevěřím mu.

I když muslim stokrát odsoudí teror, nevěřím mu. V Koránu, který byl dán muslimům samotným Bohem a z tohoto důvodu jej nelze měnit a vykládat jinak, je uvedené, že muslim může nám nevěřím lhát, podvádět je, protože je to ku prospěchu věci.

0 0
možnosti
LF

L. Florner

14. 12. 2015 9:36
Vyznavači Islámu...

...má cenu věřit až poté, kdy dojde k odluce státu a církve. To bude vyžadovat reformu celého systému aktuální politické ideologie, který se mylně považuje za náboženství nebo víru (ve skutečnosti je Islám přílepek, který měl jednomu na.ranému beduínovi s ublíženým egem zajistit moc a oddanost lidu a pomoct mu namlátit těm, kteří se mu před tím, než zmagořil davy, vysmívali...něco jako Národní socialismus).

0 0
možnosti
SN

14. 12. 2015 10:04
Re: Vyznavači Islámu...

Pro Vaši informaci: v islámu církev neexistuje.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz