19.3.2024 | Svátek má Josef


Diskuse k článku

SVĚT: Otevřené nebe

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jiří K. 5.4.2007 12:28

Re: A co takhle raketovky na Mimoňsku ?!! Také pod velením a taktovkou ČSLA ?!!

Proboha čtenáři, jakým způsobem souvisí kterákoliv ruská základna na našem území v minulosti s problematikou dnes připravovaného rozmisťování protiraketového systému USA u nás a v Polsku a s dnešní situací ?

Proč to do toho kdo vůbec plete?

Jinak ten Váš závěr, to jsou myšlenkové zkraty!

čtenář 5.4.2007 12:49

Re: Re: A co takhle raketovky na Mimoňsku ?!! Také pod velením a taktovkou ČSLA ?!!

Kde tu byla řeč o ruských základnách ???? 8-o Ty, o nichž se tu vede řeč, byly sovětské !

"Jinak ten Váš závěr, to jsou myšlenkové zkraty"  -  že by ??!

Jan Svoboda 5.4.2007 10:35

Pane Neffe, tolik nenávistných blábolů proti Vám, co to s Vámi dělá

Jsem opravdu znovu a znovu užaslý, jak "láska a spravedlnost vítězí nad zlobou a nenávistí". Nechť mi exprezident promine, že cituji jeho hloupé heslo. Pane Neffe, nenechte se uštěkat. Bolševik prostě stále předvádí svůj slovník i duševní obzor-naštěstí teď už spíše anonymně, neb se právem obává, že by dostal po tlamě.

ZW 5.4.2007 11:59

Re: Pane Neffe, tolik nenávistných blábolů proti Vám, co to s Vámi dělá

A koho tím bolševikem myslíte? Snad ne proboha pana Neffa, za jehož argumentační kotrmelce v dnešním článku by se nemusel stydět ani soudruh Kojzar z Rudého práva blahé paměti?

frko 5.4.2007 9:46

"fundovaným" odborníkům

Všem odpůrcům radaru, kteří doporučují jiným prostudovat si balistiku doporučuji totéž, čili důkladnější studium balistiky a  základů radiolokace.Jinak jsou jejich příspěvky vyjádřením sebevědomých diletantů. Studium není brouzdání po internetu.A další rozpor: Odpůrci si stěžují na nedostatek informací a na druhé straně operují s parametry radaru, raket a celého systému.

Jedna mnohaletá zkušenost: když něco nevoní Rusům a našim komunistům, tak se vždy jedná o dobrou věc. Tak je to prosté.

gerontusinza 5.4.2007 9:51

Tolik keců (obecných) a pak taková komunistická zkušenost a fráze.Re: "fundovaným" odborníkům

Máte pravdu, to by se vrazi z Volstrítu (dnes z Moskvy) nachechtali.  Jste trouba bez základních vstupních parametrů ale máte přesvědčení. Jak milé:-/;-(8-o;-O(Y)

frko 5.4.2007 10:02

Re: Tolik keců (obecných) a pak taková komunistická zkušenost a fráze.Re: "fundovaným" odborníkům

Kecy o základních vstupních parametrech jsou jen kecy. Ale hlavně, že máte své přesvědčení. Jak milé a jak hloupé. Jen tak dál Vy troubo.

huhu 5.4.2007 10:12

Re: Tolik keců (obecných) a pak taková komunistická zkušenost a fráze.Re: "fundovaným" odborníkům

základní vstupní parametry  ? - myslíte ty technické ? a kde se dají sehnat, když je to zařízení určitě tajné ? Vy je znáte , že jste tak proti ?. Podstatné je, že u toho radaru je v klidu americká obsluha a přežije ;-)

Co je ale podstatnější - jedině síla je spolehlivým odstrašujícím prostředkem . A to platí nejen na "ručníkáře" či Kima, ale i na místní bolševiky. Proto je tady jakákoliv základna USA velice zapotřebí.

Ske/pti/cus Max/imus 5.4.2007 12:17

Hlavně, když ta hrubá síla rozmnožuje muslimy na balkáně a militarizuje všude jinde po světě

Neuvěřitelné, co dokáží lidé jako Vy obhajovat.

huhu 5.4.2007 12:25

Re: Hlavně, když ta hrubá síla rozmnožuje muslimy na balkáně a militarizuje všude jinde po světě

jste schopen kromě vyjádření pocitu vyjádřit i nějaký argument ? ;-)

gerontusinza 5.4.2007 12:55

Základním argumentem by mělo být to, Re: Re: Hlavně, když ta hrubá síla rozmnožuje muslimy na balkáně a militarizuje všude jinde po světě

že malým dětem nesmí přijít do ruky sirky a debilům dát možnost lést komukoli do zadele. Dobrou chuť kreténe.(Y)

jirka.s. 5.4.2007 17:56

Re: Základním argumentem by mělo být to, Re: Re: Hlavně, když ta hrubá síla rozmnožuje muslimy na balkáně a militarizuje všude jinde po světě

Velmi úderné a argumentativní! Zřejmě jsi septikův registrovaný partner, že?

jirka.s. 5.4.2007 17:52

Re: Re: Hlavně, když ta hrubá síla rozmnožuje muslimy na balkáně a militarizuje všude jinde po světě

Nikoliv. Septik zná pouze dva pocity, pocit hladu a nutkání k vyprazdňování! Jeho ganglium není schopno pojmout více signálů!

Jirka1 5.4.2007 10:09

Re: "fundovaným" odborníkům

Ne vždy to tak funguje. Rusům také nevoněli mudžahedinové v Afghánistánu. No a o pár let později přestali vonět i Američanům.

janoryna 5.4.2007 10:16

Re: "fundovaným" odborníkům

když tě kritizuje přítel, jeto nemilé. ale běda,když tě chválí nepřítel. vzpomínáte na reagana a jeho hvězdné války ?

Jarda 5.4.2007 16:26

Re: Re: "fundovaným" odborníkům

Nevzpominam,ze by neco takoveho rekl Reagan. Zcela nepochybne to vsak to rikal L. I. Breznev na jare 1968 kdyz na Zapade chvalili Dubceka. Je Ti smutno po Breznevovi soudruhu janoryno?

Kubeš 5.4.2007 10:52

Re: "fundovaným" odborníkům

Frko, souhlasím že je to prosté. Není třeba být odborníkem ve vojenství, ale názor, jestli rakety či radary z USA , bude vždy negativní pro ty, kteří se nechali za 40 let diktatury zblbnout anebo z toho režimu nějak profitovali. A jestli Američané usoudili, že je dobré tady mít nějaké základny, tak jsem pro, neboť mám A. radši než jiné, kteří nám tady v minulosti zatápěli.

Jiří K. 5.4.2007 10:59

Re: "fundovaným" odborníkům - ach tak!

... "Jedna mnohaletá zkušenost: když něco nevoní Rusům a našim komunistům, tak se vždy jedná o dobrou věc. Tak je to prosté.! "  ;-D

Hmm, to je fakt argument těžkého kalibru!  Pak ovšem nemá cenu diskutovat. Takto jednoduše uvažující mozeček člověk nepřesvědčí ani o tom, že voda neteče do kopce.

čtenář 5.4.2007 11:19

Re: Re: "fundovaným" odborníkům - ach tak!

Jestli budeš souhlasit s tím, že nahradím slovo Rusům za slovní spojení ruským bolševikům, tak se připojuji.

Resonabilis 5.4.2007 9:22

NeffoAston zase perlí. :)

On je autor článku tak trochu oslí hlava, která si plete tři plošiny pro mobilní radary PVOS  s rampami raket. Stačí jim uváděné souřadnice prohlédnout ve větším měřítku a je vidět kde byly skutečné palposty raket PVOS. Ono je pro pisálka problém nahlédnout na http://www.fortifikace.net/, kde si je možné o PVOS  a obraně Prahy přečíst snad všechno.

Dávat do souvislosti obranu území USA s obranou vzdušného prostoru našeho státu je stupidnost. Nějak stávající pisálkové zapomínají, že masakry v Couventry, Londýně, Drážďanech, Hirošimě a Nagasaki nevymysleli komanči.

frko 5.4.2007 9:52

Re: NeffoAston zase perlí. :)

Chcete tím snad naznačit, že masakry v Londýně, Coventry, Drážďanech,Hirošimě a Nagasaki vymysleli Američané?  Kromě toho spojovat jména těchto měst s článkem Astona  může jen tak trochu oslí hlava.

Resonabilis 5.4.2007 10:16

Re: Re: NeffoAston zase perlí. :)

Nemáte potíže s vnímáním textu? Přečtěte si znova Astona a můj komentář. Systémy PVOS byly obranou našich měst, by neskončily jako města vyjmenovaná. Napadat obyvatelé osídlení v blízkosti základen PVOS je stupidnost. Srovnávat s plánovanými obranými systémy USA na našem území je další stupidnost. Vaše dedukce, co vymysleli američané nekomentuji. Snad jen něco ve Vaši řeči : Iááá, iááá, ia. Stačí?

čtenář 5.4.2007 10:50

Re: NeffoAston zase perlí. :)

Komanči nevymysleli masakry, které jste vyjmenoval. Ale plodní v těchto myšlenkových pochodech byli víc než dost. Dělali to nejspíš mnohem mazaněji, když si na to nemůžete vzpomenout. Třeba ty gulagy. Jenom takový Bělomorkanal................ Vynikající byla také jejich aktivita v revolučních letech, kolektivizaci a vůbec takovém tom lidsky přítulném zacházení s těmi, kdo jim padli do pracek.

Resonabilis 5.4.2007 12:03

Re: Re: NeffoAston zase perlí. :)

Další takový. Lidé co je Vám ? Co tak do diskuze o raketách zamíchat ještě Berju a Mao-Ce-Tunga? Nechte si vypláchnout mozek. Modrákům to dělaj zdarma tlakovou vodou. Přes zadel.

čtenář 5.4.2007 12:24

Re: Re: Re: NeffoAston zase perlí. :)

"Nějak stávající pisálkové zapomínají, že masakry v Couventry, Londýně, Drážďanech, Hirošimě a Nagasaki nevymysleli komanči." - z čistě formální stránky jste to zatahování minulosti začal sám. Jinak díky za to připomenutí. Člověk si to hned rozliší v tomto smyslu: bez Coventry, Londýna atd. by nebyly ani Drážďany, ani Hirošima atd.

Takže se můžu celkem oprávněně domnívat, že díky opuštění politiky appeasementu dnes, nebude snadné začít něco podobného, z čeho se bude moci dělat podobný, výše uvedený, výčet.

arogant 5.4.2007 12:38

Re: Re: Re: NeffoAston zase perlí. :)

Proč ne? Když tam nesmyslně mícháte vámi zmíněná města. To Coventry či Londýn, když už to používáte jako argument bombardovali  nám tenkrát blízcí Němci demokratičtí, či spolkový?Proti kterým bylo ta PVOS. A co kdyby jste si zařadil do své selekce též města Groznyj, Halabja,Basra.

Resonabilis 5.4.2007 15:38

Re: Re: Re: Re: NeffoAston zase perlí. :)

Vás taky nemusím, Vaše logika a pojímání souvislosti je analogická s pány čtenářem a jirkou.s., tedy návod na proplach mozků i pro Vás.

jirka.s. 5.4.2007 17:47

Re: Re: Re: Re: Re: NeffoAston zase perlí. :)

Evidentně netušíš, co to je klystýr i když zde neustále dokazuješ, že jsi musel nějaký už skutečně dostat, ale druhou stranou. Od té doby pořád blábolíš cosi o proplachu mozku!

Nešetři mne,” vybízel Švejk toho pochopa, který mu dával klystýr, “pamatuj na přísahu. I kdyby zde ležel tvůj otec nebo vlastní bratr, dej jim klystýr, aniž bys mrkl okem. Mysli si, že na takových klystýrech stojí Rakousko, a vítězství je naše.”

 

Resonabilis 5.4.2007 22:01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: NeffoAston zase perlí. :)

Modrý Iáčku, vidím, že neudržíš myšlénku přes pár řádek a pár minut. Tedy hňupe ještě jednou pro Tebe. " Modrákům to dělaj zdarma tlakovou vodou. Přes zadel."

www racek 5.4.2007 9:00

tedy, porovnávat základnu skutečně protilertadlových raket

na obranu prahy s protiraketovým systémem určeným výhradně na obranu usa ... to chce opravdu, ale opravdu velmi zvýšenou hladinu alkoholu v krvi. ježíši maria milosti plná ....

takhle se propaganda opravdu, ale opravdu nedělá ... to je silně kontraproduktivní, nemyslíte?