25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SVĚT: OSN zahájila totální válku proti svobodě slova

Generální tajemník Organizace spojených národů Antonio Guterres v lednu 2019 pověřil svého zvláštního poradce pro prevenci genocidy Adama Dienga, aby urychleně „předložil globální plán opatření proti nenávistným projevům a zločinům z nenávisti.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. David 12.8.2019 12:09

A odkud se vzaly ty hovnoty OSN?

Kdo je vymyslel? Vznikly snad na základě demokratické diskuse?

M. Valenta 12.8.2019 11:28

Re: Obrana svobody slova

Vyprávějte to ale prasatům a ovcím pane Ptáčku a také těm, kde vládnou poměry těm orwellovským nejbližší, a to je na současném Pražském Hradě.

P. Lenc 12.8.2019 11:15

Re: Komunistické myšlení má mnoho osvícených podob.

Jó Valenta.Týpek co přestal slyšet na soudruha a začal slyšet na "liberálního demokrata".

P. Lenc 12.8.2019 11:12

Re: Obrana svobody slova

Přesně tak.

P. Lenc 12.8.2019 11:12

Ovládnutí

OSN neomarxisty a islámem pouze ukazuje, kam naše civilizace padá.A cenzura je pouze špičkou ledovce v plánech těchto fašizujících ideologií.Multikulturismus, gender ideologie, ekonacismus, stravovací návyky "škodící planetě, " nyní oficielně cenzura atd. jsou kolečka pověstné salámové metody jak ovládnout svět.Nejsem zastáncem různých konspiračních teorií, ale to co se děje vypadá jako dokonale promyšlený plán.

R. Langer 12.8.2019 11:00

Re: :-)

Však bojují, islamisté...

H. Lukešová 12.8.2019 10:56

Re:

Ano, Bolsonoro je pravičák, konzervativec, proizraelský politik, možná přesune ambasádu z Tel Avivu do Jeruzaléma, možná...Jinak Taková Venezuela, co taková Venezuela? Chavez, komunista, přítel Íránu a tzv. Palestinců, Maduro, jde v Chavezových stopách. Tak, tak, Chavez a Maduro jsou ryzí konzervativci a demokraté. Fildel na Kubě, rovněž tak, demokrat, pravičák a konzervativec. To si zase do deníčku zapíšu tyhle vaše moudrosti.

P. Sinclair 12.8.2019 10:51

Re:

Až přestanete blouznit, tak se zase někdy stavte.

(Ale to 'Latinskoamerické země jsou vesměs komunistické' se vám povedlo, to si píšu do deníčku. Jenom nevím, jestli je Bolsonaro neomarxista nebo trockista.)

J. Ptáček 12.8.2019 10:46

Obrana svobody slova

Stručně a jasně George Orwell pro ty, co nerozumí významu "Svoboda slova":

Existuje-li svoboda slova, pak je to právo říkat lidem to, co ne chtějí slyšet. Přesněji to říct neumím.

H. Lukešová 12.8.2019 10:33

Re:

A vámi vyjmenované země jsou, kromě Kanady, Indie a Japonska, buď muslimské a nebo komunistické...Nigérie? Jižní Afrika, kde je masokrované bílé obyvatelstvo po tisísích, to jste si milý Paule, naběhl na vidle...Tomu se říká umění.

H. Lukešová 12.8.2019 10:30

Re:

Za prvé, do mě vám nic není, za druhé říká ten pravý, který nepracuje, je zde na fóru Neviditelného psa "od nevidím, do nevidím"...Jaképak vy vytváříte hodnoty? Kdybyste nebyl zaslepený protiizraelskou nenávistí, věděl byste, že muslimských a komunistických zemí, je daleko více, nežli těch demokratických? Rusko? Demokratické není. Latinskoamerické země jsou vesměs komunistické. To byste také měl vědět.

P. Sinclair 12.8.2019 10:26

Re:

Proč píšete blbosti? Je Kanada, Brazílie, Argentina, Jižní Afrika, Nigerie, Indie, Rusko či Japonsko muslimské a/nebo komunistické?

Proč nejste v práci a nevytváříte hodnoty, Lukešová?

I. Schlägel 12.8.2019 10:10

Komunistické myšlení má mnoho osvícených podob.

Třeba takového Valentu. Bolševik nového, lidskoprávního, ekologického formátu. Souvislosti neřeší, o to vášnivěji horuje pro to správné dobro. A vrší svoje zvratky na jednu odpornou hromadu. Doufejme, že nemá ve společnosti nějakou rozhodovací funkci. Stal vy se tím správným člověkem na správném místě. Čest jeho odpovědné práci.

H. Lukešová 12.8.2019 10:03

Re:

Někdo rád Bibiho, někdo rád palestinské teroristy (vy)...

Jinak vaše muslimské a komunistické země OSN ovládly, tak by se vám líbilo.

P. Grigar 12.8.2019 9:45

Re: OSN

.. inu, nejdříve sliby, potom příkazy, potom zákazy a posléze represe. V tom jsou dobří, v tom mají praxi.

R. Brzák 12.8.2019 9:43

Re: Schází za "B"

tak!

P. Grigar 12.8.2019 9:43

Re:

..a to dělá Bibi moc dobře. Lumpům je třeba říkat přímo do očí, že jsou lumpové.

R. Brzák 12.8.2019 9:42

Re: Schází za "B"

ehm, a co takhle ironie - slyšel jste někdy o ní?

P. Grigar 12.8.2019 9:42

Re: a co na to

..mám, co jsem si zasloužil.. to prý řekl Slánský pod šibenicí.

T. Hraj 12.8.2019 9:41

Re: Schází za "B"

A ty také má. Rozhodně ale mezi ně nepatří 'odstraňování toxických názorů' nebo 'názorů, které by mohly eskalovat v nějaké horší, ilegální'.

P. Grigar 12.8.2019 9:38

Re: Schází za "B"

.. a ta pravidla musí být stanovena závazně pro všechny, na základě předchozí svobodné diskuse a dohody. Nad jejich dodržováním bude dohlížet nadřízený orgán, který v případě jejich porušení diskusi přeruší nebo ukončí. A jsme v kruhu a budeme se v tom motat až do skonání světa.. brzkého. Hovadina, že jo? Nebo ne?

Nějak mi z toho vyplývá, že jediným parametrem diskuse je právo říkat cokoli. Ostatní si to přeberou. Nedělejte z lidí pitomce, kteří si bez instrukcí seshora ani neuprdnou, aby se přitom nepos*ali.

M. Rozbořil 12.8.2019 9:38

Re: Schází za "B"

Nechápu, co se Vám na Vámi popsaném způsobu komunikace nelíbí. Jsem bytostně přesvědčen, že pokud neurážím autora myšlenky, výroku či jiného druhu komunikace, mám právo vyjádřit svůj názor, i když je projevem nesouhlasu s autorem.

T. Hraj 12.8.2019 9:36

Bránění eskalaci

"zaměření se na nenávistné projevy neznamená omezení nebo zákaz svobody slova. Znamená zabránění eskalace nenávistných projevů do něčeho nebezpečnějšího, zejména podněcování k diskriminaci, nepřátelství a násilí, což je podle mezinárodního práva zakázáno.“

Cenzurován tedy bude projev, který by MOHL eskalovat v něco nelegálního. Geniální.

M. Rozbořil 12.8.2019 9:32

Re: Schází za "B"

Mohl byste specifikovat své výtky vůči článku paní Bergman?

P. Grigar 12.8.2019 9:31

Re: Schází za "B"

.. ale to je přece velmi jednoduché, pane Valento. Zkuste tohle: "Hluboce nesouhlasím s názory a postoji paní Judith Bergman, z toho důvodu k ní nechovám jakékoli sympatie, ale vždy se budu zasazovat ze všech svých sil, aby je i nadále mohla svobodně hlásat. Ať si každý vybere dle libosti."

T. Hraj 12.8.2019 9:30

Re:

Zajímavý je také výraz "globální občanské vzdělávání". Z toho mě mrazí možná nejvíc.

P. Grigar 12.8.2019 9:25

Re: Gutters, Gutteres...

..je.

M. Valenta 12.8.2019 9:24

Re: Schází za "B"

Ne. Chtěl jsem sdělit, že i diskuze ve veřejném prostoru má mít základní pravidla.

M. Prokop 12.8.2019 9:23

Re: a co na to

Netzer dopadla podle doporučení OSN: Zabanována z důvodu nenávistných projevů.

R. Brzák 12.8.2019 9:23

Re: Schází za "B"

přímo nabádat...