19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

SVĚT: Opakující se nesmysly, bludy a mýty o migraci

Bez dětí totiž nebude dost pracovních sil. A bez pracovních sil nebude mít kdo vydělat na důchody a třeba i lékařskou péči a školství zdarma. Někteří už prý ale mají i na takovou situaci zázračný recept.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 27.7.2018 23:14

Dnes zemřel Tomáš Haas, skvělý chlapík,

jen těžko přijímám zprávu o jeho smrti.

R.I.P.

K. Janyška 27.7.2018 17:54

Tzv. začleňování necivilizovaných mezi civilizované je obřím

omylem. Žádné tzv. evropské společnosti neexistují, jen v marxistických palicích. Je jen spontánní řád lidského světa v Evropě, jehož prvky jsou jednotlivci a jejich organizace, na nejvyšší úrovni národní státy.

Spontánní řád lidského světa, jediná možnost jeho existence, se šíří od civilizovaných více k civilizovaným méně nebo necivilizovaným vůbec. Obrátit násilím tento sled znamená ohrozit lidstvo v jeho základu.

A to právě Bilderberg, tato zločinecká socialistická organizace nejbohatších lidí světa, dělá prostřednictvám svého zločineckého socialistického nástroje, Evropské unie...Dzp.

J. Hanzlík 27.7.2018 23:40

Re: Tzv. začleňování necivilizovaných mezi civilizované je obřím

Jako přes kopírák opět opakovaný nesmysl ve stejné diskusní rubrice. Kdo by souhlasil s masívní nelegální migrací a iluzí začlenění neintegrovatelných? Já rozhodně ne! Ale vy si zde stále ohříváte tu svou polívčičku se svým nesmyslným „spontánním řádem“ a odmítáte o tom věcně diskutovat, ač jsem Vás k tomu vyzval. Nejste patrně schopen diskuse, která by odhalila Vaše diletantství a využívání nekritické tolerance diskutujících k Vašim výplodům.

M. Petrilak 27.7.2018 17:49

***

Ano, máte pravdu ve všem...ale já už začínám být unaven. Co jsme

považovali za světlo od konce tunelu, je opět vlak, který se nás chystá

rozmašírovat.

J. Kanioková 27.7.2018 16:38

Díky za článek, p. autore, hlavně za ty odkazy,

které mi zkazily den.

Samozřejmě, že nejdůležitější v lidské společnosti jsou RODINY v klasickém smyslu. Rodina je jasně definovaná kulturně civilizační tradicí, je pro naši civilizaci nepostradatelná, i pro pokračování lidského rodu. Ne feministicko-gender-homo spolky vymýšlející pitomosti. Vždyť i ta Kristen Pyszczyk, autorka z prvního odkazu je femina jak bič. I Obama přispívá na její twitter. Sama sobě si tam dala citát Dalajlámy - "Když vyvinete soucitnější postoj, cítíte méně obav, zatímco vaše odhodlání a sebedůvěra se zvyšují."

A vůbec Kanada, tam ten neomarxismus jede na plné pecky. Není divu, když tam mají v čele takovou "veličinu". Poté, co Francie i Švédsko směřují ke dnu s islámem, zdá se, že Kanada je další na řadě!

Myslím, že základem průšvihu současnosti je - politická korektnost a nesmyslné nepojmenovávání všech problémů na plné pecky. Tutlání. Zanášení této ideologie do vzdělávacího systému, demonstrující děti a politizace školství. Proč si čtvrtina národa plete EU směřující k totalitě s jakousi pokrokovou modlou?

https://twitter.com/k_pyszczyk?lang=cs ... https://twitter.com/hashtag/trudeaueulogies?src=hash

M. Petrilak 27.7.2018 17:51

Re: Díky za článek, p. autore, hlavně za ty odkazy,

Ano, máte pravdu ve všem...ale já už začínám být unaven. Co jsme

považovali za světlo od konce tunelu, je opět vlak, který se nás chystá

rozmašírovat. Moje reakce byla na Váš komentář, ne na článek., jak jsem odeslal ponejprv.

J. Kanioková 27.7.2018 21:08

Dík, bohužoužel díky EU to taky tak vnímám,

hlasovala jsem proti vstupu, a teď jen trpce vnímám, že všechno, co kdo tehdy proti EU uváděl, byla pravda. Že naše suverenita je v háji, že nám opět poroučejí ze zahraničí, že my sami nedokážeme volit tak, abychom byli spokojeni. Že k dřívějším pitomostem přibyly ještě větší pitomosti a člověk se proti tomu cítí bezmocný. Proti bývalému režimu jsem cosi podnikala, dnes už to nejde, protože ač kdekdo nadává, nehodlá slevit ze své pohodlnosti, takže se nikde nerýsuje pořádná síla, ke které bych se mohla připojit. A co by mohlo mít nějaký čitelný vliv.

A. Hrbek 27.7.2018 16:05

Pan Zdechovský zase perlí

Nezodpověděl základní otázku na to, zda je do budoucna lepší menší růst počtu obyvatel a vyšší úroveň jejich života, nebo zda na určitém území s omezenými zdroji by měl neustále růst počet obyvatel a tím se snižovala jejich životní úroveň.

Snížení porodnosti zvyšuje životní úroveň rodiny a je do určité míry kompenzací za prodlužování délky života. A nakonec je na rozhodnutí každého, kolik dětí chce mít. V současné době je pro rozvinuté země charakteristická porodnost cca 1,5, pro méně rozvinuté 2,9 a pro nejméně rozvinuté 5,1. Jde tedy o určitou vývojovou zákonitost, kterou někteří "mudrci" nechápou.

A co špatného by se v podstatě stalo, kdyby byl v budoucnu počet obyvatel každého státu přibližně konstantní?

V minulosti byly spolehlivými nástroji redukujícími přespočet obyvatelstva války, hladomory a nemoci. Ty jsme, snad zatím, omezili. Takže musíme se vyrovnat i s důsledky. Pan Zdechovský a jemu podobní řvou proti imigrantům z islámských zemí, ale trpí tendence ekonomických hrabošů udělat z Čech Slovensko-Ukrajinsko-Vietnamskou republiku. O humanitních pomatencích ženoucí nás a la long do cikánské republiky nemluvě.

J. Kopis 27.7.2018 15:39

Ano, nejdůležitější je vyrábět otrok!

J. Lepka 27.7.2018 12:59

Jen se p. Zdechovského zeptám na zásadní věc.

Pokud argumentujete pošetilostí antinatalistů, zkuste nějak odpovědně naznačit, co budou, i při současném růstu, budoucí generace jíst.

J. Anděl 27.7.2018 14:43

Re: Jen se p. Zdechovského zeptám na zásadní věc.

Antinatalisté jsou pošetilí proto, že chtějí (metaforicky) poručit větru dešti. Pošetilí - nebo nebezpeční, kdyby měli moc.

J. Kanioková 27.7.2018 17:10

Přesně ! "poručit větru dešti"

ale "pošetilost" to není ani náhodou.. Stejně jako přijímání prchlíků. Sexuální zločiny migrantů přináší teror a destrukci, ženy a děti jsou obětovány na oltář politické korektnosti.

Stoupá počet násilných činů díky přistěhovalctví, to je z loňska, letos je to ještě trochu víc. - http://www.handelsblatt.com/politik/deutschland/straftaten-zahl-der-gewaltdelikte-in-deutschland-steigt/19693530.html

"Nejsou to jen pěsti, ale stále více také nože" -https://www.welt.de/politik/deutschland/article175699875/Kriminalitaetsstatistik-Nicht-mehr-nur-Faeuste-sondern-zunehmend-auch-Messer.html

Jakékoli přistěhovalectví, které překračuje asimilační schopnost, vede k paralelním společnostem - https://de.wikipedia.org/wiki/Paul_Collier_(%C3%96konom)

Dnes už není ani u Afriky jasno, kdo to do Evropy směřuje- https://twitter.com/V_of_Europe/status/1019351372679077888

J. Jurax 27.7.2018 18:09

V blahobytných společnostech schopných uživit i neproduktivní jedince a parazity bují všeliké zrůdnosti produkované hlupci, kteří se neumí jinak realizovat. Patří k nim mimo politických korektníků, globálních teplíků a bojovníků proti kysličníku uhličitému, gendercvoků, ekoteroristů a dalších taky antinatalisté.

A všichni tihle maskují pronikavou blbost svých názorů i činů prudce ušlechtilými kecy.

J. Jurax 27.7.2018 18:18

No, rozvinuté země mají zatím pořád přebytek potravin. Díkonce si mohou dovolit dotovat jejich nepěstování.

R. Stary 27.7.2018 11:41

USA

Je zvlastni, ze USA lakaji mlade Indy na studium v USA. Je to tam levnejsi. Krome toho Indie ma velke mnozstvi vyborne kvalifikovanych pracovnich sil. Je pravdou, ze Indove nepouzivaji k migraci gumove cluny a nechteji rozsirovat islam. Indove by byli dobra alternativa k Africanum a Arabum, kteri se v Evrope nestydate vnucuji.

Z. Koutecký 27.7.2018 11:16

Iniciativa Průmysl 4.0

byla schválena už v roce 2016 i vládou ČR.Je to přece současný hit! V důsledku její realizace se předpokládá v průmyslu, podobně jako v dalších vyspělých zemích, výrazné snížení potřeby pracovních sil a nutnost změny vzdělávacího systému v technických oborech. Jaký společenský dopad bude mít "průmyslová revoluce 4.0" se nikdo moc neodvažuje předpovídat, ale každopádně, pesimisté i optimisté předpokládají, že těch pracujících lidiček nebude průmysl ani moc potřebovat.A když už, tak převážně jen ty vysoce kvalifikované. A protože průmysl dnes zaměstnává např. v ČR cca 40% ekonomicky aktivních lidí, tak vlastně vzniká otázka, proč usilovat o zvýšení počtu dětí.

J. Jurax 27.7.2018 18:15

Možná kvůli udržení průběžného důchodového systému.

J. Macků 27.7.2018 11:14

Růst populace je největší problém lidstva.

Hlavní problém Afriky je v neúměrně narůstající populaci, jejich populace narostla od 2. světové 5 x, i více. K tomu militantní islám. Jedinou možností omezení nájezdů černochů na blízké i daleké státy je omezení populace a to jakýmkoli způsobem. Tato by se měla přizpůsobit hospodářským možnostem Afriky. Bělošky fňukají, že přece nebudou rodit potomky do takové zlé doby, navíc ty magoři antinatalisti, samozřejmě v bohatých zemích kde velikost populace nečiní problém, kde nemusí příliš usilovat o to, aby byli dobře živi. Černošky a arabky plodí potomky v desítkách, nestarají se o ně a neptají se na nic. Každý národ by měl udržovat populaci přibližně v rovnovážném stavu.

J. Jurax 27.7.2018 18:47

No jo, dřív se regulovalo přemnožení populace nad úživnost daného území hladomory a nemocemi, válkami a expanzí. Později též intenzifikací zemědělství, rozvojem průmyslu a obchodem.

Nemoce se zdravotní péčí (v případě Afriky importovanou) výrazně vymýtily, hladomory eliminuje potravinová pomoc, války jsou, jde-li to, potlačovány a jejich následky tlumeny humanitární pomocí. Ovšem tradice a zaostalost znemožňují omezení porodnosti, kdežto rozvoj průmyslu a obchod je z mnoha důvodů nepříliš možný (vyjma speciálních komodit, vesměs surovin). Intenzifikace zemědělství se ani tam, kde jsou pro ni podmínky, z mnoha důvodů též nedaří. Takže zbývá expanze.

Expanze se dřív realizovala hordami nájezdníků ohněm a mečem dobývajících svůj životní prostor. Ovšem taková expanze není dnes už možná, a z Afriky do Evropy tuplem. Takže se vyvinula expanze jiná - hordy nájezdníků netřímají meče, ale hrají na evropskou humánnost a soucit, obratně obého využívajíce za pomoci vnitroevropské páté kolony rozličných ušlechtilců, multikulti blouznivců, neziskovek (i těch na tom vydělávajících) a zbabělých politiků typu šílené Anděly wir schaffen das.

J. Anděl 27.7.2018 10:52

Nemělo by být tabu kritizovat rodiny s mnoha dětmi?

Jistě, že by to nemělo být tabu, a už vůbec zakázané. Leccos by nemělo být tabu kritizovat. Asi nic. Stejně jako by nemělo být tabu kritice oponovat.

Informace o vývoji nárůstu populace je zajímavá.

M. Mikulec 27.7.2018 11:04

Re: Nemělo by být tabu kritizovat rodiny s mnoha dětmi?

Nemělo by být tabu kritizovat rodiny s mnoha dětmi, pokud jsou děti předmětem sociálního "výdělku" rodiny. Za krádeže, ke kterým navádějí dospělí, zůstávají děti také nepotrestány.

J. Anděl 27.7.2018 11:06

Re: Nemělo by být tabu kritizovat rodiny s mnoha dětmi?

No, například, třeba, ano.

Myslel jsem to ale obecně, svoboda slova, diskuze. A tak.

V. Novák 27.7.2018 10:10

Ty země, které zvládly populační explozi,

toho dosáhly mimo jiné i propagací účinné antikoncepce. I Írán vsadil na (povinné) předmanželské školení, kde se nastávající manželé dovědí o kondomech a jak je používat.

Není to námět k přemýšlení pro páně Zdechovského podšéfa, tedy Šéfova náměstka na Zemi?

L. Harvánek 27.7.2018 10:43

Re: Ty země, které zvládly populační explozi,

Jenže antinatalisté budou mít dík tomu, že nevychovávají děti dostatek času na to, aby zmanipulovali myšlení těch, kteří jejich názor nesdílí. A jsme zase ve slepé uličce.

Tady nepomůže spoléhat se na nějaký přirozený vývoj, ale zakročit proti těm, kteří děti nechtějí. Za totality byl progresivní daňový systém, který zvýhodňoval rodinu s dětmi a postihoval ty, kteří děti mít nechtěli.

J. Anděl 27.7.2018 10:56

Re: Ty země, které zvládly populační explozi,

"Zakročit"? Jak to myslíte?

Pokud postihem nemyslíte čistě absenci zvýhodnění, pak to není dobře.

I dnes se s dětmi v daňovém přiznání počítá.

J. Jurax 27.7.2018 18:22

No, bývala kdysi u nás tzv. volská daň ... pro bezdětky tuším od pětadvaceti let věku výše ...

J. Anděl 27.7.2018 10:54

Re: Ty země, které zvládly populační explozi,

Papež s těmi zeměmi, které (pokud) populační explozi nezvládají, myslím moc nenadělá. A mottem článku pana Zdechovského je "mějme děti", takže jaksi.

B. Hančl 27.7.2018 9:34

Zdechovský

prokoukl, blíží se volby..Po nich bude zase klasický podrazák.

Š. Hašek 27.7.2018 10:03

Re: Zdechovský

Poslanci Zdechovskému nevěřím ani slovo.

Ne, že by nepsal nyní logicky, ale jeví se mi to, "že zjistil, odkud vítr fouká". Volby na krku.

J. Anděl 27.7.2018 11:09

Re: Zdechovský

Nevím, jak jste na tom vy konkrétně, ale obecně by se mi nezdálo fér čertit se při označování Zemana nebo Okamury populisty, a zároveň totéž vyčítat Zdechovskému.

A když u těch tří zmíněných vezmu v potaz psaní "logicky", pak minimálně ve srovnání s panem Okamurou já osobně vidím u pana Zdechovského poněkud hlubší vhled do problematiky.

U pana Zemana si nejsem jistý, tolik ho nesleduju a už dlouho jsem od něj nečetl žádný třeba trochu analytický článek.