24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

SVĚT: Obamova největší zrada

Toto je největší ohrožení, o kterém by měl mluvit každý. Jde o největší zradu prezidenta Baracka Obamy. Vše ostatní, co napáchal, bledne ve srovnání s tím, jak vykuchal americkou armádu a umožnil Rusku znovu vybudovat velmi vážnou hrozbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 18.1.2015 9:56

Takže USA snížily své zbrojní výfaje na 500 miliard USD

a Rusko je zvýšilo na 50 miliard - no to je ovšem katastrofa! Přímo Sodomas v komoře!

To si snad budou muset USA vypůjčit další peníze, aby ten deficit srovnaly...

F. Lesniak 18.1.2015 11:36

Re: Takže USA snížily své zbrojní výfaje na 500 miliard USD

Modrý mozek Šimek vám to vysvětlí.

P. Mach 18.1.2015 17:42

Naštěstí v případě USA nehorzí, že

se jako sssr neblahé paměti nebo rusko zadluží a následně několikrát zkrachují a dluhů se zbaví jednoduše tím, že je přestanou splácet.

V. Novák 18.1.2015 18:13

Re: Naštěstí v případě USA nehorzí, že

Ne, to opravdu "nehorzí" - USA už zadlužené jsou...

J. Vintr 17.1.2015 22:58

Počítání, kdo má kolik hlavic a rsket

je naprostý nesmysl. Použití jaderných zbraní USA a Ruska by v každém případě znamenalo celoplanetární sebevraždu, přičemž výrazně lépe by na tom byli ti, kteří by zahnuli hned. Takže budování jaderných arzenalů jen tahá peníze z kapes daňových poplatníků a sype peníze do kapes těch, kteří se kolem toho motají. Což ovšem nic nemění na tom, že je to potenciálně velice nebezpečný kšeft.

J. Jurax 18.1.2015 22:54

Re: Počítání, kdo má kolik hlavic a rsket

Jaderné zbraně neslouží k použití, nýbrž k hrozbě použitím.

P. Podešva 17.1.2015 21:00

Přijde mi vtipné

Že za tuto vlastizradu a de facto kolaboraci dostal ten komouš ještě Nobelovu cenu míru a zařadil se tak po bok teroristů Arafata a Mandely.

Což o hodnotě té ceny vypovídá samo o sobě dost.

V. Podracký 17.1.2015 19:15

Jaderné zbrojení je důležité

z jakýchsi psychologických důvodů. Jinak si nemyslím, že se Rusko vrací do rovnováhy s USA. Proč za to může Obama? Zbrojí přece Rusové. Je rovnováha, tak co? Proč by měla být nerovnováha? Rovnováha je záruka míru. Byla vždycky. Můžeme se těšit na další století míru.

Bohužel v ostatních věcech je Rusko stále slabé. Prý má jen osminu palebné síly NATO. Co tak třeba srovnat letadlové lodě? Rusko prý žádnou nemá.

M. Prokop 17.1.2015 21:22

Re: Jaderné zbrojení je důležité

Ne bohužel, bohudík.

Rovnováha v Evropě ve třicátých také nebyla žádnou zárukou míru.

Rovnováha má význam tehdy, že jsou všechny zúčastněné strany v podstatě spokojheny a nechtějí ji nějak zvrátit. To Rusko není, sní o obnovení svého dříve okupovaného impéria.

V. Novák 18.1.2015 9:05

Ve 30. letech žádná rovnováha sil v Evropě neexistovala,

jak dostatečně ukázal průběh války na Západě.

Mohla nastat rovnováha sil, kdyby Anglie a Francie uzavřely dohodu o vzájemné obraně v případě napadení se SSSR - o což ještě v srpnu 1939 SSSR usiloval. A Anglie s Francií (a Polskem!) sabotovaly.

P. Mach 18.1.2015 17:40

CHtěl jsi říct bIbečku, když

stalin hodlal okupovat Polsko, Finsko a Pobaltské země a když Anglie a Francie se na tom hnusu odmítly podílet tak se dal do holportu se Hitlerem.

V. Novák 18.1.2015 18:14

Jsi skvělý historik.

Takový alternativní...

P. Bryndza 17.1.2015 18:53

ROSSIJSKAJA IMPERIJA

to je dobrý článek,mé srdce jásá,zvlášť když ho napsal fanatický antikomunista a rusofob ,každým coulem :-)

PS.a pro autora připomínám staré pravoslavné proroctví:Padl první ŘÍM,padl druhý řím (BYZANZ),i povstal třetí řím,MOSKVA A TEN UŽ NIKDY NEPADNE!

M. Prokop 17.1.2015 21:20

Re: ROSSIJSKAJA IMPERIJA

Padne, ze stejných důvodů, jako ty dva předešlé. Málo zpětných vazeb, které jsou v diktaturách oslabovány.

M. Stuchlik 17.1.2015 23:27

Re: ROSSIJSKAJA IMPERIJA

Antikomunista rusofob je v dnešní době každý s IQ vyšším jak pokojová teplota.

J. Swozil 17.1.2015 14:44

Ti Rusové jsou velice šikovní !!! )))

Podle článku jsou silnější než USA nebo dokonce NATO, i když na zbrojení vydávají snad desetkrát méně než NATO.

Nezbývá, než Rusku blahopřát !!!

J. Schwarz 17.1.2015 17:17

Re: Ti Rusové jsou velice šikovní !!! )))

Rusové platí mnohem méně na platech vojenského personálu i na platech ve výrobních podnicích. Taky jim nic nezdražují a nekomplikují kohorty "aktivistů", jak "mírových" tak i ekologických a lidskoprávních. Těžko taky vyhazují miliardy na "léčbu posttraumatického syndromu", studia a zabezpečení válečných invalidů.A ještě levněji než Rusové se mohou vyzbrojit číňani.

J. Kombercová 17.1.2015 18:19

Re: Ti Rusové jsou velice šikovní !!! )))

...navíc v poslední době Rusko výdaje na zbrojení o dost zvýšilo.

Docela mě mrazí, když tady čtu podobné Swozilovi, vlastně své spoluobčany, jak fandí Rusku, jehož nepřítelem je,podle vojenské doktríny, právě NATO, jehož jsme členem. Takové vši v kožichu.

J. Swozil 17.1.2015 19:58

NATO a USA jsou příčinou úpadku a zániku Evropy

Rusko se nevydalo, vedené pudem sebezáchovy, touto cestou a je třeba mu k tomu blahopřát.  

Samozřejmě že je NATO nepřítelem Ruska a naopak :  USA se snaží ovládnout Rusko, zničit ho a zmocnit se jeho přírodního bohatství.   Sympatie a porozumění vlastenců   patří jedině Rusku, hájícímu svou samostatnost a svou existenci.

J. Kombercová 17.1.2015 20:32

Re: NATO a USA jsou příčinou úpadku a zániku Evropy

Po skončení studené války mělo Rusko mnoho příležitostí spolupráce jak s USA, tak s NATO - jenže Rusko spolupracovat neumí, umí být jen panovačné a čeho lituje, to je rozpad SSSR včetně ztráty své vlivové sféry. Tak mi tady neplačte, protože sice brečíte hezky, ale na špatném hrobě. Já osobně jsem dost škodolibě sledovala, jak se odsud po plyšáku ruská vojska pakují.

V. Novák 18.1.2015 8:59

Chyba - po skončení studené války mělo Rusko

mnoho příležitostí plně se podřídit USA, tedy i NATO a pokorně jim odevzdat své nerostné bohatství - jak se ostatně v 90. letech téměř stalo.

Putin tento vývoj zvrátil - a to je hlavní příčina protiputinské nenávisti na Západě. Další příčinou je to, že se mu podařilo překazit připravované smlouvy, které stavěly Rusko do pozice kolonie a jaké by - na rozdíl od Jelcina - neschválil aní král Mašokulumbů.

Možná vás to překvapí, ale Putin je ruský politik, který dělá ruskou politiku v zájmu Ruska a Rusů. A Rusům je - ať se vám to líbí nebo ne - zcela volné, co vás těší a jaké máte z čeho škodolibé potěšení.

Kéž bychom i my disponovali politiky, pracujícími v našem zájmu...

J. Kombercová 18.1.2015 15:21

Re: Chyba - po skončení studené války mělo Rusko

Ano, uznávám, byl to ryze můj osobní pocit a nepřekvapuje mě, že ho se mnou nesdílíte.

J. Kombercová 18.1.2015 15:30

Re: Chyba - po skončení studené války mělo Rusko

...díky takovým, jako jste Vy, pane Nováku, jsme za těmi dráty trčeli o dvacet let déle... asi mám být ráda, že to nebylo na ty věčné časy a nikdy jinak.

V. Novák 18.1.2015 16:14

Re: Chyba - po skončení studené války mělo Rusko

Nezdá se vám, že se poněkud míjíme ve tématech?

Vy si melete o nějakých pocitech, já vám říkám, že Rusové nemusí ty vaše sdílet - a vy... no, to co vy...

RUSOVÉ jsem napsal - ne JÁ. S rizikem, že se slaninové howno ozve s tím, s čím se nejspíš ozve - není to totéž.

Dokážete porozumět přečtenému textu, aniž byste do něj musela projicírovat po Leachtinovsku "co ten lump sice neřekl - ale určitě si myslel"?

J. Kombercová 18.1.2015 16:23

Re: Chyba - po skončení studené války mělo Rusko

Já s vámi náhled na Rusko nesdílím, račte prominout. No a reagovala jsem jenom na část textu, že se míjíme, to nemusí být můj problém.

Ale ozval jste se první vy na můj komentář, tak nepěňte, napsala jsem jen svůj názor a znovu opakuji, že je mi jasné, že stejný nemáme.

Končím. Vypínám.

V. Novák 18.1.2015 18:16

Re: Chyba - po skončení studené války mělo Rusko

Ne - opravdu nedokážete porozumět textu.

Nebo nechcete.

Nenapsala jste ani komentář, ani názor - napsala jste denunciaci.

A klidně si pěňte.

V. Čermák 17.1.2015 11:20

No to jsou věci, pane autore.

Rusko se vrátilo na post jaderné velmoci, znovu po bok USA. USA sice rozmisťovalo všude všechno možné, ale bylo to málo! Ztratili ostražitost a je to tady. A čí je to vina? No přece Amerických soudruhů, komunistů a taky toho Obamy. No můj oblíbenec to zrovna není, ale v tomto případě nevím. Spíš se mi zdá, že Rusko si vždycky dělalo, dělá a zřejmě i bude dělat to, co samo chce. A Obama bude koukat a pisálci psát.

P. Mach 17.1.2015 12:49

Co konkrétně USA všude rozmisťovalo, kreténe?

Ano, rusko si dělá co chce, okupuje sousední země, ostřeluje, bombarduje, platí a posílá přes hranice bandity s úkolem ničit a vraždit, unáší lidi ... jako svého času nacistické Německo. Taky budeš tak nadšeně vřískat, až ti zelený mužík s kalašnikovem vykopne dveře od baráku?

J. Mrázek 17.1.2015 13:47

S M 16 !

Pletete si státy i pušky .... kde máte Vaši 4% oblíbenou zadel? Jo tam máte rozum .... tím se to vysvětluje !

M. Salkovsky 17.1.2015 15:55

Re: S M 16 !

Mrazkovsky kolaborantsky smrad..nastastie sa tvojho ciela a jedinej realizacie nedozijes.