19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

SVĚT: Nikomu to neublíží…

Týden Prague Pride skončil, letos bez pochodu, takže s výrazně menší mediální pozorností. Už je skoro nevhodné se tomu kriticky vyjadřovat, protože přece „komu to ublíží?“ popřípadě „kolik tradičních manželství homosexuálové rozvrátili?“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pavelka 14.8.2020 13:17

No řekněme nikdy ne WASP (white anglo saxon protestant)...Nevím jestli to tak je, ale rasový problém je v USA realitou (ostatně i u nás)...A řešení je v nedohlednu, tzv. pozitivní diskriminace se ukázala být slepou uličkou ostatní přístupy také a současní aktivisté , jak se zdá, to také berou za špatný konec

P. Brich 12.8.2020 10:16

Myslím, že má takovou chuť, která může šmakovat akorát duhovcům a duhovkám.

J. Anděl 12.8.2020 10:10

Jasně, jak jinak.....

Zatím jde o relativně novodobá označení některých hodně nových objektů. Až dojde na ty pojmenované podle řeckých bohů, to bude teprve zmatek.

:-)

J. Anděl 12.8.2020 9:59

Ano, jde o administrativní záležitost a o následné jednání s úřady v mnoha různých situacích. Píšete o účelu instituce manželství z pohledu státu a já si myslím, že to je rozumné. Naprosto s vámi souhlasím.

Současný stát podporuje spoustu nerozumných věcí. Mně třeba možnost homosexuálů stát se manžely přijde rozhodně méně pitomá, než nápad, že by se mateřská měla povinně rozdělit mezi matku a otce. To zasahuje přímo do života každého z nás a odebírá nám (rodičům) to možnost domluvy (respektive - můžeme se domluvit, že na podporu od státu kašleme, to ano!).

To manželství homosexuálů mně osobně nevadí. Chápu, že to může vést k některým divným jevům ve škole, při adopci atp. To souhlasím. Neumím odhadnout, zda okrajovým, ojedinělým, nebo systémovým, které by způsobily nějaký zásadní rozvrat (spíš si myslím, že jen k okrajovým, ale nejsem věštec). Ten rozdíl je v tom, že mě osobně to k ničemu nenutí. Progresivní socialistický stát vymýšlí spoustu povinností, norem, kvót, které tlačí na velkou část populace.

To byla podstatná část tohoto článku, se kterou souhlasím: že aktivní podpora lgbtq začíná patřit k "dobrým mravům". Není jistě povinná ze zákona, ale tlak k podpoře (nakonec nejen lgbtq, ale třeba i blm atd.) tady či v západním světě je. A třeba v prostředí, jako je škola, je to s povinností složitější, protože člověk je tam ve více podřízené pozici z toho pohledu, že je ještě dítě a žák, a právě jako dítě ještě nemá/nemusí mít tak vyvinutou (zralou) nezávislou osobnost. Dítě tak tolik neovlivní, jakou politiku (i skrze něj) škola prezentuje navenek. Podobné pak je to u těch korporací.

Zase to ale právě je skvělá výzva k překonání a k budování nezávislé osobnosti. Ukázat jim fakáče, ať si svojí propagandu strčí do trenek. Ne?

:-)

R. Doubravský 12.8.2020 0:08

Instituce manželství ovšem není od toho, aby mohli být spolu "ti, kdo se mají rádi", ale aby byla zajištěna právní ochrana a společenská podpora rodinám s dětmi.

P. Milan 11.8.2020 23:28

Černoši (afroameričani) nejsou rodilí Američani? To si dost zahráváte.

P. Milan 11.8.2020 23:26

Nevím, obávám se, že nikdo neví.

Něco ale vím o zneužívání toho nevědění těmi, kdo tvrdí, že ví, že si to odhlasovali.

P. Eugel 11.8.2020 23:08

Pan P.Milan nikde nic netvrdí. Nevím proč jste hned hysterický.

I. Mertl 11.8.2020 22:57

Vy jistě vždy víte, co je skutečný a co předstíraný problém! Blahopřeji, to VK ve všech 126 pokračováních taky vždy ví. Existuje určitá anekdota na ty vševědoucí. No nic, užívejte si vševědoucnosti. Dobrou.

I. Mertl 11.8.2020 22:49

Já vím, že máte vždycky pravdu, leč viděl dnes i včera. Podstatně je, že to nejsou skoro nikdy Češi, ale něco zvenku, jestli Ukrajinci, Makedonci nebo Rumuni není důležité. V USA už taky ne vždy černí, ale nikdy ne rodilí Američani.

P. Milan 11.8.2020 22:23

Ty kopáče už jste asi dlouho neviděl. Většinou je konec stroji LK3C (lopata, krumpáč, tři cikáni), místo nich jsou bílí a svědomitější Ukrajinci.

P. Milan 11.8.2020 22:21

Nenacházíte, protože nechcete nacházet. Nebo snad chcete popřít positivní diskriminaci, nebo skupinová práva?

Vystrašení? Ani náhodou. Nevystrašil mně ani bolševík, ještě extrémnější příklad podobných svinstev. Jen to mám nerad.

P. Milan 11.8.2020 22:18

Pokud někdo chce vytvořit problém (vesměs proto, aby odpoutal pozornost od skutečných problémů), tak ho vytvoří. "Rasismus" velmi názornou ukázkou, podobně "klimatické extrémy" nebo "gender". Kolem toho lze bláznit a utrácet do alelujá.

I. Mertl 11.8.2020 21:49

V USA je to skutečně velký a obtížně řešitelný problém. Jejich společnost (rozuměj bílá) je na černoších naprosto závislá: bez černochů (i jiných "barevných") by nefungovala policie, medicina ani většina služeb. Čili není to "blbost", ale zanedbání personálních základů společnosti. "Co fungovalo desetiletí, musí fungovat pořád" neplatí! Kdepak, bílý muž zaspal! Ať jsou s nebílými jakékoli problémy, potřebujeme je. Dříve či později to bude pravda i v Evropě - třeba v GB už je situace ve zdravotnictví podobná jako v USA, jen místo černých jsou Indové/Pakistánci. I v Česku - jen se podívejte třeba na vietnamský maloobchod nebo "barvu" kopáčů na silnici. I na zdravotní sestry - Češky ubývají.

T. Zlesa 11.8.2020 20:55

Já v tom vidím jen to, že rasismus je pro ně pořád velký problém a chtějí zkusit všechno, aby tomu pomohli. Vždyť to jsou ve skutečnosti prkotiny, něco přejmenovat, proti všem ostatním svinstvům, co se dějí ve světě. Zatím se nenatírají na černo, ani nevymýšlejí pilulky na zčernání, tak o co jde?

I. Mertl 11.8.2020 20:54

Přes vaše úhledně archaické vyjadřování, pane Prokope, žádná nadpráva pro vyjmenované kategorie nenacházím. Jen se trochu podivuji, jak tu věc obě strany, tedy oni vydávající i vy vystrašení, nafukují.

P. Milan 11.8.2020 20:37

Problém je, když s přemrštěnými reakcemi přicházejí instituce nebo dokonce zákonodárci.

Můžete zde blbnout do alelujá, ale já z toho mám tak akorát srandu. Pokud s tím ale přijde stát a to dokonce jako nějaký program pro indoktrinaci dětí, tak sranda přestává.

P. Milan 11.8.2020 20:35

VEŠKERÁ práva, zákony, směrnice, nařízení, ... buďtež vztahována na jednotlivce obecného, co takového. Nějaká nadpráva pro teplé, studené, černé, bílé, přešité, určitého pohlaví, náboženství etc jsou sviňárna.

P. Milan 11.8.2020 20:32

Jen tak pro ilustraci, kam až blbost dosahuje: https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/nasa-kvuli-rasismu-prehodnoti-kosmicke-nazvoslovi/

V. Mokrý 11.8.2020 20:20

Časem k tomu jistě dojde.

I. Mertl 11.8.2020 19:51

Různé to LGBT patří k lidské historii. Různé neortodoxní lásky se jistě provozovaly už v prahistorii, známy pak raných kulturách (mezopotámie, egypt, řecko, řím, indie i čína, dálný východ). I později, nevyjímaje islám, indiány a staré slovany. Bylo to různě trpěno, tajeno i publikováno, občas různě tvrdě trestáno. Tvrdé tresty jsou však spíš charakteristické pro moderní dobu. Viktoriánští gentlemani se báli, že je sufražetky budou kastrovat, homosexuálové byli zavíráni do vězení a ani pomyšlení na ženské volební právo! A přece pod hladinou veřejného mínění existovala prostituce ženská, mužská, trans i dětská. A vida - lidstvo stále přibývalo, rodina ohrožena byla i nebyla! A že si dělají různé Pride svátky? Když je to baví, i určitá komerce je na tom založena. Čili opravdu - nikomu to neublížilo dosud a neublíží asi ani v budoucnosti. A že se mi to osobně nelíbí je přece moje věc. Nelíbí se mi ani leccos jiného. Doporučuji vespolek, nejde o život lidstva, ale osobní klid. Pánové a dámy, co když váš syn, vnuk, dcera bude najednou homosexuální nebo si bude chtít přeoperovat pohlaví? Zavřete je ve sklepě? Nic s tím nenaděláte. Jen vás s tím tak zvaní konzervativci straší. Sorry.

T. Zlesa 11.8.2020 19:17

Vidím tady, jako u většiny článků a diskusí na NP, přemrštěné reakce na přemrštěné reakce.

J. Jurax 11.8.2020 18:45

Pozor!

Znamená to taky mnohotchýňství!

J. Jurax 11.8.2020 18:39

Dobře napsáno.

Mimochodem, od byvší ombudsmáni Šabatice bych podobnou hovadina jako je ta v článku zmíněná vskutku čekal. Jenom doufám, že to normální lidi zarazí.

A je-li pravda, že Staropramen vyvěšuje duhové vlajky, je na místě jeho produkt přestat kupovat a pít! Jako trest za blbost jeho managorů.

J. David 11.8.2020 16:58

Zase ne. Tak si polibte prdel.

J. David 11.8.2020 16:45

Pejsku, polib mi prdel za cenzúru...

V. Církva 11.8.2020 16:26

Jo v Sodomě, Gomoře byli lidi taky pro různé zvrhlosti. Třeba znásilnit boží hosty hosty, ale Bohu se to nelíbilo a tak na ně poslal zmar.

I toto se vymstí. Nakonec vymírání Evropy, sebevražedné jednání civilizace už tu jsou.

V. Církva 11.8.2020 16:11

Homosexuálové obecně asi ne. Ti kdo organizují tyto Prdy a jejich zpříznění modernisté určitě ano. A když si článek přečtete, o těch to je.

V. Církva 11.8.2020 16:09

Zatím Vás za protest proti podobným shovadilostem třeba v Německu vyhodí z práce. Už to je dostatečně varovné.

V. Církva 11.8.2020 16:06

Tak po tisíce let byly i lidské oběti rituální vraždy a mnohoženství. Žen a mužů se rodí přibližně stejně. Od přírody máme v sobě zakotveny věci jako touha po lásce partnerské i v rodině či tlupě. Křesťanství, židovství i zvyky budhistické Asie jsou proto přirozené žena muž manželství a rodina. I z hlediska sexuálně přenosných chorob dává manželství smysl.

Není důvod vracet se k lidojedům, lidským obětím a mnohoženství s minimálními právy žen. I dnes je navíc správné zajistit aby otec dítěte živil dítě a ženu v počátcích mateřství..

Rodina tak není žádná slepá vývojová ulička. Nakonec je to i běžný model v přírodě. Diskutabilní může být vydržet s jedním partnerem celý život. Nakonec rozvod je do určité míry akceptován i u Křesťanůg a určitě u Židů. Jenže nadměrné střídání partnerů je nenormální pro vývoj dětí i pohlavních chorob. A Křesťanství rovněž bránilo smutku opuštěných osob. Zeptejte se některých žen které dodnes milují partnery co je opustili. Křesťanství vedlo k nesobectví.

Nakonec kdybychom vzali v úvahu přežitost rodiny museli bychom mít alespoň tu tlupu, jinak děti nevychováte! Jinými slovy, ic lepšího pro dnešní svět než manželství a rodia s dětmi pro dneš í dobu nemáme. Samozřejmě plus tolerance a rovnoprávnost těch co v manželství žít nemohou. Do tohoto celkem rozumného stavu jsme dospěli, než nám tu progresivisté přinesli idiotství o kterém je tento článek.