25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SVĚT: Nebezpečná iluze pomáhání v místě

Cenzura, která fakticky brání diskutovat řadu důležitých témat, už zasahuje nejen tvrdé neomarxistické jádro „liberálních demokratů“, ale i řadu soudných lidí, kteří se – více či méně vědomě – kontrolují, zda se nepouštějí do nepřijatelných oblastí nebo nehovoří s nepřijatelnými lidmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Princ 6.3.2019 22:49

Dobrý muži,

půlka problému je v tom Vašem křesťanství, neboť tzv. "páchání dobra" má v křesťanství svůj ideový základ.

I. Semrád 6.3.2019 22:30

Re: Petr "Himmler" Hampl

Dotyčný se stal "bezectný a opovrženíhodný" (to jste napsal Vy) právě proto, že "úspěšně" realizoval to, co dříve napsal. To, čemu vy říkáte upozornění na způsob "nedotýkat se drátů na zem spadlých".

I. Semrád 6.3.2019 22:22

Re: Bez znalosti kompozitivní teorie, autore,

Ale jo, přivedl.

Jenže ji sám neznáte, ani tolik, co já.

V. Církva 6.3.2019 21:59

Lidi si mají pomáhat

Takže pan Hampl téměř přestřelil. Nicméně je v reálu. Současná pomoc rozvojovým zemím možná není arogance. Jenom není vyvážená. My Vám všechno dáme a vy si dělejte nepořádek dál, jindy je rozvojovými zeměmi chápána jako výpalné, a jak Hampl zmiňuje, slouží k vytváření sociálních rozdílů korumpované menšiny a chudé většiny, nebo dokonce financování terorismu. V každém případě je nastavena tak, odnaučila ty lidi zodpovědnosti a úctě.

Jak se to ale mělo dělat, ukazovali někteří misionáři. Pomáhali především tím že lidi učili víře v Boha a na to teprve navazovala podpora zdravotnická a podnikatelská. Tím docházelo k zvelebování ale ne vydírání. Možná někdo poukáže na to, že Křesťanství znamená hodně dětí. Částečně ano, ale dětí vychovaných s oběma rodiči v rozumném věku a bez promiskuity.

Není chyba Afričany vzdělávat, nebo tam podnikat. Problém je brát to, jako nějakou splátku historickýxh křivd. Nelze taky podporovat šílence jako Palestince, kteří pomoc zneužívají k terorismu.

Jako křesťan ale nemůžu souhlasit s tím, že rozvinutý svět nemá pomáhat léčit lidi v rozvojových zemích. Problém spíš je v tom, že nelze jen léčit a nechat je ať se množí a šíří Islám. Obojí opravdu dělat nelze.

M. Prokop 6.3.2019 21:02

Re: Uff, to je vedro :-()

Potřeba je obojí, působení fyzické i psychické.

M. Prokop 6.3.2019 21:00

Re: Naprostý souhlas!

Ale základ problému byl vždycky v těch říších. Ztratily sebevědomí, étos a tak. Jinak by nekompatibilní migranti měli prostě smůlu.

K. Janyška 6.3.2019 20:56

Re: Bez znalosti kompozitivní teorie, autore,

To já jsem vás k ní přivedl, ne vy mě... Dzp.

J. Schwarz 6.3.2019 20:41

Re: Uff, to je vedro :-()

Pokud chcete, můžeme namísto neomarxista užívat slov richter nebo sinclair...

V. Petr 6.3.2019 20:33

ANO, kdyby se dospělosti dožívalo jedno dítě z pěti,

tento stav by nenastal. Jinde se to vyřešilo poklesem porodnosti, která v Africe zůstala stejná!

V. Petr 6.3.2019 20:26

A srovnejte si toto s realitou WW2, které

se to patrně týká. A to nejen ze strany Osy, ale také ze strany SSSR a západních Spojenců! Na civilní obyvatelstvo nepřítele NEBYL BRÁN ŽÁDNÝ OHLED!, dokonce se považovalo za "legitimní cíl" ši dokonce legitimní kořist (Dobytý Berlín byl dán rudoarmějcům v plen). A na VLASTNÍ civilní obyvatelstvo se hledělo jen do té míry, aby to nenarušilo "válečné úsilí." Nebylo to dáno nějakou krutostí politického a vojenského vedení, oni věděli, že si jiný přístup prostě NEMOHOU DOVOLIT!

Umíte si třeba představit, že by Spojenci odložili invazi o rok a přednostně řešili hladomor v Indii? O obléhaném Leningradu nemluvě...

Pokud by Spojenci upřednostnili "humanitu," vyhrál by Hitler válku!!! A pokud si někdo myslí, že by SSSR vyhrál válku sám, pak si též představte, jak by to pak v dobytém Německu, a nejen tam, vypadalo! Protože např. "voják má právo se potěšit se ženou." (J. V. Stalin v odpověď na stížnost jugoslávských KOMUNISTŮ na chování příslušníků Rudé armády v Srbsku.)

V. Petr 6.3.2019 20:08

Vyhladit je hodlají migranti proto, aby

se zmocnili jejich žen a majetku! Resp., přijímání migrantů k tomuto směřuje!

V. Petr 6.3.2019 20:06

Naprostý souhlas!

5000 let psané historie ukazují, že nekompatilní migranti nakonec zničili říše, které je přijaly na své území a původní obyvatelstvo z části vyvraždili!

Jinak, není migrant, není problém. Elementary, dear Watson!

J. Jurax 6.3.2019 19:52

Z Vaší reakce bych si dovolil soudit, že patrně s tezemi článku nesouhlasíte. Mohl byste svůj nesouhlas trošku vyargumentovat líp než citovým výlevem?

A ovšem doufám, že jste též kompenzován za nějakou pořádnou práci ... :-)

J. Jurax 6.3.2019 19:40

Může byt. Ale tady čtu, že jste to slovo taky použil, tak nevím ... :-)

J. Jurax 6.3.2019 19:37

No, jeden z mála velmi politicky nekorektních hlasů rozumu.

Autorovi bude tudíž hojně klnuto.

D. Bystriansky 6.3.2019 19:33

Re: Komstantinopol dobyl Mehmed II., ne Murad, a rozhodně ji

Pan Novák zapomněl u toho, co slyšel od s.učitlky, oddělit zrno od plev. V hlavě mu zřejmě zůstalo, kostel musí být zničen.:-)))

P. Han 6.3.2019 19:15

Re: Uff, to je vedro :-()

No vidíte, taky vám to jde.

P. Han 6.3.2019 19:14

Re: Hampl se chlubí na svém webu, že jeho sepsaný blábol

To je od vás moc pěkné, Kojzárku.

P. Han 6.3.2019 19:11

Re: Uff, to je vedro :-()

Já jsem něco takového psal? Pokud vím, psal jsem pouze cosi ve smyslu, že vás pokládám za blba. Tímhle jste to potvrdil.

O. Uživatel 6.3.2019 19:05

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 6.3.2019 19:05

Uživatel požádal o vymazání
P. Sinclair 6.3.2019 19:03

Re: Uff, to je vedro :-()

Ne.

I. Semrád 6.3.2019 18:59

Re: Bez znalosti kompozitivní teorie, autore,

Napsal, že on ani jiný nenapsal.

Kdybyste znal Hayekovu Kontrarevoluci vědy, věděl byste to.

V. Kolman 6.3.2019 18:58

Re: Píšu jenom já? Cituji z textu:

Máte pane Berko pravdu, ale domyslete celou situaci s potravinovou a zdravotní pomocí Africe do konce. Díky této pomoci se budou černoši množit jako králíci i nadále a veškerá naše pomoc jim v budoucnu už nebude stačit. I začnou znovu umírat hlady, ale v daleko větším množství a povalí se do Evropy, aby svojí bídu a hlad posléze nastolili u v Evropě.

Kéž bych se ve svém úsudku mýlil.

O. Uživatel 6.3.2019 18:56

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 6.3.2019 18:53

Uživatel požádal o vymazání
D. Bystriansky 6.3.2019 18:50

Re: 1*

a bombu?

V. Kolman 6.3.2019 18:46

Re: Souhlas s autorem,

Malí černouškové si rádi pohrají s těmi srandovními nafukovacími balonky, které jim hodní strejdové z Evropy poslali.

P. Sinclair 6.3.2019 18:39

Re: Uff, to je vedro :-()

Jaký vedro? Jakej vztek? Já mám hurvínkovský články pana doktora doktora moc rád, stejně jako glosy na jeho webu. Třeba tohle, cituji: "... oficiální solidní politika hlavního proudu prosazuje či aspoň akceptuje likvidaci základních občanských svobod a vyhlazení celých evropských národů."

Nevím, co tam dělá slovo solidní, ale nešť. Souhlasíte s panem doktorem doktorem, že jakási oficiální politika hlavního proudu prosazuje či aspoň akceptuje vyhlazení celých evropských národů? Kdo chce proboha vyhladit všechny Portugalce nebo všechny Poláky nebo všechny Bulhary, a proč?

F. De Winter 6.3.2019 18:28

Hampl trefa.

Podle reakce pražské havlérky Hampl opět uhodil hřebíček na hlavičku.