Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SVĚT: Nebezpečná iluze pomáhání v místě
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Šedivý 6.3.2019 18:11Re: Petr "Himmler" Hampl Prohlásí-li osoba třeba i zcela bezectná a opovrženíhodná, že "je nebezpečné dotýkat se drátů na zem spadlých", je záhodno se tímto upozorněním řídit. Pokud na vodiče s poukazem na nevalný mravní profil původce upozornění sáhnete, švihne to s vámi stejně, jako kdyby varování pocházelo od proslulého svatého z Assisi. |
I. Semrád 6.3.2019 22:30Re: Petr "Himmler" Hampl Dotyčný se stal "bezectný a opovrženíhodný" (to jste napsal Vy) právě proto, že "úspěšně" realizoval to, co dříve napsal. To, čemu vy říkáte upozornění na způsob "nedotýkat se drátů na zem spadlých". |
V. Petr 6.3.2019 20:26A srovnejte si toto s realitou WW2, které se to patrně týká. A to nejen ze strany Osy, ale také ze strany SSSR a západních Spojenců! Na civilní obyvatelstvo nepřítele NEBYL BRÁN ŽÁDNÝ OHLED!, dokonce se považovalo za "legitimní cíl" ši dokonce legitimní kořist (Dobytý Berlín byl dán rudoarmějcům v plen). A na VLASTNÍ civilní obyvatelstvo se hledělo jen do té míry, aby to nenarušilo "válečné úsilí." Nebylo to dáno nějakou krutostí politického a vojenského vedení, oni věděli, že si jiný přístup prostě NEMOHOU DOVOLIT! Umíte si třeba představit, že by Spojenci odložili invazi o rok a přednostně řešili hladomor v Indii? O obléhaném Leningradu nemluvě... Pokud by Spojenci upřednostnili "humanitu," vyhrál by Hitler válku!!! A pokud si někdo myslí, že by SSSR vyhrál válku sám, pak si též představte, jak by to pak v dobytém Německu, a nejen tam, vypadalo! Protože např. "voják má právo se potěšit se ženou." (J. V. Stalin v odpověď na stížnost jugoslávských KOMUNISTŮ na chování příslušníků Rudé armády v Srbsku.) |
K. Janyška 6.3.2019 15:51Bez znalosti kompozitivní teorie, autore, si ani neuprdnete, tedy zejména znalosti teorie spontánního řádu lidské interakce a lidského světa, chceteli být přesný a hlavně metologicky v pořádku... Dzp. |
I. Semrád 6.3.2019 15:59Re: Bez znalosti kompozitivní teorie, autore, Mýlíte se pane Janyško, autor si zde notně uprdnul. Navíc, dobře víte, že kompozitivní teorie neexistuje, jak již napsal sám Hayek. Ledaže byste ji vytvořil, tomu ale nic nenasvědčuje, kostky v šuplíku jsou málo. |
K. Janyška 6.3.2019 17:58Re: Bez znalosti kompozitivní teorie, autore, On ji napsal, neboť objevil k ní platné vědecké postuláty a já jsem ji jen nastudoval. Compositive Theory je jeho termín. Vy však ne. Ale nezoufejte, jsou vás miliardy... Dzp. |
I. Semrád 6.3.2019 18:59Re: Bez znalosti kompozitivní teorie, autore, Napsal, že on ani jiný nenapsal. Kdybyste znal Hayekovu Kontrarevoluci vědy, věděl byste to. |
K. Janyška 6.3.2019 20:56Re: Bez znalosti kompozitivní teorie, autore, To já jsem vás k ní přivedl, ne vy mě... Dzp. |
I. Semrád 6.3.2019 22:22Re: Bez znalosti kompozitivní teorie, autore, Ale jo, přivedl. Jenže ji sám neznáte, ani tolik, co já. |
J. Kanioková 6.3.2019 15:36Souhlas s autorem, plus jiný dobrý článek od botanika Václava Větvičky - http://upisecke.za.net/Vetvicka.pdf "Říkám již přes 20 let, rád přispěji na Afriku, ale jen na antikoncepci..." |
B. Rybák 6.3.2019 17:24Re: Souhlas s autorem, Zcela s Vámi souhlasím paní Kanioková! |
V. Kolman 6.3.2019 18:46Re: Souhlas s autorem, Malí černouškové si rádi pohrají s těmi srandovními nafukovacími balonky, které jim hodní strejdové z Evropy poslali. |
P. Horak 6.3.2019 14:22Z ceho... ...ta tlua fake mysliteu vlastne zije? Treba hornik kuta uhli a za tu praci je kompenzovan. Ridic rozvazi zbozi a za tu praci je kompenzovan. Lekar leci a za tu praci je kompenzovan. Za jaky prinos spolecnosti je kompenzovana tlupa fake-myslitelu napojena na IVK? Kdokoli tuto rakovinu financne podporuje by mel prestat. At se zivi poradnou praci. |
V. Církva 6.3.2019 14:28Re: Z ceho... Výsledek práce horníků je důležitý a okamžitě viditelný. Výsledek práce lidí jako pan Hampl bude viditelný za pár let, až budeme rádi, že jsme si díky němu pořídili zbrojmí průkaz místo plyšáka. lLidé kteří nás Varují před debilními rápady lidí jako vy jsou užiteční než horníci. |
S. Netzer 6.3.2019 14:38Re: Z ceho... Vy se hodláte kvůli "debilním" článkům tajemníka České společnosti pro civilizační studia a místopředsedy Sdružení přátel bílého heterosexuálního muže, Hampla, ozbrojit? :-)))) |
V. Církva 6.3.2019 14:57Re: Z ceho... Kvůli jednomu článku asi těžko. Ani kvůli jednomu autorovi. To spíš sluší lidem s uvažováním ideologicky zatmělým. Z toho odpusťte mi podezřívám i Vás. Člověk nezatížený fanatismem si na základě některých článků nastuduje i jiné články a srovná je s realitou. A pokud máte pozorovací i analytické schopnosti, předpokládáte, že naši civilizaci pravděpodobně nečeká nic dobrého a bude se třeba bránit. Ale třeba ne. Třeba nás lidé jako Hampl probudí zavčas. |
J. Kanioková 6.3.2019 15:001*
|
S. Netzer 6.3.2019 15:07Re: 1* Taky jste se, nezatížená fanatismem, už ozbrojila? |
J. Kombercová 6.3.2019 16:00Re: 1* A vy? Máte aspoň ten pepřák? :) |
A. Nový 6.3.2019 16:06Re: 1* Vědma má burku, což jí úplně stačí... :-)) |
M. Moravcová 6.3.2019 17:02Re: 1* a pod ní samopal? |
D. Bystriansky 6.3.2019 18:50Re: 1* a bombu? |
P. Han 6.3.2019 14:41Re: Z ceho... Jo, jasně. Do Mišelinky koulet gumy. Jako byste vypadl z 50. let, soudruhu. |
T. Hraj 6.3.2019 14:52nejdřív myslet, pak psát Ona snad "společnost kompenzuje" (zvláštní výraz, ale budiž) pana Hampla, že od něj očekává nějaký přínos? A ti, kdo činnost pana Hampla dobrovolně "kompenzují" (čímž se mimochodem pan Hampl skutečně "živí pořádnou prací"), by měli přestat proč? Protože jejich souhlas s názory pana Hampla je špatný? |
J. Kanioková 6.3.2019 15:04Ale P. Han reaguje na P. Horaka, ne na autora článku. |
T. Hraj 6.3.2019 15:10Re: Ale P. Han reaguje na P. Horaka, Děkuji, já vím. Já také. |
J. Kanioková 6.3.2019 15:30Chicht :)
|
M. Prokop 6.3.2019 16:04Re: Z ceho... Mohli by tahat gumy v Michelince, že? |
M. Moravcová 6.3.2019 17:00Re: Z ceho... Vy rakovino |
J. Jurax 6.3.2019 19:52Z Vaší reakce bych si dovolil soudit, že patrně s tezemi článku nesouhlasíte. Mohl byste svůj nesouhlas trošku vyargumentovat líp než citovým výlevem? A ovšem doufám, že jste též kompenzován za nějakou pořádnou práci ... :-) |