23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Holubec.P 24.11.2005 22:58

Je nacase ustanovit novou jednotku SI

Vodniku, delas mi problemy. Prave jsem se chtel dohodnout s diskutujicimi na nutnosti  ustanovit pro prehledost jednotku blbosti pro zdejsi prispevatele a mel jsem jako navrh : Jeden Juchelka- zakladni jednotka blbosti. Pro bezne prispevatele by se jednalo spise jako u Faradu o vyjadreni  v piko nebo mikrojuchelcich. No a ty mi to ted cele rozbouraz. Abych to ted predelal na Vodniky.
Vodník 25.11.2005 0:20

S tím nejsi originální, Holubče!

Jednotku blbosti se jménem Juchelkoblb tu zaváděl už kdysi Prokop. Ani jemu se vůči p.Juchelkovi nedostávalo argumentů, patrně tedy proto.  Tak si vymysli něco chytřejšího, ty světlo vší moudrosti.
Mama mia 25.11.2005 21:11

Re: S tím nejsi originální, Holubče!

Na pana Juchelku s argumenty? Ech, spis placacku na mouchy ...
kanuk 24.11.2005 22:55

pámbíčku, 19:34

Když nepotřebuješ, abychom si my lidé navzájem podřezávali hrdla, tak proč jsi stvořil nejdřív různé rasy, pak různé jazyky, a když už ani to nestačilo, tak různá náboženství. Aby si lidi vždycky mohli najít důvod ke vzájemnému podřezávání hrdel.
V. Neckar 24.11.2005 22:55

Neffoune, bolsevicky blboune

Kdyz chces provozovat svoji ZOO jako platek s ideologickym zamerenim, nemuzes tady drzet autory, co vyji takove amaterske vlky-plky. Jarmulka neni od toho, aby tomu tvemu zvirectvu tady neprselo do kozene kedlubny. Takhle si brzo podle kocourkovskych zakonu vykoledujes flastr za podnecovani nenavisti vuci skupine obyvatel, etniku ci nabozneskemu vyznani.
Vlk jeho traktat "der ewige Muselman" na sto jinych zpusobu je pod Psa a to uz je co rict. Kdyby se naucil vyt jako pes baskervillsky, alespon by umel anglicky a vedel by, jake placa nesmysly.
Emma Bovary 24.11.2005 23:25

Re: Neffoune, bolsevicky blboune

No coment.:-))) Vidím že jste opět ve formě takže zdravím a rozviřujte stojaté vody zdejšího zaprděného rybníčku dál.
G. Pašek 25.11.2005 4:07

Re: Neffoune, bolsevicky blboune

Kristepane, Neckáři, ty jseš ale blb.
Nillbert 28.11.2005 2:36

Re: Neffoune, bolsevicky blboune

ty seš neckáři opravdu vůl, ted jsem získal jistotu
kanuk 24.11.2005 22:45

pár poznámek

1) Bílá rasa všeobecně a evropští křesťané obzvlášť to mají spočítané, ať si páni Vlkové a podobní vyskakují, jak vysoko chtějí. Porodnost bílých, asi 1,5 dětí na ženu, porodnost Machometánů (na záp. břehu Jordánu) 5 dětí na ženu. Naprosto nejsem nějaký stoupenec Alláha, ale umím počítat do deseti.
2) Nedávno jsem viděl film "Omar Muktad: lev pouště", nebo tak nějak. Ten OM byl vůdce arabského odboje proti italské okupaci Lybie někdy ve 20. letech, nakonec byl Italy pověšen. Režisér byl Arab, v hlavní roli A. Quinn, který se zdá(l?) mít s Araby sympatie, hrál také Mohameda. Nicméně, AQ pronáší snad to nejhroznější, co Korán vytvořil: "My nemůžeme být poraženi. My zvítězíme nebo zemřeme". A je třeba rozumět tomu tak, že arabští muslimové neznají kompromis, dohodu. Jen vítězství nebo smrt. 
Martin Horák 25.11.2005 16:22

Re: pár poznámek

A co jim dopřát to druhé ?
AeroKarel 24.11.2005 22:21

"nejsem fašista, jak někteří říkali."

Ne. Spíš realista. Ale "politickým korekčníkům" těžko vysvětlit teorii, zmíněnou ve Švejkovi: Tak dlouho se pumpuje sláva (korektnost) do prasete, až to prase prdne .........
Nepřehánět, nepřehánět a hlavně nenechat přehánět lidi, kteří si slušnost, případně korektnost vysvětlují jako slabost.
Doma to vidíme moc dobře u cikánů. "Utěrkáři" nebudou jiní. V některých kulturách se slabost moc nenosí a necení ......
Finrod Felagund 24.11.2005 22:09

politická korektnost

Nedávno jsem na fóru naší školy (FSV UK) nadhodil myšlenku, kterou zde vyslovil i autor, a sice že pokud neubyde přehnaného multikulturalismu a politické korektnosti, může někomu v Evropě dojít trpělivost a ten někdo se může stát populistou na celoevropské úrovni a sjednotit občany EU v myšlence, že muslimové (všichni) jsou ti špatní a mohou se dočkat hromadného odsunu. Ostatně koho by napadlo v roce 1935, že se v roce 1945 odsune z ČSR 3,5 milionů lidí? Na tom fóru jsem jasně řekl, že s takovým řešením zásadně nehsouhlasím. Přesto jsem byl nazván fašistou jen proto, že údajně jsem netolerantní k muslimům a už jen zaznění takovéto myšlenky je hrozným přečinem proti toleranci. Jsem rád, že pan Vlk vidí věc stejně jako já - aspoň vím, že nejsem fašista, jak někteří říkali.
ctenar 24.11.2005 21:56

prima clanek

Vlku ten clanek se Vam povedl. Pri cteni proslovu toho sejka jsem rval smichy, protoze mi to pripomelo projevy Arafata. V anglictine (pro novinare) byly o potrebe miru, v arabstine (pro Palestince) byly o potrebe dalsiho boje. Bylo to tak absurdni, ze se tomu clovek musel smat, i kdyz to bylo smutne. Obzvlast kdyz si clovek uvedomil, ze Arafata plati ze svych dani.
Mysch 24.11.2005 20:17

jo dnes opet

typicka vlkovina, a odpovidajici komentare.
Bůh 24.11.2005 19:34

jak je to s vírou ve mě...

S vámi věřícími je potíž v tom, že toho hodně málo víte. Někteří věříte, že Bůh je, jiní věříte, že není, a pak se hádáte, protože vaše víry jsou neslučitelné. Řeknu Vám pravdu na rovinu, abyste VĚDĚLI, ne jen věřili: bůh JE, EXISTUJE. JÁ JSEM. EXISTUJU. - a teď kolik z vás věří tomu, co jsem napsal? - A v tom je ta potíž, že Boží slovo v současnosti nebere nikdo vážně. Šermujete kolem sebe knihami starými stovky nebo tisíce let (Bible, Korán, marxismus-leninismus), ale poslechnout si, co Bůh chce právě teď, vás ani nenapadne. Takže co bych vám řekl k muslimům: Vaši bratři muslimové hlavně potřebují Vaši lásku, protože se strašně bojí, jejich srdce jsou černá od strachu. Zapletli se do svým představ o Bohu, myslí si, že Bůh je zlý, že je potrestá nebo že získají od něho nějakou odměnu, když budou zlí oni. Mají sice plná ústa "božích" řečí a jmen, ale o bohu toho vědí snad ještě míň než Češi. Čumí pořád do toho koránu a neslyší to, co jim říkám. S Čechy je to podobné, ti mě slyší (nebo čtou na Neviditelném psu), ale pak si řeknou: "Neexistuje, neexistuje." Češi nejsou o nic lepší než muslimové, ale ani o nic horší. A jak dál? Mám čtyři rady. 1.nepoužívejte slova k pomlouvání druhých. Raději řekněte o druhém něco hezkého. Neplivejte na muslimy urážky. 2. Neberte si nic osobně. Nikdo nic nedělá kvůli vám, ani muslimové. Všechny jejich činy jsou výrazem jejich stavu, ne vašeho. Takže není důvod se rozčilovat. 3. Nevytvářejte si falešné doměnky, tenhle článek i celá diskuse pod ním jich je plná. A pak jim věříte. 4. Vše, co děláte dělejte naplno, aspoň si nebudete vyčítat, že jste to mohli udělat líp. Současný svět je nádherná skvělá výzva, kterou jsem si dal: jak vrátit Čechy a muslimy k Bohu. Jakpak by se Vám líbil Bůh, který píše do Neviditelnýho psa?
hroch 24.11.2005 19:53

Re: jak je to s vírou ve mě...

Bůh v Neviditelném psovi potěší i mne, ač jsem nevěřícím neznabohem. Protože jsem ale skeptik, dovolím si pochybovat o božím původu toho věroučného textu, jelikož v něm není dostatek rozporů a nejasných formulací, pro které by bylo možno si navzájem podřezávat hrdla.
Bůh 24.11.2005 20:05

Re: Re: jak je to s vírou ve mě...

Jako Bůh samozřejmě dokážu říct většinu věcí zcela bez rozporů, nejasné formulace nejsou zapotřebí a opravdu nepotřebuju abyste si navzájem podřezávali hrdla. Proč si skoro všichni lidi myslí, že je to opačně? Možná jim to řekli jiní lidé nebo to někde vyčetli. Skeptiky a neznabohy jako Ty, Hrochu, mám fakt rád, příjdeš rovnou do nebe, neboj. Klidně pochybuj :-)
hroch 24.11.2005 20:11

Re: Re: Re: jak je to s vírou ve mě...

Bože mocný a dobrý a navíc se smyslem pro humor, pokud připustím hypotetickou možnost Tvé existence, pak si nedovedu představit, že my prostí smrtelníci bychom byli schopni vnímat a chápat Tvá sdělení. Obávám se, že veškeré naše trudné dějiny mi dávají za pravdu.
Bůh 24.11.2005 20:36

Re: Re: Re: Re: jak je to s vírou ve mě...

Ano, má existence je pouze hypotetická, vlastně vše kolem mě je můj sen. Zdá se mi o počítači, klávesnici, Neviditelném psu a o Hrochovi. - Dějiny lidstva jsou trudné, hlavně proto, že lidi v Boha pouze (ne)věří. Až budou vědět, začnou ty veselejší dějiny. Nebudou se muset navzájem hádat, urážet, pomlouvat, nenávidět a vraždit. A začnou konečně zpívat, tancovat, malovat, milovat. A vypukne to tehdy, až ty Hrochu "prostý smrtelníku" příjdeš na to, že Bůh jsi ty. Čili dnes v noci?
hroch 24.11.2005 20:38

Re: Re: Re: Re: Re: jak je to s vírou ve mě...

... jdu do toho! ;-)))
Hexaprotodon liberiensis 24.11.2005 20:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak je to s vírou ve mě...

Jako první projev své nové božské podstaty měním své jméno na Hexaprotodon liberiensis, čili česky hrošík liberijský, viz http://web.quick.cz/mkorinek/savci/zvirata/hrosik_liberijsky.html
občan z kraje města 24.11.2005 22:11

Re: Re: Re: Re: Re: jak je to s vírou ve mě...

Přesně tak to je. A smrt je probuzení ze sna. Já vlastně nejsem člověk. Jenom se mi zdá, že jsem člověk, ve skutečnosti jsem úplně jiná bytost......
AeroKarel 24.11.2005 18:47

Inu pane Homolo,

co vám brání jít se usmiřovat se semitskými bratry a netrpět zde mezi křesťany a bezvěrci. Jistě vás rádi uvítají.
Ono to soužití opravdu fungovalo, ovšem jen když semitští bratři měli navrch (což měli v podstatě od svého vzniku do II světové). Třeba se to zas vrátí, hlavně když židi v Izraeli přestanou ty bratry provokovat tím, že mají navrch oni.
A nejvíc je to bratrství poznat na tom, že šunčičku můžou bratři jen potají. A machometáni k tomu ještě žádný alkohol.
To bych asi ze vzteku také pořád bojoval.
Ale vážně, ti kteří se místním zvyklostem přizpůsobí, ať si zde klidně žijí. A nepřispůsobí-li se, ať přizpůsobování nechtějí od místních. Právě ustupování zcela nelogickým požadavkům přistěhovalců je pak provokuje k stupňování požadavků. NE, NE A NE!!!!!!!!!!!
ticha@dohoda 24.11.2005 18:23

vazeny "unz"

nenavist mame jako lide zakodovanou v genech, nekdo mene jiny vice, ja odsuzuju nabozenstvi/cirkve/ za vedome podnecovani k nenavisti vuci vericim jinych nabozenstvi, resp. nevericim, pripadne lidem s odlisnou sexualni orientaci, vsichni tu nadavaji na komunisty/vcetne me :-))/ jenze katoliky, kteri jsou jeste horsi ty vcelku nechaji zit. Hlavni problem je v tom, ze bezny Cech se do problematiky nedokaze vzit pro nedostatek osobni zkusenosti, on muslim vypada jinak, kdyz o nem ctete v MF Dnes a jinak kdyz je to vas soused po dlouha leta, pokud mate zkusenosti Vodnika tak se zakonite vas pohled na multikulturalismus hodne zmeni. Osobne verici /vsechny/ nemam rad, jsou velice snadno zneuzitelni k lumparnam pod havem vznesenych veci viry a zde prave hraje roli mlcici vetsina, ktera nesouhlasi a nekdy/ti odvaznejsi/ v duchu repta ale nikdy neudela nic proto aby se tem spatnostem postavila, v tomto smeru jsem zejmena vuci muslimum velice opatrny, kdyz odsuzuji nasili a sebevrazedne utoky, bohuzel jednou z nejhorsich vlastnosti muslimu jako celku je fales a lstivost, ze znamych osobnostibychom mohli jemnovat Jasira Arafata, ktery uz nastesti svaci s Allahem a pakistanskeho prezidenta Musharafa o tech je znamo, ze meli/maji jednu tvar pro zapadni novinare a politiky uplne neco jineho rikali ve svych jazycich. Ale i soudruh kardinal Vlk a jeho mluvci genosse Hermann jsou pekne lisky podsite a verit jim lze stejne jako tem vyse jmenovanym.
unz 24.11.2005 22:34

Re: vazeny "unz"

Obávám se, že v tomhle shodu nenalezneme. Neboť církev uznávám především jako nositele jistých hodnot a jako útěchu pro potřebné. Jak říká Dostojevskiho Šatov; nikdy neexistoval národ bez náboženství, tedy bez pojmu dobra a zla. Když svého Boha ztratí, zanikne i on sám;. Kam jsme byli schopni dojít s ateismem(komunismus je jeho zvláštním druhem) přeci víte. Proto nelze zavrhovat církve jako celek, kvůli elementárním nedostatkům. Otázka Islámu, muslimů není tak černá jak jí popisujete. I u nás je dost muslimů, kteří by na Usámu ani neplivli. Co se týče Evropy je třeba araby donutit se asimilovat v tom smyslu; přijetí našich hodnot.
hani 24.11.2005 23:19

Re: Re: vazeny "unz"

Ach,ach...vy jeden, nesmesujte viru a cirkev! Cirkev je ke skode vsech vericich to nejhorsi,co z viry pochazi...
unz 25.11.2005 10:16

Re: Re: Re: vazeny "unz"

Naopak, tyto dva pojmy spolu souvisí, neboť víra jest pouze duševní pojmem, spojení duševna se zemí zajišťuje círekev, tedy pojem naprosto konkrétní.
Pišta 24.11.2005 17:38

Čtěte Korán...

..tu svatou knuhu všech pravých věřících...
Allah akbar...
G. Pašek 24.11.2005 17:50

Re: Čtěte Korán...

Jdi se vycpat s koránem. Chtěl jsem napsat vysrat, ale dnes jsem slušnej.
witis 24.11.2005 16:54

já se s abstinenty nebavím!

--)