17.4.2024 | Svátek má Rudolf


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Standa 18.8.2008 22:48

Myslíme si, že

že můžeme beztrestně zabíjet Rusy. Rusové vědí, my také, že světové války přišly ze západu. Musíme si také uvědomit však, že Rusko již není kolos na hliněných nohou. Změny v Rusku k posílení jsme u nás nezaznamenali a opájíme se tím, že na nás nikdo nemá, protože USA je s námi (omyl - USA má nás a my jsme s ním). Ekonomicky se Rusko vzmáhá hodně rychle a mnoho lidí, kteří mířili na západ míří do Ruska za lepším. Rýsuje se spojenectví, zatím ekonomické, RUSKO - INDIE - ČÍNA s tím, že Čína má ambice ovlivňovat Afriku. Brzy na takové spojenectví nebude mít zbytek světa. Ani ekonomicky, ani vojensky. To je konstatování. Pokd chce někdo beztrestně zabíjet Rusy, tak musí za to zaplatit, tak jako se platí Izraelcům nebo Američanům za za bíjení jejich lidí. Máme ve vládě lidi, kteří schvalují vraždy nevinných a napomáhají k nim. V civilním životě by šli do "basy", v politickém životě si to dovolují, protože mají za sebou Velkého Bratra! Ministr zahraničí je skutečně, ale skutečně hnusný za schvalování vražd! 

A.K. 18.8.2008 22:46

Uvažujete sice dobře ale vycházíte z chybných předpokladů

Nezkoušel jste se například zamyslet nad několika do očí bijícími nelogičnotmi? Například proč Gruzínská armáda ještě před útokem na Cchinvali nevyhodila do povětří vjezd do Rokského tunelu, čímž by zcela znemožnila přísun 58. ruské armády do Osetie. Na to by přece stačil jediný pěšák s pár kily plastické trhaviny. Zdalipak víte o tom, že ten vojenský konflikt byl součástí promyšleného amerického plánu "Čisté pole", který usiluje o vtažení Ruska do co největšího počtu vojenských konfliktů se sousedy? Součástí téhož konfliktu je vyprovokování vojenského konfliktu Ruska a Ukrajinou, která se také v Gruzii masivně vojensky zúčastnila. Busch navštívil letos na jaře Merkelovou v Berlíně a vyvinul nátlak, aby dala souhlas ke vstupu Ukrajiny do NATO a současně jí informoval, že hodlá Ukrajinu vyzbrojit jadernými hlavicemi. Stejně jako bude použitá figurka Saakašvili nahrazena Burdžanadzeovou, bude i Juščenko nahrazen Timošenkovou.  Tu už Generál Filin z ukrajinského GRU, Lichvincev, Galaka a další banderovci zmákli s finanční podporou MacCainova volebního štábu.  Celá Gruzie posloužila americkým zájmům jako kanonenfutr. Cizí krev za ropu pro američany. Ukrajince to ještě čeká. Dá se očekávat, že nový konflikt vypukne v dohledné době v Sevastopolu. Máme se na co těšit. Zlatý Černobyl.

xxx Kubeš 18.8.2008 20:28

Autorovi článku

R^>-

strejda 18.8.2008 22:04

Re: Autorovi článku

18 let naši komentátoři odepisují Rusko, nebo mu spílají. Důvodů se najde dost. Ovšem realita je jiná. Rusko posiluje a má k tomu potřebné prostředky. Ví, že nemůže vyhrát, ale ví také, že nemůže prohrát. Politické, vojenské a ekonomické komentáře by měly odrážet realitu, nikoli přání.  Bohužel je tomu naopak a pak se najde takový bloud jako Saakašvili, který jim uvěří. Když byla prosazena samostanost Kosova, tak se politici a kometátoři předháněli v tom, že to nebude precedens. A on je. Strkání hlavy do písku je sice zábavné, ale k ničemu nevede.

Defurák 18.8.2008 19:35

Bárto, i Klaus pochopil, že mediální manipulace má své meze

V postoji ke Kosovu a Gruzijské kauze s Klausem výjimečně plně souhlasím. Prostě každému, kdo má příslušné informace je to jasné a nemůže se nechat ohlupovat.

Jsem zvědav na komentáře přítomných s modrými skly v brýlích. Je Klaus pomýlen, navedený a nebo prostě ví své a nehodlá ze sebe dělat troubu ?

Mard 18.8.2008 21:41

Re: Bárto, i Klaus pochopil, že mediální manipulace má své meze

Klaus sice má velmi silný vztah k Rusku ale má v demokracii právo tento svůj názor říkat i kdyby se tisíckrát mýlil.

Robin Hood 18.8.2008 19:22

konec mejdanu

Jeste pred tydnem 99.9 procent Americanu nevedelo, ze vubec Jizni Osetie existuje, popripadne kde lezi. Totez lze s mirnou odchylkou tvrdit i o Gruzii a o obcanech EU. Nakonec osud obou destinaci je naprosto lhostejny. Tez eventuelni vysledek.vojenskeho konfliktu.

Ano, vesela party poslednich 50 ti let konci, stejne jako omezene zdroje nafty a zemniho plynu., az na posledni reservy. Lezici vetsinou na Sibiri, Dalnem Vychode a na dne arktickeho oceanu. Cili v Rusku. Kdyby lezely v Paraguay bojovali bychom za prava indianskeho kmene Guarani se stejnou intensitou.Verbalni kotrmelce evropskych politiku zduraznujicich nedotknutelnost statni integrity male zeme pod Kavkazem jsou v naprostem rozporu v jejich proslovech pred 5 ti mesici v pripade ziskavani samostanosti jineho uzemi na Balkane. Vzdyt lze nazorovou rozdilnost pozorovat v samotnem Nemecku ve dvojici A.Merckel / G: Schröder ! Inu jak rikavala moje babicka Eleonore of Loxley ..." koho chleba jis toho pisen zpivej"

Nejedna se o nic jineho nez sachovou hru, kdo bude v budoucnosti tato posledni loziiska ovladat. Gasprom , potazmo Rusko ? Ci USA spolu s EU ?? Rozhodne moznost nove studene valky je opravdu velmi blizko...mozna uz nastala. A party pomalu konci a zustava poze jedina jistota. Brzka kocovina pro vsechny ucastniky a prihlizejici.

R.H.

Rys 18.8.2008 20:15

Re: konec mejdanu

Mejdan pujde dal i pres obcasne tahanice. Evropa bude jeste pristich 30 let zavisla na plynu a rope z Ruska a to vedi i Americane. Mimo to jsou v globalni hre tri hraci a pribyvaji zeme kde narusta nejistota o pristim vyvoji jako Pakistan. USA jsou plne zamestnany v Iraku a Afghanistanu a mozny konflikt o Iran hrozi dal i pres varovani USA Israeli.

David 18.8.2008 18:41

Mírové jednotky pro Bořka a další mýlící se

Mírové jednotky v Jižní Osetii nemají nic společného s OSN. Dtto v Abcházii. V Abcházii jsou jen pozorovatelé OSN, v Osetii ani to ne. Ruské jednotky v Jižní Osetii i Abcházii nejsou žádné modré přilby. Není těžké si na Wikipedii nebo na webu UN najít seznam misí modrách přileb. Žádná JIžní Osetie a v Abcházii jen pozorovatelké - neozbrojení a neruští. Např. i pár Čechů.

Ruské jednotky nejsou žádné modré přilby. Mandát k pobytu ruských jednotek není rozhodnutí OSN (tedy Rady bezpečnosti), ale dohoda Rusko-Gruzie, kdy Gruzie ve strachu před okupací celé země podepsalo s Ruskem dohodu o mírových silách, formálně třístranných (Rusové, Osetinci, Gruzínci), de facto prostě rusáckých. Tzv. ruské mírové jednotky jsou okupační armádou jejiž mandát je dán vnucenou smlouvou plně srovnatelnou s nechvalně proslulými Moskevskými protokoli z srpna 1968.

Barry Goldwater 18.8.2008 19:02

Re: Mírové jednotky pro Bořka a další mýlící se

Přesně tak. Od samého začátku zde na webu jistí diskutující tvrdí, že  Jižní Osetie má dlouhou historii samostatnosti  (nikdy nebyla samostatná a vždy byla součástí Gruzie) a že Rusové mají mandát mírových sil OSN. Je to obrovská lež, mimo jiné proto, že Rusové jsou pro takovu úlohu diskvalifikování skutečností, že jsou jednou ze stran.   

Mard 18.8.2008 21:43

Re: Re: Mírové jednotky pro Bořka a další mýlící se

Navíc na naše vojáky v Kodorské soutěsce Rusové zahájili palbu. Naštěstí po Ruském způsobu - blbě a nepřesně.

strejda 18.8.2008 22:11

Re: Re: Mírové jednotky pro Bořka a další mýlící se

Co je historické území Gruzie? Znáte vůbec historii Kavkazu? Říká vám něco Iberie, Kartlie, Kacheta, Imereta, Megrela, Gurie, Abchazie?

X 19.8.2008 0:02

Re: Re: Mírové jednotky pro Bořka a další mýlící se

Vy nejspíš opravdu budete Barry Goldwater Nikdo jiný by takovouhle 3,14ovinu nevypustil ani kdyby ho mučili. Osetie požádala Rusko o ochranu před loupeživými nájezdy Gruzínů již roku 1785 a od té doby byla autonomní součástí Ruska. Gruzíni si ji poprve přivlastnili po rozpadu Ruska a zahájili tam docela slušnou genocidu. Až Gruzii pohltil bolševický SSSR a rozehnal gruzínskou nacionalistickou vládu menševiků (jen o něco menší lůza než bolševici). Jako náplast na bebí jim tatíček Stalin - Džugašvili pak daroval půlku Osetie.

Ale 19.8.2008 8:52

Re: Re: Re: Mírové jednotky pro Bořka a další mýlící se

Gruzínci stěží mohli podnikat nájezdy na Osetii v rozsahu větším, než pár krádeží koz. Bránila jim v tom drobnost, hřbet Velkého Kavkazu. Jižní Osetie a Severní Osetie jsou součástí dvou různých geografických celků, osetské osídlení na jižním svahu Velkého Kavkazu vzniklo také relativně nedávno - cca před pěti sty lety (ve srovnání s přítomností Osetinců na severním Kavkazu). Jihoosetinská AO nemá přirozené hranice (kromě hranice se Severní Ostetií) a tvoří enklávu v území Gruzie. Jižní Osetie je polovinou území nárokovaného Osetinci stejně, jako je Karlovarský kraj polovinou ČR.

Bořek 18.8.2008 19:21

Re: Mírové jednotky pro Bořka a další mýlící se

Mýlil jsem se.Měk jsem zato,že jsou součástí mírových jednotek OSN.

Bořek 18.8.2008 19:21

Re: Re: Mírové jednotky pro Bořka a další mýlící se

Opravuji : měl jsem.....

Harpyje 18.8.2008 17:11

Hnus Schroeder a jeho vize gruzínského konfliktu

(Y) http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,572686,00.html

kopretina 18.8.2008 17:41

Re: Hnus Schroeder a jeho vize gruzínského konfliktu

Schroeder je soudruh a rusofil.

Harpyje 18.8.2008 18:10

Re: Re: Hnus Schroeder a jeho vize gruzínského konfliktu

A bezcharekterní lump.

Hrad 18.8.2008 19:56

Re: Re: Re: Hnus Schroeder a jeho vize gruzínského konfliktu

A žere děti.

PetrH 18.8.2008 20:56

Re: Re: Re: Re: Hnus Schroeder a jeho vize gruzínského konfliktu

To není prokázáno. Že ho platí Rusové, prokázáno je.

Barry Goldwater 18.8.2008 18:54

Re: Re: Hnus Schroeder a jeho vize gruzínského konfliktu

Domnívám se, že Gerhard Schröder, zaměstnanec ruského Gazpromu, by měl být za své minulé působení v německé vládě pohnán před soud pro velezradu. Byl to on, kdo byl u zrodu politiky závislosti části Evropy na ruském plynu a ropě.

Považuji za nezbytné ihned zahájit program energetické samostatnosti Evropy, kdy podstatné snížení závislosti na ruské ropě lze dosáhnou do několika let a o něco později Evropa nebude muset potřebovat ropu vůbec.

Rusové potom mohou prodávat do Evropy vodku a do Číny nařezaná prkna. Nic jiného neumějí. Ale musejí pospíchat, protože časem si bude Čína ty prkna ze své Sibiře vozit sama.

Mard 18.8.2008 21:45

Re: Re: Re: Hnus Schroeder a jeho vize gruzínského konfliktu

Sice EU moc nefandím, ale je pravdou že Europarlament jedná o produktovodu Rusko-Německo a bylo přijato usnesení které jeho výstavbu nedoporučuje a přikazuje Evropské Komisi tuto výstavbu prozkoumat.

David 18.8.2008 18:48

Re: Hnus Schroeder a jeho vize gruzínského konfliktu

Současný ministr zahraničních věcí SRN, takto velký hlavoun SPD, je obdobně promoskevský. Vše vypadá na to, že od dob protiraketových pochodů v 80-tých letech v západní Evropě, zejména, záapdním Německu, se SPD zřejmě od sovětských/ruských agentů příliš neočistila. To i Prodi, když byl u moci s dvěmi komunistickými partajemi v koalici, či Zapatero či francouzští socani, nejsou tak promoskevští.

NATO a EU má vedle postkomunistů ve vládách bývalých zemích sovětskéh bloku problém ještě s jedním, a asi mnohem větším, kukačcím vejcem - SPD. :-/:-/

Harpyje 18.8.2008 19:29

Re: Re: Hnus Schroeder a jeho vize gruzínského konfliktu

SPD není žádný monolith. Steinmeier : http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,572546,00.html

Niky. 18.8.2008 19:31

Re: Re: Hnus Schroeder a jeho vize gruzínského konfliktu

Podle plutoniem otráveného tajného agenta KGB Litviněnka byl bývalý komunista R.Prodi agentem KGB.R.Prodi byl několik let předsedou EK.

Mard 18.8.2008 21:46

Re: Re: Re: Hnus Schroeder a jeho vize gruzínského konfliktu

Zajímavá informace. To by mohlo vysvětlovat jeho divné názory. Silně promoskevské a někdy až ultralevicové.

hanskrtek 18.8.2008 17:03

Stále stejná témata a stejní nepřátelé

Autor nemá rád ochranu životního prostředí, přistěhovalce, levicové politiky a intelektuály, pacifismus. To nám neopomene náležitě zdůrazňovat a vysvětlovat. Že to jaksi ne vždy souvisí s tématem? - žádný problém, nenápadná zkratka v textu a už tu máme krvežíznivé přistěhovalce, zhýralé a nebezpečné pacifisty, zabijáckou levici a pomatené ekology, všichni samozřejmě zralí na pár autorových geniálních rétorických kopanců. Pokud by se někdy v budoucnu autor přeorientoval na tvorbu pro děti nejspíše by i v Mateřídoušce v povídání o strašidlech strašili muslimští imigranti.

bukowsky 18.8.2008 16:49

je možné aby v nenávistným psu mohl být novinářem kdejaký magor?

Ne. Musí to být ideově vyhraněný magor.

libor 18.8.2008 17:21

Re: je možné aby v nenávistným psu mohl být novinářem kdejaký magor?

Nápodobně.