25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SVĚT: Migranti a stabilita západní společnosti

Věřme, že nápadný počet mladých mužů mezi uprchlíky nechce nic jiného než vydělávat peníze a posílat je domů. Avšak migranti mohou představovat problém i tehdy, když nechtějí nic jiného než lepší podmínky pro život.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 14.8.2015 13:42

Re: Zajímavé !!

To jste jak novej Lenin :o)

J. Šimek 14.8.2015 13:41

Re: Skvěle řečeno-napsáno, jako vždy.Děkuji.

Bolševická tykačka, ale hubou jste pravičák :o)

J. Šimek 14.8.2015 13:38

Re: Robejšku, nedávejte si ty vlastence....

Pěkně po bolševicku jste nám prokádroval každou rodinu :o)

J. Šimek 14.8.2015 13:35

Re: Sehr geehrte Damen und Herren, die Auswanderer ...

Koukám, že máte z těch LM pamatováka.

J. Šimek 14.8.2015 13:33

Re: Jak je to mozne

Protože tam není válečný stav, chytrolíne.

J. David 14.8.2015 13:25

Re: Hlas rozumu.

Aktivisté neziskovek za prebendy budou furt mlít své, pokud nedostanou na mulec "fajfku", navštíví je nunvář, a budou kastráti z býkú na voly, kteří jsou určeni do tahání povozu, nebo k obveselení strážců harémů. Víte, jsme v Evropě, "šengenu", máme svá pravidla a zvyklosti. Proč najednou pár politických idiotů zblblo a infiltrují sem svoloč, která si vytírá řiť pískem? Baumax či Lidl bude dodávat ty bedničky s pouštním pískem? Ne, já přezbrojím z 38Spc. a 357Mgn. na 454 Casul. I kdybych si měl patrony sám ládovat, bez CIP elegance. Víte, jak ve střelbě "akce a reakce". Já jsem příznivcem parforsu na introduktantech. Do almary mi nelezte, jinak... Budu střílet.

R. Stary 14.8.2015 13:11

Jak je to mozne

Jak je to mozne, ze pres takouvou silnou prezenci NATO ve Stredozemnim mori se dostalo tolik migrantu do Evropy. Jsem presvedcen, ze za tim je umysl ze strany Brüselu. Povazuji to za sabotaz.

P. Čech 14.8.2015 13:02

Re: Zajímavé !!

Demokracie neexistuje lepší a horší. Demokracie buď je a nebo není.Vše, co je mezi tím, není skutečná demokracie. Vláda lidu je nesmysl. Ani ve  Athénách ve Starém Řecku nebyla demokracie vládou lidu, ale vládou občanů Athén. S tou evolucí s Vámi souhlasím, nicméně vidím, že všechno spěje k revoluci.

P. Čech 14.8.2015 12:56

Re: Ekonomičtí migranti

Čili nevystudovali za své peníze ale za naše peníze.

Z. Rychlý 14.8.2015 12:48

Re: Robejšku, nedávejte si ty vlastence....

Promluvil rudý sud.

J. Kombercová 14.8.2015 12:32

Re: Stejná práva pro všechny.

Pokud vyžadujete práva, musíte také plnit povinnosti. Na to uřvanci po svých právech zapomínají.

J. David 14.8.2015 12:31

Sehr geehrte Damen und Herren, die Auswanderer ...

Řidič v autobusu prý, někde v Bavořích, oslovil takto něžně běžence na své lince. Všechny to prý dojalo k slzám. Jen zírám na tu kouzelnou propagandu. Vozatajec Josef Bong ze Švejka hadr, nebo jásajíci npionýři v boji o zrno. Jen tomu šoférovi měl jeho "špeditér" ještě ozdobit hruď nějakou tou medailí, prý jedno oko nezůstalo suché. Kurňa, co je to za propagandistické žvásty? Asi budu označen "na hlavu padlého", ale prostě kobylky na svám pažitu nevítám, ba přímo odmítám. Co je na tom nejasného? Prostě mi sežerou plody mé práce, vyžerou mi zásoby na zimu a místo tepla mého krbu se budeme zimou a hladem tetelit oba dva. Kouzelná vize. Víte, jaký rozdíl je mezi afričanem z jihu a evropanem ze severu? Afričan lehne pod strom, a čeká, až plod spadne. Evropan klátí plody, aby udělal zásoby na zimu. Chápete tu pointu? Pokud afričanovi plod nespadne, jede evropanovi vykrást špajz. A asi o tom to je. Proč sklízet čirok, když můžeme vyžrat hotové obilí u "sousedů", kteří jsou blbí z multikulturalismu ve prospěch vyžíračů "špajzek" (ale ne svých, politici a nmultikulti). Vystřelit, potopiít a zapomenout, jak muskulantní chasníky habitu a vizáže čerta v bárkách, tak i multikulti politiky v parlamentu. Nu, domnívám se, že jim to voliči spočítají, pokud nebude již pozdě. Chujvanenec na MV by se měl více starat o policejní ochranu svých občanů, než o palmáre přes kauzu ČP s.p. Nějak v tom posledně falíroval "meloun". 1,5 mld. na běžence, 5K stojí samonabíjecí karabina na bázi SA 58, 7.62*39 patrona z NZ stojí necelou kačku bez DPH. 100 melounů je na 200 000 karabin SA 58... Mám  pokračovat? Je mi 65, lesák a myslivec, zbraněmi vládnu, škodnou tlumím. Což takový nějaký grant na munici? Železo není problém, jsem asi záloha, byť v 60. automaticky vyřazen, ale mé MOA je furt pod 1. Rád se nechám kvalitně zjebat, ale za xenofoba a rasistu mne neoznačujte. Vím o co jde... Ale třeba jindy dáme diskus. Přeji pěkný víkend všem. HD.

I. Schlägel 14.8.2015 12:05

Hlas rozumu.

Tak tu máme zase pár racionálních názorů na politiku "multikulti". Poučné. Ovšem existují kategorie našich spoluobčanů (politiků, aktivistů apod.) kteří se nepoučí nikdy.

Z. Rychlý 14.8.2015 12:04

Zajímavé !!

Třeba já se v něm mám dobře už teď. Sice sleduji s obavami snahy některých reformátorů směrem k "lepší" demokracii, či přímo k vládě "lidu", ale zatím to jde. Evoluce, jen žádné revoluce.

J. Vintr 14.8.2015 12:04

Re: S panem autorem souhlasím,

Omyl, Linie a i ty ostatní státy nikdy nebyly fungující a stabilní. Byly to diktatury, kde byl klid udržován represemi a zdání ekonomické prosperity se udržovalo vývozem surovin. Každý diktátor jednou padne a pokud není nahrazen jiným diktátorem, země zákonitě upadne do chaosu, protože diktatura nevytvořila institucionální základy normálně fungujícího státu. Samozřejmě lze diktauru rozvrátit zásahem zvenčí a nemusí to být vždy zásah vojenský. A mistři na intriky a podvratné akce jsou právě Rusáci, kteří vždycky měli a určitě dodnes mají zájem na tom, aby byl ve světě chaos ..

M. Vondráček 14.8.2015 11:54

Re: Robejšku, nedávejte si ty vlastence....

Co jste udělal proto, aby to tak nebylo :-)

J. Vlček 14.8.2015 11:53

Re: S panem autorem souhlasím,

Pane Hamáčku, neuvědomil jsem si, že vymyslet takovouto věc, může jen hlava pomazaná, nebo snad vymazaná?

P. Čech 14.8.2015 11:41

Re: Robejšku, nedávejte si ty vlastence....

Ano, domácích rudých zrádců, jichž bylo nejen 1,5 milionu členů KSČ, ale i velmi mnohých jejich přisluhovačů. Zejména těch, kteří jsou jakožto "bývalí" komunisté rozlezlí po téměř všech politických stranách a hnutích a v jejich vedení. Z těchto pozic škodí státu stejně, jako mu škodili za socialismu. I v ODS, TOP 09 a ANO. V tom to je, pane Janyško. Pokud se nedokážeme bez výjimky vyrovnat s tím, že v téměř každé rodině je nějaký bývalý člen KSČ, nikdy to k ničemu kloudnému nepovede.

K. Janyška 14.8.2015 11:39

Re: Ekonomičtí migranti

Jsou tam dva nebo tři, co vystudovali u nás. Ale ti už tu jsou dávno... Dzp.

K. Janyška 14.8.2015 11:38

Re: Bez použití teorie spontánního řádu, zejména spontánního

Rozmlátí i západoevropský SSSR, tedy EU, ale bude to zase trvat a bude to zbytečně dramatické a ztrátové. Nikdy se  nemělo stát, že někdo postavil EU na stejných principech, jako SSSR. Měla stát  na negativní slouvě. To SŘLI Evropy vyhovuje, to dovolí... Dzp.

P. Čech 14.8.2015 11:35

Re: Robejšku, nedávejte si ty vlastence....

Pořádek v naší zemi dokázali vytvořit a udržet naposledy Přemyslovci. Poslední, kdo toto dokázal byl Přemyslovec pouze po přeslici, Karel IV. Dál už to šlo a dodnes jde jen z kopce.

K. Janyška 14.8.2015 11:32

Bez použití teorie spontánního řádu, zejména spontánního

řádu lidské interakce, nejste schopni vysvětlit problematiku posunů v něm.   Kdo neví, že národní státy jsou obranyhodné a musejí být obranyschopné proti cizím příchozím, je asi na hlavu. Proč by jinak samovolně vznikaly, proč by jinak měly neosobní, ale neoddiskutovatelnou, schopnost rozmlátit  SSSR, Jugoslávii, Československo, Rakousko- Uhersko a další příklady se mi ani nechce omílat. Například národně osvobozencký boj kolonií za samostatnost. Kdo řekne, že se to nestalo, je vůl. Kdo řekne, že se to stát nemělo je vůl korunovaný. Kdo neví proč se to stalo je prostě nevzdělaný, to je ještě horší... Dzp.

P. Čech 14.8.2015 11:32

Re: Ekonomičtí migranti

Obecně je u nás dnes (nejen u nás, ale v celé Evropě)řeč o migrantech z Afriky, ev z blízkovýchodních muslimských zemí. Rád bych mezi nimi viděl nějakého doktora, který vystudoval za své peníze.

K. Janyška 14.8.2015 11:29

Re: Robejšku, nedávejte si ty vlastence....

Byli jsme obětí sovětské síly a domácích rudých zrádců. Jílku, sovětské síly a domácích rudých zrádců, Jílku... Dzp.

E. Erat 14.8.2015 11:04

Re: Skvěle řečeno-napsáno, jako vždy.Děkuji.

Ano, močúvkáři Slanino.Jenom "odhaduji",ale za pěkné prachy.Ty nevyděláš se svým zánovním hovnocucem i kdybys vysával žumpy celý den a celý rok nonstop.

E. Erat 14.8.2015 11:01

Re: S panem autorem souhlasím,

Ano,močůvkáři Slanino.Jenom odhaduji, ale za pěkné prachy. Ty si nikdy nevyděláš, i kdybys vysával žumpy se svým zánovním hovnocucem celých 24 hod. a celý rok.

M. Rastislav 14.8.2015 11:01

Ekonomičtí migranti

Ekonomičtí migranti, a těch je většina, jsou především ti, kteří jdou kamkoliv za „lepším“.

Poprvé jsme se s tímto jevem setkali u nás v r. 2011, když jedny odbory vyslaly do ulic výstražnou černou sanitku s výzvou náš exodus váš exitus (lidé, umřete, když nám nepřidají). Přesto řada doktorů, kteří u nás grátis vystudovali, odešla i přes „požadované přidání platu“, protože např. v De, kde je výkonnější ekonomika, jim dali více.

Jsou zde oproti dnešku jistě velké rozdíly. Dnešních ekonomických migrantů je prostě moc, a často chtějí jen lepší život a ponechat si svoje zvyky, které jsou v rozporu s naší kulturou. Mezi těmi ekonomickými imigranty je ale též řada doktorů, kteří vystudovali za „své“ a chtějí jen se mít lépe, a mohou zacelit díry, které po našich ekonomických migrantech zůstaly.

Možná by bylo dobré všem migrujícím vzdělaným lidem (i nemigrujícím odborům) vysvětlit, že platy ve státě všech napojených na „státní rozpočet“ se odvíjí od výkonosti ekonomiky země a že nelze žít dlouhodobě na dluh. Není proto fér posuzovat ekonomické migranty odkudkoliv rozdílným metrem, ale mělo by se jim neustále připomínat, že především „vzdělanci“ by měli pomoci, aby jejich „domov vzkvétal“ a velká migrace skončila.

J. Slanina 14.8.2015 11:00

Re: Skvěle řečeno-napsáno, jako vždy.Děkuji.

Už zase sesráte-richtře howno děláš a jenom "odhaduješ???

Autor: E. Sevrát Datum: 13.9.2013 16:58

... vzhledem k mému druhu práce ,soudní znalec v oboru ekonomika a ceny stavebních prací je spousta klientů,kteří se mi i třeba po deseti letech vrací,nehledě k soudním procesům,které se táhnou ještě více přes deset let.I z tohoto osobního důvodu jsem amnestii presidenta V.Klause uvítal. Pro pana Smetku jsem v té době pracoval,oceňoval nemovitosti a pozemky,ale vždy v souladu se zákonem.Ovšem i tak jsem byl zcela zbytečně vláčen soudními procesy ,než jsem byl v roce 2006 zcela zbaven obvinění.Leč těch několik let nervů mi nikdo nevrátí,a ani mi stát nechce proplatit vzniklé náklady na advokáta tj. cca 450 000,-Kč.Takže se musím opět soudit se státem.Pakárna,že.

"Vedle Smetky, který už vyšší trest dostat nemůže, stojí před soudem bývalí náměstci ředitele pobočky KB, Oldřich Machalický a Vladimír Gulla. Obvinění odmítli. Původně byl obviněn i bývalý ředitel pobočky banky Miloslav Novák, který se ale zastřelil. Obvinění z podvodu čelí i manažeři H-Systemu Ladislav Tůma a Jaroslav Vítek, Smetkův spolupracovník Karel Mazánek, znalec Jan Richter se podle obžaloby dopustil pomoci k tomuto trestnému činu. Podle spisu šlo o organizovanou skupinu, jejíž hlavou byl Smetka.

Richter podle policie nadhodnotil posudky na pozemky, které sloužily jako zástava k úvěrům. Podle obžaloby jejich celkovou cenu odhadl na částku převyšující 1,2 miliardy korun. Firmy je ale podle Havla koupily za 82 milionů korun a jejich skutečná cena podle vypracovaných znaleckých posudků nepřesahovala 200 milionů korun." http://www.konkursni-noviny.cz/clanek/kauza-h-system-nekonci-mizi-majetek-bankeri-celi-obvineni

P. Čech 14.8.2015 11:00

Re: Jen elity v některých zemích třetího světa?

Proč zrovna do Péšávaru? Já je chci šířit zde v ČR. Pákistán je mi ukradený. Rád bych, abychom se měli dobře zde, v České republice.  Jsem totiž přesvědčen o tom, že v současném českém systému se nikdy dobře mít nebudeme.

J. Jílek 14.8.2015 10:52

Robejšku, nedávejte si ty vlastence....

my jsme si ve své zemi taky nedokázali udělat nebo udržet pořádek. Proto jste snad utekl, ne? :-))))