Úterý 23. července 2024, svátek má Libor
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

SVĚT: Levice se definitivně pomátla

Den co den přicházejí bizarnější a bizarnější zprávy o výrocích, myšlenkách a chování mladých levicových politiků. Zdá se, že to je globální trend, kdy se aktivisté předhánějí ve své hlouposti a neschopnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

T. Hraj

19. 11. 2018 19:09
Takových Occasio Cortez je...

Věnovat takhle dlouhý článek AOC?! Stačí říci, že je to hardcore socialistka s IQ hluboko pod průměrem dokonce i hard core socialistů. Proslavila se mimo jiné i brilantní konstrukcí, že nezaměstnanost je v USA nízká proto, že si spousta lidí bere dvě práce.

Horší je, že o ní Bernie Sanders prohlásil, že je budoucností demokratické strany (přesný citát si nepamatuji).

0 0
možnosti
JK

19. 11. 2018 18:40
Ano, levičáci, to je holé neštěstí.

"Verhofstadt : "Jedinou cestou pro tuto krizi je nový převod pravomocí do EU a evropských institucí." Idiot !

Je to opravdu čistá totalitní rétorika. - https://twitter.com/SamvanRooy1/status/1063804270678544385

0 0
možnosti
JA

19. 11. 2018 21:16
Re: Ano, levičáci, to je holé neštěstí.

Ano, je, ale ztrácí se v tom často proč. Nejde o ideologický souboj o vlajku. Jde o spor, zda v rámci státu vytvářet srozumitelné a v mezích možností spolehlivé prostředí pro férové hledání vlastního štěstí, nebo zda budovat stát (nadstát), který to štěstí garantuje.

Někdo si řekne - vy pseudopravičáci, chcete aby chudáci trpěli a zmírali hladem a boháči si cpali břicha, vozili se na jachtách a nestoudně při tom ukazovali bimbase. Ale to není podstata.

Srozumitelné a jednoduché dopravní značení je lepší cesta, než zrušit zákazy vjezdu a vyšperkovat všechny silnice. Když člověk ví, kde nenarazí, kde je slepá odbočka a kam se nesmí, k cíli už se dopraví sám, i když musí občas něco objet nebo stát na červenou.

0 0
možnosti
JV

J. Vlček

19. 11. 2018 15:34
Paní Šichtařová,...

...opět moc pěkně napsáno. Dík.

0 0
možnosti
RH

R. Hanuš

19. 11. 2018 12:06
Enonom by se měl držet účetnictví

Tak to dopadá, když se absolvent jednoho z nejlehčích studií co existuje, totiž ekonomie, začne plést do věcí, o nichž nemá páru. Ona totiž čtvrtá, či pátá, to je jedno, průmyslová revoluce není o robotizaci. Je o plněhodnotné umělé inteligenci. A co to bude znamenat pro společnost nikdo neví. V USA na toto téma vychází jedna kniha za druhou a žádná nebyla přijata, jako ideologicky, či ekonomicky nejpravděpodobnější. Ale o tom tahle slečinka zjevně nemá ani potuchy.

0 0
možnosti
MP

19. 11. 2018 12:18
Re: Enonom by se měl držet účetnictví

O tom je otoman.

Paní Šichtařovou její "neznalost ekonomie" velmi slušně živí.

Tak nevím, čeho byste se měl držet vy.

0 0
možnosti
VS

V. Student

19. 11. 2018 11:51
Levicoví aktivisté toho zapomněli víc

než jen slova jako spořit. Zapomněli, co znamenají slova jako pokora, úcta k vědění, k tradici, k osvědčeným hodnotám. Zapomněli na staré dobré úsloví, že když chceš něco zrušit, musíš to mít čím nahradit.

0 0
možnosti

19. 11. 2018 12:02
kouzlo nechtěného?

v tom případě lze použít Vaši logiku i na to, že když chceš zrušit současnou vládu, musíš to mít čím nahradit.

Jen jsem netušil, že opoziční politikové, co chtějí teď vyslovit nedůvěru vládě, jsou z tohoto pohledu levicovými aktivisty.

:-D

0 0
možnosti
AA

A. Alda

19. 11. 2018 11:21
Bez práce se nedá žít.

Práce je základní potřebou živočišného druhu homo sapiens sapiens.

Vemte lidem práci a přestanou být lidmi.

0 0
možnosti

19. 11. 2018 10:33
Technologický pokrok nezastavíme, madam Šichtařová

takže pokud se domníváte, že lidi budou furt namezdně pracovat, tak jste zaspala dobu.

Vy si to možná neuvědomujete, ale lidská práce se postupně stává zbytečnou tam, kde mohou pracovat roboty. To je sice skvělé, ale člověk, který se stává ve výrobě zbytečný, musí mít nějaký příjem, aby mohl nakupovat produkty vytvořeně automatizovanou výrobou. Pokud totiž nebude odbyt na výrobky, přestane tržní systém fungovat.

Myšlenka zaručeného příjmu je tedy spíše následkem technologického pokroku, než levicového blouznění. Leda, že byste technologický pokrok považovala za levičáckou úchylku. A ani byste se moc nepletla, protože lidská lenost je největším hybatelem technologického pokroku.

0 0
možnosti
VP

19. 11. 2018 10:41
Pane Šejna, jak funguje Vaše podnikání ve

stavebnictví? A myslíte, že v dohledné době nahradíte své zaměstnance roboty?

A proč vlastně české firmy tak zoufale hledají lidi a nenahradí je roboty?

Např. zdravotnictví a sociální služby mohou absorbovat neomezený počet pracovníků, je to jen otázka kvalifikace a peněz!

0 0
možnosti
MP

19. 11. 2018 9:32
Kdo se definifivně pomátl?

Vězte, že technologické změny se ve světě prosadí bez ohledu na to, co chce levice či pravice. Ty technologické důsledky budou skutečně revoluční. Nikdy v historii lidstva taková radikální změna nebyla přichystána, takže nemá smyslu se jen dívat do minulosti a z té usuzovat na budoucnost. Musíte mít vhled do budoucnosti pomocí vhledu do technologického rozvoje. Definitivně pomateni jsou proto ekonomové se svým náboženstvím o věčném kapitalismu a o tom, že na věky zde bude i práce pro člověka.

Ano. Pokud pozměníme definici toho, co je práce (v dnešním kapitalismu), pak se jakási smysluplná činnost pro člověka může najít. Ovšem na jak dlouho?

V září 1988 jsem publikoval svou první byznys aplikaci české umělé inteligence - a byl jsem za to (souhrou okolností) vyhozen z Vysokého učení technického v Brně. Konůstatuji, že po 30 letech (od roku 1988) se toho mnoho v myšlení českých očanů nezměnilo. Bohužel.

0 0
možnosti
RL

19. 11. 2018 9:39
Re: Kdo se definifivně pomátl?

Ve vašem případě se evidentně není čemu divit, že vás vyhodili. :-P

0 0
možnosti
JJ

J. Jančura

19. 11. 2018 9:16
Komunisté nepodporovali nemakačenky...

Pořád se tu opakuje nesmysl, že komunisté podporovali nemakačenky, naopak, chtěli, aby všichni pracovali. Z počátku byli silně rovnostářští, ale pak chtěli dát do souladu příjmy s odvedenou prací, jen nechtěli velké rozdíly v příjmech. Proto také se jim nelíbilo soukromé podnikání. Pravděpodobně zde je zdroj hlavních problémů komunismu - potlačení soukromé iniciativy. Přílišné rozdíly v příjmech jsou naopak hlavním problémem kapitalismu.

0 0
možnosti
RL

19. 11. 2018 9:37
Re: Komunisté nepodporovali nemakačenky...

Ta "podpora nemakačenků" spočívala zejména v tom, že ať jste dělal, nebo nedělal, dostal jste zaplaceno stejně. To byla ta podpora nemakačenků.

0 0
možnosti
FN

F. Navr8til

19. 11. 2018 9:14
Bloudění bez politického cíle

Levice nemá program, proto si funkcionáři a aktivisté, kteří již dávno ztratili kontakt se skutečným světem, vymýšlejí neskutečné hlouposti.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz