24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 7.9.2011 14:18

To má být nějaká

snaha o omlouvání křesťanství pomocí zdůvodnění, že křesťan - terorista je vždycky blázen, zatímco muslim - terorista je normální? Hmmm... 8-o

T. Valek 7.9.2011 18:18

Re: To má být nějaká

Netreba k te "krestanske" lasce nic dodavat.

Mathew 10

Nemyslete, ze jsem prisel prinest mir svetu, neprinesl jsem mir, ale mec.

35 Prisel jsem postavit syny proti svym otcum, dcery proti svym matkam, snachy proti svym tchynim:

L. Orlita 7.9.2011 18:22

Re: To má být nějaká

spíš netřeba nic dodávat k vám, krásně jste ukázal svou hloupost a omezenost

T. Valek 7.9.2011 18:26

Re: To má být nějaká

Chces snad zakazat citovat Bibli? Chces to zakazovat z hlouposti, nebo omezenosti. Zrejmne z obojiho, Right?

L. Orlita 7.9.2011 18:30

Re: To má být nějaká

ta vaše citace vytržená z kontextu? Jste opravdu velmi k smíchu. Ale vy si to zmatené myšlenkové peklo děláte sám ve vaší vlastní hlavě, z toho vám nikdo nepomůže, jedině vy sám. :)

T. Valek 7.9.2011 18:57

Re: To má být nějaká

 Z ktereho, jakeho kontexu, muzes elaborovat?

Syn Bozi je stejny,jako syn cloveka, syn cloveka, je stejny, jako syn Boha. Buh otec je stejny, jako Kristus, syn. Kristus, syn je stejny, jako Buh otec. Tohle vyjadreni, se bude nevericim jevit, jako blabol, but krestani tomu veri.

T. Valek 7.9.2011 18:24

Re: To má být nějaká

Nemaji snad ty voj.jednotky v Afg. a Iraku sve kneze?

L. Orlita 7.9.2011 18:38

Re: To má být nějaká

a co tam ti kněží asi dělají? No podle vás asi žehnají křesťanským zbraním a nabádají aby vojáci vraždili muslimy, že? :)))))))))))))) Asi se budete bránit, že vám něco podsouvám, no dle toho, jak zkratkovitě argumentujete, se dá ledacos domyslet, takových jako vy je přece v Česku mraky.

T. Valek 7.9.2011 19:24

Re: To má být nějaká

 Co tam ti knezi delali vis samozrejmne ty, ja se mohu jenom domnivat. Zkratkovite argumentuji, no tak ty argumenty vyvrat a ty veci "vytrzene z kontextu" vysvetli a je co, je po ptakach. A takovych(jakych, nevericich blabolum Bible? Nedivim se.)lidi jsou v Cesku mraky. Nevim, neznam v Cesku neziju a nechci soudit.

L. Orlita 7.9.2011 20:04

Re: To má být nějaká

vycházím z toho, co jsem si přečetl o vojenských knězích, připadně z nějakého rozhovoru s takovým knězem. A dle všeho slouží hlavně jako psychologové neboť práce vojáka není žádný med- akorát tu práci někdo dělat musí. A nedělám si iluze o válce, ale války v Afganistánu a Iráku měly nějaké příčiny a nevznikly jen tak.

J. Václavíková 7.9.2011 23:04

Re: To má být nějaká

Je vidět, že rozumujete o něčem, čemu nerozumíte. Jestli v tom chcete pokračovat, přečtěte si aspoň Nový zákon, ať víte, o čem mluvíte. Jinak s Vámi diskuze na toto téma nemá smysl.

T. Valek 7.9.2011 23:14

Re: To má být nějaká

Ja  s tebou nic diskutovat nechci.To bych si pomoh, diskutovat s nekym komu vadi i citaty jeho"slova boziho.:-)))

B. Rybák 8.9.2011 17:53

Re: To má být nějaká

Nepřesné citace (např. místo slova mír, by měl být pokoj) naznačují, že jste nečerpal z bible, ale z nějakého protináboženského pamfletu. Je k tomu potřeba opravdu mnoho dodat (celou bibli dějiny Izraele a celé dějiny křesťanského světa). Kdyby jste byl ochoten a schopen informovat o křesťanství, napsal by jste, že přibližně tyto výroky pronesl Ježíš, svým učedníkům a stoupencům, v souvislosti s jeho varováním (proroctvím), jak budou pronásledováni.

16 Posílám vás jako ovce mezi vlky, proto buďte chytří jako hadi a nevinní jako holubice.

17 Dejte si pozor na lidi, protože vás budou vydávat soudům a bičovat vás ve svých shromážděních.

18 Kvůli mně vás povedou i před vládce a krále na svědectví pro ně a pro národy.

21 Bratr bratra i otec syna tehdy vydá na smrt, děti povstanou proti svým rodičům a zabijí je.

B. Rybák 8.9.2011 17:57

Re: To má být nějaká

Podstatu skutečného křesťanství ale vyjadřují tyto výroky:

38 Slýchali jste, že bylo řečeno: ‚Oko za oko, zub za zub.‘ 39 Já vám však říkám, abyste neodporovali zlému člověku. Když tě někdo udeří do pravé tváře, nastav mu i druhou.

40 Když se s tebou někdo chce soudit, aby tě připravil o košili, nech mu i plášť.

41Když tě někdo nutí jít s ním jednu míli, jdi dvě.

42Tomu, kdo tě prosí, dej a od toho, kdo si od tebe chce půjčit, se neodvracej. 43Slýchali jste, že bylo řečeno: Miluj svého bližního a svého nepřítele měj v nenávisti. 44 Já vám však říkám: Milujte své nepřátele a modlete se za ty, kdo vás pronásledují.

L. Orlita 7.9.2011 13:20

křesťanský terorismus neexistuje

copak nějací kněží, biskupové, kardinálové veřejně v kostelích hlásají nenávist k islámskému světu? Vyzývají k útoku, násilí, boji proti islámu? (za odměnu vykoupení a nesmrtelného života v nebi?) :) Nikoliv. To se však vůbec nedá říct o islámských duchovních. Možná jich  zdaleka není tolik, ale jsou hodně slyšet. A nejhorší pro Evropu jsou zrovna islámští duchovní v evropských mešitách.  Pomatení ateisté, zvláště ti levicoví, často podporují islám a nenávidí křesťanství. Inu oportunismus a užitečné idiotství jim vlastní.

S. Netzer 7.9.2011 13:40

Re: křesťanský terorismus neexistuje

A co takový Ian Paisley? Ten nehlásal nenávist a intoleranci vůči katolíkům?

Teror katolické IRA nebyl křesťanský terorismus?

L. Orlita 7.9.2011 13:47

Re: křesťanský terorismus neexistuje

vyhrabete odněkud jednoho fanatika a už máte důkaz pro celek? :))))) A nebyl to náhodou hlavně politický boj za samostatnost severního Irska? :)))) 

R. Langer 7.9.2011 14:19

Re: křesťanský terorismus neexistuje

V IRA byl ten fanatik jenom jeden?

L. Orlita 7.9.2011 18:23

Re: křesťanský terorismus neexistuje

dostal někdy někdo z těch fanatiků požehnání od papeže nebo jiných církevních hodnostářů? Nikoliv. Opakuji !Nikoliv!. Ale slepí chtějí vidět jen svou vylhanou "pravdu".

R. Langer 8.9.2011 16:01

Re: křesťanský terorismus neexistuje

Aha, takže ti lidé nemají s křesťany vlastně vůbec nic společného, že? :-D :-D :-D

S. Netzer 7.9.2011 15:37

Re: křesťanský terorismus neexistuje

Paisley tedy rozhodně za nezávislost severního Irska nebojoval :-))) A takové Piovo bratrstvo taky zrovna nevyniká tolerancí vůči jinověrcům, a zvláště ne vůči Židům.

A Al Kaida zase bojuje proti Velkému a Malému Satanu, proti sionistům a křižákům. To nejsou politické cíle?

L. Orlita 7.9.2011 18:32

Re: křesťanský terorismus neexistuje

to jsou jednoznačně náboženské cíle. Na to jak si hrajete na chytrou a nezávislou, teď dost ustřelujete. Je vidět , že ráda korigujete vše co se vám nelíbí, a vám se toho evidentně nelíbí mnoho.

J. Václavíková 7.9.2011 23:01

Re: křesťanský terorismus neexistuje

Také si myslím, že ti, kteří hlásají nenávist a používají násilí, se ke křesťanství hlásí neprávem, dokonce bych je považovala za heretiky. O islámu toho tolik nevím, ale z toho, co se píše, mi vychází, že má poněkud bojovnější východiska.

R. Langer 8.9.2011 16:02

Re: křesťanský terorismus neexistuje

Takže co křižák, to heretik?

R. Langer 7.9.2011 14:25

Re: křesťanský terorismus neexistuje

Členové organizovaných náboženských skupin jsou většinou sami pomatení levičáci, a je celkem jedno, čemu věří. A někteří věří dokonce i tomu, že církve hlásají mír a lásku (samozřejmě jenom ty správné církve, ty ostatní jsou fuj a jsou nástrojem ďáblovým). A nejhorší jsou ateisti, ti přijdou do pekla! :-D :-D :-D

L. Orlita 7.9.2011 18:28

Re: křesťanský terorismus neexistuje

příjdou ...nepříjdou do pekla, to nikdo pořádně  neví. Ale příjde nějaký křesťan  vám , za váš názor, uříznout hlavu? Nebo vám bude jinak vyhrožovat, když budete vtipkovat na účet církve, boha, Ježíše a pod.? Ne. Pak dost těžko můžete mluvit o fanatismu. Fanatiků je všude dost. Hlavně v hospodě u piva, tam mají všichni držku hubatou. :))

P. Brodský 7.9.2011 11:12

Máte pravdu, paní Kanioková

Breivik je odvážný představitel války proti Vámi nenáviděnému multikulturalismu. Mimochodem představa, že multikulturalismus je totožný z bezhlavě prováděnou přistěhovaleckou politikou je mýtem monokulturalistů typu Sarkozyho a Merkelové.

P. Brodský 7.9.2011 11:14

Re: Máte pravdu, paní Kanioková

Oprava:  s bezhlavě prováděnou

S. Netzer 7.9.2011 11:20

Re: Máte pravdu, paní Kanioková

S tou "monokulturalistkou Merkelovou" jste se dobře sekl.

P. Brodský 7.9.2011 11:49

Re: Máte pravdu, paní Kanioková

Asi ano, ale myslím, že kdyby to bylo potřebné pro vítězství ve volbách, byla by ochotna zakázat Turkúm mluvit turecky třeba i v hospodě. Hovořím samozřejmě v nadsázce.