18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

SVĚT: Kde, kdy a jak to skončí?

Současná vlna kácení soch na obou stranách Atlantiku mě uvádí v úžas. Pokud jsem si včera myslel, že náš svět je v mnoha ohledech zvrácený, nyní si to myslím dvojnásob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Nový 27.6.2020 10:58

K likvidaci soch se uchyloval Taliban, Islámský stát, ČR, USA a jistě i další. Každý si zdůvodní, proč tu sochu nebo sochy odstranit. My Žukova, amíci mnoho jiných.

Ovšem mně snad víc děsí další věci, které se pomalu nabaluj, jako např.:

"- Profesorka matematiky na University of Illinois, Rochelle Gutierrez, která je hispánského původu, tvrdí, že matematika přispívá k rasismu "

"Boj za rasovou rovnoprávnost si za cíl své kritiky vybral všechny možné oblasti lidského života. Nově to schytává klasická hudba, z níž si měli běloši udělat své privilegium.

Že je tento hudební žánr až příliš „bílý“, potvrzuje Paul May, profesor montrealské univerzity.

Podle něj se populace stává stále rozmanitější a přizpůsobit by se tomu měla i hudba. "

"Pedagožka tmavé pleti z prestižní britské univerzity v Cambridgi čelí ostré kritice a výhrůžkám smrtí poté, co napsala na Twitter, že na životech bílých nezáleží s dovětkem, že nejde o bělošství. Twitter výrok akademičky Priyamvady Gopalové smazal, ta jej však napsala znovu. Dodala, že si za ním stojí. Univerzita v Cambridgi se za ženu postavila.

F. Kusák 27.6.2020 12:57

Té matematičce se nedivím. On i takový "Bendfordův paradox" je značně diskriminující. A takových příkladů bychom našli v matematice mnoho. Takže bych matematiku raději úplně zrušil, a bude klid.

K. Křivan 27.6.2020 16:29

Ano. Zpátky do pralesa a negři mohou vládnout.

P. Lenc 27.6.2020 10:54

To je tak pane autore, když se fašizující levičácké lůze nechá prostor k "sebevyjádření".Není to nic nového, nové je pouze to, že díky internetu mají vlastně novou internacionálu a mohou projevit svůj "oprávněný hněv" celosvětově během dnů.A znovu se projevuje slabost demokracií a přip...ných politiků ustupujících fašizující lůze.Dějiny se prý neopakují,možná ne, ale lidi jsou pořád stejní.

J. Nový 27.6.2020 10:59

R^

J. Kanioková 27.6.2020 14:53

Přesně !

K. Křivan 27.6.2020 16:36

Poznatek je správný, ale chce to činy. Třeba ten spratek ze Žižkova, co posprejoval Churchila, .... jak to že ještě žije ?

A. Renjascu 27.6.2020 10:52

Žel přestali jsme žít ve skvělé době, neb mnohé začalo pálit dobré bidlo a začali vymýšlet ptákoviny. Nabízené možnosti dnešního světa nevypadají moc přitažlivé, buď buranský komunismus leninského typu, který nabízí Rusko, nebo sofistikovanější komunismus marxistického typu, který nabízí dnešní "západ" či státní komunismus strýčka Maa, který nabízí Čína. Všechny žel vedou ke stejnému cíli a tím je kontrola a ovládání každého aspektu a možná i myšlenky člověka. Nabídka pravicové cesty a svobody nikde, Margaret vrať se...:-)

F. Kusák 27.6.2020 13:01

No, máte to trochu popletené, i když ve výsledku máte pravdu. Mao žádný státní kapitalizmus nezaváděl, Rusko také nenabízí komunizmus leninského typu, spíše autoritativní vládu nacionalistického ražení.

A. Renjascu 27.6.2020 13:31

Odpověď jsem psal sice pro někoho jiného, ale i sem se bude celkem hodit:

Nebuďte zbytečně vztahovačný , samozřejmě, že nejde o úplně přesný či podrobný popis situace, k tomu také tyto diskuze nejsou zcela určeny a proto zde všichni používají určité zkratky. On i ten Západ není úplně marxistický a Čína je spojena s Maem spíše verbálně než ideologicky či technokraticky, to co jsem zmiňoval jsou spíše buď trendy na jedné straně a nebo historická stavba určitých civilizačních okruhů na straně druhé.

F. Kusák 27.6.2020 14:07

OK, nic ve zlém;-)

A. Renjascu 27.6.2020 14:35

R^, ok rozumím.

M. Pivoda 27.6.2020 10:35

Vypisuji veřejnou soutěž: Hledám zhotovitele mé vlastní sochy. Aby tu po mně něco hmatatelného zůstalo.

A. Nový 27.6.2020 11:16

Mám pro vás návrh, nechte si zhotovit vlastní lejno v nadživotní velikosti a dejte k němu vysvětlující cedulku z nápisem "Moje UI".

;-D;-D;-D

M. Pivoda 27.6.2020 11:34

Nic moc originálního. A. Nový má klamavé příjmení. Nic nového na Neviditelném psovi.

J. Jurax 27.6.2020 13:11

Nečiníte moudře. Jste běloch, Vaše socha by dlouho nevydržela. Progresivní aktivisté by ji kázali strhnout.

B. Rudolf 27.6.2020 9:51

Kácení soch jako projev zvrácenosti našeho světa, kterému nerozumíte a ani rozumět nechcete

Kácení soch je docela obyčejná šaškárna. Nebo, chcete-li - hromadný úlet.

Co byste říkal honům na čarodějnice, inkvizici a oběma světovým válkám? To je pro mne projev zvrácenosti našeho ((ne)lidského) světa, kterému nerozumím, ale snažím se porozumět, abych mohl přispět k tomu, aby se neopakovaly.

Mám-li se vrátit do současnosti, asi bych citoval to, co se děje v dnešní Číně. Odebírání orgánů vězňům za účelem byznysu, to je projev zvrácenosti. Totální šmírování a Čínský systém sociálních kreditů, to je projev zvrácenosti.

Kácení soch je proti tomu obyčejná ptákovina a hromadný úlet.

L. Severa 27.6.2020 9:34

Co takhle zbourat egyptské pyramidy? I staří Egypťané měli otroky.

J. Berka 27.6.2020 18:03

R^R^;-D

M. Mařák 27.6.2020 7:18

Ta paralela mezi ožralou rudou lůzou s národovci a současnými bořiči soch mne také v souvislosti s Mariánským sloupem napadla.

P. Han 27.6.2020 7:51

Proč do toho taháte národovce? Ti, kdo boří sochy v Americe nebo Anglii žádní národovci nejsou. Ty dvě pipky u nás, natolik předposrané, že se zmohly akorát v noci na sprej, také ne. Váš paralelismus začíná a končí u Koněva? Tak to do svidanija, soudruhu.

M. Mařák 27.6.2020 7:57

Protože Mariánský sloup zbourala ožralá rudá lůza s národivci.

J. Jaroš 27.6.2020 9:11

Bylo by zajímavé zjistit kolik historických událostí bylo se událo pod vlivem.

M. Mařák 27.6.2020 7:58

o,

Koněv nebyl zbourán a poničen.

M. Šejna 27.6.2020 8:06

Koněv byl několikrát polit barvou. To byl pak údajně důvod k jeho odstranění.

Ten polévajií Churchilla. Odstranění bude následovat.

P. Han 27.6.2020 8:21

Patří pochopitelně panu Mařákovi.

P. Han 27.6.2020 8:21

Proč se mi neřadí reakce pod původní příspěvky?

J. Nový 27.6.2020 11:02

Nahoře si klikněte: "Všechny podle vláken"

J. Vintr 27.6.2020 10:44

U Koněva byl jediný problém a to ten, že tenhle pozůstatek patolízalství normalizačního bolševického režimu vůči okupantům měl zmizet hned po listopadu 1989. Ale jak se říká, lepší pozdě než vůbec.

K. Křivan 27.6.2020 16:44

Koněv byl prostě bolševik. To je to nejhorší, co se o dvounožci dá říct. Do Prahy přijel s křížkem po funuse, v Maďarsku masově vraždil Maďary,.....