24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

SVĚT: Další slzy z válek nepotřebujeme

Mnoho let platilo, že z dějin plyne poučení, že si lidé z dějin neberou poučení. Proto se pravidelně opakují válečné hrůzy, na bojištích prolévá krev, mrzačí mladí a zdraví, mámy pláčou, děti stávají sirotky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Boleslav 27.3.2015 9:43

Re: Je dobře, že pan prezidet pojede letos do Moskvy

A taky se po nich šlape.

R. Houška 27.3.2015 9:39

Re: Je dobře, že pan prezidet pojede letos do Moskvy

Nějak jim uniká,. Bajgar, že jsme součástí jistého spojeneckého svazku. Svazku, ze kterého udělalo Rusko svého nepřítele, a to přesto, že jeden čas bylo pozváno jako host, s možností, stát se partnerem. Rusko, respektive Putin, si zvolili jinou cestu, cestu snahy o imperiální ovládnutí světa. Proč? Protože zlikvidovali pluralitní prostředí, na základě kterého je možný vývoj kupředu. Zlikvidovali všechno tvůrčí ve svém národě, a to i fyzicky. Jediné, čeho jsou teď schopni, je zbrojit, šířit strach a krást silou cizí území. Takže ten váš most, Bajgar, má ten pilíř na Východě už pěkně nahlodaný, a zachvíli skončí zřícený ve vodě. Lézt na takový most by mohl jedině blázen nebo ten, kterého tam Putin pošle s konkrétními úkoly. Vy byste se zařadil kam?

V. Výmola 27.3.2015 10:09

Re: Je dobře, že pan prezidet pojede letos do Moskvy

Vždyť my tím mostem jsme. Přešly po něm armády všech větších evropských válek.

K. Janyška 27.3.2015 9:15

Také válku nechci. Zejména nechci pomáhat sovětské Ukrajině.

Považuji ji za nejhůře spravované území SSSR... Dzp.

R. Houška 27.3.2015 9:52

Re: Také válku nechci. Zejména nechci pomáhat sovětské Ukrajině.

Kajane, a co tak někdy použít vlastní hlavu a vyprodukovat vlastní myšlenku. Názory toho popleteného starce z Hanspaulky, placeného z Kremlu, známe, sděluje nám je sám...

K. Janyška 27.3.2015 10:34

Re: Také válku nechci. Zejména nechci pomáhat sovětské Ukrajině.

Ale, ale. Rusko mám rád stejně. Jako vás... Dzp.

P. Vaňura 27.3.2015 8:57

Je to samozřejmě jinak, Hitler

a Stalin si rozparcelovali Evropu, ač oba počítali s tím, že toto je pouze dočasné řešení a plánovali se servat mezi sebou.

Nakonec ze dvou zločinců vyhrál ten horší. Hlavně proto, že ten druhý nedokázal dle svých plánů vyřadit včas z boje Británii a nakonec byly jeho japonským spojencem, který ovšem měl zájem jen o svoje výboje, zataženy do války proti němu i Spojené státy!

J. Štrobl 27.3.2015 9:17

Re: Je to samozřejmě jinak, Hitler

Stručně, jasně a pravdivě jste to napsal.

J. Boleslav 27.3.2015 9:20

Re: Je to samozřejmě jinak, Hitler

Přesně tak.

J. Urban 27.3.2015 8:56

Velmi podivný článek. Placená inzerce?

Agresorovi z let 1938, 1939,1953, 1956, 1968, 1980 atd. atd. až 2014 by se právě v Moskvě měly připomínat jeho zločiny, které měly za následek desítky milionů mrtvých, a ne mu ještě aplaudovat.

J. Štrobl 27.3.2015 8:52

Tento hloupý autor mne snad donutí k pláči.

Zpočátku jsem si myslel že žertuje, ale on to snad myslí doopravdy. Tak mu něco připomenu:

V dnešním Archivu presidenta Ruské federace (fond 3, karton 64, složka 675, list 108) se nachází strojopis sovětské nabídky, na kterém je přímo Molotovovou rukou napsáno: „Předáno mnou p. Schullenburgovi 25. listopadu 1940.“ A u toho podpis: „V. Molotov“. Jedná se o aroganci a sprostotu, při které tuhne krev v žilách:

„Sovětský svaz souhlasí se svým začleněním do projektu paktu čtyř mocností o politické spolupráci a vzájemné ekonomické pomoci, který předložil pan Ribbentrop při besedě s V. M. Molotovem v Berlíně 13. listopadu 1940, a který sestával ze čtyř bodů, a to při splnění následujících podmínek:

Pokud budou německé vojenské jednotky okamžitě odsunuty z finského území, které patří do sovětské sféry vlivu v souladu se sovětsko-německou smlouvou z roku 1939. Přitom Sovětský svaz se zavazuje zabezpečit mírové řešení finského problému a zároveň zabezpečit německé ekonomické zájmy ve Finsku (vývoz dříví, niklu apod.). (Přitom odsouvat nebylo koho, neboť první německé jednotky vstoupily na finské území až v červnu 1941).

Pokud budou v nejbližších měsících zabezpečeny sovětské životní zájmy v Úžinách, jednak uzavřením smlouvy mezi Sovětským svazem a Bulharskem, které se díky své geografické poloze nachází v bezpečnostní sféře sovětských hranic v Černomoří, jednak vybudováním základny sovětského válečného námořnictva v oblasti Bosporu a Dardanel, což se stane základem dlouhodobého sovětského působení zde.

J. Štrobl 27.3.2015 8:52

Re: Tento hloupý autor mne snad donutí k pláči.

Pokud bude Sovětskému svazu přiznána jako sféra dlouhodobých zájmů oblast na jih od Baku a Batumi ve všeobecném směru k Perskému zálivu.

Pokud Japonsko zruší své koncese na těžbu uhlí a ropy na severu ostrova Sachalin, a to za přiměřenou kompenzaci. V souladu s těmito požadavky musí být změněn projekt protokolu ke Smlouvě čtyř mocností, v němž pan von Ribbentrop představil rozdělení sfér vlivu ve světě, a to v souladu s aspiracemi Sovětského svazu na území jižně od Baku a Batumi ve všeobecném směru

k Perskému zálivu. (Němci původně navrhovali předat do sovětské sféry vlivu Indii, Stalin však Molotovovým prostřednictvím oznámil, že jej ropa zajímá mnohem více, než indický čaj a sloni.) Obdobně musí být změněn panem von Ribbentropem předložený projekt dohody mezi Německem, Itálií, Sovětským svazem a Tureckem, a to podle požadavku na vybudování základny sovětského válečného námořnictva v prostoru Bosporu a Dardanel, a to na základě dlouhodobé garance tří mocností ohledně nezávislosti a územní neměnnosti Turecka, pokud se tedy Turecko připojí ke Smlouvě čtyř mocností. V této smlouvě musí být uvedeno, že pokud Turecko odmítne připojení ke Smlouvě čtyř mocností, Německo, Itálie a Sovětský svaz vyvinou potřebné vojenské a diplomatické akce, o jejichž formě bude uzavřena zvláštní dohoda.“

A právě existence tohoto dokumentu nedávala kremelským vládcům pokojně spát poté, když se komunistická Stalinova říše neočekávaně a protismyslně stala součástí „protihitlerovské koalice demokratických zemí“.

J. Štrobl 27.3.2015 8:54

Re: Tento hloupý autor mne snad donutí k pláči.

Ty nečitelné znaky jsou f. Nějak mám jiný font.

J. Boleslav 27.3.2015 9:47

Re: Tento hloupý autor mne snad donutí k pláči.

Díky za info.

M. Prokop 27.3.2015 8:47

A hele,

rozumbrada vylezl z lomu. :-P

J. Podešva 27.3.2015 8:27

líbí se mi přístup prezidenta Kisky

Kiska nejede do Moskvy. Místo toho objede všechny slovenské hřbitovy, kde leží pochováni sovětští vojáci, padlí ve 2. sv. válce, a tam jim vzdá poctu. A vyzývá všechny Slováky, aby udělali totéž. Moudrého prezidenta můžeme Slovákům jen závidět.

J. Mrázek 27.3.2015 8:32

144 000 :166 je poměr

Poměr padlých vojáků z USA a SSSR při osvobozování Československa. Možná by se dalo porovnávat, že jeden američan má cenu sto rusů..???? Takhle se dá také "uvažovat" ....

M. Prokop 27.3.2015 8:50

Re: 144 000 :166 je poměr

U vás by vůbec nějaké uvažování byl zázrak.

No a ty počty padlých, on se americký a sovětský (ruský) styl válčení dost liší. Musí, v USA byla a je veřejná kontrola výsledku a pokud jsou přílišné ztráty, jsou nalezeni lepší velitelé. V SSSR to bylo prakticky naopak, na lidech nezáleželo (a nějaké ty vojcly zastřelilo i NKVD, dohlížející na morálku).

R. Houška 27.3.2015 8:59

Re: 144 000 :166 je poměr

Někdo válčil hlavou, druhý šel proti bunkrům a tankům s flintou v ruce a s kulometem rudého komisaře v zádech. Tak uvažujete vy, bolševické kreatury. Lidský život je pro vás zcela bez hodnoty, tedy, nejedná-li se zrovna o ten váš.

J. Slanina 27.3.2015 9:21

Re: 144 000 :166 je poměr

Jojo, takhle jste "počítali" všichni, soudruzi. :-)))))

J. Mrázek 27.3.2015 10:29

Rok 2012 a of.čísla

Vaše neschopnost myslet je Vaše chyba..

P. Sulc 28.3.2015 0:45

Re: líbí se mi přístup prezidenta Kisky

Mate pravdu, ale proti Zemanovy je moudry i ten Pepek Vyskoc.

P. Kmoníček 27.3.2015 8:14

Když nebudou Rusové

provokovat,tak nikdo před Moskvou stát nebude ,Vízku.

R. Houška 27.3.2015 8:08

Fanoušek Vízků o sobě zapomněl napsat, že je bývalým

senátorem za ČSSD, nikoli však bývalým bolševikem a kremelským mopslíkem. Tím zůstal po celý svůj život. Do svých posledních chvil bude usínat s hrůzou z vrahů z Volstrýtu, z amerického brouka, a podobných pitomin, které do něho nalili jeho velkcí učitelé, soudruzi Nejedlý a Gottwald. Jako s takovým, je nejspíše veškerá diskuze zbytečná, ale přesto: Opravdu myslíš, soudruhu Vízku, že Moskva, město, kde byl podepsán pakt Ribbentrop-Molotov, ve kterém si dvě socialistické diktatury, nacionální a internacionální, rozdělili tehdejší Evropu, město, kde se rozhodlo o osudu hned několika národů, město, kde se zrodila Katyňská zvěrstva na polské inteligenci, tedy město, kde rudí a hnědí zločinci vymysleli II. světovou válku, je tím pravým místem pro pietní vzpomínání na padlé, kteří z této války vzešli?

P. Lenc 27.3.2015 8:30

Re: Fanoušek Vízků o sobě zapomněl napsat, že je bývalým

Pro soudruha Vízka je pravda věcí naprosto zbytečnou, neboť "on ví".Těm milionům zavražděných bylo úplně jedno, jsou li vražděni ve jménu nacionálního socialismu, nebo toho internacionálního.A znovu zvedání hlavy ruského imperialismu ho nechává klidným, nakonec, těm "válečným štváčům z Volstrýtu" je třeba ukázat že "mír ubráníme".Byli a jsou pořád stejní, soudruzi Vízkové.

R. Houška 27.3.2015 8:54

Re: Fanoušek Vízků o sobě zapomněl napsat, že je bývalým

A s Putlerem v zádech a na kontech, jim neustále roste chuť. V 89 měli dostat pořádně přes dr.ky. Stejně tak dnes, kdy jsme prakticky na pokraji války s bláznem Putlerem, by se na ně mělo pohlížet jako na vlastizrádce, se vším, co k tomu patří.

J. Boleslav 27.3.2015 9:23

Re: Fanoušek Vízků o sobě zapomněl napsat, že je bývalým

Přesně tak, naprostý souhlas.

J. Podešva 27.3.2015 7:47

autor je úplný mimoň

Tři odstavce moralizujících plků, kdy se čtenář ptá, co chce vlastně autor říci. To vyjde najevo v posledním odstavci. Nic originálního. USA chtějí zničit svět. Proč má autor potřebu to sdělovat právě v Moskvě, kde tato manipulace vznikla, není jasné. O napadení Ukrajiny Ruskem, o kradení území Ukrajině, o vyhrožování jadernými zbraněmi kde komu, o vybičované hysterické protizápadní kampani v Rusku, o vraždění politických oponentů, o tom všem autor taktně pomlčí. Zbývá jen dodat : "Pane Vízku Františku, odjeďte do Ruska a už se nevracejte. My v Česku už nechceme být ruskými poddanými. Už jsme si to vyzkoušeli. Vám se to asi líbilo."

K. Frauknecht 27.3.2015 7:24

Ač sám hnusný ateista,

doporučuji všem nenávistným křiklounům užívat ráno a večer:

https://www.youtube.com/watch?v=MwRYpmWolWQ&authuser=0

Mj: "...mír ani svobodu nelze nastolit, ta vyrůstá ze slušnosti..." (nebo tak nějak :-)).

Bohužel vím, že "Komu není z hůry dáno..."!

J. Podešva 27.3.2015 7:48

jak souvisí projev pana Piťhy s tímto blábolem ?