29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dr. Mordechai Ochs 10.7.2008 22:13

Fisteine, tvoji soudruzi

židobolševici, kteří si kdysi v Paříži udělali školící středisko antiruské nenávisti, by se za tebe vůbec nemuseli stydět.Na rozdíl od tebe ale věděli, že carská rodina je, co se týká zlatého pokladu, nejbohatší na světě a proti půjčce u Mezinárodního Žida FEDsteina ta protiruská bolševická revoluce bude zisková.Dnes to neplatí, ty kriple rozesíračská, zatím ti platí stejným šmukem jako všem ostatním blbům, tedy papírem.Rusové si s tebou brzy utřou pr*el.

Jakub S. 10.7.2008 23:48

Židobolševici... no jo, tak už je to tady...

aspoň že má takový prozrazující nick. Ochs. A je jasno. Děkujeme, odejděte.

kopretina 11.7.2008 19:12

Re: Síly zla Góga z Magógu

To je ale primitivní nacistický plk. Síly zla Góga z Magógu se pokusí vyvrátit Izrael. Ale při Izraeli stojí Bůh. Již samotný termín Izrael znamená "Bojuje Bůh (s Izraelem). Proti Izraeli se vyhrne kopa nepřátel, nacisté, komunisté, militantní muslimové. Členové iniciativy "Ne základnám" uveřejnily na svých stránkách pamflet Protokoly sionských mudrců. Ultralevá chamrať. Ale my, co známe Bibli, víme, že je to součást období soužení. Góg se nezastaví před ničím.

kopretina 10.7.2008 20:19

PROČ KŘESŤANÉ MUSÍ PODPOROVAT IZRAEL

Tzv. "pastor" Jeremiah Wrigh se vyjádřil opovržlivě o sionismu:"Amerika nestydatě podporuje sionisty, zatímco ignoruje pošlapaná práva

Palestinců a každý, kdo se tomu vzepře, dostane okamžitě nálepku

antisemity. .." Tento levicový "protestant" nemá s pravým pravicovým protestanstvím nic společného. Pravý křesťan je pastor John Hagee. www.cufi.org

Žádný opravdový křesťan nemůže být antisemitou ani antisionistou.

http://www.slovozivota.cz/kres_ane_musi_podporovat_izraelsky_lid

Tana Zajicova 10.7.2008 19:10

Mily Doktore,

tvrdite, ze Fištejnovi vadi kazdy, kdo se stavi proti neoconzervativcum. Well, jaky je v tom pripade rozdil mezi Fištejnem a Vami? Vase skalni nechut k americkym protestantum se znenadani vyparila? Jeremiah A. Wright je soucasti americke protestanske cirkve. Pravda, jeho protestanismus je levicovy, ale od pravicovych protestanskym kazatelu se lisi pouze svou politikou. Obe protestanske vetve jsou k nerozeznani jedna od druhe vzhledem k vykladu krestanstvi. 

Vas postoj k Jeremiah A. Wrightovi lezi bud v ceske slabosti klaneni se ziskanym univerzitnim titulum, nebo ve spolecne proklamaci God damn America. Wright 'studoval' liberation theology. Jinymi slovy teologii politicke a ekonomicke spasy (i.e. krestansky marxismus). Pravicove krestanstvi na druhe strane kaze psychologicke, politicke a ekonomicke spaseni ziskane skrze americky sen. Oboji pouziva bibli ke svym vlastnim koncum. Neboli, jak lze najit  Barakovu kandidaturu v biblickych proroctvich.... and such.

Jinymi slovy mily Doktore, kdyz jsou ve hre neokonzervativci spojime se i s certem (no pun intended ).    

Sowfiw 10.7.2008 20:21

Re: Mily Doktore,

pani Zajicova, deji si mokry hadr na palici. To motaji ty hlouposti asi z toho horka.

kopretina 10.7.2008 20:33

Re: Mily Doktore,

Je zásadní rozdíl mezi levicovým protestantem a pravicovým protestantem. Stejně tak levičáctví proniklo i do katolického směru. Obecně je levicové "křesťanství" pošlapání a znevážení Kristova jména. Jeremiah Wrigh je zrůda, není reprezentační člověk protestantského křesťanství. Za pravého protestanta reprezentující skutečné protestanství a obecně křesťanství je pastor John Hagee.

Tana Zajicova 11.7.2008 5:05

Hej,

v principu neni mezi levicovym a pravicovym americkym protestanskym evangelismem zadny rozdil. Skrz levicovy protestanismus promlouva Che a skrz pravicovy, Ayn Rand.

John Hagee je stejny sarlatan jako je Jeremiah Wright. V momente, kdy Hagee zverejnil svou podporu pro McCainovu presidentskou kandidaturu, John McCain se velice rychle od nej distancoval.

Obecně je levicové "křesťanství" pošlapání a znevážení Kristova jména

O.K. liberation theology se diva na Jezise ukrizovaneho a vzkriseneho, prinasejiciho osvobozeni cloveka, kteremu vladne hrich a smrt, jako pohadku na dobrou noc. John Hagee vsak nezustava za Wrightem pozadu, nebot tvrdi, ze Jezis Kristus nikdy Spasitelem nebyl. Proc? Protoze Kristovo mesiasstvi stoji v ceste rizosti podpory statu Izrael, kterou Hagee kaze. Hagee patri do kategorie kazatelu jako Pat Robertson, ktery prohlasuje, ze Amerika nesmi kritizovat a musi podporovat Israel a jeho politiku bez jakyhkoli vyhrad, nebot Zide jsou vyvolenym narodem. Tohle neporozumeni 'vyvolenosti' zidovskeho naroda, je v americkem protestanismu hluboce zakorenene.

Pravy protestant, skutecne protestantsvi a krestanstvi. Hmm, alespon je jasne odkud se bere Vas anti- katolicismus (to ovsem velice potichu, the Whore of Babylon je nam prospesna v boji proti Islamu).

kopretina 11.7.2008 14:04

Re: Hej,

Špatně jste mě pochopila, nejsem anti-katolicky zaměřená.Můj otec je praktikující katolík. Jen mě zajímá, v čem podle Vás tyčí špatné pochopení vyvolenosti židovského národa. Pan Hagee na svých stránkách www.cufi.org, že neřekl o katolické církvi the Whore of Babylon, ale ten odkaz už zmizel. Naopak si myslím, že je nutné hledat porozumění mezi všemi směry křesťanství. Izrael zaslouží naši podporu v boji proti militantnímu islámu.http://www.slovozivota.cz/kres_ane_musi_podporovat_izraelsky_lidIzrael bývá často nespravedlivě osočován kvůli své obraně. Pan Robertson byl kritizován, že řekl, že Šaronova mrtvice je trest Boží za stažení z Gazy? Ale musíte uzbat, že Gaza není bezpečnější. Z Gazy stále lítají na Izrael rakety. Na české televizi byl záběr, jak jsou palestinští Arabové ve tmě, při tom česká televize nezmínila fakt, že palestinští Arabové odstřelují Izrael raketami. Náš svět je ohrožen Amálekem, "Je vztažena ruka nad Hospodinovým trůnem. Hospodin vyhlašuje boj proti Amálekovi do posledního pokolení" (Ez 17:16).V originále jsou v tomto verši slova "trůn" a "Hospodin" zkrácena. Slovo trůn se hebrejsky řekne kise a vlastní jméno Boží se píše j-h-v-h.Avšak ve výše udedeném verši je trůn zapsán jako kes a z Božího jména jsou uvedena jen první dvě písmena. Tato odchylka znamená, že Všemohoucí přísahal, že jeho jméno ani trůn nebudou kompletní, dokud nebude jméno Amáleka zcela vymazáno. Teprve až bude zlo zcela vykořeněno, budou Boží jméno i Boží trůn úplné. Naším úkolem je v tomto světě Boha vysvobodit. V Bibli nacházíme odpověď na kardinální teologickou otázku: potřebuje nás Bůh? Zcela jistě ano! "vyvrátil jsi jejich města i památka na ně zašla" (Žalm 9:7), tento verš se vztahuje k Amálekovi a zničením jeho památky. Co se praví potom? "Hospodin však bude trůnit věčně, soudnou stolici má připravenou" (8. verš). Úkolem křesťanské i

kopretina 11.7.2008 14:18

Re: Re: Hej,

židovské komunity je vysvobodit Boha od současného Amáleka, tj. od islámského fundamentalismu. S obnovením izraelského státu a sjednocením Jeruzaléma se naplňují biblická proroctví před našima očima. Pro fenomén návratu Židů ze čtyř koutů světa do jejich starodávné domoviny není jiné vysvětlení. Bůh nikdy nelitoval svých darů, které smluvně dal Židům a stále považuje Izrael za svého nástupce. Kniha Ester ukazuje, že Bůh pracuje s náhodami v lidských dějinách, aby v nich projevil svou vládu. Lidé si mohou myslet, že stát Izrael byl stvořen včerejšími titulky, ale tak tomu prostě není. Člověk vidí jasně, že poslední komentář má Bůh. Judaismus a křesťanství sdílejí jedno Písmo, které Boha představuje jako Boha lásky a míru, milování bližního a desatera jako morálního základu. Obě komunity mají poslání toto poselství šířit. Jestliže se judaismus a křesťanství nespojí nyní, dovolíme, aby byl Bůh satanizován zuřivým fundamentalistickým islámem. Nezůstaneme-li věrni našemu společnému poslání, svět bude znát pouze islámského boha strachu a destrukce. Jistě, judaismus a křesťanství rozlišuje podstata,kdo je Ježíš. To by nám však nemělo zabránit stavět na tom, co máme společného. Ke zmateným masám, které ohrožuje moderní Amálek, jenž nezmizel, ale pouze změnil svůj vzhled, pak budeme schopni promluvit jasné slovo a dát jim jasný směr.

Jádro křesťanské podpory Izraele: Křesťanská podpora Izraele není novým jevem, ale je stará jako církev sama. Z Nového zákona se dozvídáme, jak křesťané z pohanů (gójů) v Řecku, Malé Asii a Římě dostali zvláštní pokyn, aby žehnali svým židovským bratrům. Apoštol Pavel dává církvi v Římě silnou motivaci, proč by křesťané měli podporovat Izrael: "Jestliže pohané dostali podíl na jejich duchovních darech

(Židů), jsou zavázáni jim posloužit zase ve věcech hmotných" (Římanům

15:27). Apoštol Pavel (Žid Saul z Tarsu) v mnoha svých dopisech vždy nabádal svaté, aby nikdy nezapomněli vrátit požehnání, která od Židů dostali. Tomu věnuje celou

kopretina 11.7.2008 14:22

Re: Re: Re: Hej,

2. listu Korintským a tuto praxi rovněž zmiňuje v církvi Achaji, Makedonii, Řecku, Římě. Proto není žádným překvapením, že mnoho probuzeneckých hnutí, jak před reformací, tak i po ní, porozumělo židovským kořenům křesťanské víry a cítilo v srdci blízkost židovským kořenům křesťanské víry a cítilo v srdci blízkost k Židům, kterým chtělo požehnat, a dokonce předpovědělo budoucí obnovu Izraele. Pokud se vrátíme o několik století dříve, probuzenecká hnutí jako byli Valdenští a Hugenoti ve Francii, němečtí Pietisté nebo britští Puritáni. Všechny spojovala láska k vyvolenému národu. To samozřejmě kontrastovalo s učením teologie náhrady a antisemitskými náladami, které převládali ve většině tradičních církví, a proto tyto filosemitské proudy narážely na silnou opozici. Někteří museli zaplatit svým životem. V roce 1587 byl Francis Kette za živa upálen na hranici za svoji víru, že Bible prorokuje návrat Židů do Ererz Jisrael. Nicméně učení o Boží věrnosti přirozenému Izraeli zůstalo živé v mnoha protestantských kruzích. Thomas Brightman uvádí ve své knize Relevation of the Relelevation (Zjevení zjevení), že obnova Židů v Izraeli je téměř jistá, protože to na všech místech potvrzují proroci. Zakladatel Metodistické církve, John Wesley, píše o století později: "Tolik proroctví mluví o této obrovské události (obnově Židů), že je překvapující, že o tom může jakýkoliv křesťan pochybovat. To potvrzuje skutečnost, že Židé byli úžasným způsobem zachováni jako osobitý lid až do dnešního dne. Naplnění této události bude silnou demonstrací jak starozákonního, tak novozákonního zjevení. Anglický teolog Charles H. Spurgeon prohlásil v nedělním kázání v roce 1855:"Myslím, že nepřikládáme dostatečný význam obnovy Židů.Dostatečně o tom nepřemýšlíme. Ale zcela jistě, pokud je v Bibli něco zaslíbeno, pak je to právě toto. Myslím, že nemůžeme číst Bibli, aniž byste jasně viděli, že nastane skutečné obnovení Dětí Izraele. Ať ten den přijde brzy!". Proto není žádným překvapením, že při

kopretina 11.7.2008 14:25

Re: Re: Re: Re: Hej,

vzestupu sionistického hnutí na konci 19. století stáli oddaní křesťané po boku Židům, aby jim pomohli podpořit jejich v novém usazení v Eretz Jisrael. William Hechler, Lord Balfour, Orde Wingate, Winston Churchill, tito lidé stáli nekompromisně bok po boku židovskému národu v letech před a po založení Izraele. Nebyli pouze přáteli Židů, ale plnohodnotnými partnery při naplňování věčných Božích zaslíbení a opětovném shromáždění Jeho milovaného lidu. Proto křesťanský sionismus není novým proudem, ani nezavádí novou doktrínu. Jdeme ve stopách dávné a ušlechtilé tradice. ICEJ se svými kořeny v protestantském a evangelikálním dědictví naplňuje tuto výzvu potěšovat židovský lid už 28 let."potěšte, potěšte můj lid, praví váš Bůh. Mluvte k srdci Jeruzaléma a provolejte k němu: Čas jeho služby se naplnil, odpykal si svá provinění. Vždyť z ruky Hospodinovy přijal dvojnásobně za všechny své hříchy" (Izaiáš 40:1-2). Ježíš říká, že spása je ze Židů (Jan 4:22).

J.G. Pašek 10.7.2008 17:45

Von toho černouška-mohamedána-rádoby-preizidenta . ..

někdo picne a bude šmytec debat o 1. černochovi prezidentem USA . . . .

Sowfiw 10.7.2008 20:32

Re: Von toho černouška-mohamedána-rádoby-preizidenta . ..

No to asi ne Pasku, jednak se nechava hlidat jako nikdo, a pak kdo by mel zajem na tom delat dalsi svatou opici? Jednu uz mame. No byl by dalsi statni svatek, takze by vladni ouradove meli akorat dalsi placeny den. Jestli se dostane nakonec k lizu, znemozni opicaky na dalsich padesat let, otazkou jen je, jestli to Amerika muze prezit. Nezbyva nez se zatatymi zuby volit Meka Kejna. Vyber opravdu na zebliti. Co zmuze muj jeden hlas proti deseti od Juchylky a celeho stada koz, ktere budou volit  opicaka v socialistickem Vermontu s prasackem?

kopretina 10.7.2008 20:40

Re: Re: Von toho černouška-mohamedána-rádoby-preizidenta . ..

Já si myslím, že většina Američanů má rozum a bude volit pana McCaina. Obama je ultralevičák. Jsem optimistka, věřím v inteligenci Američanů.

Niky. 10.7.2008 20:56

Re: Re: Re: Von toho černouška-mohamedána-rádoby-preizidenta . ..

kopretinko,máte více rozumu,než většina novinářů a politologů.

Sowfiw 10.7.2008 22:04

Re: Re: Re: Von toho černouška-mohamedána-rádoby-preizidenta . ..

S tou inteligenci bych to nevidel tak slavne kopretino. Je zde toho socanskeho a lineho dobytka pozehnane. Koho asi budou socky na podporach volit?

vlasta 10.7.2008 22:06

Re: Re: Re: Re: Von toho černouška-mohamedána-rádoby-preizidenta . ..

Souhlas, bohužel.

kopretina 10.7.2008 23:09

Re: Re: Re: Re: Von toho černouška-mohamedána-rádoby-preizidenta . ..

Sowfiwe, snad je většina Američanů rozumných. Snad není většina Američanů socky a líná pakáž. Nebo se mýlím? Jsou Američané jako Evropané? Líná socanská pakáž.

Sowfiw 10.7.2008 23:19

Re: Re: Re: Re: Re: Von toho černouška-mohamedána-rádoby-preizidenta . ..

Jak jsem napsal, je jich tu take pozehnane a to jsem pritahli socialove a komousi z Cech, namatkou Juchylka, Zuza, byval tu i Vacha, ale tomu zdejsi social nebyl dostatecny, tak odtahl. Staci se podivat na oficialni stranky opicaka jaka sebranka mu tam bloguje, socani, komousi, machometansky antisemitsky dobytek a podobna antiamericka luza a vsichni stoji jednotne za opici. Asi bude dost dulezite, jak moc jsou otraveni konzervativci Bushem,  jest li se nakonec premuzou a budou volit Meka Kajna, ktery by klidne mohl byt umirnenym kandidatem za demouse. Opica by v klidu mohl kandidovat do sovetskeho politbyra. Na pobliti draha, nic vic nez na pobliti.

kopretina 10.7.2008 23:42

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Von toho černouška-mohamedána-rádoby-preizidenta . ..

No jo, asi máš pravdu. Tak uvidíme, jak dopadnou volby. Doufám, že u amerických voličů Obamovi uškodí fakt, že se pastorem Wrightem a Luisem Farakhamem. Černošskými antiameriskanistickými a antisemitskými dobytky. Já na jejich stránky (Juchelky) nechodím, protože Juchelka byl velký antisemita. Mluvil o nutnosti zničení Izraele. To je to samý, jako by někdo hovořil o nutnosti zničení českého státu. Mně jako Češky by se mě to hluboce dotklo. Izraeli se vyčítá osud palestinsko-arabských uprchlíků, z nichž většina odešla dobrovolně na výzvy okolních arabských států, že se vrátí "na židovských kostech jako vítězové". Nehledě na to, že z arabských zemích bylo vykopáno na 900 000 Židů, museli odejít bez prostředků, Židé byli týráni, mučeni, ožebračování. Majetek Židů v arabských zemích se odhaduje na jednu miliardu. To nikomu z té levicové socanské, komoušské a muslimské pakáže nevadí. Hrůza!

Sowfiw 11.7.2008 0:02

"protože Juchelka byl velký antisemita."

To je omyl, Juchylka JE antisemita jak vysitej, neni divu, ze si tak dobre rozumi s Vachou vodnikem. Pro takove je opicak splnenim, vsech jejich nejtajnejsich prani. Clovek se jen divi, proc nekdo jako Juchylka vubec "odesel" do Ameriky, spise sem byl vyslan, vubec bych se tomu nedivil.

kopretina 11.7.2008 0:10

Re: "protože Juchelka byl velký antisemita."

Ano, o tom nepochybuji, že Juchelka a Vodník jsou antisemité. Divím se, jak někdo může tak nenávidět zemi, kam odešel. To je případ Juchelky. Pochybuji, že Juchelka na Den nezávislosti 4.7. vůbec vyvěšoval americké vlajky. Sowfiwe, doufám, že jsi vyvěsil vlajku, že jsi patriotický Američan.

Jakub S. 10.7.2008 23:53

Daisy, nejsem si taky už jistý, že většina US občanů je rozumných. No, doufejme.

Taky vůbec nejsem z REP kandidáta nadšený - ale holt volba menšího zla... ne, to je příliš silné. Volba toho, kdo je transparentní. To je ten druhý podivného afro-US původu čím dál míň. To bude furore na podzim. Dobře, že nejsem občan US.

kopretina 11.7.2008 0:06

Re: Daisy, nejsem si taky už jistý, že většina US občanů je rozumných. No, doufejme.

Já si právě myslím, že Obama je větší zlo, než-li McCain. Já bych volila McCaina, kdybych musela volit z těchto dvou. Na Obamovi mi vadí přílišná levicovost a jeho přátelství s Jeremiášem Wrightem. Wright prohlásil, že si USA za 11.9.2001 v NY můžou sami, dále mi vadí jeho antisemitismus a další věci. Wright je pouze tzv. "křesťan", s opravdovým křesťanstvím nemá nic společeného. http://www.slovozivota.cz/kres_ane_musi_podporovat_izraelsky_lid

J.G. Pašek 10.7.2008 23:33

Nikdy nepodceňuj blbost amerického voliče . . .

!

kopretina 11.7.2008 0:11

Re: Nikdy nepodceňuj blbost amerického voliče . . .

Pane Pašku a Vy doufám budete volit McCaina. Vy jste přece křesťan a Američan? Obama se přátelil s Wrightem, který řekl, že si USA za 11.9.2001 v NY můžou sami.

Lobo 10.7.2008 14:13

...

Když vidím Obamu, stává se ze mě rasista.

RdX 10.7.2008 14:31

Re: ...

... ze mně taky, abych se od něj nelišil...