25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SVĚT: ... a Zaorálek mlčí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sch.glosátor 17.4.2007 16:37

Těm se tam nebude chtít.

Už jednou to zkusili a mají špatné zkušenosti ;-P

www racek 17.4.2007 16:13

Re: 2 racek : Ha už mi svitlo kam míří ruský imperialismus.

no, ono se jim tam docela samo tlačí, skoro ze všech bejvalejch republik a číny. nijak se jim to nelíbí.

jirka.s. 17.4.2007 17:00

Re: Re: 2 racek : Ha už mi svitlo kam míří ruský imperialismus.

Bodejť by se netlačili, když například v Litvě po nich chtějí, aby se naučili litevsky!

AndyX 17.4.2007 15:33

Znovu

opakuji, škrkavky už vytunelovaly státní rozpočet USA, každý američan má na krku splátku asi 300 tisíc dolarů(dolar stále klesá, stále klesá, proč asi?).Nastal čas se poohlédnout opět po zemi zaslíbené, tzn. najít si nového hostitele.V sedmnáctém roce to byl Uljanov a jeho parta židobolševiků, teď už to nejde tak snadno, takže místo Jacoba Schiffa tu máme miliardářského strýčka Berezovského.Jenže co naplat, začne nové kolo zbrojení, ale kdopak prodělá?Rusové si dovolí z přebytku těžebních výnosů klidně financovat výstavbu dalších ponorek, střel, nosičů, satelitů a nechají  USSáky vláčet okupačním bahnem Iráku a Afghánistánu.Nebudou nakonec USA uzbrojeny?

Historik 17.4.2007 15:37

Nebudou uzbrojeny, mohou je ovšem "porazit" domácí "užiteční idioti"

jako tomu bylo ve Vietnamské válce. Na ruské těžební výnosy bych moc nespoléhal, protože Rusů je hodně a pokud budou chtít připoutat další země (Bělorusko), budou se o ně muset dělit.

www racek 17.4.2007 15:39

Re: Nebudou uzbrojeny, mohou je ovšem "porazit" domácí "užiteční idioti"

rusů stále ubývá, populační vývoj je prostě katastrofou. a juž dnes je jich málo na jejich zem ...

jirka.s. 17.4.2007 17:04

Re: Re: Nebudou uzbrojeny, mohou je ovšem "porazit" domácí "užiteční idioti"

Toť jediná dobrá zpráva z Ruska za posledních dvacet let!!!  Doporučoval bych přispět k tomuto trendu masívním vývozem chlastu tamtéž!

Skep/ticus Max/imus 17.4.2007 18:27

Dobrá zpráva dle otečkovaného jirky sirky je ta, že Rusové vymírají

a nahrazují je Číňané a muslimové, jak tradičně moudré :-/

www racek 17.4.2007 15:38

Re: Znovu

ale naivko, na obou stranách rozhodují o ekonomice židé ... ti přece nebudou proti sobě bojovat. ale mohou se domluvit, že když nebude vyhnutí, tak dobře, v polsku a v česku by to šlo ...

pepe 17.4.2007 18:03

Re: Re: Znovu

Proboha,jak jste došel k tomuto názoru www.racek?Hitler se Stalinem byli také Židé?Že se nedomluvili?

magnus rexxx 17.4.2007 15:41

Re: Znovu

Ten klesající dolar je zajímavý problém, asi by to vysvětlil nějaký kvalitní ekonom. Obecně vzato US citizens to moc netrápí, protože příliš nejezdí do zahraničí. Naopak exportéry klesající měna mnohdy potěší.

F.Čech 17.4.2007 15:48

Re: Znovu

USA budou uzbrojeny stěží. Nedokázali to ani čiperní a fanatičtí Japonci a těžko se to podaří apatickým alkoholikům z Ruska.

xtl 17.4.2007 16:04

Re: Re: Znovu

Nemusí se uzbrojovat, stačí ropné embargo arabských států, zajímalo by mne, čím v USA budou pak jezdit a jak udrží svůj blahobyt.

magnus rexxx 17.4.2007 16:08

Re: Re: Re: Znovu

Na druhou stranu pokud v arabských státech budou US vojenské posádky, tak nebude embargo.

Mard 18.4.2007 13:43

Re: Re: Re: Znovu

Zásoby nafty v USA jsou obrovské, jen její těžba z břidlic je drahá. Proto dovážejí. Při ceně přes 80USD/barel se těžba v USA vyplatí.

F.Čech 17.4.2007 15:50

Re: Znovu

Klesající dolar znehodnocuje petrodolary vydělané arabskými státy. A to není tak špatná idea. Navíc je to úžasná věc pro americký export.

Skep/t/icus Ma/ximus 17.4.2007 15:59

Fake Čechu,

proto jsou USA v Iráku, aby Iráčané,Kuvajťané a vůbec celý region svou cennou ropu prodával za americké bezcenné papírky. Jinak by už dávno na Blízkém východě přešli na Euro.

Americký export? Nenechte se vysmát. Kde? Máte kromě vnucených Woken od Maléhoměkkého jakýkoli americký výrobek?

magnus rexxx 17.4.2007 16:04

Re: Fake Čechu,

Myslím, že exportují výrobní celky a technologie, třeba do "rudé" Číny, odkud potom dovážejí na základě toho vyrobené produkty. Samozřejmě za USD.

Skep/ticus Ma/ximus 17.4.2007 19:14

Hm, takže podle Vás USA exportují technologie na výrobu šmejdu,

který pak výhodně kupují pro vlastní potřebu? ;-D;-D;-D

Mard 18.4.2007 13:44

Re: Hm, takže podle Vás USA exportují technologie na výrobu šmejdu,

Já sice chápu že vám moderní technologie nic neříkají, ale příjmu USA z obchodu a z licenčních práv jsou obrovské. Proč by měli vyrábět něco, co dovedou v Číně vyrobit levněji?

Ivan Nový 17.4.2007 16:12

Skeptiku,

vyhlášené jsou americké šroubováky, které se s žádnými jinými nedají srovnat.

www racek 17.4.2007 16:37

Re: Skeptiku,

jo, ty co dodali letectvu po 600 USD za kus.

ale doporučuji k pozornosti např. boeing ...

loiz 17.4.2007 18:27

Re: Fake Čechu,

clovece vyste pripad :-)))

ropa se v dolarech pouze kotuje, prodava se za menu, kterou urci platici.

Skept/icus Ma/ximus 17.4.2007 18:29

Ale no tak, zanechte blábolení.

Mard 18.4.2007 13:45

Re: Re: Fake Čechu,

Ano. Pravdu má Skeptik a vy píšete bláboly.

CD 17.4.2007 15:20

Zavádějí až lživý komentář

Pane Wágnere když si Američané postaví svůj radar někdě na svém území tak je mi docela ukradený, stejně jako Rusové když si postaví své zařízení na svém území. Je to jejich věc, ale pokud to postaví u nás, tak je to to samé jako okupace Československa Rudou armádou. Obrané zařízení musí mít uplatnění jinak nemá smysl do toho rvát peníze a je to příprava na válku, která bude ofenzívou třeba i na Rusko a Čínu, ti jediní disponují v současnosti raketami s dlouhým doletem do Evropy.

Radar není jen na obranu, ale může sloužit pro špionáž, a ofenzívu. A je první na ráně a těch pár raket na obranu nezastaví stovky Ruských.

Chápu Vaše rozhorčení, protože potřebujete radar zdůvodnit a vnutit ho. Jakákoliv blbost se dá rozumně odůvodnit.

Myslím si, že i v řadách členů ODS a KDU-ČSL musí existovat i lidé kteří s radarem a armádní doktrínou USA nesouhlasí, takže nám prosím přestaňte věšet bulíky na nos.

F.Čech 17.4.2007 15:45

Re: Zavádějí až lživý komentář

Jste hochu zcela vedle. Američané nejsou idioti a dobře ví, že jenom na eliminování 21 letos nově rozmístěných raket SS-25 Topol a RAKET Z NOVÉ LETOŠNÍ RUSKÉ JADERNÉ PONORKY BY POTŘEBOVALI30 AŽ 40 MINIZÁKLADEN ANTIRAKET. A asi by nebyli v Česku, ale v Kanadě, protože rakety z ruských ponorek by na USA létaly někde od Severního pólu. A jak by asi eliminovali další přírustky jadeného arsenálu zběsile zbrojícího Ruska? amozřejmě nijak. Uvěřte konečně jedinému rozumnému vysvětlení a to je obrana proti ojedinělým raketám z oblasti Blízkého Východu, které sice nedoletí do USA, ale do Evropy ano a jaderné hlavice má Irán na dosah! Také je zajímavé, že bolševické idioty, jako jste vy, nijak nevzrušuje zběsilé raketové a jaderné vyzbrojování Ruska, které už dnes má 10 000 jadedrných hlavic, které stačí na trojnásobné zničení civilizace, ale pořád jim to nestačí. Dokonce si chce vzít na mušku náš radar, který s polskými antiraketami může zničit nejvýš 10 jaderných hlavic, tzn jednu raketu SS-25 s multihlavicemi! To je skutečně významné nebezpečí pro světovou bezpečnost. Že ano vy pitomče!

CD 17.4.2007 17:07

Re: Re: Zavádějí až lživý komentář

Děkuji za vysvětlení, nebudu vám nadávat do pitomců, jen proto že toho vím víc než vy.

Irán žádné rakety dlouhého doletu v současnosti nemá a nemá ani jaderné zbraně. Pouze je snaží vyvýjet, není levnější udělat preventivní letadlový nálet nebo diplomatickou cestou zpacifikovat Irán, než stavět drahé vojenské základny, jen proto že zbrojařská lobby si je prosadí?

Bylo spočítáno, že reakce obraných raket by byly stejně k ničemu protože by je nestačili zasáhnout ve vzestupné dráze letu a pak už jsou tyto rakety nezasažitelné pokud dosáhnou letové hladiny. Takže ten radar a antirakety jsou vyhozený prachy.

Také nechápu jak můžete z mého příspěvku vyčíst, že jsem proruský, když jsem Ruskou okupaci ČSSR označil za špatnou. Jsem pročeský a proevropský. A Evropa už žádnou další válku nechce.

Skep/ti/cus Max/imus 17.4.2007 18:52

Fake Čechu,

Američané jsou idioti, protože se nechávají vysávat zbrojní lobby na svůj úkor.

Mimochodem Rusové nikdy jaderné zbraně nepoužili (narozdíl od USA), smlouvy o nich neporušili a jednostranně od nich neodstoupili (narozdíl od USA) a iniciativy na snížení jejich počtu vycházeli hlavně z jejich strany.

Mard 18.4.2007 13:46

Re: Fake Čechu,

Nepište bláboly, rusové provedli více ostrých zkoušek jaderných zbraní než američani. To víte že je použili.