19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

SVĚT: ... a Zaorálek mlčí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Malý Aston 17.4.2007 9:13

Re: Pavlovovi psi

Souhlasím s Vámi i s autorem článku.Nevím kdo a proč neustále krmí v tisku a televizi protiamerické nálady a hájí imperiální politiku Ruska.Pokud je to jen nevzdělanost není to tak hrozné,blbové vymřou a bude pokoj.Ale pokud je to záměr,placený a to velmi dobře,hájený některými politickými stranami pod vedením Filipa,Paroubka a Zaorálka,je to průser.Rusko má zájem a to trvalý ovládnout Evropu.Mám dojem,že pod vedením socialistů usazených v Bruselu se mu to dříve či později podaří a zase budeme čumět jako vždy.:-D

Mirek F. 17.4.2007 9:44

K vašemu poslednímu odstavci:

vy už jste slyšel, že by nějaká velmoc dobrovolně odzbrojila, vzdala se svého atomového arsenálu? Udělali to snad Američané, Britové, nebo Francouzi? Je celkem logické, že ani Rusové  si svoje rakety a ponorky zachovají.

zdeněk 17.4.2007 9:48

Re: K vašemu poslednímu odstavci:

Udělala to jen Jihoafrická republika, ale tam se poté dostala k moci úplně jiná národnost.

Jiří 17.4.2007 9:06

Souhlasím

Článek pana Wagnera mi mluví z duše. Plně souhlasím a podporuji. Škoda že se numím stejně dobře literárně a formulačně jako autor vyjádřit. Hrůzu ve mně však budí řada příspěvků do diskuze, jejich ubohoučké marxistické argumenty doplňované často i hrubými výrazy a pod. Jen doufám že to snad nevyjadřuje většinové postoje naší společnosti.

zdeněk 17.4.2007 8:56

Proč základna podle mě zvyšuje naše riziko?

Již jsem to tady psal. Za prvé, případný útočník na ni zaútočí, aby pak měl volnou cestu na USA. Za druhé, jednalo by se zřejmě o rakety Iránu, KLDR nebude posílat rakety opačným směrem, pravděpodobně by je vyslalo přes japonsko. Dále tato základna nebude chránit nás, ale primárně USA, Velkou Británii. Trosky z jaderné hlavice mohou dopadnout na naše území.

http://www.atmonline.cz/analyzy/pro/zbytky.htm

Pravděpodobnost zásahu je mizivá, systém je zatím nefunkční. Otázky kolem ruska jsou pořád otevřené, jestli to není špionážní radar. Pan wágner v postatě protiruské zaměření radaru potvrdil.

Tím největším argumentem proti ale je že na našem území budou cizí vojáci... Je jedno jaké národnosti. Tito vojáci, jakmile zde budou tak je nebude moci česká vláda jednostraně vypovědět. Daleko racionálnější by bylo kdyby si česká republika pořídila systém na obranu vlastního území, i když v současnosti je k dispozici zřejmě jen systém ruský a izraelský....

Jestli někdo argumentu je že máme něco splácet USA, tak bych jen připoměl že naši vojáci jsou v Iráku, Afghánistánu... myslím že to co děláme pro USA dělá jen málo zemí. Není naší povinností si sem narvat americkou základnu.

MLOK1 17.4.2007 9:12

Re: Proč základna podle mě zvyšuje naše riziko?

Pane Zdeňku, Vy ty amerikánce zřejmě nemáte rád. Ale! Rusové (pardon, tehdy - v roce 1968 ještě sověti) nás věrolomně okoupovali (pár dní před vpádem na dotaz ohledně obrodného procesu soudruh Leonid Iljič Brežněv prohlásil: "Éto váše dělo") a "smrděli" tu celých 21 let! Na rozdíl od američanů, kteří nás nikdy neokupovali!!! A srovnávat pobyt několika  radarových techniků s těmi džingischánskými hordami, které se na naší zemi přivalily z východu v 1968 - to snad nemyslíte vážně. Ostatně, je to podobné, jako "ŘEV" kolem radaru a ticho po pěšině v případě RUSKÉ ÚTOČNÉ JADERNÉ PONORKY.

Mirek F. 17.4.2007 10:04

Re: Re: Proč základna podle mě zvyšuje naše riziko?

Jestliže invazi z roku 1968 berete národnostně (já na rozdíl od vás obviňuju bolševiky, ať už mluvili jakýmkoliv jazykem), tak pro vás musí být asi strašlivé pomyšlení, že s některými okupantskými hordami, tedy s Poláky, Maďary, Lotyši, Estonci, Litevci, Bulhary o Němcích nemluvě, jsme nyní v NATO....... :-)

MLOK1 17.4.2007 11:00

Re: Re: Re: Proč základna podle mě zvyšuje naše riziko?

Mirku, možná Vás to překvapí, ale souhlasím s Vámi a cítím to podobně. Těch dalších pět států k tomu přišlo jak slepý k houslím. A je mi sympatičtější svobodomyslný Rus, než pro komunismus horující Američan. Těch pro komunismus horujících Američanů asi na radarové stanici příliš nebude:-).

Mirek F. 17.4.2007 11:09

Re: Re: Re: Re: Proč základna podle mě zvyšuje naše riziko?

Jako slepý k houslím? Pokud vím, tak Ulbricht a Gomulka byli velkými zastánci invaze. A vinu ruského, ukrajinského, lotyšského, polského...prostého bigoše bych viděl úplně na stejné úrovni.  

Yurri 17.4.2007 10:36

Re: Re: Proč základna podle mě zvyšuje naše riziko? FOR MLOK

>-R^R^R^R^R^R^R^>-

Wlasta 17.4.2007 8:55

proboha přemýšlejte

Když čtu v diskusi příspěvky o tom jak rusové vyprojektovali a vyrobili takovou ponorku za půl roku (nebo jak dlouho vlastně trvá kauza radar), tak to mi připadá kapánek jako z říše pohádek.

gerontusinza-nenáhodně 17.4.2007 10:27

Wlasto, pochopte, sdělovat idiotovi aby přemýšlel, je zcela nesmyslné. Re: proboha přemýšlejte

Idiot totiž pojem "přemýšlet" nezná. Pro něj je směrodatné, že má modrou knížku (již před 89 to znamenalo že může být taky na hlavu a nedovolili mu dát zbraň ani do ruky). A o to mu jde. Přeji hezký den a hodně trpělivosti. Budete ji potřebovat.;-)

kdokoli 17.4.2007 8:47

dodatek

Rusko masově vyváži nejmodernější výzbroj na blízký Východ, do jihovýhodní Asie, Jižní Ameriky, Číny a Indie, včetně nejmodernějších letadel, raket, systémů PVO, lodí a ponorek. Tím roztáčí v regionech spirálu zbrojení, destabilizuje vojenskou rovnováhu a přímo ohrožuje Evropu a USA. To ovšem naše levičáky nechává v klidu.

Dag Badman 17.4.2007 8:50

Re: dodatek

No co, to je ta neviditelná ruka trhu :-)

zdeněk 17.4.2007 9:00

Re: dodatek

Ano, ale dělají to čistě kvůli penězům. Kvůli ničemu jinému. Američané nemusí tolik zbraně vyvážet, neboť hlavním zákazníkem zbrojních firem je vlastní armáda. Rusko takové peníze nemá, tak zbrojní firmy vyvážejí, jinak by zkrachovali.

Mirek F. 17.4.2007 9:01

Re: dodatek

Přesně, odhalil jste ruskou zločinnost, blahopřeji. V západní Evropě nebo v USA by nikoho přece ani nenapadlo zbraně vyvážet, tam jedou dle give peace a chanceVV.

jirka.s. 17.4.2007 9:51

Re: dodatek

Svatá pravda. Teď už zbývá jenom jediné! Vysvětlit to podobným exotům jako se grandseptik či gerontosaurus. Je mi ovšem jasné, že je to nesplnitelný úkol i pro toho největšího pedagoga, třebas se i Jan Ámos Komenský jmenoval!

BERAN 17.4.2007 8:40

Bleskurychlá reakce

Obavy odpůrců radarové základny se, bohužel, potvrdily. Američany rozpoutané závody ve zbrojení mají první výsledky. Rusové (zatím) neotočili své jaderné hlavice na Českou republiku, jak vyhrožoval jejich přední generál, zato bleskurychle vymysleli, vyrobili a představili novou protizbraň.

Inu, kdo seje vítr, sklízí bouři.

čtenář zdrojů 17.4.2007 8:47

berane

Atomová ponorka se staví několik let. To není automobil ze seriové výroby. Takže tahle ponorka nemá s americkou základnou nic společného. Vlastně má, to něco se jmenuje "dement-Wagner".

fox 17.4.2007 8:49

Re: Bleskurychlá reakce

Berane jsi na hlavu.Ty myslíš,že ponorku vyprojektovali a postavili za půl roku?S prosbou nepište do diskuze,lépe řečeno nepište vůbec.

Yurri 17.4.2007 10:38

Re: Bleskurychlá reakce

Berane,proboha SHUT UP!!!  Něco tak slaboduchýho jsem tady dlouho nečetl... Tobě bude asi tak 13 let,vid?  ;-D;-D;-D

rolen 17.4.2007 8:31

zaorálek

Perfektní článek a kvičení rusofilů to jen potvrzuje.

čtenář zdrojů 17.4.2007 8:39

Re: zaorálek

tak zatím tady nejvíc kvičí W.a.g.n.e.r a pár dalších dementů, kteří vytýkají Zaorálkovi, že nekritizuje ruskou ponorku. Jenže ruskou ponorku nekritizuje ani Topolánek, Parkanová či jiný vládní expert na obranu českých zájmů. Dokonce ani Američané nejsou ruskou ponorkou nijak znepokojeni, protože takových ponorek mají 10x víc a navíc Rusové jsou pro ně spojenci. To jen u nás jsou roleni a wagnerové posedlí potřebou kádrovat jiné. Takže se rolene seber a běž protestovat před ruskou ambasádu. Uděláš tak pro Česko velký skutek. A možná budeš i v televizi. 

fox 17.4.2007 8:47

Re: zaorálek

Podepisuji.Jen snad by bylo vhodné zdůraznit,že tuto ponorku naplánovali a zažali stavět tak před 10 lety,kdy si z USA padali do náručí.Pro méně chápavé-a těmise to v diskuzi hemží-nelze rusovi věřit,zejména,jedná-li se o totalitní stát.Ten byl nastolen v r. 17 a trvá dosud!!!!!!

Mirek F. 17.4.2007 8:58

Re: Re: zaorálek

Pardon, a v USA snad v té době přestali stavět nové atomové ponorky anebo dokonce jakékoliv další zbraně? Být vámi, tak bych vzhledem k vaší logice operoval s termíny typu "méně chápaví" poněkud opatrněji.

čtenář 17.4.2007 8:54

Re: zaorálek / co řekl Kissinger Putinovi (oba bývalí ozvědčíci)

Před léty řekl Kissinger (USA)  Putinovi (Rusko):

   Sovětský svaz neměl odcházet z Východní Evropy tak rychle.

   Měníme tím příliš rychle světovou rovnováhu a to by mohlo vést k nežádoucím důsledkům.

   Úpřímně řečeno dosud nechápu, proč to Gorbačov udělal.

AndyX 17.4.2007 8:26

Autore, na rozdíl od jiných národů se Rusové rozhodli, že pokud jde o import

židobolševizmu, tak tu druhou chybu rozhodně neudělají.Mají asi dost dobrý důvod, ne?Spoléhají se sami na sebe, a to zejména teď, kdy vidí, jak je sionisty vedená Říše Adolfa Bushe obkličuje ze všech stran na základě vylhané války proti terorismu a Žid Berezovskij jim vyhrožuje násilnou revolucí.S těmi řvouny by měli Rusové udělat krátký proces, umožnit jim ozdravný pobyt na Sibiři.

BERAN 17.4.2007 8:35

Re: Autore, na rozdíl od jiných národů se Rusové rozhodli, že pokud jde o import

Zajímavé, jak se Aston často pohoršuje nad nejednoznačným projevem senátora Čunka, určeným nikoli Cikánům, ale pokryteckým politikům.

Měl by si všímat takovýchto výpotků a říhnutí, jako píše AndyX. Jako ironie je to slabé, jako vážné je to strašné.

Vedle "psího podrbání" by tu mohlo být "plivátko" pro dámy nebo "žlábek" pro pány.

Historik 17.4.2007 8:39

Mnoho těch, kteří předepisovali druhým ozdravný pobyt na Sibiři tam

nakonec skončili sami.

Ovšem, Adolf Hitler jako sionista, na toto téma jsem kdysi (1968) četl parodický článek, kde se skvěla věta "my sionisté s láskou vzpomínáme velkého sionisty Adolfa Hitlera který nám dokonce postavili koncentrační tábory, abychom nemuseli žít ve zbolševizovaném Československu" ale ani ve snu by mě nenapadlo, že to někdo může myslet vážně (autora zmíněné parodie, kde mimo jiné Josef Smrkovský říká "během Pražského povstání jsme se snažili střílet pouze do východoněmeckých vojáků" patně rovně ne.).

Sk/epti/cus M/a/ximus 17.4.2007 8:19

Censor W/a/g/n/e/r zase zplodil účelovou kravinu.

Došlo tomu hňupovi, že proti Ruským zbraním je ta jím propagovaná základna na našem území stejně k ničemu nebo se teď jen odkopal a jako správný amerikanofilní soudruh chce ukázat v plném světle svou nenávist k Rusku?