28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

ŠVÉDSKO: Srdíčka lásky k muslimským imigrantům

Tak se zdá, že pokrytectví švédských multikulturních socialistů nezná hranic. Už jim zřejmě nestačí, že ještě nedávno hrdý a pracovitý vlastní národ přetvořili během několika desetiletí v línou, nezodpovědnou a na státu závislou socialistickou volební většinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Holič 7.1.2015 13:59

Re: Autor tohoto článku

Proč se ptáte na to, na co už tu je odpovězeno?

L. Křivan 7.1.2015 13:57

Re: Proč např. pan Špidla si klidně bere 100000 Kč důchodu

protože je to zasr.... socan. Levičák.

H. Lukešová 7.1.2015 13:56

Re: S článkem od prvního do

I Česká republika se probouzí. Skupina Islám v ČR nechceme má už přes 95,000. Rozhodně jsou to slušní lidé, žádní náckové, fašouni, pitomci, vyvrhelové společnosti, h.zlové, zločinci, jak je líčí multikulti politkorektníci. I v Německu PEGIDA roste a to je dobře. No a ve Francii muslimové zaútočili na redakci francouzských novin, jak se píše vedle. A multikulti politkorektníci nám budou vykládat, jak je islám úúúúžasné, ušlechtilé a dokonalé náboženství. Že je islám ze všech náboženství nejdokonalejší, že bychom se všichni měli stát muslimy, i Vy...

P. Lenc 7.1.2015 13:55

Re: Ať to čtu jak to čtu

Ale to on zase bude, od toho je přece Čertík, ti jsou vždy rudí.To víte, peklo.

L. Křivan 7.1.2015 13:55

Re: Tak něco pěkného

V Evropě toleruji jen mrtvé muslimy.  Kdo tu chce žít, musí se PLNĚ assimilovat,  mluvit pouze evropskou řečí, oblékat se a žít jako Evropan, včetně opuštění islámu.

J. Holič 7.1.2015 13:55

Re: Tak něco pěkného

Takže vy z útoku dvou šílenců v mnohamilionové francii usuzujete, jakých je více jak 1,6 miliardy lidí? Osvojil jste si něco logiky, jež mě odzbrojuje :-).

J. Kulheim 7.1.2015 13:54

Nemám nic proti islámu.

Lidé vyznávající islám chtějí žít v zemích ve kterých je základem křesťansko-židovská kultura. Proč? Pokud se jim přestalo líbit v zemi ve které se narodili, mají dost možností odejít do bohatých zemí ve kterých je islám dominantním náboženstvím. Jsou tam pronásledovaní a nemohou praktikovat svoji víru? Co je může lákat do ČR? Jsou tady jiné klimatické podmínky, jiná kultura, jiné tradice, atd. Nejsou schopni ani ochotni zařadit se většinové společnosti. Víme, že to není jednoduché. Romové tady žijí staletí a většině z nich se to stále nedaří. Jsou prostě jiní. Ukazuje se to i zemích, kde žije už několikátá generace přistěhovalců.

Jak tady chtějí žít? Většinou, nemají vzdělání na potřebné úrovni, jejich pracovní návyky neodpovídají potřebám země ve které chtějí žít, atd.

Pokud si je natahali socialisté ve Francii, Španělsku, Švédsku, Anglii a podobně, jako lacinou pracovní sílu nebo potencionální voliče, bylo to jejich rozhodnutí. Nech si to teď řeší.

Sociální inženýři jsou dobrota sama. Ale z cizího. Nech rozdávají svoje. Sami se většinou žádnou užitečnou prací neživili. Cpou se tam, kde se mohou připojit na státní penězovod. Jejich sociální cítění končí v okamžiku, když se jim sáhne na "jejich" peněženky. Všechny nás živí lidé, kteří pracuji v produktivní sféře. To je cca 30% pracujících. Lidé, kteří desítky let pracovali mají důchody na mizerné úrovni. Proč např. pan Špidla si klidně bere 100000 Kč důchodu, když lidem, kteří život dřeli, musí stačit 10000Kč?

H. Lukešová 7.1.2015 13:44

Re: Autor tohoto článku

Proč by měl být autor prasetem? Kvůli tomu že vyjádřil názor, že multikulti politkorektnictví vede do záhuby? Jak demokratické, že...Umlčovat názory, nadávat lidem do prasat jen kvůli tomu, že nesdílí vaše názory.

M. Martin 7.1.2015 13:38

Re: Tradiční hitlerovské postupy

Od Německé muslimské soudružky žádný názor nečekejte.

M. Prokop 7.1.2015 13:20

Re: Autor tohoto článku

" že lidé ve Skandinávii nemají ve zvyku toho tak zneužívat, jako my."

Neměli. Ovšem, ti původní Skandinávci. To, co se jim tam teď natáhlo (z valné části vinou oněch Skandinávců) už tu morálku nemá a je to vidět.

R. Langer 7.1.2015 13:17

Re: Raději žít v Třetí říši, než

No, v Třetí říši, to se opravdu člověk nemusel bát vyjít na ulici. Pokud to ovšem nebyl Žid, že? Bacha na to, ono to vypadá jinak, ale jenom vypadá a jenom naoko... ;-)

M. Prokop 7.1.2015 13:16

Re: Ať to čtu jak to čtu

Pokud někdo zastrašuje, je to švédská vláda, se svým zákonem, co se smí a nesmí kritizovat.

U komoušů, islamistů a socialistických europeistů běžná věc.

Pana Kříže, oprávněně tím naštvaného, bych do nějakého vašeho zastrašování netahal.

R. Langer 7.1.2015 13:15

Tak něco pěkného

a aktuálního o toleranci muslimů:

http://zpravy.idnes.cz/pariz-strelba-mrtvi-0qa-/zahranicni.aspx?c=A150107_121609_zahranicni_bse

M. Prokop 7.1.2015 13:14

Re: Ať to čtu jak to čtu

Nebyl(a) jste tam, čertíku? http://1url.cz/bU2S

Se sapíkem, když vás pan Kříž tak excituje?

R. Gramblička 7.1.2015 13:06

Re: Kdybyste se oprostil

No dobrá, ale jak z toho ven? Připisování kolektivní viny má často příčinu v přiznaní kolektivních výhod. Pokud by každý byl nucen chovat se podle stejných pravidel, k ničemu podobnému by nedocházelo. Vinní jsou především politici a to zejména levicoví, kteří pod tlakem různých obskurních skupin pokřivují systém: jedněm přiznávají výhody a druhé nutí se placení výhod podílet a to často z podivných důvodů. Časem pak vzniká oficiální doktrína, která nutí politiky a další lidi k přiznávaní dalších výhod již zvýhodněným skupinám a naopak zakazuje jím výhody odebírat. Jak je možné, ne není vyvíjen dostatečný tlak na imigranty, aby se snažili naučit se jazyk, zvyky a zejména dodržovat právo v hostitelské krajině? Jak to, že okrajové státy jsou NUCENI přijímat další a další uprchlíky, i když je jasné, že pro ně nemáme uplatnění ani materiální podporu? Jak to, že jim automaticky přiznáváme veškerá práva a výhody, která byla zaplacená potem a krví našich předků a přitom mlčíme, když jsou porušována jejich práva v původní zemi? Proč pořád řešíme následky a ignorujeme příčiny?

Holt, ty nevládní nátlakové organizace spolu s politiky jsou často za problémy schovaní a pro lidi je pak těžké ukázat na skutečné viníky, tak si najdou kolektivního nepřítele, který vidět je.

Imigrace a socialismus představují velký problém, ale jak ho řešit, když kohokoliv ze zavedených stran volíme, každý je orientován stejně. A ostrakizací těch, kteří by chtěli změnu nám je fakticky zakazují volit? Co s tím? Já to nevím.

L. Křivan 7.1.2015 13:00

Re: S článkem od prvního do

Dobroserové musí zmizet jako první. Rusové jsou také ohrožení islámem, jako my. Jenže z těch mají islamisti strach. Ze  Západu jen srandu.

J. Holič 7.1.2015 12:49

Re: Ať to čtu jak to čtu

Tak nějak.

7.1.2015 12:33

Ať to čtu jak to čtu

Karel hákový Kříž zastrašuje lidi kteří by snad nesouhlasili s vypalováním mešit, a místní obecenstvo se může strhnout jak s ním souhlasí. Bylo by zajímavé zjistit, jaká část obecenstva si myslí že kremelský vůdce pouze ochraňuje soukmenovce a hájí svůj národ proti mezinárodnímu spiknutí. 

Co se dá dělat. Racionální reakce je investovat do amerických zbrojních fabrik, jako posledně

E. Erat 7.1.2015 12:22

Re: Autor tohoto článku

Jistě i ve vztahu k judaismu.

B. Hamáček 7.1.2015 12:19

Re: S článkem od prvního do

Ale to musí evropskoamerická populace konečně pochopit a zatočit se sluníčkama , které podporují Rusáci pro svůj prospěch.

L. Křivan 7.1.2015 12:10

Re: S článkem od prvního do posledního písmene PLNĚ souhlasím ..

Ono to bez zabíjení ZLA nepůjde. :-(((

L. Křivan 7.1.2015 12:07

Re: Přesné, výstižné,

Nemá. Politická korektnost je fašismus 21.století.  Šíří se hranice nehranice,...  všude kde vládne levičácká verbež.

J. Holič 7.1.2015 12:06

Re: Kdybyste se oprostil

Takoví jsme troubové a přitom chápeme více než vy, tedy alespoň v té věci, že hodnocení lidí podle principu kolektivní viny nikdy k ničemu dobrému nevede. Přitom jste sám svými příklady doložil, že příčinou není islám (jak autor článku naznačuje), ale nepůvodní neasimilovaná komunita (která se může vytvořit z muslimů, romů, černochů, vietnamců, atd.) a stejně tak se lidé ze jmenovaných menšin asimilovat dovedou a dělají to. Z toho všeho plyne, že příčina není ve víře, barvě pleti, ...), ale mnohem více v podmínkách, které jim umožňují zneužívání systému, tvoření nepřispůsobivých skupin páchání zločinů, podporu extremismu. A rozhodně vám mohu garantovat, že potlačování extremismu druhým extremismem ještě nikdy nic dobrého nepřineslo.

J. Holič 7.1.2015 11:56

Re: Kdybyste se oprostil

Kolik je věcných argumentů ve větě "Zalez zmetku !"???

J. Holič 7.1.2015 11:55

Re: Kdybyste se oprostil

Kolik je věcných argumentů ve větě "Bojím se, že důvody k histerii existují."???

J. Holič 7.1.2015 11:54

Re: Autor tohoto článku

Souhlasím. Je zde v diskusi vidět, že mnohým lidem pouze stačí, když si v textu někdo zanadává na islám a to dělá v jejich očích článek dobrým. To je ale dost primitivní pohled, řekl bych. Tak například, ten text je plný dost expresivních výrazů, které sice hodně nekonkrétně, ale o to více agresivně útočí na všechny, kdo podle názorů autora mohou za kritizovaný neduh, který ovšem autor také raději neupřesňuje. Jen nechává viset ve vzduchu nahlas nevyřčenou myšlenku, že muslimové ve Švédsku jsou jen paraziti a budoucí atentátníci, násilníci atd. a že tudíž každý, kdo vůči muslimům projeví něco pozitivního, je gauner. Typickou ukázkou tendenčního psaní je také odstavec věnující se zapálení mešit. Autor vyjmenuje několik možných příčin,z nichž (překvapivě) za všechny mohou muslimové sami.Tento text se řadí mezi další texty z klasické řady: extremismus -> problémy -> extremismus opačného ražení -> problémy x 2. Jak jednoduché je ukázat na nějaký problém uvnitř náboženské komunity a tvrdit, že to náboženství je příčinou a musí se tvrdě potlačit, vyhnat, vyhladit.Jak snadné je tvrdit, že všichni muslimové si nezaslouží nic než odsouzení a nebo vyhnání.Ale vyřeší to generování muslimského extremismu?Spíš naopak. Vyřeší to jeho výskyt v Evropě? rozhodně ne.Ale o hledání řešení autorovi článku asi nešlo, že? Kdyby autor pravdivě napsal, že jakékoliv zločinné chování přistěhovalců má být trestáno a že totéž platí i o násilí namířeném vůči nim, nebo že podpora ISIS občanem země (jakýmkoliv) je srovnatelná s vlastizradou,nebo dokonce že každý imigrant, imám atd musí být kvalitně prověřován, zda se na podpoře extremismu/zločinu nepodílí, pak bych ho ocenil. Takhle je to jen manipulativní snůška nadávek - takže nic moc.V jediném má autor pravdu, a to v tom, že Švédsko dospělo k prapodivnému velesociálnímu státu, který vychovává závisláky na státu. S tím celkem souhlasím.Myslím, že tento systém žije jen díky tomu, že lidé ve Skandinávii nemají ve zvyku toho tak zneužívat, jako my.

K. Luboš 7.1.2015 11:53

Ve Švédsku pouze pozorujeme proces,...

...který se již odehrál v dějinách mnohokrát. Žívotaschopnější civilizace vždy nahrazuje tu méně životaschopnou. A není se co divit, když Evropané už ani nejsou schopni se rozmnožovat....

B. Hamáček 7.1.2015 11:45

Re: Autor tohoto článku

Hoblík nebo prase ono je to jedno. Jako ozdravný pobyt navrhuji pro všechny multikulti a podobné v čele se Šabatovou nejméně roční pobyt přímo mezi jimi milovanými v jejich zemích, pokud se vrátí mohou pořádat besedy.

B. Hamáček 7.1.2015 11:42

Situace v Evropě

Kdo v minulých letech a vlastně podporoval i nyní podporuje muslimské teroristické režimy a všechny ostatní separatisty v Evropě ( Skotsko, Španělsko, atd. ) - bolševici z Ruska. Teda situace v Evropě nic moc. z jedné strany pravoslavný bolševik , a z druhé muslim.

B. Hamáček 7.1.2015 11:40

Re: Do kamene tesat! Multikulti politkorektní peklo v EU se

Kdo v minulých letech a vlastně i nyní podporoval muslimské teroristické režimy - bolševici z Ruska. Teda situace v Evropě nic moc. z jedné strany pravoslavný bolševik , a z druhé muslim.