18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

ŠVÉDSKO: Srdíčka lásky k muslimským imigrantům

Tak se zdá, že pokrytectví švédských multikulturních socialistů nezná hranic. Už jim zřejmě nestačí, že ještě nedávno hrdý a pracovitý vlastní národ přetvořili během několika desetiletí v línou, nezodpovědnou a na státu závislou socialistickou volební většinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Holič 8.1.2015 10:15

Re: Frau Netzer -

"Protože integrace se zločinci, kteří cíleně rozleptávají stávající systém s cílem ho zničit (možná ne všichni, ale určitě s pár procenty velice nebezpečných zločinců) je zrada na vlastní zemi a národu, dokonce podpora genocidy." - kdo se integruje se zločinci?

"Lépe z bezpečnostních důvodů nepřijmout ani jednoho muslima." - podle stejné logiky byste z bezpečnostních důvodů mohl vystěhovat všechny rodilé Čechy, protože z určitého procenta z nich se stanou zločinci, kteří cíleně zneužívají a ničí stávající systém. To vás nenapadlo, že?

J. Pražák 8.1.2015 10:28

Re: Frau Netzer -

Na vaši demagogii (tady myslím i na diskusi pana Holiče) nemá smysl reagovat. Stydím se za takové spoluobčany. Čtenáře by velmi zajímala vaše národnost a náboženské přesvědčení. To by pravděpodobně vysvětlilo i zrůdnou logiku vašich odpovědí.

J. Holič 8.1.2015 11:56

Re: Frau Netzer -

Takže když vy napíšete o někom, kdo se integruje se zločinci, ale nejste schopen napsat koho tím konkrétně myslíte, tak je to z mé strany demagogie??? Co je demagogického na mé otázce? Já když považuji vaše tvrzení za demagogické, vysvětlím vám také proč si to myslím. Vy mě pouze osočujete z demagogie, ale že byste napsal v čem konkrétně moje demagogie spočívá, utečete s "originálním" tvrzením, že na mě nemá smysl reagovat (což dokáže napsat každý a očividně je to snažší, než uznat chybnost, nebo alespoň nepodloženost vlastního názoru). A pokud tak dobře víte, co by čtenáře zde v diskusi velmi zajímalo (to píšete všechny příspěvky sám, že to tak víte?), milerád vám odpovím - jsem rozený Čech (o pár generací zpět byste se možná dobral k předkům někam do Polska, snad také Německa), ateista. Je fascinující, jak tolik lidí místo hledání argumentů pro podepření svých názorů, mnohem více zajímá, jaká zlotřilost/zaujatost stojí za tím, že snimi někdo nesouhlasí. Zamyslete se nad sebou.

J. Kulheim 7.1.2015 17:21

Re: ad. pan Holič- Kolik islámských

Tak nějak si představuji husí kejhání.

Chtěla jste snad něco napsat? Nikdo vám nezakazuje, abyste napsala, že je to blbost, ale musíte k tomu dát nějaké argumenty.

S. Netzer 7.1.2015 17:34

Re: ad. pan Holič- Kolik islámských

Nějak si fandíte.

Nevím, prč bych měla polemizovat s takovým primitivním výlevem.

M. Prokop 7.1.2015 17:45

Re: ad. pan Holič- Kolik islámských

Nemusí, neumí.

To "svatá prostoto" platí hlavně na ní.

S. Netzer 7.1.2015 17:46

Re: ad. pan Holič- Kolik islámských

Zatím se, jak je vaším zvykem, mírníte a držíte se spíše ad rem ...

J. Holič 7.1.2015 17:18

Re: ad. pan Holič- Kolik islámských

Takže povolání podle vás má být určující pro to, kdo se může vyadřovat k problematice extremismu a kdo ne? Koukám, že každý na demokracii pohlížíme opravdu trochu jinak. "O jakém bezpráví vůči 99% muslimů mluvíte. On je někdo šikanuje, trýzní apod.?" - přečtěte si vlákno, na které takto navazujete (včetně výzvy k přečtení vlákna), pak pochopíte (alespoň doufám) o čem jsem psal. " Teď sem dojdou přistěhovalci, kteří na tom nemají nejmenší podíl a za pomoci socialistů, to pěkně rozkradou" - tedy váš pohled na přistěhovalce je hodně ubohý. Vietnamci jsou také přistěhovalci a v práci i ve školách makají jako šrouby, jejich pracovitosti se málokterý "tuzemák" vyrovná. Je tu taky plno Ukrajinců, kteří makají za peníze, za které by tu práci tady nikdo nevzal a ještě posílají domů peníze rodině. Jakým morálním právem se nad ně povyšujete a píšete o přistěhovalcích šmahem jako o zlodějích?

Na zbytek jsem vám již odpověděl níže.

J. Kulheim 7.1.2015 18:37

Re: ad. pan Holič- Kolik islámských

„Takže povolání podle vás má být určující pro to,....“ To jste četl kde? Neohýbejte věty, jak vám to pasuje. Pan Kříže je podnikatel. Patří mezi 30% lidí, kteří pracují v produktivní sféře. „To je sféra ve které se vytváří materiální bohatství, k uspokojování lidských potřeb.“ Tito lidé jsou základem ekonomicky prosperujícího státu. Má právo se vyjádřit k tomu, kdo bude z jeho práce žít.

„...když je jedno procento muslimů teroristy, že to ospravedlňuje bezpráví vůči těm ostatním 99 %?“ O jakém bezpráví píšete? Když já nechci, abyste se nakvartýroval do mého domu, tak na vás páchám nějaké bezpráví? Na to má někdo právo se usalašit kde se mu zlíbí.

Proč by měl být můj pohled ubohý? Jenom proto, že s ním nesouhlasíte? Já jsem vám napsal, že váš pohled na přistěhování, lidí z jiné kultury, jiných tradic, těžko přizpůsobivých je ubohý? Prostě s vámi nesouhlasím a napsal jsem vám proč. Vy jste nenapsal nic k věci, jenom se snažíte známkovat. Vy jste snad Pán Bůh, který je jediný, který ví co je špatné a co dobré?

„Jakým morálním právem se nad ně povyšujete a píšete o přistěhovalcích šmahem jako o zlodějích.“ Na nikoho se nepovyšuji, ale předpokládám, že se budou slušně chovat. Nikdy jsem neslyšel, že by Vietnamci, Ukrajinci stříleli nevinné obyvatele státu, do kterého se přistěhovali. Nepodřezávali novináře, jak podsvinčata. Kdo zaručí, že sem přijdou jenom ti pracovití a nebudou mezi nimi právě ti, kteří jsou schopni jakéhokoliv bestiálního činu?

Pro jejich bezproblémové zařazení do našeho kulturního prostředí, neuděláte nic. Kromě keců.

J. Holič 7.1.2015 19:50

Re: ad. pan Holič- Kolik islámských

Napsal jste: "Podle mého názoru by lidí, kteří jsou napojeni na "státní" tj. peníze daňových poplatníků, neměli mít vůbec právo se k tomu vyjadřovat. " To je nemalé množství státních zaměstnanců a zaměstnanců společností se státním podílem i firem, které od státu dostávají zakázky. Také jsou to zaměstnanci v sociálních službách, lidé z příspěvkových organizací atd. Tu hloupost jste napsal tak jak ji tu cituji, nic nekomolím a nepřekrucuji.

"Když já nechci, abyste se nakvartýroval do mého domu, tak na vás páchám nějaké bezpráví? Na to má někdo právo se usalašit kde se mu zlíbí." - čemu jste neporozuměl na větě "přečtěte si vlákno"?

"Proč by měl být můj pohled ubohý? Jenom proto, že s ním nesouhlasíte?" - přečtěte si text, na který reagujete. Ptáte se mě na to, co jsem napsal a podsouváte mi postupy, které se neslučují s realitou. Tvrdit, že sem přijdou přistěhovalci a všechno co jsme tu my a naši předci vybudovali, že rozkradou- to je ubohý pohled na přistěhovalce, zvláště pak u nás, kde autory většiny rozkrádaček byli velmi efektivně místní lidé. " Kdo zaručí, že sem přijdou jenom ti pracovití a nebudou mezi nimi právě ti, kteří jsou schopni jakéhokoliv bestiálního činu?" - ten, kdo se snaží zaručit, že se bestiálně nezachová kdokoliv z místních. Od toho tu je, aby prověřoval dodržování zákonů.

F. Matousek 7.1.2015 16:03

pri vsí úcte

pri vsí úcte k obetem a pri odporu k terorismu vseho druhu shledávám, ze podobný útok islamistú, jako se udál pred pár hodinami v Parízi, byl by zapotrebí a hlavne vychovný, zejména ve Svédsku.

A on se dostaví, je to jen otázka casu.

J. Holič 7.1.2015 16:30

Re: pri vsí úcte

Z tvrzení typu "při vší úctě k životu nějakého švédského civila, by bylo zapotřebí, aby chcípnul" je ta úcta k jeho životu hrozně moc vidět :-)

F. Matousek 7.1.2015 16:34

Re: pri vsí úcte

pekne jste tu klobásu otocil.

J. Holič 7.1.2015 17:07

Re: pri vsí úcte

To, že je potřebné, aby islámští teroristé zabili nějaké lidi ve Švédsku jste napsal. Já vám jen váš text zjednodušil, abyste pochopil, co za nesmysly píšete.

L. Křivan 7.1.2015 17:41

Re: pri vsí úcte

Kdyby obětí byly švédští dobroserové, pak by to byl velice prospěšný výsledek.

F. Matousek 7.1.2015 18:04

Re: pri vsí úcte

tak naopak abyste pochopil vy:

az ve Svésku vystrílí nejakou kavárnu, uvedomí si, ( snad ) tamní mocní, kam vedla jejich politika lásky a ústupkú k muslimúm. Bude to bohuzel jedinny zpúsob, jak na multikulturalisty zapusobit, protoze jakoukoliv vecnou diskusi odmítají.  Mozná to jedna kavárna nespraví, coz je samozrejme hrozné.

A abyste pochopil jeste lépe, nebudu to já, ale "hodní" muslimové, kdo tam zazlobí.

Je to pouze moje predpoved a rád bych se mylil. A rozhodne to Svédum nepreju, ani z toho nebudu mít potesení, jak se zvrhle domníváte.

J. Holič 7.1.2015 18:25

Re: pri vsí úcte

"az ve Svésku vystrílí nejakou kavárnu, uvedomí si, ( snad ) tamní mocní, kam vedla jejich politika lásky a ústupkú k muslimúm." - takže až nějaký čech někoho zabije v Německu, přinese to uvědomění na německé straně, kam Německo přivedla politika lásky ke svému sousedovi? To je přeci hloupost. Nepochopení je navíc stále na vaší straně. Nedomnívám se, že byste to, co jste napsal, Švédům přál, jenom jste tu hloupost napsal. To, že jsem vás na to upozornil nebylo výsledkem nepochopení textu, ale výsledkem menšího přemýšlení při jeho psaní a za to opravdu nenesu zodpovědnost.

J. Cimbálník 7.1.2015 15:41

To uz vypada pomalu na malou valku...

V Paříži je momentálně vyhlášen mimořádný stav. Co to znamená?

To znamená, že jsou omezená především práva a svobody lidí, že policie má  zvýšené pravomoci, bezpečnostní složky obecně. Díky tomu se snaží vybudovat takový režim, který by dával nejmenší možnosti pohybu těch útočníků. Je to otázka zvýšeného dohledu nad celou společností.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/rozhovor-s-brzybohatym-o-utoku-ve-francii-fjc-/zahranicni.aspx?c=A150107_144219_zahranicni_zt#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

S. Netzer 7.1.2015 15:48

Re: To uz vypada pomalu na malou valku...

To je nejvyšší stupeň plánu Vigipirate - http://en.wikipedia.org/wiki/Vigipirate - "mimořádný stav" je něco jiného.

J. Cimbálník 7.1.2015 16:36

Re: To uz vypada pomalu na malou valku...

Ode mne to byla citace z:

http://zpravy.idnes.cz/rozhovor-s-brzybohatym-o-utoku-ve-francii-fjc-/zahranicni.aspx?c=A150107_144219_zahranicni_zt#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

J. Cimbálník 7.1.2015 15:18

Jsem uz pametnik - co mne to jen pripomina?

Hlavne ta posledni veta..

Reakce premiéra Bohuslava Sobotky:

"Jsem hluboce zarmoucen zprávami z Paříže o teroristickém útoku proti redakci časopisu Charlie Hebdo. Přestože zatím neznáme úplné detaily, jako premiér ČR plně odsuzuji jakýkoliv akt terorismu a násilí páchaného na nevinných lidech.

Za vládu ČR bych chtěl vyjádřit soustrast a podporu rodinám obětí a solidaritu francouzské vládě. Teroristický útok v Paříži jasně ukazuje, že je třeba nepolevit v mezinárodním úsilí a spolupráci zemí v boji proti terorismu."

L. Křivan 7.1.2015 14:58

Odmuslimte Evropu !

Dokud to ještě jde.

Š. Hašek 7.1.2015 14:38

Nic než souhlas.

A otázka: co s Dienstbierem, Šabatovou, Halíkem, Uhlem ml., co se středovými, šedivými politiky, co s mladíkem Sobotkou, co s dotačním dusičem malopodnikatelů Babišem?

Co s brusele?

Ale když oni zrušili ty tři pětky, že? A rozdávají.

V. Vystrcil 7.1.2015 14:02

Dotáhli si pakáž,patrně milosrdenství? Ba ne

Organisovaná snaha rozložit evropský kulturní systém.Ono se to těm blbečkům brzy vrátí. Francouzům to už láskyplně ve jménu aláha vrací. EU to

M. Krátký 7.1.2015 14:01

mírumilovný islám v přímém přenosu

Online: Střelci zabili v Paříži dvanáct lidí, jsou na útěku

M. Krátký 7.1.2015 14:16

Re: mírumilovný islám v přímém přenosu

malé upřesnění :

Islámští teroristé vystříleli v Paříži redakci satirického magazínu, 12 mrtvých

J. Urban 7.1.2015 14:30

Re: mírumilovný islám v přímém přenosu

Možná nám Hollande (či ta ultralevá 3,14ča z Brusele, zapomněl jsem, jak se jmenuje) vysvětlí nějaké duševní poruchy pachatelů, neb se jistě nejednalo o teroristický, militantním islámem (takový přece snad ani neexistuje, islám je jen mírumilovný a kniha korán plná odpuštění) motivovaný čin.

J. Holič 7.1.2015 14:37

Re: mírumilovný islám v přímém přenosu

A proč by to dělal? On to někdo nepovažuje za teroristický čin?

M. Prokop 7.1.2015 15:36

Re: mírumilovný islám v přímém přenosu

Najíždění auty do lidí

http://www.extra.cz/psychoteror-ve-francii-do-lidi-tam-najizdel-svym-autem-muz-ktery-provolaval-allahu-akbar

prý teroristický čin nebyl, tak se možná najde nějaká výmluva i teď.

J. Kulheim 7.1.2015 13:54

Nemám nic proti islámu.

Lidé vyznávající islám chtějí žít v zemích ve kterých je základem křesťansko-židovská kultura. Proč? Pokud se jim přestalo líbit v zemi ve které se narodili, mají dost možností odejít do bohatých zemí ve kterých je islám dominantním náboženstvím. Jsou tam pronásledovaní a nemohou praktikovat svoji víru? Co je může lákat do ČR? Jsou tady jiné klimatické podmínky, jiná kultura, jiné tradice, atd. Nejsou schopni ani ochotni zařadit se většinové společnosti. Víme, že to není jednoduché. Romové tady žijí staletí a většině z nich se to stále nedaří. Jsou prostě jiní. Ukazuje se to i zemích, kde žije už několikátá generace přistěhovalců.

Jak tady chtějí žít? Většinou, nemají vzdělání na potřebné úrovni, jejich pracovní návyky neodpovídají potřebám země ve které chtějí žít, atd.

Pokud si je natahali socialisté ve Francii, Španělsku, Švédsku, Anglii a podobně, jako lacinou pracovní sílu nebo potencionální voliče, bylo to jejich rozhodnutí. Nech si to teď řeší.

Sociální inženýři jsou dobrota sama. Ale z cizího. Nech rozdávají svoje. Sami se většinou žádnou užitečnou prací neživili. Cpou se tam, kde se mohou připojit na státní penězovod. Jejich sociální cítění končí v okamžiku, když se jim sáhne na "jejich" peněženky. Všechny nás živí lidé, kteří pracuji v produktivní sféře. To je cca 30% pracujících. Lidé, kteří desítky let pracovali mají důchody na mizerné úrovni. Proč např. pan Špidla si klidně bere 100000 Kč důchodu, když lidem, kteří život dřeli, musí stačit 10000Kč?