20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

ŠVÉDSKO: „Humanitární“ fašismus (2)

Pojem „fašismus“ má pro extrémní levičáky extrémně špatný zvuk, nikdy by nepřiznali, že mají s fašismem řadu společných bodů. Jedním z nich je omezování svobody jednotlivce, počínaje svobodou projevu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 1.2.2019 18:00

No, to bude jednoduché. Follow the money,

řekl bych, plus nějaké to drobné vydíráníčko, a je to. Každý vezme radši ty prachy. Děti nemá, tak je jí všechno u zadku.

P. Aron 1.2.2019 18:15

Re: No, to bude jednoduché. Follow the money,

Jeden signál je skandál s odposlechy ze strany Američanů. Otázkou je proč by na ní tlačili Američané se změnou migrační politiky. Tady už se ale nějaké odpovědi nabízejí.

F. Houžňák 1.2.2019 19:52

To jste mě asi špatně pochopil,

mínil jsem spíš různé saudís a soroše, ne oficiální Ameriku. A jaký skandál s odposlechy? Každý se snaží odposlouchávat každého, akorát to někdo umí líp a někdo hůř. Celá slavná EU se odposlouchává navzájem. Jaké odpovědi myslíte vy?

P. Sinclair 1.2.2019 12:47

Ať si Pleva plká co chce,

většina Evropanů se na migraci dívá pozitivně...

http://www.pewresearch.org/fact-tank/2018/09/19/a-majority-of-europeans-favor-taking-in-refugees-but-most-disapprove-of-eus-handling-of-the-issue/

https://medium.economist.com/europeans-remain-welcoming-to-immigrants-17190f0dd609

F. Houžňák 1.2.2019 13:16

Samozřejmě že se dívá pozitivně, a kdo ne, má potíže

v práci, ve sportovním klubu, u zahrádkářů, všude, no a tak všichni říkají, že se dívají pozitivně. To známe.

P. Sinclair 1.2.2019 13:18

Re: Samozřejmě že se dívá pozitivně, a kdo ne, má potíže

Vy jste čecháček, že?

S. Donát 1.2.2019 13:22

Re: Samozřejmě že se dívá pozitivně, a kdo ne, má potíže

A vy blb, že?

P. Sinclair 1.2.2019 13:34

Re: Samozřejmě že se dívá pozitivně, a kdo ne, má potíže

Ve Švédsku je podle průzkumu Pew Research Center 82% lidí pro přijímání uprchlíků a 16% proti, zatímco je průměr EU 77% pro a 21% proti. Dobrý, co?

S. Donát 1.2.2019 14:11

Re: Samozřejmě že se dívá pozitivně, a kdo ne, má potíže

Děkuji za potvrzení. :)

R. Langer 1.2.2019 15:46

Re: Samozřejmě že se dívá pozitivně, a kdo ne, má potíže

Tak ta teda sedla! :-D

M. Martinelli 1.2.2019 13:59

Re: Samozřejmě že se dívá pozitivně, a kdo ne, má potíže

slabý slovo...

P. Aron 1.2.2019 17:34

Re: Samozřejmě že se dívá pozitivně, a kdo ne, má potíže

A von bude možná i korunovanej :-)

J. Jurax 1.2.2019 13:44

No jo, a četl jste vůbec ty Vámi uvedené odkazy? Pakliže ano, tak vydávat je za důkaz pozitivního pohledu na migraci je od Vás celkem odvážné.

M. Martinelli 1.2.2019 14:02

Re: Samozřejmě že se dívá pozitivně, a kdo ne, má potíže

pane Houžnák, to nemá smysl mu odpovídat, to je eurobolševickej provokatér...

F. Houžňák 1.2.2019 14:41

Ale jo, jistě, už ho mám na virtuálním seznamu

nazvaném provizorně "jako-multientita-netzer".

J. Jurax 1.2.2019 13:40

Nevěřte statistikám, které jste sám nezfalšoval.

Zaznamenal jste, jak manipulativně byly kladeny otázky? Třeba hned v prvním odkazu v první tabulce? Když se zeptáte, zda mají být přijímání uprchlíci před násilím a válkou, tak každý řekne ano, ale to vůbec není případ současné vesměs muslimské invaze do Evropy a nelze to interpretovat jako souhlas s imigraci! A druhá tabulka vyjadřující názor na činnost EU při zvládání migrace se už vůbec nedá interpretovat jako souhlas s migraci, spíš naopak!

A v druhém odkazu v tabulce - otázka je položena tak, že se kladná odpověď na ni rozhodně nedá vyložit jako kladný postoj k imigraci, poněvadž se ptá na něco jiného.

Vy se na migraci též díváte pozitivně? Pakliže si, proč? Jaké jsou podle Vás její přínosy?

P. Sinclair 1.2.2019 14:13

Re:

Jako imigrant nejsem objektivní, ale myslím, že by se třeba Jeff Bezos nebo Steve Jobs těžko uplatnili, kdyby jejich předkové nevytáhli paty z Kuby a ze Syrie.

Tohle je ale zajímavější. Našli se lidi, kteří syrskému uprchlíkovi půjčili housle, a nějaké ledajaké, ale stradivárky, a zorganizovali mu koncert, a ne v nějakém ledajakém sále, ale v Royal Albert Hall. Cheers!

https://www.thestrad.com/syrian-refugee-violinist-loaned-stradivarius-for-big-concert/7125.article

R. Tesařík 1.2.2019 14:21

Re:

Typicky křivácká odpověď.

S. Donát 1.2.2019 14:24

Re:

Vývrtka je vedle něj rovná, jako pravítko :)

P. Sinclair 1.2.2019 14:40

Re:

No vidíte, Mark Zuckerberg je potomek imigrantů pocházejících z Německa, Rakouska a Polska. To by člověk neřek, co?

S. Donát 1.2.2019 14:42

Re:

Člověk ne, vy klidně můžete.

P. Sinclair 1.2.2019 14:51

Re:

Proč se durdíte? Říkají vám něco jména Einstein, Fermi, Szilard, Teller, Oppenheimer, Ulam, či von Neumann? Taky to byli imigranti.

S. Donát 1.2.2019 14:53

Re:

Já se nedurdím, já se dobře bavím, jak tady zoufale argumentuje. Tedy pokoušíte se. A jak jste mimo...

P. Sinclair 1.2.2019 15:20

Re:

S vámi moc legrace není, jenom holé věty o třech až deseti slovech, jako kdybyste měl velmi omezenou slovní zásobu, tak se poroučím. Pozdravujte Pitomia.

O. Uživatel 1.2.2019 15:41

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 1.2.2019 15:23

Uživatel požádal o vymazání
J. Jurax 1.2.2019 15:54

Víte, nejlíp bude, když použijete argumentů, že zuoplna všichni jsme imigranti. Kolébka lidstva je v Africe.

A jinak argumentuje celkem zoufale a zjevně děláte že sebe nechápavce - všichni Vámi jmenovaní odešli z Evropy do USA. Všichni to byli špičkoví vědci, běloši a žádný nebyl muslim.

NuKdežto diskuze zde se týká vesměs ilegální a vesměs muslimské imigrace do Evropy, mezi níž špičkoví vědci zaručeně nejsou, a jejich dopadů - v článku konkrétně na Švédsko. Pochybuju, že byste tohle nepochopil, ale po mém soudu Vám nepasuje přiznat, že ten Váš jedině správný europský názor je celkem diplomaticky řečeno pošetilý.

M. Sedláček 1.2.2019 15:56

Re:

Vámi jmenovaní se ilegálně připlavili do cílových zemí na člunech?

Vámi jmenovaní se v cílových zemí vyhýbali práci a pobírali soc. dávky?

Vámi jmenovaní v cílových zemích žili v rozporu s místními zákony a zvyklostmi?

Kolik zločinů celkem Vámi jmenovaní spáchali v cílových zemí?

Takoví to byli migranti.

J. Jurax 1.2.2019 15:35

Zjevně záměrně mi utíkáte z otázky, takže pro Vás znovu:

Vy se na současnou ilegální převážně muslimskou imigraci též díváte pozitivně? Pakliže si, proč? Jaké jsou podle Vás její přínosy?

A pořád máte za to, že ty Vaše odkazy dokazují, že se většina Evropanů dívá na ilegální převážně muslimskou imigraci pozitivně?

P. Sinclair 1.2.2019 16:10

Re:

Já vidím lidskou migraci, ne muslimskou. Tahle planeta patří nám všem a každý může žít, kde se mu zamane a vy nebudete na štěstí nikdy rozhodovat, kdo se smí a nesmí přistěhovat do vaší ulice. Pokud se vám to nelíbí, můžete přestat s klábosením na internetu a začít hlídkovat na hranicích, nejlépe v národních krojích a za zpěvu vlasteneckých písní.