25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Skon královny a lidské zrůdy

A tady jde o víc než jen o neúctu k jedné zesnulé a celosvětově respektované panovnici. V hrozící hře s ohněm je v sázce bezpečí celé planety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Stejskal 14.9.2022 14:04

Že jste to Vy, tak titulek speciálně pro Vás: "SPOLEČNOST: Skon královny vs lidské zrůdy". (Nemáte zač.) Díky za přečtení.

L. Stejskal 14.9.2022 14:01

OD AUTORA PRO P ŠEJNU (II)---Pane Šejno, smutná skutečnost, že nedokážete správně porozumět psanému slovu (účelový záměr?) Vás neopravňuje druhé pomlouvat, dehonestovat a čtenáře mystifikovat. Ve zmíněném příspěvku "K aktivaci článku 66" z 23. 10. 2021 jsem věcně polemizoval s Václavem Klausem, resp. s jeho vyjádřením týkajícím se toho, zda šéf Senátu Vystrčil svým tehdejším angažmá rozvracel či nerozvracel republiku, přičemž jsem vyjádřil svůj úhel pohledu na záležitost kolem ústavního článku 66. V žádném případě "jsme jak hyeny nekroužili kolem těžce nemocného prezidenta a neslintali blahem nad možností uspořádat hostinu ještě předtím než umře". Jednak je to Váš ubohý a primitivní výmysl (přání otcem myšlenky?), jednak nechápu, proč používáté množné číslo, když vedeme polemiku my dva - Vy a já. Co je ale podstatné. V onom "článku o článku" není ani náznak toho, z čeho mě osočujete, totiž že bych si přál smrt prezidenta Miloše Zemana. A nic takového nenajdete ani v žádném jiném z mých textů. Bezdůvodně jste mě ocejchoval jako někoho, kdo si přeje Zemanovu smrt, co není pravda. A protože to není pravda jste lhář Vy, nikoli já. Patříte k těm, kdo diskuse na NP znehodnocují svým nenávistným jedem, v rámci široce pojaté svobody slova, která má mimochodem moji podporu, je to tolerováno - tentokrát jste ale přesáhl meze prosté lidské slušnosti.

J. Joudová 14.9.2022 13:57

Pane Stejskale, obsah článku „je celkem cajk“, ale ten titulek se Vám fakt povedl! Už k němu chybí jen doplnit „v jedné osobě“. ;-D

J. Jirka 14.9.2022 13:29

Sám jsi právě dokázal, jaký jsi lhář, Šejno. Ovšem většina zdejších diskutérů to už dávno ví, takže tě ignoruje.

M. Šejna 14.9.2022 12:56

Horáku,

stačí zabrouzdat do historie textů, které zde plodil pan Stejskal. Pak byste pochopil, co píšu o panu Stejskalovi.

Je ale pravda, že pan Stejskal se ještě docela ve své nenávisti mírnil. To jiný blogger jménem Vodvářka to tady psal otevřeně, že se těší, až příroda vyřeší Zemana sama.

P. Kubáč 14.9.2022 12:50

Když už stát má mít nějakého ceremoniálního vůdce - asi je lepší když je to král ( královna ).

Pokud by mladá demokracie našeho typu chtěla někoho dosadit na trůn - bylo by 100% jisté, že prvních pár generací by to byli psychopati a ganueři - jako jsou dnešní prezidenti.

I v mafiánských famíliích nejpozději 3-4 generace odloží samopal Thompson a obrátí se směrem k poctivosti. Tím spíše se k poctivosti obrátí kralující dynastie.

V tom je výhoda konstitučních monarchií - nemusí řešit jestli na trůnu bude Pavel nebo Babiš

M. Šejna 14.9.2022 12:49

Pane Stejskale,

jste hnusný, odporný, ohavný a sprostý LHÁŘ.

Dne 23.10.2021, kdy ležel Zeman ve vážném stavu v nemocnici, jste zde zveřejnil text "K aktivaci článku 66". V něm jste napsal, že senátoři, kteří chtějí aktivovat článek 66, se angažují v zájmu republiky a její ústavy a že senátor Vystrčil si zaslouží ocenění za svědomitý výkon své funce za to, že chce prezidenta zbavit jeho prezidentského mandátu.

Jinými slovy jste jak hyeny kroužili kolem tězce nemocného prezidenta a slintali blahem nad možností uspořádat hostinu ještě předtím než umře.

Choval jste se podobně, jako kdyby současný britský král Charles III požadoval, aby britský parlament zbavil královnu Alžbětu její funkce ještě před smrtí, protože není schopná plnit díky jejímu stáří a zdravotnímu stavu své ústavní funkce. A ještě by ten svůj požadavek odůvodnil tím, že jedná v zájmu britského království.

P. Pepax 14.9.2022 12:42

S Ruskem má dobré vztahy většina zemí na této planetě.

M. Horák 14.9.2022 12:37

Díky za článek pane Stejskal. Bohužel existují kolem nás různá individua, která nepřemýšlí než něco řeknou nebo napíší. Nelze slušně komentovat to, co napsal Šejna. Jak je snadné tady plivnout jedovatou slinu!

H. Rybnická 14.9.2022 12:33

Ostatně pane autore, ono někdy stojí za to než někoho odsoudíme, se pár minut zabývat jeho pohnutkami nebo dokonce pozadím celého. Možná se před osobním rozsudkem stětí hlavy nebo rozčtvrcením přece jen zamyslíme. . V případě oné profesorky je opravdu zajímavé, jak své výroky oddůvodňuje. Tím jste se pravděpodobně nezabýval.

H. Rybnická 14.9.2022 12:24

Asi máte pravdu -první odstavec. R^R^R^

H. Rybnická 14.9.2022 12:23

No nevím, mob je mob a asi se jej nezbavíme. I v případech kdy jedinci nosí akademické tituly. Nechci vzpomínat kolik těch marxisticko-leninistických vlastenců v 50tých letech přálo smrt Západu, všem kapitalistům, jmenovitě jejich politikům a revanšistům atakdále. Ale nejen to, vlastenecký mob se obrátil proti vlastním lidem. Nevím kolik těch peticí tisíců řádných tehdejších občanů žádalo smrt Milady Horákové nebo Rudolfa Slánského. Aha, to neplatí, onen byl přece Žid.

Tak nic ve zlém pane autore, ale mob je mob.

P. Hák 14.9.2022 12:12

Tak královna nemá reálnou moc, i projev jí píše premiér. Je to symbol.

Je pravda, že být šokován smrtí člověka ve věku 96 let je poněkud teatrální. A povinné truchlení je hloupé.

L. Stejskal 14.9.2022 12:03

OD AUTORA PRO PANA ŠEJNU---Pane Šejno, jste hnusný, odporný, ohavný a sprostý LHÁŘ. Nemohu mluvit za ostatní, pouze za sebe. Nikdy jsem nepřál smrt českému prezidentovi. Žádnému, a pokud myslíte Miloše Zemana, tak ani jemu. Opakuji: Nikdy jsem nepřál smrt Miloši Zemanovi. To, že jej někdy kritizuji a nesouhlasím s jeho některými (ne všemi) politickými činy či prohlášeními ze mě ještě nedělá zrůdu, která by si přála jeho smrt. To si jen myslíte Vy, je to jedovatý plod Vaší zavilé nenávisti vůči mé osobě. Nechci, abyste doložil své tvrzení, které doložit nelze, nepožaduji omluvu, jde mi v této věci jen o jedno: aby čtenáři NP včetně čtenářů této diskuse věděli, že jste lhář. Hanba Vám i těm, kdo Vás v této lži podporují.

P. Sykora 14.9.2022 11:39

Pravda, jsou zalezlí i ve sněmovně, štěkají ve veřejném prostoru...i zde, na NP.

P. Sykora 14.9.2022 11:34

R^, ještě bych přidal Vodvarku, prý doktor mediciny, asi jako Mengele...

P. Brecík 14.9.2022 11:19

Každý má práva -lidská práva. I na maximální tupost a nevychovanost. Že to je "profesorka" na známá USA univerzitě je výsledek - Multi-Kulti.

M. Pivoda 14.9.2022 11:15

Demokracie ve 21. století je skutečně žádoucí. Jenže od tzv. Sametové revoluce v listopadu 1989 se v Česku nikdo nezabýval výchovou kompetentního občana. Kompetentní občan, kterého nelze "opít rohlíkem", je totiž tou nejlepší zárukou funkčnosti demokracie.

P.S.

Anglický psycholog, (https://en.wikipedia.org/wiki/Geoffrey_Hinton), bohužel odešel z Carnegie Mellon University do Kanady, kde prosadil dnes dominantní směr v oboru umělé inteligence (AI), strojové učení. V USA toho britského psychologa nezadržel žádný prozíravý americký head-hunter. Toto je hlavní poučení z doby minulé pro dnešek. Nikoliv výkřik nějaké ukřivděné mulatky. Těch historických křivd bylo opravdu hodně a jak vidět, kulturní "melting pot" dlouhodobě nefunguje.

K. Křivan 14.9.2022 11:07

Pravdu díš ! I slepé kuře občas zrno najde.

K. Křivan 14.9.2022 11:03

Dekolonizace by neměla být "pušténí ze řetězu". A to měly obě zemé za sebou mnoho desetiletí "anglické výchovy".

K. Křivan 14.9.2022 10:58

Jen ta švýcarská, přímá demokracie funguje.

K. Křivan 14.9.2022 10:57

Proč ne demokracie ? Protože demokracie po...e co může. Viz Pjotr Fialenko a bazeďák Rakušan.

P.S. Carnegie Mellon University už není prestižní.

K. Křivan 14.9.2022 10:51

No to jsou "vědy" ! ;-D ;-D ;-D Amerika potřebuje vyčistit. A začít padělatelem voleb a jeho bandou.

M. Pivoda 14.9.2022 10:47

Britské královně Alžbětě II nelze na jejím chování vůbec nic vytknout. Alžběta II nikdy nezneužila svoji moc. Chovala se přísně i ke své rodině (např. princ Andrew, který královskou rodinu viditelně poškodil, byl Alžbětou II vyděděn).

Zesnulé královně tedy nutně atří úcta. Jenže jiný problém 21. století je, tj. zda stále ještě existuje prostor pro království. Proč ne demokracie?

Národ Velké Británie je dnes silně rozdělen (viz velmi těsné minulé hlasování o Brexitu). Nový panovník by měl zemi sjednocovat, nikoliv rozeštvávat (jako to činí například současný český prezident). Takže až odezní povinná pohřební pocta Alžbětě II, co racionálního by měl učinit nový král, Karel III, ve prospěch své země?

To je podstatné. Nikoliv výkřik nějaké mulatky, ač z prestižní Carnegie Mellon University. Mimochodem: Tam jsem se byl podívat také, v Pennnsylvánském Pittsburghu (v roce 1992 a 2015).

K. Křivan 14.9.2022 10:43

Ano, jsou to lidské zrůdy.

K. Křivan 14.9.2022 10:41

Kdyby byla výsledkem likvidace islámu, pak to byl tak obrovský přínos pro lidstvo, že by se tak měli chovat nejen Angličani, ale všichni nemuslimové.

M. Šejna 14.9.2022 10:23

Ano, lidské zrůdy.

Ale nejen co se týče britské královny. V Česku je zas hromada lidských zrůd, která přeje smrt českému prezidentovi. Pokud byste chtěli znát jména některých těchto zrůd, tak třeba tato:

Stejskal, Ziegler, senátoři Láska a Fischer, Halík atd...

V. Povolný 14.9.2022 10:14

Ten článek není o tom, že mají mít všichni stejné názory. Ale u muslinů se za podobné výroky podřezává, myslíte snad, že by se Angličani měli chovat stejně?

J. Ziegler 14.9.2022 9:53

Nesmíme také zapomenout, že Írán má velmi dobré vztahy s Putinem a Ruskem.

K. Křivan 14.9.2022 9:46

Byly 4 války:

Indicko-pákistánská válka roku 1947, často označovaná jako první válka v Kašmíru

Indicko-pákistánská válka roku 1965, známá též jako druhá válka v Kašmíru

Indicko-pákistánská válka z roku 1971 byla úzce spjata s bangladéšskou osvobozeneckou válkou

Indicko-pákistánská válka z roku 1999, známá též jako kárgilská válka