28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SLOVENSKO: Prezidentka

Nestává se často, abych v demokratických volbách vsadil na vítěze. V případě Zuzany Čaputové se mi to podařilo. Cítím se skvěle. Do Pezinku, do Bratislavy a vlastně celému Slovensku posílám upřímné blahopřání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Čermák 2.4.2019 19:28

Tak Čaputová je slušná. Dobrá.

Časem uvidíme, jestli je i Chytrá a Schopná a hlavně, jestli to není Loutka ( Bábika se tomu myslím říká)...

E. Alter 2.4.2019 19:40

Re: Tak Čaputová je slušná. Dobrá.

To je panenka, prosím. Loutka je bábka

J. Kanioková 2.4.2019 18:50

Z toho, co jsem o ní četla, je to  P&L

a přestávám si dělat iluze o V4

M. Kodeš 2.4.2019 19:27

Narazil jsem na toto ??

https://www.youtube.com/watch?v=6bostFqjsRg

K. Janyška 2.4.2019 21:10

Re: Narazil jsem na toto ??

Jestli je to pravda, pak to vypadá na její brzký konec... Dzp.

S. Pavuk 2.4.2019 14:22

prezidentka

P. Čaputová vošla do kampane ako tá, ktorá sa zaslúžila, že skládka odpadu nebude v Pezinku. To je aj jej jediná zásluha okrem boja proti "zlu". V Pezinku mala vyrásť moderná skládka odpadu ktorá by spĺňala všetky ekologické hľadiská. Nová skládka sa teda nepostavila a odpad, keďže nezmizol, sa vozí naďalej na viaceré skládky, ktoré ekologické normy nespĺňajú, napr.do Dubovej, potenciálnej rekreačnej oblasti.Z celoštátneho pohľadu sa jedná o jasne negatívum. Naviac sa ukázalo, že súdny proces ktorým sa rozhodlo o zamietnutí skládky v Pezinku neviedla p. Čaputová, ale úplne iná právnická firma.Takže je tu otázka, kde je tá zásluha ? Financovanie kampane p. Čaputovej bolo zabezpečené zo zahraničia priamo finančným darom a aj prostredníctvom mimovládok, ktoré sú taktiež čiastočne financované zo zahraničia. Nebudem tu uvádzať aké je to neetické, predstavte si len ako by dopadol Trump keby sa ukázalo, že dostal na kampaň čo len jeden rubeľ. Na Slovensku máme staré dobré porekadlo : Koho chlieb ješ, toho pieseň spievaj. Celé je to hodne netransparentné. Ďalšou kontroverznou oblasťou sú názory p. Čaputovej v oblasti osvojovania detí príslušníkmi menšín

Za najväčší problém považujem to, že p. Čaputová, ako bude postupovať ako prezidentka ešte nevie. Zistí to až potom, akých poradcov dostane.

M. Valenta 2.4.2019 14:49

Re: prezidentka

Snad to nebudou poradci ze stejného vrhu jako Ti u nás na Hradě.

V. Církva 2.4.2019 18:13

Re: prezidentka

Posle toho co pan Pavuk píše nebudou. V zlém i když možná i dobrém (Nejedlý, Mlynář) taky nic moc.

V. Církva 2.4.2019 18:35

Re: prezidentka

Mluvíte mi ze srdce. Aniž bych znal fakta psal jsem nedávno něco ve smyslu kam s ním. A bylo mi jasné že skládka v Pezinku byla nahrazena jinými skládkami. Ani jsem nedomyslel, že těmi staršími, horšími.

A. Alda 2.4.2019 13:52

Symbol naděje?

A naděje v "co" přesně?

Nenapadlo Vás, že pro někoho může být její zvolení i důvodem beznaděje?

A musím Vás i opravit: slovenský president má mnohem větší moc než český president:

https://www.zakonypreludi.sk/zz/1992-460#hlava6-oddiel1

P. Moravčík 2.4.2019 15:40

Re: Symbol naděje?

No, je pravda, že aj mne zatrnulo, keď som sa dočítal o tom, aký nadšený je z nej páter Halík, ale koho tam dať, preboha? Asi najlepšį by bol Béla Bugár, ale ten je nepriechodný a asi by to skončilo nejakou menšou katastrofou.

V. Církva 2.4.2019 18:21

Re: Symbol naděje?

Ano to máte pravdu. Jediný důvod pro Čapu je že další nejpravděpodobnější kandidáti byli z předchozí mafie Mečiarovců a současné mafie Ficovců.

F. Kusák 2.4.2019 12:49

Souhlasím,

paní Čaputová je příjemná a hezká dáma. Kromě skládky, nevím v čem se dále angažovala (a proč bych to měl vědět?). A to je tak všechno. Čas ukáže, zda-li to byla dobrá volba. A hlavně, byla to volba Slováků a já na tamější problémy už nemám cit, tak to moc nechci komentovat. To samé bych doporučoval všem, kteří buď freneticky tleskají nebo naopak hrubě kritizují výsledek voleb na Slovensku.

No a hodnocení přijetí eura bych nechal na odbornících. To přeci není otázka lásky nebo nelásky k unii.

R. Mladek 2.4.2019 12:33

Kdo té paní financoval nákladnou volební kampaň?

V. Liptovský 2.4.2019 12:45

Re:

Pochybujete o tom, že si od detstva šporila do prasiatka, ktoré pred voľbami rozbila? A na ten úbohý zbytok trošku prispeli mimovládky...

R. Mladek 2.4.2019 12:56

Máte nejen slušnou, ale i spořivou paní presidentku.

V. Liptovský 2.4.2019 12:12

Mimochodom - o akú slušnosť ide?

Nemá tým autor na mysli nejakú "špeciálnu" slušnosť?

R. Gramblička 2.4.2019 13:23

Re: Mimochodom - o akú slušnosť ide?

Presne takú slušnosť, akou disponuje Hnutie za slušné slovensko, ktoré pomocou klamstiev a mediálnych manipulácii sa pokúšalo zvrnúť legitímnu vládu

V. Liptovský 2.4.2019 11:59

Optimizmus autora je obdivuhodný...

..ale naivný. Slušnosť ako kvalifikácia na najvyššiu funkciu v štáte? Preboha, veď v ňom žijú milióny slušných ľudí (predsa zďaleka nie všetci sú podvodníci, mafiáni, zlodeji či politici). Takže "ktokoľvek"?

M. Šejna 2.4.2019 11:04

čeští pravdoláskaři se dmou pýchou

čeští pravdoláskaři se dmou pýchou nad volbou Čaputové a přitom jim nedochází, že Slováci volili víc emocemi než rozumem. Ty emoce jsou ale pro pravdoláskaře typické. Jejich volební preference jsou totiž řízeny více nenávistí k jiným a oddanou láskou ke svým, než rozumem.

Kdybych byl slovenským voličem, budu také volit Čaputovou, protože vypadá dobře a působí příjemným dojmem. Rozhodně bych se ale nedmul pýchou nad tím, jakou máme půvabnou přezidentku, protože chleba se tím nezlevní a daně se tím také nesníží.

Z tohoto pohledu je Stejskalovo nadšení nad volbou Čapoutové poněkud záhadné. A mohu pana Stejskala už teď ujistit, že Čaputová nikdy neuzná anexi Golanských výšin.

M. Prokop 2.4.2019 11:56

Re: čeští pravdoláskaři se dmou pýchou

To uznání Golan totiž nemá v popisu práce. :-P

A. Alda 2.4.2019 13:54

Ale má.

Zkuste si přečíst slovenskou Ústavu.

M. Malovec 2.4.2019 10:38

Nejsem si jist

zda právě jmenované odvahy přinesou Slováků takový prospěch.

T. Hraj 2.4.2019 10:18

paradoxy pana Stejskala

Uf. Není Vám to pane Stejskale divné, že jsou to právě ti tzv. proevropští (čti prounijní) politici, kteří chtějí Euro, společnou fiskální či imigrační politiku, euroarmádu, ti "slušní" a "kultivovaní", "liberálně demokratičtí" kdo nepodporují Izrael?

Za co že to izrael bojuje? Není to náhodou za svobodu, suverenitu, nezávislost (sebeodpovědnost), národní stát?

M. Šejna 2.4.2019 11:09

paradox Stejskal

paradox Stejskal je nadšen z uznání anexe Golanských výšin, ale rudne vzteky nad anexí Krymu.

To jsou ty paradoxy.

T. Hraj 2.4.2019 11:57

Re: paradox Stejskal

Ukrajina napadla z Krymu Rusko?

M. Šejna 2.4.2019 12:41

Re: paradox Stejskal

Izrael v minulosti daroval Syrii Golany?

F. Svoboda 2.4.2019 19:34

Re: paradox Stejskal

čtení: Gn 15,5-12.17-18

Bůh uzavírá s věřícím Abrahámem smlouvu

... V ten den uzavřel Hospodin s Abrámem smlouvu a řekl: "Tvému potomstvu dávám tuto zemi od Egyptského potoka až k veliké řece, řece Eufratu!"

V. Církva 2.4.2019 18:29

Re: paradoxy pana Stejskala

Ano myslímm že jste na to kápnul. Jak nejde o Izrael je pan Stejskal jako malé dítě. Důvěřivý a zaměřený na povrch.

R. Gramblička 2.4.2019 9:53

neskutečné, do čeho všeho

dokáže Stejskal namontovat I-P konflikt