24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

SLOVENSKO: Paní prezidentka Čaputová a odvaha snít...

Jak pravil před staletími Niccolo Machiavelli: To, na čem v politice záleží, je výsledek. V případě Slovenska je víkendovým výsledkem první prezidentka v historii země Zuzana Čaputová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Portwyn 7.4.2019 20:37

Re: Těžko,

Taky si myslím.

Ovšem právě Ta parta, co jsou v né Zelení, voliči pohrdá nejvíc. Aspoň teda v CZ.

D. Bystriansky 7.4.2019 20:30

Re: Hloupý komentář.............

A pro tu křivost charakteru a špinavou komunistickou minulost byl Šefčovič vybrán 3x za eurokomisaře a ve slavném grilování euparlamentem schválen. Máte pravdu, své zemi tam nesloužil a asi kradl, jako celá předcházející komise, která musela rezignovat! .:-)))

Jacques Santer lucemburský politik. V letech 1979–1989 byl lucemburským ministrem financí, poté 1984–1995 premiérem své země a od roku 1995 byl předsedou Evropské komise.

V březnu 1999 celá jeho komise rezignovala kvůli korupčnímu skandálu!!! Zloději a dokonce se vydávali za nečechy, ta rafinovanost!

K. Salajka 7.4.2019 18:36

Re: Podstatné je,

Milošek je Váš mravní etalon ?

R. Langer 7.4.2019 18:24

Re: Podstatné je,

To nasere, co? :-D

E. Derat 7.4.2019 16:46

Re: Podstatné je,

Jo, nedobrovolně financuji řadu věcí, i strany ze státního rozpočtu. Takový je život.

J. Kanioková 7.4.2019 15:48

Těžko,

nejspíš je do zelena

J. Kanioková 7.4.2019 15:42

Ale prdlajs,

když jsem viděla ty jeho "umělecké" úsměvy, z nichž tak nějak "jemně" trčely zuby.. okamžitě mě napadlo, že je to pokrytec..

K. Salajka 7.4.2019 10:10

Re: Podstatné je,

Držme se té druhé volby. Zemanovu kampaň financovalo nedobrovolně 60 % voličů /součet těch, kdo nešli k volbám a ti kdo volili proti Zemanovi/. Dokonce mu kampaň platili i ti, kdo ke dni voleb nedosáhli 18 let věku, ale pracují.

J. Chaloupka 7.4.2019 10:10

Nepustí.

.

J. Chaloupka 7.4.2019 10:09

No, vzhledem k pravomocem slovenského presidenta,

se zase tak moc nezmění. Ale na známkách bude paní Čaputová vypadat dobře. Jako by vypadal i ten Ševčovič.

P. Flener 7.4.2019 9:49

Re: Řečí kolem zvolení...

Druhou variantou ve volbách byl ale Šefčovič, člověk jako Fico a bývalý charakterově křivý komunista - to se zdá někomu lepší - mně ale ne. V Čaputové je zatím alespoň jistá naděje a i kdyby splnila jen to jak se prezentoval Kiska, je to mnohem lepší než politický šíbr a komunista Šefčovič.

P. Flener 7.4.2019 9:46

Hloupý komentář.............

Autor je v zajetí hnusu současné politiky, kdy politici lžou, mlží, kradou a intrikují. Jinou politiku nezná, to že by mohla být politika i relativně slušná nepřipouští. Mně stačí se podívat na sousední daleko méně průmyslovou zemi, kterou je Rakousko - politici tam oproti ČR téměř vůbec nekradou (jako u nás - viz Rath, Novák a jiní političtí vyvrhelové..., Rakousko má přitom vysokou životní úroveň, nádherné silnice a všude je pořádek. V ČR všichni kradou, národ je rozervaný kam se podíváš, tam je plno odpadků a bordelu. Takže náprava v ČR nefunguje, protože národ má jinou mentalitu - tj. špatnou mentalitu a lidé jdou v ČR do politiky ne pro svojí zemi, ale aby si nahrabali a nakradli. Proto i Čaputová je jistou alespoň nadějí pro Slováky, protože Šefčovič je Ficovo člověk a navíc bývalý smradlavý komunista, což svědčí o křivosti jeho charakteru.

E. Derat 7.4.2019 9:03

Re: Podstatné je,

Nikdo nebránil dělat spanilé jízdy i ostatním kandidátům. Sponzorů měli dost. Jako je dělal Zeman před první volbou, stát mu je neplatil. A jako to kdysi dělal se Zemákem. Akorát Karel byl líný a tak dřepěl na Orlíku, a dřepí tam dodnes. Ovšem později si vzal z toho poučení když řekl, že strana TOP by si měla vzít vzor se Zemana a jít za voličema do všech vísek. To řekl po debaklu TOP v parlamentních volbách.

R. Langer 7.4.2019 6:49

Re: Paní Kislingerová,

Aha, zase tady máme zakomplexované blbce. Evidentně je to ta nejsilnější volební skupina. Náš příští prezident by na to měl zatraceně zaměřit. ;-)

R. Langer 7.4.2019 6:44

Re: Pán Liptovský

Super! Už jste s tím v televizi?

R. Langer 7.4.2019 6:42

Re: Fakt? :o)

Nee.

R. Langer 7.4.2019 6:40

Re:

Samozřejmě. Znal bych příklad od nás.

R. Langer 7.4.2019 6:38

Re: ... vzdělanou a atraktivní ženou ...

Je. Pořád. Neřád..

R. Langer 7.4.2019 6:35

Re: Řečí kolem zvolení...

Inu, dvoutřetinová většina ať drží hubu. Spokojená by evidentně nebyla tak ani tak.

B. Volarik 7.4.2019 4:45

Re: ... vzdělanou a atraktivní ženou ...

Tak, pane Housa,vy jste asi čtenář myšlenek... mých!!! Sebral jste mi to od huby, jak se říká. Souhlas 100%!!!

J. Jurax 6.4.2019 20:25

Komu?

J. Jurax 6.4.2019 20:23

A kdo ji platil a platí?

Mimoto tohle dělají všichni politici, pokud se nejsou schopni zaplatit sami.

K. Salajka 6.4.2019 19:30

Re: Podstatné je,

To byl obrovský handicap státem placené spanilé jízdy do všech regionů, kam ho pustili.

E. Derat 6.4.2019 17:57

Re: Podstatné je,

Srovnáváte nesrovnatelné, vždy je těžší post obhajovat, než ho poprvé získat. Spravné srovnání by tedy bylo mezi Zemanem a Karlem Sch., a tam byl poměr podstatně vyšší.

V. Kain 6.4.2019 17:49

Re: Řečí kolem zvolení...

Ta dvoutřetinová většina která volby ignorovala nebyla zřejmě s kandidáty spokojena a proto nešli k volbám.Za Čaputovou není vidět žádná práce.Ty fráze kterými chtěla oslnit jsou jenom nic neříkající fráze.

V. Liptovský 6.4.2019 15:51

Re: Pán Liptovský

Pán Salajka, sugerujete mi niečo, čo som nepovedal... To nie je fééér... (-:

J. Vlček 6.4.2019 15:45

Řečí kolem zvolení...

...prezidentky Čaputové už padlo a ještě jistě padne, ale je namístě zachovat zdrženlivost a vyčkat, jak se paní prezidentka vybarví. Těch pověstných sto dní snad naznačí, zda budou naděje slovenských voličů, alespoň těch co přišli k volbám, uspokojeny.

Faktem zůstává, že rozpačitost Slováků je poměrně veliká, čemuž nasvědčuje jejich nízká volební účast při prezidentské volbě. Skoro to vypadá, že ti, co k volbám nepřišli, a těch je většina, si řekli, že je úplně jedno, kdo bude z nabídky kandidátů zvolen, a že tedy, konec konců, vcelku neznámá paní Čaputová skýtá alespoň naději na jakousi změnu slovenské politiky.

Do doby, než se nová prezidentka nějak projeví, je možné o příznivé změně k lepšímu alespoň snít.

K. Salajka 6.4.2019 15:34

Re: Podstatné je,

Při zvolení Zemana hlasovalo sice 66% voličů ale vyhrál po 30ti letech v politice jen rozdílem necelých 3 % (nad soupeřem jakým byl Drahoš). Čaputová Šefčoviče deklasovala.

K. Horák 6.4.2019 15:23

Re: To je věc Slovenska a slovenská.

Na Rittiga, Krejčíře, Koženého nemá. Stejně tak na polistopadové kouzelníky Dyba, Dlouhý, KOčárník, Langer

K. Horák 6.4.2019 15:19

Výstižné.

Ale kdyby se novináři místo oslav zaměřili na průběh "studia" paní Čaputové a na její " záverečné práce", asi by se ta Slovenka musela poroučet, jako několik našich ministryň či ministrů.

Uvídíme, jestli nějaký inestigativec se do toho pustí :-))