29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Že by snad na Srí Lance útočili buddhisté?

Myslím si, že se to takto dá říct. Přiznám se, že jsem specificky nesledoval Srí Lanku, ale vím, že řada mých přátel tam jela na dovolenou. Neměl jsem to za nějaké místo, které by bylo problematické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 23.4.2019 19:53

Agentura Aamaq (IS) uvádí,

že útok na Srí Lanku provedli vojáci Islámského státu.- https://twitter.com/wszewko/status/1120647558756487173

Srí Lanka (včetně mluvčí vlády): - bylo nalezeno 87 dalších rozbušek - zatížení může být více - premiér nebyl informován o varováních o atentátech - hrubá nedbalost služeb - mezinárodní síť se musí stát útokem (spíše než NTJ)

Útoky na Srí Lance: Rodiny zničené teroristy - https://www.thetimes.co.uk/edition/news/families-destroyed-by-bombers-xmth5d8ff?utm_source=newsletter&utm_campaign=newsletter_102&utm_medium=email&utm_content=102_5792919&CMP=TNLEmail_118918_5792919_102

Jak mírný islám v Indonésii bojuje proti náboženské nesnášenlivosti islamistických extremistů - https://www.scmp.com/lifestyle/article/3005547/religious-intolerance-and-moderate-indonesian-muslims-fighting-against?utm_source=quora&utm_medium=referral

"Násilí a šikana založené na náboženském sentimentu rostou. Pokud lidé spolu nehovoří, násilí bude normalizováno. Nechceme to!"

J. Kanioková 23.4.2019 20:03

Re:

Írán a Pákistán mají na hranicích vytvořit jednotku rychlé reakce. Premiér Imran Khan (během návštěvy v Teheránu) přiznal, že skupiny z území Pákistánu útočí na území Íránu.

Saúdská Arábie. V souvislosti s plánovanými teroristickými útoky bylo zatčeno 13 osob. Zatčení je spojeno s útokem provedeným v neděli v Zulfi příkazem čtyřčlenného IS

Ruský šéf bezpečnosti: „1500 teroristů ISIS se dostalo z Blízkého východu do Evropy“ - https://voiceofeurope.com/2019/04/russian-security-chief-1500-isis-terrorists-have-made-their-way-to-europe-from-the-middle-east/

P. Grigar 24.4.2019 11:03

Re: Agentura Aamaq (IS) uvádí,

..Agentura Aamaq(IS) lže jako když tiskne. Voják je osoba v uniformě s označením přísušnosti a hodnosti, s identifikací, vázaná mezinárodními konvencemi. Kdokoli mimo tento rámec je sprostý terorista, patřící bezodkladně k nejbližší zdi a odsouzený do naprostého zapomnění.

J. Pokoutný 23.4.2019 16:28

Ano, Šándor JE nádherně korektní,

zejména když se vyhýbá debatě o útocích islámskýh teroristů třeba v Tunisku, Thajsku a Malajsii/Indočíně, kde s nimi bojují vlastní vlády a noha ozbrojeného Evropana nevkročila desítky let.

J. Kanioková 23.4.2019 19:59

Do pihele s Islámem !

J. Fridrich 23.4.2019 11:06

Šándor je nádherně korektní - a tak je na výsluní zájmu naši

Šándor je nádherně korektní - a tak je na výsluní zájmu našich médií.. Realita je ale jiná, kdo vraždí všude na světě ví i babička z Dolní Lhoty..

" Na Srí Lance zadrželi Syřana. Mrtvých po krvavé Velikonoční neděli přibývá, tragická bilance už stoupla na 310 obětí na životech a dalších více než 500 zraněných " - tyto ohavné barbarské zločiny na nevinných civilních občanech včetně žen a dětí páchá po celém světě ISLÁM-MUSLIMOVÉ.. Ví někdo o někom jiném ?

P. Sinclair 23.4.2019 15:49

Re: Šándor je nádherně korektní - a tak je na výsluní zájmu naši

Jo, třeba křesťani Bush a Blair zavraždili jen v Iráku na tři čtvrtě milionu lidí.

J. Pokoutný 23.4.2019 16:25

Re: Šándor je nádherně korektní - a tak je na výsluní zájmu naši

Máte pravdu. Nejohavnější bylo vyvraždění mírumilovných Husseinových gard a zničení jejich tanků, o hodných partyzánech nemluvě, kteří útočili nikoli na vojáky, ale raději beztrestně naq měkké cíle (malá bomba mezi irácké občany, počkat až dorazí pomoc a pak vybuchnout tu větší...). Nejspíš mezi ně počítátwe i různé sunnitsko-šíitské radovánky, jako malování mešit načerveno, ne?

P. Sinclair 23.4.2019 16:43

Re: Šándor je nádherně korektní - a tak je na výsluní zájmu naši

Pokusy o ironizování nevedou k ničemu. Koaliční vojska tam vtrhla na základě snůšky lží a to byl zločin a počet příslušníků Saddámových gard bylo jen malé procento všech zabitých Iráčanů v přímém důsledku invaze.

To mi potvrzuje dokonce Donald Trump :-)))

https://www.youtube.com/watch?v=NllVMlu0g1Y

J. Fridrich 23.4.2019 18:10

Re: Šándor je nádherně korektní - a tak je na výsluní zájmu naši

V Iráku odstavili od moci odporného diktátora Saddáma Husajna, vy nevíte kdo to byl a co prováděl v celé té oblasti světa ? Tak jen pro vás :

https://cs.wikipedia.org/wiki/Sadd%C3%A1m_Husajn

P. Sinclair 23.4.2019 19:26

Re: Šándor je nádherně korektní - a tak je na výsluní zájmu naši

Děkuju za odkaz, ale já to všechno věděl. Nikdo se nepře, že Saddám byl hajzl, invaze byla přesto provedena na základě snůšky lží.

J. Kanioková 23.4.2019 20:16

Re:

„Fíkový list“ vznešených slov. Notoricky známým se stal nonsens bezkoncepčního rozpuštění irácké pravidelné armády a bezpečnostního aparátu. Po něm nastalo bezvládí. Západní pitomci v rámci "demokratizace", dnes už jim dávno muselo dojít, jak to tam bez diktátorů dopadá.

Před měsícem americký ministr zahraničí uvedl, že Amerika je proti Haftarově vojenské kampani a varovala před pokrokem směrem k Tripolisu. To je jeden z výsledků rychlé diplomatické mobility SAE a odráží vznik vlivu mezinárodního kodexu 971 https://twitter.com/Abdulkhaleq_UAE/status/1119281050465730564

Trump chválí libyjského generála, jak jeho vojáci pochodují na vládu v Tripolisu - https://twitter.com/Abdulkhaleq_UAE/status/1119271395274493952

Prezident Donald Trump hovořil s libyjským generálem Khalifou Haftarem v pondělí, pochválil jeho úlohu v boji proti terorismu a zajištění obrovských ropných zdrojů v Libyi, i když Haftarova vojska pokračovala v ofenzivě proti OSN a vládě podporované USA v libyjském hlavním městě Tripolisu. https://edition.cnn.com/2019/04/19/politics/us-libya-praise-haftar/index.html

D. Mach 23.4.2019 22:46

Re: Šándor je nádherně korektní - a tak je na výsluní zájmu naši

Pane Fridrich, máte už deset let zamlženo před očima? V dnešním světě páchá hanebné zločiny mnoho teroristů bez ohledu na náboženství. Přes deset tisíc mrtvých na východní Ukrajině nebo třista tisích mrtvých Syřanů, tam bych muslimské teroristy nehledal. Putin ani Al-Asád nejsou klasickými příklady muslimů.

V. Student 23.4.2019 10:56

No jasně, muslimové to nebyli.

Ty zprávy, které tvrdí že ano, to bude hoax. Teď hlavně aby se nezvedly protimuslimské nálady, to je úkol měsíce!

P. Zinga 23.4.2019 9:22

Pane Šándore, ještě furt pod vlivem?

Takže neprovokovat a budeme ušetřeni?! Ale to platilo i za komunistů: kdo neprovokoval, byl ušetřen.

Ne, tentokrát (a nejen) platí slova srílanského biskupa:"Zabte, zabte je všechny!"

K. Janyška 23.4.2019 8:50

Ano, i ti ti umějí, a hinduisté a křesťané také.

A všichni náboženští fanatici svata. Náboženství prostě neštěstím lidstva je... Dzp.

V. Student 23.4.2019 10:58

Re: Ano, i ti ti umějí, a hinduisté a křesťané také.

No, takoví bolševici si mysleli totéž, takže Lenin, Stalin, Kimové atd. to zkoušeli ponovu. Bez náboženství. Máte pocit, pane Janyško, že nám přinesli štěstí?

K. Janyška 23.4.2019 15:52

Re: Ano, i ti ti umějí, a hinduisté a křesťané také.

Ano, to je také to jediné s čím s nimi souhlasím. Jinak socialisté, jejichž druhem jsou komunisté, jsou zločinci úplně stejní, jako náboženští fanatici... Dzp.

J. Kanioková 23.4.2019 19:43

A co jsou politické ideologie ???

K. Janyška 23.4.2019 21:10

Re: A co jsou politické ideologie ???

Výmysly hloupých lidí... Dzp.

M. Šurgot 23.4.2019 0:35

Tak stupidni vyjadreni o Egyptu bych od Sandora necekal

Byl jsem v Egypte na all inclusiv, i kdyz pravda za 17 tisic, ne za deset. Ridici autobusu byli OK, vojaci na hlidkach taky. Bohuzel zadny vojak nesedel na velbloudu, meli normalni auta... ...

Clovek, ktery mi v resortu umoznil jizdu na mistni atrakci, velbloudu, byl v pohode. Navic velbloud vubec nesmrdel....

Dost jsem koukal na text, kde se Sandor vyjadril o Egypte. Az tak drsna slova?!

J. Sedlář 23.4.2019 8:04

Re: Tak stupidni vyjadreni o Egyptu bych od Sandora necekal

Tak stupidní představu o Egyptu bych od Vas necekal. Vždyť přesně popsal to co si vychvalujete. Skanzen pro exoty co pod ochranou samopalniku pobyvaji v resortech s obcasnym vyjezdem na atrakci. Kolotoče ve velkým.

P. Štěpánek 23.4.2019 9:08

Re: Tak stupidni vyjadreni o Egyptu bych od Sandora necekal

Nemůžete blbci napsat, že je blbec, on to nepochopí.

D. Mach 23.4.2019 22:50

Re: Tak stupidni vyjadreni o Egyptu bych od Sandora necekal

Pane Sedláři, vy a Janyška mě fakt bavíte. Už se nedivím, že u nás existuje nějaký pan Balda, co kácí stromy pod vlaky a píše k tomu vzkazy rádoby od islámských teroristů.

J. Sedlář 25.4.2019 9:22

Re: Tak stupidni vyjadreni o Egyptu bych od Sandora necekal

Hmm, zajímavé. Jakou na to máte medikaci ? Jste si jist, že jste nepolevil v užívání ? Jinak k tomu "turismu" ala Egyt (enklávy pod dohledem samopalníků, výleta taktéž, prostě šaškárna a kolotoče) tam něco máte. K věci, jinak bych Vás mohl podezřívat, že: cituji "vaše příspěvky jsou z hlediska obsahu také nulové." © Daniel Mach 23.4.2019 22:35

M. Moravcová 23.4.2019 10:47

Re: Tak stupidni vyjadreni o Egyptu bych od Sandora necekal

tak já mám jinou zkušenost. Tři hotely vedle sebe (ano luxus Marsa Alam), vojáci se samopaly a velbloudy na obou koncových stranách, vyjížďky na velbloudech žádné, výlet jen do přesně určených míst, projděte touhle ulicí, autobus bude čekat dole, nikam neuhýbat.