23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Jsem vlastenec

Jako český občan hlasoval proti vstupu do Evropské unie. Jako britský hlasoval pro brexit. Unii považuje za škodlivý utopický projekt, který může skončit tragicky. Ještě větší hrozbu však vidí v islámu, Evropa by se před ním měla uzavřít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 2.7.2017 20:18

Moudře napsáno.

Bohužel europitrysové, co odmítají bránit Evropu před muslimskou invazí a vyžívají se v buzeraci a peachovinách tohle nečtou.

Ale i kdyby četli, jsou i přes eventuální přestižní vzdělání a občas snad i vysoké IQ moc blbí na to, aby pochopili.

J. Hrbek 2.7.2017 18:42

Tomský na hrad!

vůbec by mi nevadil jako prezident, jdu se mrknout, esli náhodou není v té Janečkové hře prezident21 :-)

Č. Berka 2.7.2017 14:15

Divnej článek- ani jednou není zmíněn Putin

obdiv pro paní Thatcher, kterou odstavila vlastní strana?

Nikdy se nevrátí pohádka mládí ;-) Národní státy nemají budoucnost, protože nemají sílu odolat. S tím bojem proti ateismu pán moc úspěšný nebyl, když v Británii, podle YouGov

Only 55% of self-identified Christians believe in a God while 23% believe in “some sort of greater spiritual power”, but not a God. Nearly one in ten Christians (9%) don’t believe in any higher power, and 12% don’t know what they believe in. - tedy jen 55% těch, kteří se pokládají za křesťany věří v Boha a Overall, a third (33%) of British adults do not believe in God or a greater spiritual power of any kind – roughly the same number as believe in “a God” (32%). The rest either believe in a higher power but not a God (20%) or don’t know what they believe (14%).

M. Prokop 2.7.2017 15:42

Re: Divnej článek- ani jednou není zmíněn Putin

Článek dobrej, chápete divně.

J. Kanioková 2.7.2017 15:57

Re: Divnej článek

výborný článek vs.. hodně divný váš komentář..

J. Kanioková 2.7.2017 22:00

Re: Divnej článek- ani jednou není zmíněn Putin

Národní státy nemají budoucnost ??? Tak to nesouhlasím.

Ale každopádně si myslím, že bez patriotismu národ nepřežije.

Pro mě jste Antičech..

Český národ není ideální, ale stejně se ho nezbavíte..

K. Zelený 2.7.2017 10:27

Tak vy si připadát jak v komunistickém

Československu, když posloucháte ty unionistické lži. A jak si mám připadat já, když čtu ty vaše lži ?

http://www.niedermayer.cz/moje-prace/articles/jak-se-vytvari-dezinformace-priklad-komentare-alexandra-tomskeho

L. Novák 2.7.2017 11:05

Re: Tak vy si připadát jak v komunistickém

Souhlasím s panem Tomským. EU-propaganda se té bolševické - komunistické - skutečně velmi podobá. Podobné jsou i cíle. "Nový EU-normalizovaný člověk", kterému nevadí ty tuny nesmyslů, které mu každoročně přebujelá EU-kracie sype na hlavu a brání ve svobodném rozvoji a práci bez nesmyslných buzerací... Vidím to i u nadnárodní firmy, kolik různých pitomých kontrol, auditů, ISO nesmyslů a podobných zrůdností zaměstnává obrovskou masu zcela zbytečných zaměstnanců... Přitom podstatné věci týkající se kvality ve výrobě jim zcela unikají!

K. Zelený 2.7.2017 11:12

Re: Tak vy si připadát jak v komunistickém

No a k té Tomského prokázané lži něco máte ?

O. Uživatel 2.7.2017 11:30

Uživatel požádal o vymazání
P. Aron 2.7.2017 12:29

Re: Tak vy si připadát jak v komunistickém

Pan Niedermeyer tam vysloveně slovíčkaří. V prvním odstavci mu nic nevyvrací, prostě EU zahájila proces proti ČR. Pokud ČR neuhne bude platit sankce. A v druhém odstavci, že citát visí na jiném místě ? Tomu říkáte prokázané lži ? Já tomu říkám slovíčkaření místo polemiky s podstatou toho co pan Tomský říká.

M. Gavlák 2.7.2017 12:47

Re: Tak vy si připadát jak v komunistickém

...to proto, že o problematice nic nevíte... Proto skáčete na lep Tomskému a spol.

L. Novák 2.7.2017 16:06

Re: Tak vy si připadát jak v komunistickém

Nesmysl. Kdo není slepý a hluchý a vidí, co produkuje EU, má podobný názor. Tomský jako politolog a vzdělaný člověk to umí analyzovat a publikovat, proto má mou podporu.

A jen tak mimochodem - v mém dědickém řízení na Slovensku (částečně už zaplaceném) přerušeném před rokem na popud EU (má být projednáno a vyřízeno ve státě, jehož je dědic občanem) se celý rok nic neděje. Pozemkové poměry jsou na Slovensku velmi složité (uherské právo) a v Česku jim nikdo pořádně nerozumí. Takže nejspíš to bude trvat roky, než se něco pohne dopředu...

Kdyby ta banda pitomců nechala započatá dědická řízení doběhnout postaru jako přechodné opatření, už to mohlo být vyřízené...

K čertu s byrokracií přebujelou EU!

M. Prokop 2.7.2017 11:55

Re: Tak vy si připadát jak v komunistickém

Když slyším nebo čtu Hujera Niedermayera, tak mi skutečně evokuje socík. Jen boha nemá v Moskvě, ale v Bruseli.

P. Aron 2.7.2017 12:37

Re: Tak vy si připadát jak v komunistickém

Jo, jo. Taky mě štve ta výměna bůžků. Místo Moskvy uctívání Bruselu. Neuctíval jsem Moskvu nebudu uctívat ani Brusel.

J. Kanioková 2.7.2017 11:59

Proboha....... Niedermayer... uff

fanatický eurohujer ! Odporný..

M. Jandáková 2.7.2017 15:37

Dobrý den. Přidal jste sem, pod rozhovor s panem Tomským, odkaz na článek pana europoslance Niedermayera, ve kterém prohlašuje jiný text pana Tomského za hoax. Přečetla jsem si to. První polovinou svêho "rozboru" pan Niedermayer ničím nerozporuje napadený odstavec z textu p.Tomského, jen jej detailně rozvádí. Jediným údajem z něj, který může být, v rámci "zlé vůle", vydáván za (záměrně šířený, a proto =) hoax, je výše pokuty, která nám hrozí, pokud odmítneme imigrantské kvóty. Pan Tomský se, ve svém odhadu, řâdově "sekl".

.

Druhá čâst kritiky textu pana Tomského je svou podstatou irelevantní, neb myšlenka, že právě spojená Evropa bude Evropou mírovou, Evropou bez válek, je hlavním leitmotivem jejího sjednocování. To je zcela v pořádku a lze jen žasnout, že český poslanec v EP to neví.

Pěkné odpoledne.

L. Novák 2.7.2017 6:07

Výborný rozhovor, díky!

Velmi dobře popsána podstata "eurobolševiků":

"...O generaci mladší vikářova dcera Mayová v euroskepsi vyrůstala. Ale za jednu větu by dostala od Thatcherové metál – za charakteristiku nadnárodní elity, jež je všude doma, ale domov postrádá. „Jste-li občanem světa, jste občanem odnikud.“ Tihle kosmopolitní bezdomovci – podobně jako mí předci, dokud si opět nevytvořili svůj národ v Izraeli -, tahle samozvaná aristokracie, jež věří v jedno nedělitelné lidstvo bez kulturních, národních hranic, usiluje pomocí abstraktních pravidel a institucí o globální vládu. Nelze milovat abstrakci, jako je Unie. ..."

V. Pavelka 2.7.2017 21:58

Re: Výborný rozhovor, díky!

Proto ty vítací a líbací tanečky kosmopolitních bezdomovců v Bruselu , jim se prostě stýská ?

M. Pivoda 1.7.2017 21:33

Evropa (EU) potřebuje více inženýrů a méně politologů

Poctivě jsem přečetl celý tento zajímavý rozhovor, tj. s A. Tomským. Děkuji za něj. Určitě se to dalo číst, ale v mnohém s Tomským nesouhlasím. Proč?

Poměrně dlouho jsem o tom našem koncepčním rozdílu přemýšlel a přišel k závěru, že nejpravděpodobnější příčina mého nesouhlasu s A. Tomským pramení z toho, že Tomský je vzděláním a myšlením politolog a ekonom, zatímco já jsem inženýr. Ano jsem myšlením především inženýr a tato okolnost mne proto s Tomským tak hodně rozděluje.

Praktický závěr: Pokud uznáváte evropský projekt jako užitečný (tzn., pokud chcete aby se Evropa vyvíjela odněkud někam a nestagnovala), pak tato země jakož i celá EU bude muset zřejmě vychovávat mnohem více inženýrů a podstatně méně politologů.

M. Prokop 1.7.2017 21:38

Re: Evropa (EU) potřebuje více inženýrů a méně politologů

Největší průser je, když se inženýři montují do politiky (jako vy) a politologové do inženýrství.

M. Pivoda 1.7.2017 21:46

Největší problém je když, ...

Největší průser je, když se do poctivé dikuze montují placení manipuláři internetových diskuzí, jakým je právě Milan Prokop.

S. Netzer 1.7.2017 22:05

Re: Největší problém je když, ...

Kdo by platil toto individuum za jeho verbální zvratky?

P. Han 1.7.2017 22:51

Re: Největší problém je když, ...

Ty vaše by se zajisté měly vyvažovat zlatem.

M. Prokop 2.7.2017 0:01

Re: Největší problém je když, ...

Skoro bych řekl, že jo. Jinak by člověk mohl propadnout nemístnému optimismu, že lidé uvažují převážně racionálně. Netzer či Pivoda člověka hned vrátí do reality. Na rozdíl od Rudolfa Hofmanoviče, to je typ ze socialismu nám starším důvěrně známý, sedával na různých zvláštních odděleních, pasovce, ČÚTI, komisích NV ...

L. Novák 2.7.2017 6:07

Re: Největší problém je když, ...

:-D

J. Kanioková 2.7.2017 17:54

chicht....

J. Jurax 2.7.2017 20:24

Re: Největší problém je když, ...

Vy to tu fakt děláte grátis?

M. Prokop 1.7.2017 23:58

Re: Největší problém je když, ...

Pokud se vám to nelíbí, tak jste mi udělal radost.

Poctivá diskuse - to mají být vaše politickotechnické fantasmagorie?

L. Novák 2.7.2017 6:08

Re: Největší problém je když, ...

Přesně tak!