Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ROZHOVOR: Co se děje v Maďarsku
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I. Schlägel 10.2.2021 10:25Jedna věc je, co by některé země měly dělat, druhá věc je, jak je k tomu donutit. Není způsob, jak je k tomu donutit, protože není zejména vůle s tím vůbec začít. |
J. Černý 10.2.2021 12:47Já jsem odpovídal na otázku paní Černé |
D. Černá 10.2.2021 10:28Fajn, souhlas. Ale stáli na hranicích i s dětmi, spali na zemi v dešti, začít je posílat někam, kde si je ,,vezmou" znamenalo nechat je umřít, hlady, zimou. Takže co s nimi? |
R. Langer 10.2.2021 10:35No, mohla jste si je vzít domů třeba vy, nikdo by vám zřejmě nebránil. |
H. Rybnická 10.2.2021 10:52Toto je ta obvyklá reakce primitivů paní Černá, kteří nepřemýšlí. Třeba o tom, jak by se cítili, kdyby se hříčkou osudu narodili v některé z těch zemí, ze kterých ti ubožáci přichází. Jsem si skoro jista, že nikdo z těch samozvaných "spravedlivých" v životě ani jednu takovou rodinu ještě neviděl a to ani zdaleka. |
I. Schlägel 10.2.2021 11:06Švédové by jim rádi pomohli, i soukromě ve svých vlastních rodinách. https://www.youtube.com/watch?v=JYtbLCa65eA Nebo se snad pletu? |
J. Strakoš 10.2.2021 11:36Ale ono to nakonec takhle prosté je - buď chcete pomoci a můžete nabídnout z vlastního (a to je plně v pořádku, klidně si doma imigranta ubytujte) nebo nechcete/nemůžete - a pak jej nejen neubytujete, ale taky by jste neměla chtít po okolí, aby se postaralo, protože Vy "chcete". |
R. Gramblička 10.2.2021 11:50naprosto souhlasím, tak jednoduché to skutečně je |
D. Černá 10.2.2021 12:59Rozumím, na otázku, co s těmi, kteří na začátku zimy táboří někde na hranicích a spí s dětmi v papírové krabici všichni odpovídají buď: Ať jdou tam odkud přišli, ať se o ně postará někdo jiný, ať si je vezmu domů. Ale já se ptám, co s nimi, když tam teď jsou??? Nechat umřít, zmrznout, postřílet, dát jim zbraně ať se zabijou mezi sebou? Já neschvaluji tuhle šílenou migraci, ale co měla Evropa v tu chvíli dělat? Nechat s toho udělat Rwandu rok 2015? Kecy si nechte a napište mně někdo řešení té situace. A musí být rychlé, je zima a hlad. |
R. Langer 10.2.2021 13:31Ano. Je zima a hlad. A vám jde evidentně o to, aby to tak bylo VŠUDE! |
A. Nový 10.2.2021 13:25Toto je ta obvyklá reakce primitivů, kteří přemýšlí jak by za cizí peníze ze sebe udělali záchrance lidstva. Holt, dobroserové. Žádné kdyby neexistuje. Od vás je o pouhá demagogie. |
R. Langer 10.2.2021 13:28Ani vám nikdo nebrání si je vzít domů, hříčko osudu. |
R. Gramblička 10.2.2021 10:49na to ti migranti měli myslet, než se vydali na cestu. Každý svého (ne)štěstí strůjcem |
J. Černý 10.2.2021 12:57Vy nevíte, že vaše lživé argumenty nelze brát vážně. Naprostá většina tzv. uprchlíků byli muži ve věku 15 -45 ,ím byste to vysvětlila ? A víte jak novináři dělají zajímavé reportáže, klidně si půjčí malé dítě, pustí na něj sprchu, trochu ho zamaží a mají fotku, jak zbědované spí na hranicích. Třeba fotografie a filmy z konfliktu v Sýrii se natáčeli v londýnských ateliérech atd. Třeba s velkou slávou se u nás přijali iráčtí křesťané a ti za týden vzali dráhu do Německa. Ti tzv.uprchlíci nejsou blbí dpbře vědí že na Západě je daleko vyšší žiuvotní úroveń. |
J. Fráňa 10.2.2021 10:38Pro paní Černou, díky LS je možné kvoty prosadit a my s tím nic neuděláme. Respektive buď občanské nepokoje, vystoupení z EU, nebo spolupráce stejně smýšlejících zemí, ta to ovšem jen oddálí. V této fázi zrovna jsme, hlavně díky nenáviděnému Orbánovi. |
R. Gramblička 10.2.2021 10:47A brání jím snad někdo v návratu? Ve většině Sýrie je již klid. A ve většině afrických a asijských zemí taky. Že tam mají ve vedení různé diktátory a pošuky není naše vina |
J. Černý 10.2.2021 9:51Nelegální migrace to už je poslední kapka .EU v současné podobě je neokolonialistický projekt Západu |
I. Schlägel 10.2.2021 9:56Je to socialistický projekt západních socialistů. Podporovaný rozežranými voliči "sociálního státu blahobytu". Výsledkem bude korporátní socialismus nového střihu. |
D. Černá 10.2.2021 10:03Zatím to má u nás spíš našlápnuto ke státnímu oligarchismu. |
R. Langer 10.2.2021 10:12Správně se tomu říká fašismus. |
M. Mařák 10.2.2021 11:11Ne, to, co se děje u nás, tedy srůstání nadnárodní korporace se státem, by se dalo spíše nazvat korporatokracií. |
R. Langer 10.2.2021 13:32Ne, je to fašismus. |
M. Mařák 10.2.2021 13:53Vy ovšem o podstatě fašismu a podobě správy věcí veřejných fašistického režimu nic nevíte, to jsem si již všiml mnohokrát. |
J. Jurax 10.2.2021 20:24No, Váš příspěvek v 11:11 a tento jsou trochu v rozporu. |
J. Černý 10.2.2021 10:16Brebto, naprostá většina naši ekonomiky patří Západu. Tak nás Západ dojí za svého neustálého vyčítání, že si nevážíme těch drobečků co nám pošlou zpět na cyklostezky, neziskovky a rekonstrukci infrastruktury, aby to tu tak Zapáďákům nedrncalo... |
I. Schlägel 10.2.2021 10:16Korporátní socialismus = fašismus. Součástí tohoto systému jsou nutně oligarchové, majitelé korporací. |
J. Černý 10.2.2021 10:23Pak tady máme fašisty hlavně z Německa... |
M. Mařák 10.2.2021 11:18Je nutné si ovšem také uvědomit, že fašismus sloužil jako ochrana národní ekonomiky a národního průmyslu proti nadnárodním financím a korporacím. Agrofert je také nadnárodní korporace, proto se mně zdá přesnější pojem koropratokracie. |
R. Gramblička 10.2.2021 10:53No dyť jo. Je jedno, zda jsou oligarchové domácí nebo z ciziny. spolupráce oligarchů a korporací se silným státem = korporátní fašismus. A k tomu směřuje celá EU. Jen někde rychleji, někde pomaleji |
I. Schlägel 10.2.2021 10:56Malá poznámka, nejedná se o korporátní fašismus, jedná se o korporátní socialismus, což je jiný název pro fašismus. |