Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ŘECKO: Protože geopolitika
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
V. Mlich 17.4.2015 17:08Preference politiků Zajímavý a evidentně i v Česku platný postřeh: Čím víc politik lže, tím má u voličů vyšší preference. |
![]() |
J. Chaloupka 17.4.2015 15:33Myslím, že je to jednoduše proto, že nikdo nechce být tím, kdo řekne dost. Tak tu káru tlačí, co to jde. A je jim jedno, že chudé Slovensko si půjčuje, aby se mohlo zaručit za řecké dluhy. Muži dnes ztratili odvahu. A dokud jim osobně nebude téct do bot, tak ji ani nenajdou. |
![]() |
Š. Hašek 17.4.2015 12:38Když budou socialisté něco/cokoliv pět let zachraňovat ................. Vždyť jsme si to vyzkoušeli, nebo ne? |
![]() |
R. Gramblička 17.4.2015 10:09Taktak pane Sulíku, proto jste pořád jediná strana, které můžu ve volbách hodit svůj hlas. Škoda jen, že je nás voličů málo |
![]() |
S. Donát 17.4.2015 11:59Re: Taktak Ano (a tím myslím ano, jako souhlas, nikoliv ano, jako ANO :-)) |
![]() |
K. Janyška 17.4.2015 10:01Socialismus je nezachránitelný a neprovozovatelný, v tom je. Musíme na kořen věcí ! Musíte k teorii spontánního řádu lidské interakce. JiInak se jen navzájem pomlouváte a ani nevíte proč. Otázky proč jsou přece nejdůležitější... Dzp. |
![]() |
F. Havala 17.4.2015 9:52Změna věřitelů. Před pěti lety byli věřiteli banky a penzijní fondy hlavně z Německa a Francie. Nyní je to evropská banka a MMF. Jednoduše řečeno, Němci si přes Řecko stáhli svoje peníze do svých finančních ústavů, Řecku to ničím nepomohlo a dluhy Řecka si odepíše celá Evropa. Tak se vládne Evropě, ne vojsky, ale penězi. |
![]() |
A. Alda 17.4.2015 9:16Ještě štěstí, že nemáme euro. Ale i z EU by to chtělo rychle vystoupit. |
![]() |
T. Kočí 17.4.2015 9:31Re: Ještě štěstí, Nebojte, předpopopulista Socbotka nás tam brzy zavede. |
![]() |
K. Pavlik 17.4.2015 4:17Jako vzdy Jako vzdy je autor zcela odtrzeny od reality. Vzdty si rikam ze ty jehe clanku uz cist nebudu ale slovo nedodrzim. Pred peti lety by byl pad Recka pruser ,dnes je to jen neprijemnost, toto autorovi naprosto unika.Pokud ( a to rikam pokud) do toho Slovensko neco vrazilo tak to platlo penize nemeckym bankam a ne rekum. Jsem rad ze si kazdy pochvaluje to ze Euro v Cesku neni, Kamaradka dojela vlakem do Prahy z Amsterodamamu. Na smenarne byl velky cesky napis - asi ze s provoznich duvodu je zavreno. Takze kdekomu nutila Eura, strasne dodnes kleje a rika ze do Ceska uz v zivote nepojede. Ze se Cesko bez ni obejde je jasne. Jenom neni jasne zda je to dobre pro Cesko. Pokud vetsina zahranicniho obchodu je s EU tak si vse pocitat v mistni mene je mirne receni posetile. Tady je slib - uz nikdy vice nebudu cist clanky tohoto autora. |
![]() |
V. Halašta 17.4.2015 5:02Re: Jako vzdy Pokud je to i slib nepsaní komentů tak díky. |
![]() |
R. Gramblička 17.4.2015 11:09Re: Jako vzdy To být musí. Nelze komentovat něco, co jste nečetl (neviděl, neslyšel) ;-) |
![]() |
S. Donát 17.4.2015 11:49Re: Jako vzdy To byste se divil. Znám minimálně jednu osobou zde na diskuzích, které k plivání stačí jméno autora. Počítám, že od nadpisu skáče rovnou do diskuze. |
![]() |
M. Zikmund 17.4.2015 6:56Re: Jako vzdy Rozdíl mezi "průserem" před pěti lety a dnešní "nepříjemností" je ten, že po pěti letech jste si na ten průser už zvykl. Což ale nevylučuje, že stav dnes není lepší než před pěti lety. "Evropské řešení" je pokud možno průser nevidět, nevnímat, nevšímat si ho. Z tohoto pohledu je vaše rozhodnutí nečíst pana Sulíka správné. |
![]() |
M. Zikmund 17.4.2015 8:24slovíčko vypadlo Chtěl jsem napsat: Což ale nevylučuje skutečnost, že stav dnes není lepší než před pěti lety. Chyba, nepřečetl jsem si to po sobě a navíc jsem to napsal dvojzačně. A přitom stačilo jednoduše napsat, že se situace nezlepšila... |
![]() |
I. Lyčka 17.4.2015 8:10Re: Jako vzdy Taky bych si hodil provaz, kdybych v Praze dorazil k jediné směnárně, kterou tam mají, a ta byla zavřena. A opravdu velký problém platit v zahraničí platební kartou. Rozchodila to ta vaše přítelkyně nebo skočila do Vltavy? |
![]() |
K. Pavlik 17.4.2015 14:00Re: Jako vzdy Ja bych si v Praze teke spagat nehodil. V nekterych zemich Jizni Ameriky to muze byt trosku jiny problem - kamaradka bohuzel nezna rozdil mezi Jizni Amerikou a Ceskem. Kamaradka bohuzel nezna Prahu tak jako vy a pouzivani karet v cizi zemi muze byt dost riskantni operace - ze tomu tak neni v Praze to je jiny problem. Vy se opravdu nebojite platitit kartou vsude v cizine? Moje banka mne nahanela pote co jsem si koupil za $50 dolaru benzin v jedne zapadle vesnicce v Coloradu(v USA) a to jsem kartu nedal z ruky (cetla to masina). No asi se moje banka boji vic nez vy. Jak dobre mate vasi kartu pojistenou proti cizimu pouziti? |
![]() |
P. Vaňura 17.4.2015 16:46V Praze je nejméně sto míst, kde Vám vymění Eura. A platit eury se dá i v mnoha obchodech a vátí Vám naspět koruny!!!! |
![]() |
R. Langer 17.4.2015 8:14Re: Jako vzdy Tady je evidentně odtržen od reality někdo jiný, než autor. |
![]() |
J. Boleslav 17.4.2015 8:58Re: Jako vzdy Přesně tak. |
![]() |
F. Havala 17.4.2015 9:54Re: Jako vzdy Ta dáma co přijela do Prahy byla blondýna? |
![]() |
R. Gramblička 17.4.2015 10:13Re: Jako vzdy a to do Prahy přišla ve sváteční den o jedné v noci? V Praze jsou stovky směnáren, takže tuhle pohádku si nechte pro vnoučata |
![]() |
M. Prokop 17.4.2015 10:26Re: Jako vzdy Ta vaše kamarádka je gramotná? V Praze není jen jedna směnárna a kartou se dá platit i vybírat peníze. Bez podobných lidí se Česko obejde opravdu dobře. Jste (na rozdíl od autora) nějak odtržen od reality. |
![]() |
J. Schwarz 17.4.2015 11:16Re: Jako vzdy proč by to byl před 5-ti lety "průser" a dnes už ne? Myslím si pravý opak - průser je to spíš dneska. Před pěti lety by to byl průser pro německé a francouzské banky. |
![]() |
K. Pavlik 17.4.2015 13:48Re: Jako vzdy Dekuji za rozumny (z meho hlediska) prispevek. Dnes se to bude jednoduse resit tim cemu ja rikam tisknuti penez. Pred peti lety by asi krachovaly banky a to by bylo jine toco. Ze si nektere banky ty svoje blba rozhodnuti paradne odnesly je tez fakt - prikladem budiz napriklad holandska ING banka ktera musela prodat svoje operace v americe. |
![]() |
S. Donát 17.4.2015 11:51Re: Jako vzdy Nečtěte, nekomentujte. Bez té vaší kámošky se obejdeme zcela jistě. Snad se nebude příliš množit, i tak je blbců víc, než dost. |
![]() |
J. Pražák 17.4.2015 12:03Re: Jako vzdy Kdyby se zde minusovalo, tak jste první. Kam na ty nesmyslné bláboly chodíte? |
![]() |
J. Chaloupka 17.4.2015 15:36Vždyť eura vám vezmou dnes v každém supermarketu o restauracích nemluvě. Nesmíte podle jedné hlupačky soudit celý národ. |
![]() |
P. Vaňura 17.4.2015 16:43Proboha, kdy to bylo??? Na samotném Václaváku je >10 směnáren a myslím, že i nějaké non stop (tím non-stop si nejsem jist, ale že mají otevřeno dlouho do večera, to ano). |
![]() |
P. Kolar 17.4.2015 1:24Taky souhlas Pořád mi uniká, proč ti němci jsou proti tomu aby Řecko vystoupilo z Euro zony. Mají tam nějaké majetky? |

