25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. John 20.8.2010 12:20

Hergot, takhle snižovat fakta !!

Že dostaneš Rudým kahanem do hlavy, pomlouvači !

J. Slanina 20.8.2010 14:51

Re: Hergot, takhle snižovat fakta !!

Von se teď snad bývalý "Ostravský horník" přejmenoval dokonce na "Rudého kahana" ???

Dokonalá transformace, přímo vizionářská, v kontextu na dotaz soudruha falmera:

Na 13. zasedání ÚV KSČM konaném v sobotu 24. února 2007 v Praze vystoupil s úvodním vystoupením předseda ÚV KSČM Vojtěch Filip. :"Je KSČM připravena ideově, teoreticky, ale zejména politicky a věcně vyvolat a postavit se do čela eventuálních revolučních procesů? Ano, či ne."

R. John 20.8.2010 15:16

Zatím je to ilegální deník,

Jsme zakonspirováni, až na výjimky, jako je Olšer, ten je profláklej, tak jsme ho vystrčili na veřejnost. Píše jak my na ÚV pískáme. Dobrovolně, za takové jsme v KSČM vděčni.   Ale my, předvoj lidu zatím pracujeme ve sklepě ÚV , kde připravujeme stranické materiály pro  agitátory strany a připravujeme se opět na vedoucí úlohu. Jak dobře řekl "První" . A teď mě Jirko neruš, musím do večera napsat  zdravici Zjuganovovi, tam do naší matičky, jež je tak daleko. Jó, dříve stačilo zajet do Milovic a pozdrav předat tam, ale dnes ? ....darmo mluvit.

S. Netzer 20.8.2010 15:59

Re: Hergot, takhle snižovat fakta !!

:-)))

V. Pavel 20.8.2010 12:31

Probůh, Slanino!

Slanino! Samozřejmě, že "Landsmannschaft", jako organizace sdružující německé vysídlence z poválečné ČSR, byla založena po WWII. a nemohla logicky nic páchat za jejího trvání. Ovšem i pro průměrně rozumově obdařené účastníky je zřejmé, že autor pokleslé obhajoby zločinu u Dobronína myslel sudetské němce jako takové a nikoliv jejich poválečnou organizaci. Bylo by, myslím, proto velmi dobré, kdybyste nerozmělňoval diskuzi vedenou převážně slušnými a poměrně rozumově vyspělými účastníky, bezvýznamným slovíčkařením a nepředkládal jako principiální otázky nicotné detaily nemající principiální význam, byť samozřejmě dokáži pochopit, že právě vám mohou připadat jako záležitosti nesmírně důležité. O tom proč (?), by však již byla diskuze úplně o něčem jiném, než o ohavném autorově článku. Nepředpokládám, že mne zcela pochopíte, avšak přesto bych jistě nejen já upřímně uvítal přehodnocení vašich tazatelských aktivit. Děkuji.

J. Slanina 20.8.2010 14:23

Re: Probůh, Slanino!

A howno lepí a lepí!!! Ptal se tě snad někdo na něco, Ty " rozumově vyspělý weishaupte?

V. Pavel 20.8.2010 14:52

Re: Probůh, Slanino!

Slanino! 1) Přestaňte laskavě již konečně obtěžovat svými nářky nad pokleslou úrovní své vlastní tělesné hygieny a neseznamujte nás, že trpíte nalepenými vlastními exkrementy! Umyjte si svůj znečištěný konečník a ostatní zapáchající tělesné partie a vyměňte smrduté, exkrementy znečištěné spodní prádlo, za čisté! 2) Melte si své paranoie o jménech zde nezúčastněných občanů dle vaší choromyslné libosti! Již jsem zde dříve jasně prohlásil, že vašemu porušování podmínek diskuzí a paragrafu trestního zákona o ochraně osobních práv zde nezúčastného občana, jehož zde s oblibou paranoidně nedůvodně jmenujete, nehodlám dále bránit!

S. Netzer 20.8.2010 11:37

Mají máslo na hlavě... a v hlavě též

Čtenář by mohl klidně odbýt tento článek jako slabomyslný výplod druhořadého pisálka, kdyby poslední odstavec "...dnešní Rakušané, potomci Kurtů Waldheimů a dalších nacistů..." neobsahoval takovou dávku primitivní nenávisti. Je symptomatické, že jedinci, obdaření poněkud chudším duchem, nacházejí v tomto článku potvrzení svých předsudků: "Ano, Rakušané jsou velmi nebezpečným národem ! Ještě, že malým ! Dzp."

Nevím, jestli by se pisálku Olšerovi líbilo, kdyby někdo označoval Čechy jako potomky gottwaldovských vrahů.

V. Pavel 20.8.2010 12:13

Re: Mají máslo na hlavě... a v hlavě též

Pí. Netzerová! Jistěže generelně souhlasím s vaším názorem, avšak otázku v poslední větě příspěvku nepokládám za správnou! Uvažte, pls, že autor článku, Břetislav Olšer, přece nejspíš nepokládá našeho prvého "dělnického" prezidenta za vraha, nýbrž za kladného hrdinu, který u nás po Vítězném Únoru "moudře a nekompromisně mýtil" odhalené "zákeřné nepřátele socialismu" a představoval nejvěrnějšího spojence se Stalinovým CCCP! Nechal po "řádném" soudu, konaném pod odborným dohledem Stalinových poradců, ke smrti odsoudit, např. "špionku" JUDr. Miladu Horákovou a spol. , jakož i odhaleného "zrádce ve vlastních řadách", odvolaného generálního tajemníka KSČ a svého někdejšího nejbližšího kumpána se kterým za WWII. svorně v Moskvě připravovali pro poválečnou ČSR "šťastnou komunistickou budoucnost", Rudolfa Slánského! Domnívám se, že k odkazu svého milovaného "Klémy", neoznačovaného historicky pravdivě za vraha, nýbrž bolševicky jako vynikajícího představitele KSČ, nemá autor článku podporující ohavný zločin u Dobrotína, problém se hlásit. Naopak udivilo by mne, kdyby se za Klementa Gottwalda takový člověk styděl.

S. Netzer 20.8.2010 13:46

Re: Mají máslo na hlavě... a v hlavě též

Oprávněná námitka.

Jestli pokládá našeho prvního dělnického prezidenta za kladného hrdinu sice nevím, ale rozhodně musel být minulému režimu oddán, když "ještě v den generální stávky 27. listopadu 1989 (!), vyzývali (redaktor "Ostravského horníka" Břetislav Olšer spolu s jeho tehdejším šéfredaktorem dr. Ivo Havlíkem) "dělnické kolektivy, milice a poctivé pracující k útoku proti pražským rebelům"!

Dopis Konfederace politických vězňů, okresní pobočky ve Frýdku-Místku ze dne 26. července 1993 o tom hovoří jasnou řečí." 

http://www.svedomi.cz/aktuality/akt_021111_gajda.htm

V. Pavel 20.8.2010 14:01

Re: Mají máslo na hlavě... a v hlavě též

Pí. Netzerová! Díky za akceptaci připomínky! Osobně B. Olšera vůbec neznám, ale z jeho dnešního článku je mi zcela zřejmé, že se 100% jedná o mimořádně defektní Kreaturu! To je intelektuální a mravní dno, co zde dnes předložil!

D. Švik 20.8.2010 12:56

Re: Mají máslo na hlavě... a v hlavě též

Výborně.Dobrý postřeh.

O. Uživatel 20.8.2010 11:36

Uživatel požádal o vymazání
Š. Novotný 20.8.2010 10:50

Demagogie

Tak demagogický článek jsem už dlouho nečetl. Co má případ Kampuschové, Fritze nebo té vyvražděné rodiny společného s vraždami po válce??

A řeči o tom, že kvůli tomuhle poukazují na naše zločiny jsou úplně mimo. Rakouské noviny psali i o těch domácích vraždách.

V. Pavel 20.8.2010 10:23

Vzpomínka na Klementa Gottwalda

Rodák z Dědic u Vyškova na Moravě, Klement Gottwald /1896/, patrně musel mít nějaké defektní geny od narození a zcela jistě neměl kvalitní výchovu! Avšak sudičkami byl obdařen  velmi slušným vrozeným IQ. Proto se z něj, byť byl pouze vyučený truhlář, stal známý kritický komunistický novinář, výtečný táborový řečník a přední pohotový komunistický politik na parlamentní úrovni! Ovšem patrně právě jeho geny se později podepsaly na skutečnosti, že se z něj za trvalého pobytu v Moskvě, kde trávil WWII., stal těžký notorický alkoholik a nevyléčený syfilitik. Všechny negativní faktory z něj ve svém součtu udělaly na vrcholu jeho životní dráhy skutečnou Kreaturu! Proto se zákonitě stal Nejvyšším představitelem KSČ a po ovládnutí ČSR komunisty v únoru 1948, Prezidentem státu a tedy rovněž Vrchním velitelem Československé socialistické Arnády a Nejvyšším Ústavním Činitelem neústavního státu, který byl přední gubernií Džugašvilliho CCCP. Zemřel v březnu 1953 bezprostředně po návratu z Kremlu, kde byl vedoucím československé státní delegace na pohřbu zločince Džugašvilliho - Stalina, údajně po radioaktivním ozáření smrtelnými dávkami, kterému jej vystavili sovětští "přátelé" uložením aktivního radioaktivního zářiče do jeho lůžka. 

H. Lukešová 20.8.2010 10:26

Re: Vzpomínka na Klementa Gottwalda

Pěkné shrnutí pane Pavle. Myslím si, že by nás také uráželo, kdyby někdo říkal, že typický Čech je Klement Gottwald.

V. Pavel 20.8.2010 10:33

Re: Vzpomínka na Klementa Gottwalda

Milá Kopretino! Možná však, že např. p. V. Vlka. seniora, nikoliv! Já osobně striktně zastávám názor zesnulého nestora a zakladatele české psychiatrie, Prof. MUDr. Vladimíra Vondráčka, CSc, který prosazoval, že "každý člověk je originál"!

H. Lukešová 20.8.2010 10:41

Re: Vzpomínka na Klementa Gottwalda

Přesně! To, dělali komunisti a nacisti, že popírali práva jednotlivců a zdůrazňovali masu. Každý člověk musel být stejný. Každý člověk má samozřejmě své vlastnosti, každý je jiný moc dobře to napsal kapacita Vladimír Vondráček.

O. Kurz 20.8.2010 10:12

Pane Olšere,

z vašeho článku se mi dělá nanic.

H. Lukešová 20.8.2010 9:45

Stejná špína by se dala nalézt v každém národě

Když jsme u těch Rakušané, tak aktivními kolaboranty při vraždění Židů byli mnohdy i obyvatelé vlastních zemí, např. pobaltských zemi. Masakr v Jedwabném, kdy Poláci a Němci upálili Židy ve Stodole...

M. Prokop 20.8.2010 9:39

"Věřím, že policie odhalí též totožnost těchto nešťastných Němců, abychom věděli o nich vše; jak se chovali za války, co dělali a proč, jaký měli vztah k českým obyvatelům... "

K tomu mělo dojít hned po tom vraždění.

Jinak je článek spíš snůška averzí.

Z. Bureš 20.8.2010 9:01

Takové malé, české plácání . . .

. . . o problému . . . o kterém vědí všichni pouze "velké kulové" !!!

Až budeme vědět, co byli ti mrví zač . . . jestli vraždili, udávali nebo se jiným zrůdným způsobem chovali k Čechům - pak můžeme soudit činy !!! (byť umlátit někoho krumpáčem, sekerou nebo motykou - tak to může asi opravdu jen otrlé zvíře)

Pakliže se však prokáže, že to bylo provedeno ze msty (na těch samých - co vraždili Čechy) . . . dle Starého zákona - oko za oko - zub za zub . . . . . . pak se ten jejich čin dá snad i pochopit !!!

P.S. : Můj děda skončil rovněž v Osvětimi . . . . věděli jsme přesně, který člověk z vesnice ho udal gestapu (byl uveden v zatýkacím protokolu) . . . . . ale ani mne, ani matku a jejího muže nikdy nanapadlo, že vezmu sekeru a přepůlíme mu makovici !!!

Nevím, jestli to bylo tím, že po 2 letech vyprchala zlost "zpod-čepice" (děda byl umučen v dubnu 1943) . . . nebo jestli jsme takoví "lidumilové" - ale je to realita !!!

V. Váňa 20.8.2010 9:08

Re: Takové malé, české plácání . . .

Nevím, jestli jen pochopit...

Podle zákona činy, které by jinak byly trestné, ale buď přispěly ke znovunabytí svobody, nebo směřovaly ke spravedlivé odplatě za činy okupantů nebo jejich pomahačů, nejsou podle platného zákona bezprávné ani tehdy, byly-li by jinak podle předpisů trestné.

A týkalo se to takových činů až do 28. října 1945.

Tedy, pokud se potvrdí, že to byli například pomahači okupantů (potvrdí se to?), a čin se stal v květnu 1945, tyto činy nejsou trestné a není celkem moc co vyšetřovat.

Stojí náklady na vyšetřování za to, abychom se dozvěděli jak se to stalo, uspokojili těmito informacemi Němce a odložili to do archívu?

M. Prokop 20.8.2010 9:41

Re: Takové malé, české plácání . . .

Ano, moc se nedivím, že podobný zákon mnozí považují za svinský.

H. Lukešová 20.8.2010 9:54

Re: Takové malé, české plácání . . .

Přesně tak. Připomínám případ rakouského nacistického zločince Eichmanna. Izraelci několik dní sledovali Eichmanna, kde chodí,odkud vychází z autobusu... Sledovali i Eichmannovu rodinu. A nenapadlo je,aby zastřelili Eichmanna bez soudu a nebo povraždili jeho rodinu. Izraelci unesli Eichmanna a postavili před řádný soud, měl možnost si předvolávat svědky na svou obhajobu... Alois Brunner, Eichmannova pravá ruka se procesu nezúčastnil, zřejmě měl strach, aby nebyl také zatčen. V jednom rozhovoru prohlásil, že si Židé vyhubit zaslouží a že ničeho nelituje, naopak by konečné řešení znovu zopakoval.

J. Štrobl 20.8.2010 9:27

Re: Takové malé, české plácání . . .

Jestli jste lidumilové nebo ne, nevím. Ale ze své zkušenosti vím, že lidé, kteří skutečně trpěli, se většinou nemstili. Chtěli spravedlnost, to ano, ale nemstili se.

V. Pavel 20.8.2010 9:38

Re: Takové malé, české plácání . . .

Z. Bureši! Předevší je zrůdné umlátit někoho lopatou, či krumpáčem, pokud to není v sebeobranném boji! Nález kosterních pozůstatků u Dobronína je důkazem, že v místě došlo k zločinu hanebné brutální vraždy na skupině bezbranných lidí. Je úplně lhostejné, co zavražděné byli zač a jak se za války chovali! Nikdo nemě právo je svévolně ubít k smrti! V krajním případě, šlo - li u ubitých o skutečné nacistické zlosyny /což dle dosavadních údajů se nejeví pravděpodobné/, jejich vrahům by maximálně mohla být přiznána polehčující okolnost. Nikoliv však pardonována hrůzným způsobem provedená vražda!

M. Prokop 20.8.2010 9:40

Re: Takové malé, české plácání . . .

Tady se dokonce zdá, že "makovice byla přepůlena" lidem jen pro jejich národnost, ne pachatelům.

Ale chtělo by to vyšetřit.

H. Lukešová 20.8.2010 10:22

Re: Takové malé, české plácání . . .

Zločinci patří před soud. Kdybychom všichni pachatele lynčovali, jak by svět vypadal. Ono by se totiž mohlo stát, že bychom mohli zabít nevinného.....