18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

PRÁVO: Zatkněte Putina!

První důsledek je mezinárodní ostuda. Nepřidá na respektu, když je na vás vystaven mezinárodní zatykač.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Diviš 25.3.2023 9:37

Máte pravdu, ale to nepochopí.

P. Vileta 25.3.2023 1:28

Kolik rublů vám za to platí, chlape?;-D

https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/unosy-deti-ukrajina-rusko-valka-rodice_2303231925_har

R. Langer 25.3.2023 4:18

Tolik, kolik vám euro, soudruzi. :-P

J. Svarda 25.3.2023 6:43

To je skutečná pluralita_

K. Křivan 25.3.2023 9:02

Rublů ? Ne, my míroví štváči jsme placení ve zlatě. Každý měsíc jednu cihličku. Sice jen půlkilovku, ale i ta je dobrá. Jde to rovnou do banky v Monaku. Závidíš, co ? A teď pukni závistí Vileto ! Není nic hnusnějšího než malý český závistivec. ;-D

M. Grundmann 25.3.2023 0:44

Civilizované země znamená západní země. V současné době platí ve světě doktrína, že pokud si něco myslí nebo rozhodnou západní země, platí tyto myšlenky nebo rozhodnutí pro celý svět. Takový přístup si může nějaká skupina zemí dovolit pouze v případě, pokud má drtivou převahu nad zbytkem světa a zbytek světa se jim podrobí. Je pravda, že v současné době západní svět vyvíjí obrovský mocenský tlak na celý zbytek světa. Tomu odpovídá i postoj zbytku světa k západním zemím, které vůči zbytku světa zcela ztratily svou dřívější soft power a které nyní vše prosazují pouze hrubou silou.

Tento postoj západních zemí vyvolává ve zbytku světa odpor zcela bez ohledu na to, zda jsou rozhodnutí západních zemí správná či nejsou. Proto také nezápadní země podporují spíš Rusko než Ukrajinu, protože ve válce vidí odpor Ruska proti světovládným snahám západních zemí a zejména USA.

Občan východní Evropy něco takového nedokáže pochopit, protože se jednak částečně cítí být součástí této nové světovládné moci, jednak jsou pro něj USA tím nejlepším možným světovým vládcem a tato situace mu obvykle i vyhovuje. Tento postoj je však ve světě velkou výjimkou, v nezápadních zemích existuje velmi silný odpor vůči nadvládě USA a západních zemí. Tento postoj západních zemí mimochodem velmi připomíná dřívější postoj koloniálních mocností, které do 19. století rozvrátily nejbohatší země světa jako byla Indie nebo Čína. Zejména pro tyto dvě země je současná politická doktrína západních zemí naprosto nepřijatelná. Ale to platí pro všechny země, které měly v minulosti co do činění s nějakou evropskou koloniální mocností, tedy téměř celý nezápadní svět.

K. Křivan 25.3.2023 0:59

Žiji na tom "Západě" od roku 1969, a dnešní "Západ" se velice liší od toho Západu, do kterého jsem tehdy přišel. Dnešní Západ je hnusný, zdegenerovaný, a pitomě sebevražedný.

M. Grundmann 25.3.2023 1:05

Také jsem na tomto Západě žil třicet let a viděl jsem proměny Západu na vlastní oči. Proti existenci mezinárodního soudu jsem protestoval od samého jeho vzniku, protože jeho působení jenom vyvolá další násilí a války ve světě. Je výrazem pocitu nadřazenosti a pýchy současných západních zemí a celých západních společností. Musím konstatovat, že dnešní Češi uvažují také úplně jinak než v roce 1989. S dnešním Západem dnes také sdílejí pocit nadřazenosti vůči zbytku světa a iluzi vlastní důležitosti. Tak tomu před 30 lety nebylo.

V. Mokrý 25.3.2023 6:31

:-):-)

J. Majzlík 25.3.2023 8:55

R^

D. Laurencikova 25.3.2023 9:14

R^ Z komplexu menecennosti do komplexu nadrazenosti.... To je muj dojem.

K. Křivan 25.3.2023 9:28

Lépe to nejde napsat. R^ Inu, malý český člověk to je velká sv... !

K. Křivan 25.3.2023 10:45

"nadřazenost".. no, v klasické mzice, to jo. v nékterých oborech, v medicině, jsme taky svétová špička.

Ale jinak, komunistický špion a synáček z ultrakomunistické famílije na Hradčanech, ... fuj tajbl, to je světová ostuda.

M. Grundmann 25.3.2023 13:18

Není to nic nového pod sluncem. Po obrovském ponížení našeho národa v druhé světové válce se z velkého počtu spoluobčanů stali nadšení úderníci budující nový světový řád.

D. Laurencikova 25.3.2023 13:34

No, Cesi vysli z druhe svetove valky s monoklem pod okem. Jini na tom byli hur. Jak jsem nekde cetla a uz jednou psala, Nemci pry za Protektoratu zadali Cechy, at tolik neudavaji, ze to nestaci zpracovavat... Kam az cloveka ponizeni dozene, vidte.;-)

M. Grundmann 25.3.2023 13:46

Řekl bych, že si za všechny problémy Západ může sám. Chomejný, Al-Kaida i dnešní Putin jsou jenom důsledky kulturního, politického, vojenského a ekonomického tlaku Západu na zbytek světa. A jaká je reakce Západu ? Další zvýšení tohoto tlaku na zbytek světa.

D. Laurencikova 25.3.2023 14:01

R^R^ K tomu Nemam co dodat!

K. Křivan 25.3.2023 14:30

Z té první WW jsme díky legionářům vyšli velice dobře. Na straně vítězů. Podobné štěstí jsme méli i v té druhé WW. Díky našim pilotům nad Londýnem a Německem, díky Tobruckým krysám, i díky zmasakrovaným vojákům na Dukle. Jinak by převážila úsilovná práce naší délnické třídy ve zbrojovkách pro vítězství Říše a my mohli skončit na straně poražených.

D. Laurencikova 25.3.2023 15:12

Tak trochu potiz je v tom, ze jsme nakonec zustali 40 let za Zeleznou oponou, takze vlastne na strane porazenych, rekla bych. :-/

K. Křivan 25.3.2023 16:17

Ano,podobně jako Poláci, ti dopadli hůř,

P. Brich 25.3.2023 17:20

Ano, udávali tolik, že byli vděčni za Čurdu, že naprášil Anthopoid. Jinak byli bezradní.

Jinak občané BuM byli jediní, kdo nepostavil ani jednu kolaborantskou vojenskou jednotku na rozdíl od ostatních okupovaných národů:-P

K. Křivan 25.3.2023 19:16

Němci sami nechtěli mít divizi Švejků.

P. Hák 26.3.2023 12:33

Což ale znamená, že by se Češi v tom pomáhání Němcům nepřetrhli.

P. Hák 25.3.2023 18:07

Mentalita slouhy, co si myslí, že se stal pánem...

D. Laurencikova 25.3.2023 19:32

R^

V. Cícha 25.3.2023 9:29

Poněkuds smutná švanda... metemorfoza...strach z komunistického SSSR.....konec studené války, koncs SSSR....nebezpečí a hrozbA vane od západu! Vysvětlení: všechno je možné pod sluncem, na tom božím světě...

M. Grundmann 25.3.2023 1:23

Češi oslavují světovládné chování současného Západu a neuvědomují se, že se takto mění celá západní společnost. Není možné, aby se političtí představitelé chovali přezíravě s pocitem vlastní nadřazenosti vůči cizím státům a současně měli jiný postoj k samotným vlastním občanům. Pýcha, pocit nadřazenosti až zpupnost se šíří jako nákaza i uvnitř západních společností. Je pouhou iluzí si myslet, že je možné tyto postoje izolovat pouze na mezinárodní úrovni. Metla pýchy západních společnosti dopadne i na obyčejné české občany, a to dřív, než vůbec tuší. Podobně jako revoluce, která požírá vlastní děti.

P. Hák 25.3.2023 7:26

Mnozí Češi prostě ustrnuli v myšlení na úrovni roku 1990. Mohli by je z toho vyvést opinion makers, ale ti to naopak intenzívně posilují - buď sami ustrnuli (podle mne většina), nebo jsou za to placeni.

Je to velmi pohodlné.

Zdá se, že stejně ustrnuly mocenské elity v USA a v Británii. Německo ani Francii posoudit nedokážu, neznám jazyk. I přes občasné zmínky o Číně mi z výroků amerických špiček nevychází, že by chápaly, jak se světová situace změnila. Výjimkou je snad Trump.

K. A. 25.3.2023 8:55

Máte pravdu. Západ uvěřil ve vlastní neomylnost a nadřazenost, která se mu teď hroutí. Tak to chce spasit tím, že pronásleduje své občany, kteří se snaží situaci pojmenovat.

Bohužel většina Čechů se ztotožnila se Západem natolik, že panikaří podobně jako západní establishment, aniž by si ujasnili, jak se to týká naší země. V roce 1989 sliboval nový režim větší prosperitu a svobodu slova. Nynější liberální elity nabízejí už jen uskromnění a cenzuru. Co jim zbývá jako zdroj legitimity? Jenom hysterický hon na čarodějnice - potřebují nepřítele a to toho nejzlejšího možného, protože reálně už nemají co nabídnout.

J. Majzlík 25.3.2023 9:01

R^R^