20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub S. 23.10.2009 13:29

Re: pro zlepšení absurdity

5P, proboha - víte, co jste vůbec napsal - ? Proberte se. Co je to za šílenou absurditu? Nebo prostě vám to připadlo  v t i p n é ? No nikomu jinému, na to vemte jed. Úchyle.

. 23.10.2009 8:02

Polanski a ČR

Škoda jen, že R. Polanského nazatkla česká policie v roce 2004, když byl na festivalu v Karlových Varech. Protože jeho vydání do USA by bylo možné i z ČR.

Han 23.10.2009 9:18

Re: Polanski a ČR

Voni by ho Krejčíř nebo Pitr vzali sebou.;-)

Frank 23.10.2009 6:58

Hele Klvaňo, nechejte to na soudu.

S čím přijdete zítra?

portwyn 23.10.2009 10:20

Re: Hele Klvaňo, nechejte to na soudu.

No ale to přece Klvaňa říká - ať rozhodne soud.

DJing cheb pako 23.10.2009 2:01

for the record

Chinatown je bezvadny film a Polanski je vynikajici reziser.

Jaroslav 23.10.2009 6:14

Re: for the record

Tebe by si mel Polansky zvolit jako obhajce. ;-D

DJing cheb pako 23.10.2009 8:33

Roman Raymond Polanski

is accused by the Grand Jury of the county of Los Angeles. State of California, by this indictment, of the crime of PERVERSION, in Violation of Section 288(a), Subs. (a) and (c), Penal Code of Californa, a felony, commited prior to the finding of this indictment, and as follows:

Than on or about the 10th day of March,1977,  at and in the County of Los Angeles, State of California, the said defendant, ROMAN RAYMOND POLANSKI did willfully, ulawfully and feloniously participate in the act of copulating the mouth of him, the said ROMAN RAYMOND POLANSKI, with the sexual organ of a thirteen-year-old girl.

It is further alleged that at the time of the commission of the said crime, the said victim was  under the age of fourteen years, to wit, thirteen years, and the said defendant was more than ten years older than the said victim, to wit, older than twenty four years of age.

Jedno obzalovani z vicero...

Jakub S. 23.10.2009 13:30

Re: for the record

No je... no a jako co, pako - ?

DJing cheb pako 23.10.2009 18:21

Jako ze

kdyz  se Polanski nechova jako Vodnik Utrechtsky, ktery pokrytecky zvani zakalene vodni blaboly a chlasta sproste koralky, tak dokazu rozlisit Polanskeho praci a jeho, zda se vcelku ojedinely, prohresek proti zakonum.

Zmatenemu autorovi a jeste zmatenejsim komentatorum jsem dolozil dostatek dukazu hrichu R.P. Tak jsem "for the record" vyvazil raminko vah.

Host 23.10.2009 1:53

Fakta a úsudky

Nadpis je mimo diskusi Roman Polanski by měl stanout před soudem. Ostatní informace nejsou úplně přesné. Polanski se přiznal a udělal se žalobcem dohodu, která se týkala případného trestu. Tato dohoda předpokládala, že bude spolupracovat a podstoupí sexuologické vyšetření. Ve vazbě byl cca 40 dnů. Žalobce však dohodu popřel a Polanski zpanikařil a utekl za hranice. Otázkou zůstáva, to mě v tomto případě trápí, zda by soud nesklouzl do "mediální štvanice". Nejsem přesvěčený, že by v USA Polanskeho osvobodili. Snažili by se zřejmě ukázat, že si "ti bohatí a všemocní" nemohou dovolit vše. Justice by měla být prosta těchto "politických zadání" a to v případě člověka jako je Polanski není možné. Polanski se pokusil poslat odškodné, ale ta žena to odmítla. Z toho vyvozuji, že neztratila sebeúctu. Na druhou stranu v tisku v roce 2002 uvedla, že na potrestání Polanského netrvá. Takže hodnotou případného potrestání by byla jasná zpráva pro mocné a bohaté, že pokud překročí tuto hranici zločinu neuniknou ani po 32 letech. Otázkou je jestli je to ta pravá spravedlnost. Otázkou je co je to vlastně spravedlnost. Orodování politiků a umělců za propuštění Polanského je hloupé. U justice by měla platit pouze fakta. Fakta jsou po těch letech jaksi vedlejší. Asi nejdůležitějším faktem je zda tenkrát večer v domě Jacka Nicholsona na Mullholand drive nasypal té dívce do nápoje drogu, či nikoliv. V tom se mýlíte ... porota obvinila RP za znásilnění dívky pod vlivem drog. Proč pila třináctiletá dívka šampaňské je otázkou stejně jako zda skutečně / jak uvedla při výslechu / opakovaně odmítla sex. Nicméně nyní je Polanski obviněn nikoliv z nezákoného sexu, ale ze znásilnění a daších pěti trestných činů. Překvalifikace trestu byla dosažena dohodou, která útěkem Polanského přestala platit. Polanski se zavázal k 90 dnům, ale odseděl si pouze 42. Takže v USA je dle zákona těžkým zločincem. Morálně ho lze ospravdlnit, protože mu 9 let před činem Charle Manson vyvraždil rodinu.

DJing cheb pako 23.10.2009 2:00

Morálně ho lze ospravdlnit, protože mu 9 let před činem Charlie Manson vyvraždil rodinu

???????

Ja tedy nevim, ale podle jake moralky se brutalni vrazda tehotne manzelky resi oziranim a su kanim 13tek???

68 23.10.2009 2:04

Re: Fakta a úsudky

Ano, byl v té době opravdu už  d e v ě t  let bez manželky. Je to pro zdravého muže hodně dlouhá doba. Lze to pochopit.

Plující oblaka 23.10.2009 5:40

Re: Fakta a úsudky

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

Thyronx 23.10.2009 13:09

Re: Fakta a úsudky

No dobra. Jeden vtipny komentar ze sta (to je smutna bilance ;-)). R^;-D;-D;-D

Jakub S. 23.10.2009 13:33

Re: Fakta a úsudky

Já jsem ovdověl před deseti lety. A neznásilňuju a nenapájím děvčátka drogama. Och, to jsem úúžasná výjimka... Nebo že by ne?!

DJing cheb pako 23.10.2009 8:08

Prectete si co se opravdu stalo

a nebudete vykladat domnenky za fakta. Tady mate noviny z te doby, tady mate obzalobu.

vltava 23.10.2009 9:31

Re: Fakta a úsudky

Mediální štvanice by mu hrozit mohla, protože státní zástupce je v USA volený orgán, a tak by si některý mohl chtít na Polanském vyzískat popularitu a politické body do příštích voleb - s vyhlídkou na vyšší post.

Thyronx 23.10.2009 13:04

Re: Fakta a úsudky

Medialni stvanice na nekoho kdo mel sex s trinactiletou a vyhnul se trestu? Spis bych se obaval stvanice na ty, kdo budou Polanskeho v mediich hajit a jeho prestupek bagatelizovat.

Bude zajimave pozorovat, jakou taktiku zvoli Polanskeho obhajci - to bude mit take rozhodujici vliv na to, jak dlouho bude cela zalezitost v mediich. Rekl bych o dost vic, nez postoj statniho zastupce.

Jenda 23.10.2009 13:33

Re: Fakta a úsudky

Ano, napriklad poukazovanim na historicky dolozene priklady zen treba i na trunech, ktere v tech trinacti byly nejen vdane ale take tehotne. A urcite tehdy stravily roky v peci psychiatra.

Kdyby slo o petiletou tak s vami souhlasim.

Thyronx 23.10.2009 14:11

Re: Fakta a úsudky

Nemyslim, ze pripad Polanskeho vyvola v USA nejakou sirsi debatu o legalnim limitu v pripade sexu z nezletilymi. Neznam otce, ktery by souhlasil s tim, aby s jeho 13 letou dcerou nakladal nejaky tricetilety bonvivan podobnym zpusobem, jako Polansky.

Jenda 23.10.2009 20:01

Re: Fakta a úsudky

Vetsina otcu ma problem pripustit si jen myslenku, ze by jejich osmnactileta holcicka mohla nekde s nekym neco mit.

vltava 23.10.2009 14:13

Re: Fakta a úsudky

Jak už jsem psal, sex s 13 letou v některých zemích není trestný.

Mediální štvanice se bude muset v tomto případě obávat každý. Pro bulvár to bude sousto.

Polanského obhájci - zatím to vypadá, že zvolili taktiku slona v porcelánu. Údajně podali petici za zrušení případu, která ale naopak hon na Polanského znovu rozpoutala. Možná, kdyby v tichosti počkali až vyprší promlčecí lhůta...

Thyronx 23.10.2009 14:22

Re: Fakta a úsudky

Tak proc ten blbec nesel oblbovat jedencatilete do Vatikanu? Prece nemohl ocekavat, ze se kvuli nemu zmeni zakony USA?

No, jestize si obhajci zvoli taktiku slona v procelanu, tak bude platit Vas druhy odstavec, ale z hlediska zaloby je to pomerne jasny pripad. O tom pisu vyse.

Jenda 23.10.2009 20:02

Re: Fakta a úsudky

Jestli ono nejde o to, ze zadna jedenactileta se mu ve Vatikanu necpala do postele.

Thyronx 23.10.2009 23:06

Re: Fakta a úsudky

To je mozne, prilezitost dela zlodeje, ale mel mit vic rozumu, od 13 lete se to ocekavat neda.

Podivejte se na svetlou stranku celeho pripadu, az ta afera skonci, muze o tom natocit film! ;-)

Schumacher 23.10.2009 13:05

Nelze ho morálně ospravedlnit.

Protože to co je mu kladeno za vinu je součástí způsobu života, kterým žil už dlouho před tím. Jen začal žít ještě více nevázaněji.

mojo 23.10.2009 0:45

dobové souvislosti

Je sice těžké si to ve 21. st. do důsledků představit. Nicméně: existuje skupina lidí, kteří nejsou toho mínění, že všichni lidé jsou si rovni. Existuje skupina intelektuálů, kteří sdílí mínění, že jistí vyvolení lidé mají více práv, než banda šedých a všednodenních hlupců. Patřím k těmto lidem. Roman Polanski patří rovněž k této novodobé šlechtě a tato příslušnost mu dává nezpochybnitelné právo obcovat i s těmi děvami, které přiblblý mravenčí všednodenní tzv. "zákon" shledává nezpůsobilé sexuálního aktu. Je tedy nyní na těch, kteří současnou "politiku" tvoří, aby tento názor prosadili a utnuli tipec jakési demokratické,  připitomělé, politickokorektní většině, tvořící momentální kulturně-politické milieu.

ROMAN POLANSKI SMÍ ŠUKAT NEZLETILÉ DÍVKY, PROTOŽE SI TO ZASLOUŽÍ!!! JE TOTIŽ ČLENEM VYŠŠÍ KASTY - TÉ, KTERÁ SI TO MŮŽE DOVOLIT.

  

vltava 23.10.2009 9:36

Re: dobové souvislosti

Všichni lidé si nejsou rovni a nikdy nebyli.

Existují zcela přirozené rozdíly v inteligenci, tělesné zdatnosti, pracovitosti a i poctivost.

Nicméně existuje skupina intelektuálů, kteří sdílí mínění, že všichni mají mít stejná práva bez ohledu na schopnosti.

Schumacher 23.10.2009 13:11

Patřím mezi ně.

Každý má mít stejná práva bez ohledu na schopnosti. Právě schopnosti mají být limitem využívání oněch práv. Každý má  právo uběhnout stovku za dvanáct vteřin. Pokládám za nespravedlivé to komukoli upírat.  Je jen na jeho schonostech, zda to zvládne. Bohužel, část populace zblblá multikulti humanities nechápe rozdíl mezi rovností a rovnoprávností. Rovnoprávnost nerovných je rozumným základem naší civilizace.