28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

PRÁVO: Kdy jindy burcovat lidi než právě teď?

Norský novinář Terje Englund v úterních LN (Emoce, gestapo, Barnevernet, LN 25. 11.) připomněl, že česká veřejnost zná příběh dětí odebraných norskou „sociálkou“ pouze od jejich matky. Ano, Terje Englund má pravdu, informace chybí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mýval 30.11.2014 11:32

těžko mohou bojovat

Když se Marxová Leninová snaží u nás formou dětského ombudsmana zavést i u nás. Bohatých paniček, kterým během kariéry biologické hodiny dobily je dost. A ty určitě nebudou chtít nějakého přičmoudlíka chyceného o půlnoci před hernou

R. Brzák 30.11.2014 10:04

ano, je na místě otázka - k čemu mi je stát, jemuž od

narození odevzdávám podstatnou část své svobody (a tedy i tlaku na rozvoj odpovědnosti), když není schopen a ani ochoten pomoci svému občanu proti moci jiného státu? Vždyť pod záminkou obrany proti vnější moci, využívajíc základního strachu v nás, stát vůbec vzniká!

Nechtělo by to nakonec vyhlásit svůj vlastní stát, každý ve své malé komunitě svých sousedů, s nimiž má osobní pouta (a které je pro svůj užitek nucen rozvíjet a prohlubovat) a od toho molochu, který si mnohem více bere, než je schopen dávat, se odtrhnout?

J. Kanioková 29.11.2014 14:27

.....

České matce vzaly norské úřady děti. Tři roky o ně marně bojuje - http://jdem.cz/bq8cb5

Stydím se, že jsem Nor. Psycholog o případu odebraných českých dětí - http://jdem.cz/bq8ca4

Právník: Odebírání dětí v Norsku? Především velký byznys - http://jdem.cz/bq2gz7

Nečekaná past v kolébce demokracie - http://jdem.cz/baxtg5

Kauza: Juvenilní justice - http://www.vorp.cz/clanek/kauza-juvenilni-justice/

J. Kanioková 29.11.2014 14:41

Re: .....

Tahle strašná zvěrstva prý můžou postihnout i vás a vaše děti. A česká vláda k tomu mlčí - http://jdem.cz/bafke9

Juvenilní justice - lov na děti...Víte o tom ??? diskuze - http://jdem.cz/bq6dy5

P. Vaňura 29.11.2014 14:10

Toto je dokonce CAUSUS BELLI

Podle toho by se měla naše vláda chovat !!!!

J. Schwarz 29.11.2014 14:30

Re: Toto je dokonce CAUSUS BELLI

Casus belli.

J. Kyselková 29.11.2014 16:36

Re: Toto je dokonce CAUSUS BELLI

wiki - výraz  latinského práva, který označuje incident, událost nebo skutečnost postačující k vyhlášení války. (!)

Nedávno byl celý pořad na ECHO24 s paní Michalákovou, které norská juvenilní justice odebrala její dva malé syny z důvodu sexuálního (nyní dost nebezpečně frekventovaného) zneužívání otcem. Ten je snad dokonce vězněn. Matka vypovídala, že jedno z dětí má potíže se stolicí, ale naprosto odmítá jakékoliv úchylné počínání tímto směrem. 

Tázán byl i p. Zaorálek, co může pro rodinu udělat. Mektal. Indie i Polsko zřejmě jednali a děti byly svým biologickým rodičům vráceny.

P. Vaňura 30.11.2014 18:47

Re: Toto je dokonce CAUSUS BELLI

Píšete to přesně a dokonce si myslím, že v určitém období dějin Římské republiky by byl Řím opravdu schopen v případě zadržování římských dětí do té války jít. V každém případě by ale napřed poslal vyslance, aby dotyčným přímo řekli, "nepropustíte-li římské občany, vyhlásíme vám válku."

J. Schwarz 29.11.2014 13:22

Nojo, indové

jako barevní mohou nory obvinit z rasismu a nacistických přístupů, zatímco bílé češce je podobný krok nedostupný. Zajímalo by mne, jestli norské úřady stejným způsobem zasahují do životů taky muslimským imigrantům . Hádám, že ani omylem!

R. Szewczyk 29.11.2014 9:47

hm

kdo chcá kam,nechme ho tam

I. Skolin 29.11.2014 12:45

Re: hm

A kde chč.jete Vy?

J. Hejna 29.11.2014 9:30

Toto je situace,

kdy je na místě se stydět za Českou republiku, resp. úředníky v článku jmenované.

J. Schwarz 29.11.2014 14:32

Re: Toto je situace,

Ano, tohle je situace, kdy si uvědomíte že je vám celý český stát v podstatě ku hovnu a můžete se vsadit že když budete potřebovat pomoc vy také na vás hodí bobek!

J. Lepka 29.11.2014 9:05

Zajímalo by mne,

zda norští dobrokákové jednají stejně s muslimy?

P. Dvořák 29.11.2014 9:07

Re: Zajímalo by mne,

Dobrokák :-)) :-))

No z kterého slova to pochází je jasné a aspoň vám to nějaký pokakaný falešný mravokárce nesmázne.

B. Rudolf 29.11.2014 8:53

Několik argumentů

1. Norsko zadržuje bez řádného vysvětlení příslušníky (byť nezletilé děti) Českého státu. Nevíme nic o tom, zda s tím tyto děti souhlasí. K České republice se Norsko v této kauze chová jako k Bakšišistánu (Bylo by zajímavé zjistit, kolik Norové takto zadrželi dětí Amerických, Britských nebo Čínských a Ruských. Zatím víme jen o dětech z Česka, z Polska a z Indie.).

2. Viděl jsem nedávno dokument výpovědí Amerických dospělých, kteří kdysi byli odebráni svým rodičům se zdůvodněním sexuálního zneužívání. Tito dospělí vypovídali, že jako děti byli systematickým psychickým nátlakem ze strany vyšetřujících donuceni vypovídat nepravdivě proti svým rodičům.

3. Odebrání pravých rodičů jejich dětem je pro ně natolik ohrožující, že nelze obhájit mlčenlivost Norských úřadů ve vztahu k Českým úřadům. Chápu, že neposkytují interview bulváru, ale předání těchto informací například klasifikovaných jako utajené nic nebrání.

B. Rybák 30.11.2014 1:11

Re: Několik argumentů

Přesně tak!

J. Podhradsky 29.11.2014 5:07

zatim jenom pindy advokata

nepotrebujeme jmena ani obrazky deti. Ale kdyz si nekdo stezuje na norsky stat, tak by bylo spravne vedet co rika druha strana, teda norsky stat, co se vlastne stalo, jak jsou deti stare, a vzdy mit na zreteli, ze daleko, daleko nejvyssi je zajem deti a jestli se matka o ne radne nestarala a pouzivala je jen jako stravenku, / v zemi se silnym socialnim systemem, / nebo jestli byly deti vystaveny fyzickemu nasili, nebo drogam tak je na miste matinku nakopnout a take by bylo spravne se zminit kde je jejich otec, kdo ty deti zivi a o je kddosud zivil.

P. Dvořák 29.11.2014 5:34

Re: zatim jenom pindy advokata - hm.

Tak nám řekněte, jak to doopravdy je. Já jsem třeba o tomto případu informován pouze z tisku. Na druhou stranu jsem již mnohokrát četl něco v tom smyslu, když to s nadsázkou nazvu svými slovy, že si v Norsku "ochránci práv dítěte" počínají podobně, jako si v otázkách ochrany islámu počíná náboženská policie např. v Íránu.

P. Boublíková 29.11.2014 6:11

Re: zatim jenom pindy advokata - hm.

No to mel přece říct autor článku, ktery je pravnim zastupcem poskozene, jak to ma pan Podhradsky vědět? Na to, abych podepsala nejakou petici, je informaci opravdu poskrovnu.

P. Dvořák 29.11.2014 6:23

Re: zatim jenom pindy advokata - hm.

Vy předpokládáte, že když je někdo něčí právní zástupce, tak na svého klienta bude tahat špínu, i kdyby to měla měla být pravda?

P. Boublíková 29.11.2014 6:49

Re: zatim jenom pindy advokata - hm.

Mate pravdu, jsem naivní.

Ale zase ne tolik, abych panu právnímu zástupci něco podepisovala :-)

V. Mlich 1.12.2014 10:30

Na podpis petice informací poskrovnu

Tak zkuste z petice a dalších zdrojů vydolovat nesporné fakty: 1. Norsko zadržuje české občany. 2. Oddělili sourozence. 3. Brání matce při návštěvách mluvit s dětmi česky.

Tohle je vám málo k podepsání petice? Taky jsem ze začátku pochyboval, jestli to není jen nějaký útok na city skrze děti.

L. Krajíček 29.11.2014 8:04

Re: zatím jenom vaše pindy.

Jestli něco máte, tak sem s tím a ne tady vytvářet jakési nepodložené fabulace.

O. Zuckerová 29.11.2014 10:38

Re: zatim jenom pindy advokata

Myslím, že z norské strany jde o čistý rasismus (všechna jiná etnika krom "čistě nordických" jsou nesvéprávná a proto jim můžem odebírat potomky, jak nás to napadne). Je to něco podobného jako za 2.sv. války sbírání árijsky vypadajících dítek rodičům (stíhaným za údajný odboj nebo jen za jinou rasovou či národní příslušnost), aby doplnily populaci Třetí říše. Nekomunikování norských úřadů znamená jejich přiznání se a zároveň je to jednoznačný důkaz opovrhování "špinavými Slovany".

P. Boublíková 29.11.2014 11:35

Re: zatim jenom pindy advokata

V tomto případě možná nejde vůbec o Slovany :-) a jak se zda, ani o rodiče. Řeč je jen o matce děti, otec kamsi zmizel :-)

To jen pro upřesnění.

J. Kozohorský 29.11.2014 11:29

zlo

vzniká z nadprodukce "dobra"

J. Kanioková 29.11.2014 15:00

Přesně !

Veškeré civilizování v naprosté většině lidí nedokázalo zlikvidovat přirozenou vlastnost - využít (často i zneužít) možnosti výhody v náš prospěch, je-li nám poskytnuta.

Ve všem jde vždy o Optimální míru.

Tohle Pachatelé Dobra naprosto ignorují.. vždycky preferují jen ten první krok a nedomýšlejí kroky 2,3,4 natož dál. Nedomýšlejí všechny možné důsledky..

Z. Bartoňová 29.11.2014 13:55

Re: zatim jenom pindy advokata

Norský stát mlčí. Nedodal žádné relevantní informace, žádné posudky. Kromě toho není záležitost paní Michálkové ojedinělá. Norský stát mlčí,  zrovna tak jako český . U Česka je to trestuhodnější, protože svou vahou by se stát měl zasadit o to, aby dostal všechny potřebné informace, neboť se jedná o jeho občany.

B. Rybák 30.11.2014 1:17

Re: zatim jenom pindy advokata

http://echo24.cz/a/wJytC/pravnik-odebirani-deti-v-norsku-predevsim-velky-byznys