25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

NORSKO: Barnevernet se otřásá pod tíhou dalších skandálů

Norsko bylo už třikrát odsouzeno štrasburským soudem za porušení lidských práv, vysloužilo si silně kritickou rezoluci od Rady Evropy a vyšlo na povrch, že děti, co chtějí zpět k rodičům, zavírají do totální izolace...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Halik 16.10.2019 21:35

Eurohujer Zdechovský honí body na Barnevertu. Kdy napíše něco o teroru Španělsých socanů proti Kataláncům ????????

J. Jurax 16.10.2019 19:41

Člověče, povšiml jste si podmiňovacího způsobu, jehož jsem v příspěvku byl užil?

Z Vaší repliky soudím, že umíte sice číst, ale pochopení smyslu přečteného je pro Vás obtížné. Stejně jako sledování kontextu vlákna. Neboť já Vám v příspěvku, na nějž tak nesmyslně a celkem zmateně reagujete, předkládám svou domněnku, proč ve zmíněném průzkumu byli lidé spokojeni. Povšimněte si, že tím odpovídám na Váš dotaz. Pochopil?

A narodil jsem se 1949, neemigroval jsem, žil jsem v tuzemsku. Jak jste na tom Vy?

V. Pavelka 16.10.2019 19:32

Státem posvěcená Mafie , pozadí Kuřimské kauzy bylo taky napojeno na skandinávii,brněnský herec Skála byl z tou dívkou ve Švédsku!EU.Jourová by mohla konat vahou EU . Když má západ plnou hubu hodnot a hojí se na Polsku a Madarsku tak proč sakra ne Norsko,?!Jejich ropné fondy zacpávají hubu každému kdo je kritizuje , když nejsou v EU na ně!!;-€!

V. Serba 16.10.2019 19:23

Souhlas!

V. Serba 16.10.2019 19:21

Souhlasím! - A asi je třeba dodat, jak často nám tyhle skandinávské socialismy jako zářné příklady předkládá ta naše ČSSD.

V. Serba 16.10.2019 19:12

Jistěže teoretické - ideologické rozdílnosti by se našly (třeba na té Wikipedii i jinde), ovšem pravdou je také to, že praktické projevy v běžném životě lidí jsou skutečně stejné nebo přinejmenším velmi podobné. A myslím, že o to jde v první řadě - nebo snad ne?

V. Serba 16.10.2019 19:12

Jistěže teoretické - ideologické rozdílnosti by se našly (třeba na té Wikipedii i jinde), ovšem pravdou je také to, že praktické projevy v běžném životě lidí jsou skutečně stejné nebo přinejmenším velmi podobné. A myslím, že o to jde v první řadě - nebo snad ne?

A. Alda 16.10.2019 18:07

Však v Německu nebyl fašismus, ale nacionální socialismus.

O. Uživatel 16.10.2019 17:42

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 16.10.2019 17:14

Ano, jsou. Autor koneckonců píše, že dlouho předtím, než se dostal k případu Michálková, se zabýval právě jimi.

Statistika je ošemetná, spokojenost se hodnotí podle toho, co lidé řeknou (uvedou v dotazníku), nikoliv podle toho, co cítí.

J. Anděl 16.10.2019 17:11

Tyto ideologie ale většinou v určité fázi mají obrovskou podporu "plebsu". Protože staví na kontrastu k nějakým způsobem nenáviděnému nepříteli, s čím se v danou chvíli ten plebs resp. jeho dostatečná část dokáže ztotožnit. Jedno, zda tím nepřítelem jsou nezávislí rodiče, Židi, kapitalisti, muslimové, muži...

Nejde tedy doopravdy čistě o jakousi vládu elit, odtrženou od zájmů (nebo spíš zodpovědnosti) lidí.

Dělat nepřítele z imaginárních elit je riskantní, může se stát výše popisované.

I. Mertl 16.10.2019 17:00

Tak povídejte, povídejte, co jste nastudoval, rychlíku. Jsme lačni Vašich informací.

I. Mertl 16.10.2019 16:56

Člověče, kde jste vůbec žil, pokud jste se narodil před rokem řekněme 1975? Takové choulostivé otázky se tehdy prostě nekladly, jako samy o sobě podvratné. Snad rozparáděným dorostenkám po vystoupení na spartakiádě. Nebo že byste byl v opatrování někoho z komunistické věrchušky? Božíčku! Možná, že byste se měli spolu s panem Langrem a paní Kaniokovou vystěhovat do severní Koreje, svobodné Evropy je pro Vás škoda. Víte Vy vůbec, že na začátku toho ráje na zemi, v padesátých letech, onen režim rovněž odebíral děti některým "nepřátelům lidu", třeba politickým odsouzencům nebo i kulakům. Neví, jurax!

O. Uživatel 16.10.2019 16:53

Uživatel požádal o vymazání
I. Mertl 16.10.2019 16:33

Hledejte si sám, jste-li informací lačen, ne, pane Chodovský? Odkaz máte, počítač asi taky, tak do toho!

O. Uživatel 16.10.2019 16:07

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 16.10.2019 16:00

Protože seveřanům socialismus nejméně vadí. Vlivem přírodních podmínek se naučili žít silně odkázáni na společenství a nepodjebávat se. Ty podmínky už nemají takový vliv a začínají být naředěni lidmi s úplně jinou mentalitou, ale ten základ v nich pořád je. Pokud to nikam neexportují, nic proti tomu.

M. Prokop 16.10.2019 15:56

Všechno jsou to socialisté. To je ten společný jmenovatel. Nemá cenu míchat dohromady jednotlivé sorty socialistů.

J. Jurax 16.10.2019 15:36

Názor pana či paní Kubů mi rozhodně nepřijde jako žvást.

J. Jurax 16.10.2019 15:28

To máte těžký.

Byla-li by u nás před čtyřmi desítkami let publikován nějaký průzkum o spokojenosti lidu s životem v socialistické zemi, patrně by vyzněl zcela jednoznačně. Máme se, vedeni KSČ, úplně nejlíp a bude ještě líp!

On by si každý rozmyslel se neznámému tazateli svěřit s kritikou socialismu - těch pár, co by si to trouflo by bylo smeteno jako extrémní názory zaprodancù a ztroskotanců.

J. Jurax 16.10.2019 15:20

Přesně tak!

J. Jurax 16.10.2019 15:18

Rozdíl by se vskutku našel, a nejeden. Pro začátek zkuste třeba jen Wiki a pak poučen pokračujte dál. A nenechte se jako mnozí mást podobností výsledků; cesty mohou být velmi rozličné.

R. Langer 16.10.2019 15:13

Organisace společnosti spojením hypertrofovaného odborářství se středověkým cechovním systémem = korporátní socialismus. ;-)

R. Langer 16.10.2019 15:12

Hm, tak to bych zrovna netvrdil. A ono to v Německu fungovalo docela podobně, jenom do toho ještě navíc zatáhli ty Židy.

R. Langer 16.10.2019 15:10

Kde je Severní Korea?

R. Langer 16.10.2019 15:08

V Severní Korei jsou lidé také se vším naprosto spokojeni, jenom se jich zeptejte... :-P

R. Langer 16.10.2019 15:06

Rozdíl není v ničem, a mimochodem tam spadají prakticky všechna náboženství.

J. Tachovsky 16.10.2019 14:39

Jde o obchod s detmi. Barnevert je dodava tak, ze je krade rodicum. Cely ten pestounsky byznis je soukromy a napojeny na statni dotace. Nic jineho nez spousty penez za tim neni.

J. Kanioková 16.10.2019 14:38

NEJSOU ! Jsou akorát zvyklí naprosto ctít norský režim, úředníky.

komentář - Máte vůbec informace o tom, jak funguje rozhodování soudu ve věci BV? Ptal jsem se norského kamaráda, proč aspoň když soud rozhodne proti BV a ten odmítne dítě vydat, nezasáhne policie. Jen se pousmál a odpověděl: "Myslíš, že policajti nemají děti?"

To není spokojenost ! To je jak u nás za "normalizace" !

J. Ganaur 16.10.2019 14:22

Věřím jen té statistice, kterou si sám zfalšuji.W.Ch.