23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

NĚMECKO: Země v objetí Zelených

Situace v německé politice po eurovolbách může nezasvěceným připadat velmi chaotická. Pokusme se tedy najít nejdůležitější vlivy a nejvlivnější hráče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kraus 14.6.2019 23:57

Hříchy pradědů.

Existují židovské kletby, o jejichž účinnosti je řada svědectví. Německo jimi bylo za války velmi zatíženo a nevíme, do kolikátého kolena budou působit. Pozvednout národ vzhůru, pak pád na hubu, znovu pozvednout, znovu pád, kolikrát asi? Dokud se prokletý národ nerozplyne? Říká se, že i odsunutí Němci prokleli naše pohraničí a mnohde je to dodnes cítit. Máme-li věřit Pavědě, kletba se vždy obrátí i proti jejímu vysloviteli. Židé, tedy ti znalí, v tom ale na rozdíl od nacistů uměli a umějí chodit. Kdo by řekl běda Israeli, ten musí říci stokrát běda Německu.

J. Kárník 14.6.2019 23:25

Re: Die Zeit: Emmanuel Macron si prý

Pecka je ta diskuse pod článkem...

Entfernt. Bitte verzichten Sie auf Beleidigungen. Danke, die Redaktion/ch

Entfernt. Bitte formulieren Sie Kritik sachlich und differenziert. Danke, die Redaktion/ch

Der Kommentar, auf den Sie Bezug nehmen, wurde bereits entfernt., atd...

I. Koreň 14.6.2019 22:16

Re:

Morem civilizace jsou hlavně nevzdělaní, případně jednostranně vzdělaní machři. Biologové obvykle nemachrují, protože vědí, jak je příroda složitá. Znáte nějakého?

D. Mach 14.6.2019 20:49

Re: Těším se jak Němci vyřeší elektromobilitu.

Hlavně, že vy máte vše vyřešeno. Rusák vám sem šoupne špinavou ropu, a kde jste?

D. Mach 14.6.2019 20:48

Re: No, děsí mě to

No ještě že jsme na tom v našem Zemanobabišistánu tak skvěte:

http://www.ceskaskola.cz/2019/01/sikanu-ucitelu-ohlasila-tretina-skol.html

E. Derat 14.6.2019 19:53

Re: Češi též.

Ne, jenom to ukazuje jak kvalitní máte informace.

J. Kopis 14.6.2019 19:50

Re: Těším se jak Němci vyřeší elektromobilitu.

Řešit neznamená, mít vyřešeno!!! :o)

J. Kanioková 14.6.2019 19:25

No, děsí mě to

V Německu jsou profesoři šikanováni a ohrožováni studenty, protože nesdílejí jejich společensko-politické pozice. -

https://www.nzz.ch/feuilleton/in-deutschland-herrscht-ein-zunehmend-repressives-klima-ld.1487259?mktcid=nled&mktcval=107_2019-06-12&kid=nl107_2019-6-11

J. Kanioková 14.6.2019 19:21

Chichichi :)

J. Kombercová 14.6.2019 19:09

Re: Die Zeit: Emmanuel Macron si prý

To ale není žádný nový nápad, už jsem ten návrh četla před časem, takže nezapadl. :)

K. Janyška 14.6.2019 18:59

Země v objetí socalismu různých rudočerných barev. Ano.

Už více, než 100 let... Dzp.

S. Netzer 14.6.2019 18:48

Re: Češi též.

To má být polehčující okolnost?

E. Derat 14.6.2019 18:33

Re: Češi též.

Kde jste přišla na těch jedenáct milionů ? ČSSR mělo okolo 15 mil. obyvatel.

J. Kanioková 14.6.2019 18:07

Díky, skvělý článek

A tomu rozhovor s Kennethem Abramowitzem - maďarský článek - Rozhovor s titulkem Polovina Západoevropanů uteče do východní Evropy - https://neokohn.hu/2019/05/24/kenneth-abramowitz-a-nyugat-europaiak-fele-kelet-europaba-fog-menekulni/

A pane Vandasi, vítám vás zpět. Když jste zmizel, už nemělo smysl nakukovat pod úvodník, se to tam změnilo v bizarní džungli. Přeji Vám hodně štěstí a zdravíčka.

P. Zinga 14.6.2019 18:01

Re:

Ne, Netzer není troll, Netzer je trotl.

J. Kopis 14.6.2019 17:56

Re: Těším se jak Němci vyřeší elektromobilitu.

Švédští progresivisti náhle zjistili, že ve svém autoelektrifikačním snažení zapomněli na nabíjecí infrastrukturu :o). No, a až dobudují potřebnou infrastrukturu, tak zase zjistí, že nemají potřebný objem energie, který by nahradil energii z ropy. A pohádky o elektrifikaci autodopravy je konec:o)))

V. Šedivý 14.6.2019 17:46

Re: Germáni milují totalitní ideologie

A jako bonus šílený strach z vyčlenění ze společnosti. Co by tomu řekli sousedi (kolegové), kdybych ...

Nezbývá než čekat na spoustu dětí, které budou hodně dlouho řvát, že císař je nahý, než si bude lze dovolit zapochybovat ve slušné společnosti o panovníkově oděvních preferencích.

Jenže německé děti jsou v tomhle snad ještě horší, než jejich rodiče.

J. Kanioková 14.6.2019 17:38

Die Zeit: Emmanuel Macron si prý

přeje Angelu Merkelovou v čele Evropské komise. - https://www.zeit.de/politik/ausland/2019-06/bundeskanzlerin-angela-merkel-emmanuel-macron-eu-kommissionspraesidentin?utm_campaign=ref&utm_content=zeitde_redpost+_link_sf&utm_medium=sm&wt_zmc=sm.int.zonaudev.twitter.ref.zeitde.redpost.link.sf&utm_source=twitter_zonaudev_int

J. Kombercová 14.6.2019 17:30

Re: Těším se jak Němci vyřeší elektromobilitu.

Když si přečtete ten první odstavec celý, mohlo by vás alespoň ťuknout, když už se tedy nepodařilo pochopit.

S. Netzer 14.6.2019 17:15

Re: Těším se jak Němci vyřeší elektromobilitu.

"Humanitární vzdělání" je co? A kde se takové "humanitární vzdělání" dá získat?

P. Zinga 14.6.2019 17:14

Netzer :"nikdo jiný nemá zájem o jeho výšplechty"

https://en.wikipedia.org/wiki/Ulrich_Kutschera

S. Netzer 14.6.2019 17:13

Češi též.

KSČ v roce 1981 1 538 179 členů a kandidátů. Pro jedenáctimilionový národ to není vůbec špatný počet.

A zelená ideologie je "totalitní" snad jen pro ty, které "myšlení namáhá".

D. Mach 14.6.2019 17:13

Re: Kdo chce vedet, vi

Vy jste vtipálek. Nechtěl jste to napsat do Uchechtanýho tygra?

D. Mach 14.6.2019 17:06

Re: Germáni milují totalitní ideologie

... tím myslíte Schindlerovou nebo Dostálovou?

D. Mach 14.6.2019 17:04

Re: Těším se jak Němci vyřeší elektromobilitu.

Pokud si zjistíte souvislosti a fakta, a nedáte na své dojmy, tak zjistíte, že němečtí "bolševici" už dávno elektromobilitu řeší i pro nákladní automobily. Nemusel byste být zase za hlupáka.

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/doprava/v-nemecku-startuje-projekt-elisa-dalnice-s-trolejemi-ukazuje/r~481bcde470a711e9ae850cc47ab5f122/

P. Zinga 14.6.2019 17:02

Re: Německo: biologie před soudem.

Ten, o kterého podle EU-skotu nemá nikdo zájem, působí na Stanfordu, USA. Jeho práce jsou základním učivem i na univerzitách v Německu.

J. Zima 14.6.2019 17:02

Re: Germáni milují totalitní ideologie

S tím se dá v zásadě souhlasit. V Německu jsem pracoval mnoho let. V mnoha situacích jsou ty jasné rozkazy a pořádek ku prospěchu. Než nevybočování je to spíše takové to svaté nadšení pro konání "správných" věcí a dobra. Opět většinou je to ku prospěchu, ale jak se to zvrhne, tak je malér. Nedostatek kritického myšlení a respekt k autoritám může snadno vést do pekel, jak vidíme z historie. K tomu ještě tvrdohlavé trvání na přijatém rozhodnutí i když se ukáže, že je chybné, bis zum bitteren Ende.

V. Šedivý 14.6.2019 16:50

Re: Daleko znepokojující než

Co je na totalitních zelených snahách demokratického?

Stanovy mají určitě nezávadné, myšlení ale zvrácené.

J. Zima 14.6.2019 16:49

Re: Daleko znepokojující než

V čem konkrétně je AfD protidemokratická? A vy upíráte právo politické straně být protiunijní? Něco podobného jsme tu už měli. Všechno, co bylo protikomunistické, bylo zakázáno.

V. Šedivý 14.6.2019 16:47

Re: Germáni milují totalitní ideologie

Spíš bych to asi formuloval jako

- autority

- jasné rozkazy

- jednotný krok, nevybočovat

Ono je to totéž, krasoduchy to ale méně dráždí.