23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

NĚMECKO: Kam zmizel zelený idealismus

Od pacifismu k radikálnímu militarismu. Názorový veletoč německých Zelených je důsledkem toho, že průmysl objevil ziskový potenciál zelené tematiky a zavětřil svůj profit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Zrcek 6.5.2022 16:16

Zelení odhodili maskovací ideologii a ukázali komerci a prachy, o které jim jde. Konečně! Hurá!

Teď konečně je o čem jednat...

P. Brich 6.5.2022 16:07

Eko a Bio je to pravé, ořechové. A zlaťáčky se kutálejí do těch správných kapes!!;-€EU;-O

L. Zídek 6.5.2022 15:10

Podle výsledků voleb v Evropě a Severní Americe si to líbit necháme ještě dlouho.

V. Pavelka 8.5.2022 16:55

2000 Mules , Film o lži demokratů, kteří ukradli Trampovi Volební výtězství

J. David 6.5.2022 14:09

Kdo to tu v zelené čepici, šavle zelené blije a zvrací, toť zelený pan P.Rada se na diskusi NP vrací. On je to takový zelený nezmar, plagiátor a komponista korelací klimatu a gradientů CO2, a naopak, již od paleocénu. Jinak, může nám pan P.Rada milostivě sdělit, v jakém exaktním oboru VŠ byl habilitován, když je tak erudovaným "nehumanitním" polyhistorem? Pokud ne, musel bych ho považovat pouze za jalového zeleného žvanila.

I. Lyčka 6.5.2022 18:49

Pan Rada je asi inteligentní, ale je to Sheldon. Cooper.

P. Molík 6.5.2022 12:56

Zelená ideologie nemohla se jinak vyvíjet, než jako zhoubná ideologie, jejichž nositelům se daří kumulovat kolosální škůdcovský potenciál, který je schopen ohrozit samotné základní pilíře evropské civilizace. Zelení v současné podobě na úrovni nejvyšších bruselských pater jsou derivátem bývalých hnědých fašistů, akorát jsou schopni napáchat mnohem větší škody.

D. Laurencikova 6.5.2022 13:08

Presne tak to je. Zatimco dedeckove rvali: "Juda verrecke", rvou jejich potomci: "Deutschland verrecke!" Krev se nezapre.

P. Rada 6.5.2022 13:22

Pokud jde o škody napáchané na životním prostředí planety, tak v tomto smyslu má lidstvo např. biodiverzitu tak mimořádně negativní vlivnost kterou neprojevil žádný jiný druh za posledních 65 milionů let.

Není proto divu, že někteří s těch lidí kteří se odváží toto popisovat, padnou do opovržení zejména od těch kteří jsou nejvíce pokrytečtí.

J. David 6.5.2022 14:18

Kriste pane, a to jsem agnostik, ten pan P.Rada je ale vůl, zralý na nějakou psychiatrickou útulnu.

J. David 6.5.2022 14:12

Jo, prý mi chtějí na mé chaloupce i nakukovat do kamen.

P. Brich 6.5.2022 16:08

Zelení jsou škodná!! A škodná se má střílet!!;-€EU;-O

J. David 6.5.2022 17:47

Celoročně, nebo se stanovenou dobou odlovu? Voni ti zelení blbové, se místo jejich "kraválových aktivit" také občas "pojímají", a pak mordovat těhule techto zelených přiblblíků? Nějak máme ten svět poňamtaný. Hejno Cigánů, maďarských, se usalaší v Brně u Banhofu. Komunita Cejlu jen zírá, a bude sranda, až se tato komunita usalaší v Práglu, na Loretánskem rynku. Do Prdele Práce, to máme URNu jenom masírku jejich berních poplatníků? Uram láňok, ýbršvuňky ven, a řežme je. Verbež Cigánů z Mukačeva? Opravdu váleční běženci. Kdyby byla MP Brna tak aktivní, jako u Brňáků, zajisté by si poradila i s těmito engeméty. Nu, nejsem z Brna (ale nádraží autobusové, i vlakové v Brně, toť adrenalinový zážitek), ale mošnu svou jsem obrnil, byť tamo bylo somráků přehršel. Vstupní brána do Brna. Betální?

M. Boháček 6.5.2022 12:45

Počasí není klima. Neexistují žádné studie, které by prokázaly přesvědčivou souvislost mezi globálním oteplováním a zvýšenou frekvencí nebo intenzitou bouří, sucha, povodní, vln chladu nebo veder. Nárůst bouří je způsoben pouze zdokonalenými metodami měření. Nedošlo k žádnému skutečnému nárůstu.

Přirozené výkyvy počasí a klimatu jsou obrovské. Většina toho, co lidé nazývají „globálním oteplováním“, je přirozená změna a není způsobena člověkem. Země se otepluje, ale ne rychle, ne moc a ne v poslední době.

Panuje velká nejistota ohledně toho, jak klima skutečně funguje. Klimatické modely ještě nejsou dokonalé a předpovědi jsou neprůkazné.

Nový výzkum ukazuje, že kolísání sluneční energie velmi silně koreluje se změnami teploty Země spíš než hladiny CO2.

CO2 s tím má jen málo společného. Veškerá dekarbonizace, kterou můžeme udělat, klima příliš nezmění.

Neexistuje nic takového jako „znečištění uhlíkem“. Oxid uhličitý není toxický plyn. Koncentrace CO2 v dřívějších epochách byla mnohonásobně vyšší než dnes.

Hladina moří bude pravděpodobně i nadále stoupat – ne rychle a ne moc. Vědci nenalezli žádnou souvislost mezi CO2 a hladinou moře.

Arktida také zažívá přirozené výkyvy, přičemž některé roky jsou teplejší jiné chladnější. Počet ledních medvědů vzrostl, nesnížil se. Jejich počty mají více co do činění s povolením k lovu než s CO2.

Nikdo neprokázal nepřirozené poškození útesů nebo mořských systémů. Je nepravděpodobné, že by dodatečný umělý CO2 poškodil oceány, systémy útesů nebo mořský život. Ryby jsou většinou ohroženy lidmi, kteří je ve velkém loví a jedí. Útesy jsou více ohroženy opalovacím krémem než CO2.

Mezivládní panel pro změnu klimatu a další sledují politickou agendu a PR kampaň, nikoli vědecké vyšetřování. Pod povrchem probíhá obrovské množství podvodů. --- Siegel odkazuje na četné zdroje, které lze nalézt v jeho článku. --- https://www.infovojna.bz/article/byvaly-viceprezident-pfizeru-dr-yeadon-klimaticke-a-covidove-lzi-stoji-za-nimi-stejni-pachatele

P. Rada 6.5.2022 13:29

Pane Boháčku jak Vy si vysvětlujete proxi i naměřená data teplot za poslední století a více? Vždyt oteplení celé planety o 1C není energeticky o žádnou maličkostí a sluneční cykly se za tu dobu zopakovaly mnohokrát a intenzita solárního svitu je měřená už mnoho desetiletí velmi pečlivě i s kosmu.

https://faktaoklimatu.cz/infografiky/teplota-22000-let

https://faktaoklimatu.cz/infografiky/cykly-koncentrace-co2

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5f/All_palaeotemps.svg

M. Boháček 6.5.2022 13:50

Nie, pán Rada. A reagujete iba na jeden argument z desiatich. ;-D

A keby ste čítal sporozumením, tak by ste pochopil, že to tvrdí pán Siegel. Tu môžete na jeho článok reagovať. Aj odborne. ;-)

https://pullnews.medium.com/what-i-learned-about-climate-change-the-science-is-not-settled-1e3ae4712ace

M. Boháček 6.5.2022 13:55

A máte tam aj krásny graf teploty Zeme za posledných 750 miliónov rokov. Na ňom krásne vidno, aký zanedbateľný vplyv má CO2 na zmeny klímy. A že dnešné otepľovanie nás, ako ľudstvo reálne neohrozuje. V našich zemepisných šírkach nám skôr prospieva. :-)

D. Laurencikova 6.5.2022 15:11

Ano, take me nemrzi, kdyz se tu a tam vyskytne nejake to horke leto... Navic, kdo vi, jak to je? Nektere zdroje rikaji, ze se CO² v atmosfere zvysuje v dusledku oteplovani a nikoliv naopak.

M. Boháček 6.5.2022 13:57

A ďaľší graf z článku a komentár k nemu:

Think about that: CO2 had no correlation with temperature for more than 2 billion years, and now it’s causing temperature to rise? Something’s going on, but what? Let’s zoom in:

V. Pavelka 8.5.2022 16:52

Za pětadvacet let rozpouštění Ledovců (které nasněží někde jinde ) už By tisíce malých atolů v Tichomoří zmizelo za pomocí bouří ?! Ale nic takového se neděje ! Když porovnáte Mapy po desítkách let , a družicové záběry , je to stejné ! Jsou to jen svinské lži, nenažrané buržoazie ,Která ovládá Mediální prostor !EU

J. Jurax 6.5.2022 13:53

Asi tak.

A my budeme bojovat proti zločinnému kysličníku až do úplného sebezničení. Klima si toho ani nevšimne.

M. Boháček 6.5.2022 14:16

Je to súčasť Veľkého Resetu. Klaus Schwab už dávno urobil z tejto konšpirácie realitu.

J. David 6.5.2022 14:33

Nu, klima si toho nevšimne, ale pan P.Rada bude tlachat a žvanit slátaniny, až do alelujá. Tihle zelení zanícenci, toť zvláštní sorta.

M. Boháček 6.5.2022 14:06

A Ďaľší graf zo satelitov nameraných teplôt:

No global warming for 18 years 7 month.

Hottest Year on Record?

When you hear claims of this year being “the hottest year on record,” you should understand that 1922, 1998, and 2010 were also extremely hot, and the El Niños were extreme then as well. That’s not a trend; that’s a local peak. Look at the last 18 years from satellite data:

graf v článku. :-)

V. Podracký 6.5.2022 12:30

Válka se jim hodí. Mohou dosáhnout vyřazení ruského plynu a nafty a tím uskutečnit svoje zelené plány. Myslím ovšem, že dříve než se to uskuteční vznikne válka i u nás.

D. Laurencikova 6.5.2022 13:12

A az oslabi Rusko tak, jak si planuji, tak se dostanou i na jeho nesmirne surovninove bohatstvi.... Ne, mate pravdu, spis bude valka i u nas a nejen u nas. Jestli si dnes skutecne nekdo mysli, ze v nejake valce, kterou inscenuji USA jde o "demokracii a lidska prava", tak je mi ho az lito. ;-(

P. Diviš 6.5.2022 14:13

"Nesmirne surovninove bohatstvi" Rusáci rádi prodávají, protože v podstatě nic jiného na prodej nemají a západní zboží potřebují. A Západu se vyplatilo to kupovat, je to levnější a pohodlnější, než nějaká válka pro suroviny.

A "v nejake valce, kterou inscenuji USA" nejsme, jsme ve válce, kterou začal Putin, domnívaje se, že jí může vyhrát. Nemůže, i kdyby vojensky zvítězil.

D. Laurencikova 6.5.2022 15:01

Rusove vlastni suroviny a jini je kupuji, protoze je potrebuji... To jste rekl cosi ohromne moudreho. Stejne moudre jako to, ze dejiny zacaly 24. unorem 2022.

Valky jsou ve skutecnosti valkami o soroviny, o zdroje a o sfery vlivu. I kdyz vy tomu ve sve naivite neverite.

R. Tesařík 6.5.2022 15:16

A tu vede Rusko na Ukrajině. Donbas, není to tam taky bohaté na suroviny?

D. Laurencikova 6.5.2022 15:43

Presneji receno, pane Tesarik, tu vede Rusko s USA, ktere za sebe nechavaji bojovat Ukrajince, ktere k tomu ovsem podnecuji, vycvicuji a vyzbrojuji. Podle toho, jak se Spojene staty zarizuji na dlouhy konflikt a nikoliv na diplomacii, lze usoudit - jak tvrdi nektere zle jazyky - ze se bude jednat o "valku do posledniho Ukrajince".